lindor Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 Загубата на мощност от този автомат е 13%...разликата в разхода е 20%...Как е установено това, колега? Да не си мигрирал към ръчка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 @mityo: незнам кво общо има твойта кола, та само ми цитираш цифри за нейната поддръжка. Са като си купиш д2 или по-добре д3 пак ще си говорим дали са надути цените, които съм описал (тези от ауди е ясно, че са безбожно високи, но аз съм ти написал цени на повече от половината по-ниски от техните) По-ниски от мойте цени и ще си седиш в сервиза почти перманентно @chanchev: за ауди с8 2д с 5HP24А ZF кутия хидротрансформатора (torque coverter) е капсулован и не може да се рециклира. Нов е над 1500 лв + брой и ново масло при смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 И преди ти казах, тва не е ракетна технология, обслужвал съм първо a6 с 4.2, а след това S8 с ръчка, цените, които цитираш са нереални. Тъпо е няколко човека да ти казват, че говориш глупости и ти пак да си знаеш своето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 БлизнакНе се хаби Понякога имам едно странно чувство,че от хилядите потребители тук,само 10 човека карат коли! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 вектра, дай някой тел на лични на сервиз, който дава по-ниски цени (и без тва ми предстои обслужване) проверих в 3 сервиза и всичките ми дадоха цените, които съм описал +-5% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 Автоматика, ако приемем че най-евтиния ремонт е смяна на гарнитура и уплътнения е над 1000 лв. Смяна на каквато и да е механика вътре е безбожно скъпа, но слава богу рядко се налага,9 литра по 16 лв (това е с отстъпка) Мотул мулти АТФ = 144 лвФилтър на кутията 30 лвТруд за смяна на масло 30 лвТова е за Крайслер ....едва ли е нещо по-различно за АудиНай скъпия ремонт на АСК е 4000 лв и то , ако всичко вътре е на салата и корпуса държи частите да не се изсипят на земятаХидротрансформатор 1000 , ремонтен комплект за пакетите е 600-700 лв , труд 500 лв ...къде ги виждате тия 5-6-7 хиляди левове....не зная хидротрансформатора (torque coverter) е капсулован и не може да се рециклира. Нов е над 1500 лв + брой и ново масло при смяната.Хидротрансформатор се рециклира , но не могат да го балансират в България . Нов е над 2500 . Рециклиран в Холандия е 1000 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 (Редактирано) за ауди, както сам трябваше да се досетиш е тотално различно. Само като потърсиш в audipages ще видиш кво става с автоматика като не се сложи правилното масло. За тва има лоша слава тая кутия, че не била издръжлива и лесно се чупила, но това е само защото не се поддържа правилно! Карах една А8 4.2 на 380 000 км и автоматика му сменяше толкова мазно и перфектно, че си казах ДЕБА колко е важно да се слагат оригинални части. Нищо не се пести с евтини китайски части, само си навличаш допълнително проблеми.От холандия ми казаха, че нов хидротрансформатор струва около 1500 лв с доставката (не рециклиран и ми потвърдиха, че нямат и не могат да рециклират!?). Дай малко инфо да проуча. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 2 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Човека , който ми прави кутията ги купува от Холандия ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 за ауди, както сам трябваше да се досетиш е тотално различно.За новата Вектра с японска кутия е 1000лв. За Крайслер Вояджър IV е 1000 лв. За мерцедес S-класа 2003 г. е 1000 лв ...Не знам кво е толкова коренно различното на Ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Хано, посочи още 2-3ма с твоите възгледи и ставам вносител на масла с емблемка Ауди! Оригинал са! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 На мене ми искаха 1870лв. От ауди за моя хидротрансформатор преди 3-4 години А6 4,2 е колата:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Ето една RS6-ца на дино след смяна на автомат с ръчка. 450 кс - 20% за 4х4 = 360 кс - 13% за автомата = 290-300 кс. на гумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lindor Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Един приятел си замерва а6ц6 с zf-6hp 26% загуби му отчете в овердрайф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Ауди А8 д2 2001 4,2 310к.с. Възд. филтър-15,5/21,8/37,3лв Маслен филтър-7,3/20,1/29,8лв Горивен филтър-12,8/22,5/36,8лв Салонни филтри-42,3/58,/лв Филтър автомат.кутия-zf4hp-48,6лв/zf5hp-64,7лв Масло 5w40 моторно 7л-128лв Репсол/102лв Гренвил/116лв Тотал Масло ск.кутия 4л стандарт ESSO egl71141-50лв Гренвил/65лв Тотал Най-ниските дадени цени за филтри са китайски,средния вариант италиански,най-скъпите са MANN.