Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

То май има вече и хора които я разкараха та може и втора ръка да си намериш изгодно. За следене налягането в гумите говоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безсмислена екста която само ти образува нерви ;)

 

Концептуалния ѝ смисъл ми върши работа, ако не работи (когато е изрядна) това е друг въпрос...

 

То май има вече и хора които я разкараха та може и втора ръка да си намериш изгодно. За следене налягането в гумите говоря.

 

Не си заслужава разправията, тъй като не се знае колко живот имат датчиците (ако изобщо е останал някакъв).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, хубава екстра си е ама може да бъде голяма заигравка. На балдъзата линкълна месеци беше без нея заради начупени датчици и безумно скъпи нови. Докато намерим и пристигнат, та чак днес най-после ходих да ги адаптирам и спря да пищи. Да видим колко ще изкарат.

BTW американците дето са факири на автоматиците и тяхната кутия от време на време приритва и тласка на ниските предавки, хем колата е сама на 40к км. Така, че карайте спокойно и дребни забележки в перформънса на кутията да не ви притесняват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не им хвали автоматиците :). Карам 270кс волво с 4 степенен автоматик (американски) и ми се реве колко е безумен... Само за кикдаун на магистралата става :)

А за тпмс-а вярно е тъпо, че не може да се спре екстрата лесно, поне да не пищи, а че е скъпа си е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък трудно... Махал го от кан гейтуейа и нямаш екстрата. Тва че не им се дават пари за нови дарчици на някои хора не значи че е лоша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам същият въпрос, но по-конректно ми интересуват бушоните за ММИ и за музиката като цяло.

И искам да попитам може ли да се направи така ,че когато давам на заден ход , задната ми щора да не пада ,а винаги да си седи вдигната , ако не реша да я сваля с копчето?

Благодаря :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от там се изключва, моята също съм я спрял, че ми омръзна да натискам копчето да се вдига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой има ли наблюдение за тези дискове и накладки. И по принцип има ли датчик за износване на задните наклатките защото има два варянта със и без .

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=381343206597&alt=web

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с АТЕ отзад на седана и сега ще си ги прехвърлям на комбито. Ще те излъжа дали е същия диск или вентилиран. Проблеми съм нямал никви, но мисля че е излишно да слагаш керамика отзад. Аз карах с керамика отпред и нормални отзад и нямаше никакви драми.

Доколкото ми е известно датчици отзад нямаме. Провери все пак дали имаш кабел към задните колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и такива само че на EBC . Можеш да комбинираш със всякаква дискове и накладки. Ето и линк ако някой иска да разгледа.

https://ebcbrakesdirect.com/Store/Automotive/vt/1/rn/AP54EWH#

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти можеш да ги комбинираш, както си искаш, но дали комбинацията ще е ефективна (или даже обратното) е друг въпрос. Попринцип за керамични накладки се препоръчва диска да е поне нарязан. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...