Jump to content

Recommended Posts

@mityo: незнам кво общо има твойта кола, та само ми цитираш цифри за нейната поддръжка. Са като си купиш д2 или по-добре д3 пак ще си говорим дали са надути цените, които съм описал :) (тези от ауди е ясно, че са безбожно високи, но аз съм ти написал цени на повече от половината по-ниски от техните) По-ниски от мойте цени и ще си седиш в сервиза почти перманентно :)

 

@chanchev: за ауди с8 2д с 5HP24А ZF кутия хидротрансформатора (torque coverter) е капсулован и не може да се рециклира. Нов е над 1500 лв + брой и ново масло при смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И преди ти казах, тва не е ракетна технология, обслужвал съм първо a6 с 4.2, а след това S8 с ръчка, цените, които цитираш са нереални. Тъпо е няколко човека да ти казват, че говориш глупости и ти пак да си знаеш своето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вектра, дай някой тел на лични на сервиз, който дава по-ниски цени (и без тва ми предстои обслужване)

 

проверих в 3 сервиза и всичките ми дадоха цените, които съм описал +-5% :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматика, ако приемем че най-евтиния ремонт е смяна на гарнитура и уплътнения е над 1000 лв. Смяна на каквато и да е механика вътре е безбожно скъпа, но слава богу рядко се налага,

9 литра по 16 лв (това е с отстъпка) Мотул мулти АТФ = 144 лв

Филтър на кутията 30 лв

Труд за смяна на масло 30 лв

Това е за Крайслер ....едва ли е нещо по-различно за Ауди

Най скъпия ремонт на АСК е 4000 лв и то , ако всичко вътре е на салата и корпуса държи частите да не се изсипят на земята

Хидротрансформатор 1000 , ремонтен комплект за пакетите е 600-700 лв , труд 500 лв ...къде ги виждате тия 5-6-7 хиляди левове....не зная

 хидротрансформатора (torque coverter) е капсулован и не може да се рециклира. Нов е над 1500 лв + брой и ново масло при смяната.

Хидротрансформатор се рециклира , но не могат да го балансират в България . Нов е над 2500 . Рециклиран в Холандия е 1000 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за ауди, както сам трябваше да се досетиш е тотално различно. Само като потърсиш в audipages ще видиш кво става с автоматика като не се сложи правилното масло. За тва има лоша слава тая кутия, че не била издръжлива и лесно се чупила, но това е само защото не се поддържа правилно! Карах една А8 4.2 на 380 000 км и автоматика му сменяше толкова мазно и перфектно, че си казах ДЕБА колко е важно да се слагат оригинални части. Нищо не се пести с евтини китайски части, само си навличаш допълнително проблеми.

От холандия ми казаха, че нов хидротрансформатор струва около 1500 лв с доставката (не рециклиран и ми потвърдиха, че нямат и не могат да рециклират!?). Дай малко инфо да проуча.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за ауди, както сам трябваше да се досетиш е тотално различно.

За новата Вектра с японска кутия е 1000лв. За Крайслер Вояджър IV е 1000 лв. За мерцедес S-класа 2003 г. е 1000 лв ...

Не знам кво е толкова коренно различното на Ауди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А8 д2 2001 4,2 310к.с.

 

Възд. филтър-15,5/21,8/37,3лв

 

Маслен филтър-7,3/20,1/29,8лв

 

Горивен филтър-12,8/22,5/36,8лв

 

Салонни филтри-42,3/58,/лв

 

Филтър автомат.кутия-zf4hp-48,6лв/zf5hp-64,7лв

 

Масло 5w40 моторно 7л-128лв Репсол/102лв Гренвил/116лв Тотал

 

Масло ск.кутия 4л стандарт ESSO egl71141-50лв Гренвил/65лв Тотал

 

Най-ниските дадени цени за филтри са китайски,средния вариант италиански,най-скъпите са MANN.Има варианти за поне още 10марки масла и филтри,както и всякакви резервни части.

 

Пълна смяна на масла и филтри от долната ценова граница излиза под 300лв без труда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва със загубите е малко относително, но ето пример...на варненското дино мойта кола 350 коня по каталог извади 208кв на гуми, с8 450 коне изкара 215кв. като колата беше на малко км с първия си собственик. Всеки сам може да си сметне за кви загуби иде реч и ква е разликата между задно и 4х4... Отделно пак там мерено ц63 на около 40-50к км не помня точните цифри, но дойде около 23% загуби пак само на задно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от прекалено много неща и не може да се обобщава според една кола за всички. Но загубите от автомат и 4х4 са си много. На мен с преднячката си ми е добре ама тя си е маломощна.

Редактирано от lindor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За новата Вектра с японска кутия е 1000лв. За Крайслер Вояджър IV е 1000 лв. За мерцедес S-класа 2003 г. е 1000 лв ...

Не знам кво е толкова коренно различното на Ауди

 

ауди са известни с тъпотии в дизайна, което може да обясни някои по-скъпи ремонтни дейности. Супер грешно е да си правиш сметка, ще чом на едни коли ремонта струва 100 значи на други също ще е 100. Най-прост пример за смяна на 30 лв термостат, трябва да се разглоби абсолютно цялата предница на д2 и цената ти идва над 200 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва със загубите е малко относително, но ето пример...на варненското дино мойта кола 350 коня по каталог извади 208кв на гуми, с8 450 коне изкара 215кв. като колата беше на малко км с първия си собственик. Всеки сам може да си сметне за кви загуби иде реч и ква е разликата между задно и 4х4... Отделно пак там мерено ц63 на около 40-50к км не помня точните цифри, но дойде около 23% загуби пак само на задно!

A всъщнст защо нареждате толкова еската, очаква се да има пвоече процент загуби от 4,2 или в12 ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ауди са известни с тъпотии в дизайна, което може да обясни някои по-скъпи ремонтни дейности. Супер грешно е да си правиш сметка, ще чом на едни коли ремонта струва 100 значи на други също ще е 100. Най-прост пример за смяна на 30 лв термостат, трябва да се разглоби абсолютно цялата предница на д2 и цената ти идва над 200 лв.

Принципа на работа на хидротрансформатора е един ....едва ли Ауди ползват некви извънземни технологии. материали и дизайни спрямо Мерцедес , БМВ и т.н.

Аз сметка не правя , но "леко" ти се разминават представите от действителноста

И да ....за термостата на Крайслера ми сваляха двигатела за да ми го сменят , който струва 100 лв с отстъпката и труд 250 лв ( даже е по-скъп от на Ауди )

Тъй , че спокойно ..и аз съм карал Ауди-та.....цели 12 години

Няма да споря с теб ....имаш си твоите виждания , но не страхувай хората за цени и части ...далеч си от истината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A всъщнст защо нареждате толкова еската, очаква се да има пвоече процент загуби от 4,2 или в12 ли?

Мнеее, нищо не съм очаквал, просто споделям реалности....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то хубаво е така ама как се вързва това със съвете вземи в12 понеже с8 има 30% загуби? И то звучи кофти нали, че големи загуби, ама като са така и другите коли какво значение има? Отделно не се знае колко е имала на мотора тая еска че да смятаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ми е пределно ясно че колкото са загубите на с8 там някъде ше са и на w12, така че тия съвети ги пропускам... За ес-та беше на малко км при първия си собственик, а и като гледам в нета всички горе долу като за толкова движат... В крайна сметка аз казах че тва не ми е критерий, просто си коментираме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с процентите е относително. В смисъл няма точно определен % за изчисляване.

Например 3.0i с 220 конски сили, куатро и тОптроник - 30% са 66 кончета. На А6 С5 4.2 и 300 конски сили загубите излизат на 90 кончета ...

Иначе да, значителна част от мощността се губи при перманентното задвижване и автоматиците от това поколение. Само мога да предположа, че едно А6 С5 4.2 от примера няма да отвее 3.0i с предно и ръчка на същото купе при доускорение 80-180 км/ч да кажем, както може да си помисли човек, четейки техническите показатели, V8 срещу V6 и т.н. Дори може да счете двойното за плюс в случая, а то не помага ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...