Има варианти за поне още 10марки масла и филтри,както и всякакви резервни части. Пълна смяна на масла и филтри от долната ценова граница излиза под 300лв без труда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Тва със загубите е малко относително, но ето пример...на варненското дино мойта кола 350 коня по каталог извади 208кв на гуми, с8 450 коне изкара 215кв. като колата беше на малко км с първия си собственик. Всеки сам може да си сметне за кви загуби иде реч и ква е разликата между задно и 4х4... Отделно пак там мерено ц63 на около 40-50к км не помня точните цифри, но дойде около 23% загуби пак само на задно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lindor Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 (Редактирано) Зависи от прекалено много неща и не може да се обобщава според една кола за всички. Но загубите от автомат и 4х4 са си много. На мен с преднячката си ми е добре ама тя си е маломощна. Редактирано 1 Юли 2015 от lindor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 За новата Вектра с японска кутия е 1000лв. За Крайслер Вояджър IV е 1000 лв. За мерцедес S-класа 2003 г. е 1000 лв ...Не знам кво е толкова коренно различното на Ауди ауди са известни с тъпотии в дизайна, което може да обясни някои по-скъпи ремонтни дейности. Супер грешно е да си правиш сметка, ще чом на едни коли ремонта струва 100 значи на други също ще е 100. Най-прост пример за смяна на 30 лв термостат, трябва да се разглоби абсолютно цялата предница на д2 и цената ти идва над 200 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Тва със загубите е малко относително, но ето пример...на варненското дино мойта кола 350 коня по каталог извади 208кв на гуми, с8 450 коне изкара 215кв. като колата беше на малко км с първия си собственик. Всеки сам може да си сметне за кви загуби иде реч и ква е разликата между задно и 4х4... Отделно пак там мерено ц63 на около 40-50к км не помня точните цифри, но дойде около 23% загуби пак само на задно!A всъщнст защо нареждате толкова еската, очаква се да има пвоече процент загуби от 4,2 или в12 ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 ауди са известни с тъпотии в дизайна, което може да обясни някои по-скъпи ремонтни дейности. Супер грешно е да си правиш сметка, ще чом на едни коли ремонта струва 100 значи на други също ще е 100. Най-прост пример за смяна на 30 лв термостат, трябва да се разглоби абсолютно цялата предница на д2 и цената ти идва над 200 лв.Принципа на работа на хидротрансформатора е един ....едва ли Ауди ползват некви извънземни технологии. материали и дизайни спрямо Мерцедес , БМВ и т.н.Аз сметка не правя , но "леко" ти се разминават представите от действителностаИ да ....за термостата на Крайслера ми сваляха двигатела за да ми го сменят , който струва 100 лв с отстъпката и труд 250 лв ( даже е по-скъп от на Ауди )Тъй , че спокойно ..и аз съм карал Ауди-та.....цели 12 годиниНяма да споря с теб ....имаш си твоите виждания , но не страхувай хората за цени и части ...далеч си от истината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 A всъщнст защо нареждате толкова еската, очаква се да има пвоече процент загуби от 4,2 или в12 ли?Мнеее, нищо не съм очаквал, просто споделям реалности.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Ами то хубаво е така ама как се вързва това със съвете вземи в12 понеже с8 има 30% загуби? И то звучи кофти нали, че големи загуби, ама като са така и другите коли какво значение има? Отделно не се знае колко е имала на мотора тая еска че да смятаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Мене ми е пределно ясно че колкото са загубите на с8 там някъде ше са и на w12, така че тия съвети ги пропускам... За ес-та беше на малко км при първия си собственик, а и като гледам в нета всички горе долу като за толкова движат... В крайна сметка аз казах че тва не ми е критерий, просто си коментираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 Това с процентите е относително. В смисъл няма точно определен % за изчисляване.Например 3.0i с 220 конски сили, куатро и тОптроник - 30% са 66 кончета. На А6 С5 4.2 и 300 конски сили загубите излизат на 90 кончета ...Иначе да, значителна част от мощността се губи при перманентното задвижване и автоматиците от това поколение. Само мога да предположа, че едно А6 С5 4.2 от примера няма да отвее 3.0i с предно и ръчка на същото купе при доускорение 80-180 км/ч да кажем, както може да си помисли човек, четейки техническите показатели, V8 срещу V6 и т.н. Дори може да счете двойното за плюс в случая, а то не помага .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts