r.s.m.f. Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Здравейте, срещата между хобито/риболов/ и новата каляска се оказа доста проблемна, оказа се че е доста ниска и с тази дълга база достигането до язовирите си е живо изпитание. Нещата малко се подобриха след като сложих 205/60/16, но все още е доста ниска за моя вкус. Окачването е стандартно 1ВА, има ли някакъв начин да се повдигне без да се нарушава стабилността и комфорта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ormanliev Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 мисля, че имаш нужда от такъв автомобил http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11434741078330554 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7964 Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Здрасти колега.Имах подобен проблем в задният мост и го реших отчасти като стръгнах 20мм подложка и я вкарах между пружината и засечката на амортисьора.Колата се повдигна също ОКОЛО 20ММ.Съответно се разглобяват амортисьора и пружината.При мен се наложи поради поставяне на твърди оем пружини,които се оказаха по-ниски.Колата е s6.Не знам дали и при теб може само давам идея за нещо правено.Със здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Имаш ли някаква снимка или скица на подложката, 2 см. ще е идеално, може ли и отпред да стане по този начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7964 Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 (Редактирано) Здрасти.Отпред нищо не съм пипал.Само отзад свалихме амовете.Демонтирахме пружините.Самите амортисьори имат някакво макар и малко удебеление,засечка или както там се води.В него се запънаха подложките.Отгоре сглобяваш по обратният ред.Това е засега 1000км без проблем.Викат че по твърда ставала но според мен промяната е почти незабележима при 20мм.Със здраве. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 15 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 18 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 Мдааа, да са ева в аудиста, след 2 месеца каране днес разбрах, че съм със спортно окачване и от там ми идва цялата болката в ниската част на гърба/демек гъза / Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niagolov Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Аз съм с високо окачване колега,може да разменим пружините....моята е с 1ВЕ пружини колата е А6 седан 1.8т на предно,звънни при интерес 0893320501 Митко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 24 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2015 Отзад няма да станат колега,пьк и амортесьорите трябва да се сменят,моята е куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 И аз искам да си сложа подложки отпред и отзад. Кой може да ми го направ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 23 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Днес сложих само предните, че са объркали задните - дали са ми обикновени, а не за куатро. Пружините бяха по високи, амортисъора по дълъг - като ги сглобих - разлика никаква, доста съм изнервен, или пружините KYB са келяви или нещо не съм уцелил Здрасти.Отпред нищо не съм пипал.Само отзад свалихме амовете.Демонтирахме пружините.Самите амортисьори имат някакво макар и малко удебеление,засечка или както там се води.В него се запънаха подложките.Отгоре сглобяваш по обратният ред.Това е засега 1000км без проблем.Викат че по твърда ставала но според мен промяната е почти незабележима при 20мм.Със здраве.Цитиране на предходно мнение!Значи под тарелката на засечката слагаш втулка 20мм. и над нея тарелката и тогава пружината - така ли? Демек ми трябва диаметъра на амортесъора, колко широка я пусна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Като слагате тея подложки, мислите ли че излизате извън нормалната зона на работа на амортесьора? После да няма ама колата е като лодка по завоите с висока скорост или задницата опитва да ме изпревари. Тея подложки се слагаха едно време на метан обурудваните коли, за да не им се удари задната част в асфалта от 200кила бутилки в багажника. Не че искам да разочаровам колегата RSMF ама А6 и риболов ... има си за тая работа Allroad. А6 е почти клас лимузина и т'ва да се ходи на риболов с нея е като с Клаудия Шифър да идеш в кварталната кръчма. Не че не е дърт кенеф като моя, ама все пак не е за това направена. п.с новите пружини може да са по-високи, ама може да са по-меки. Същото важи за амортесьорите.Единствения сигурен шанс да повдигнеш предницата е да сложиш пружини и амортесьори от големите двигатели, щото се водя по-тежки и съответно имат по-твърди пружини и вероятно амортесьори. За задницата идея нямам освен подложки, които ще скапят управлението на колата 100%.п.с2 комплект амортесьори и пружини от магазина е поне 600лв. За толкова пари си взимаш една таратайка дето да я трошиш по каманяците със 50 без да ти дреме и като се счупи крайно след година да я върнеш в Надин за 400. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Колега, идеален си е 14 годишния курник за ходене за риба, иска 2-3 см. да се вдигне и няма да има грижа с внимателно каране. Все пак ходя за риба, не на лов, има пътища, просто са черни. 6 години 4ката ми вършеше идеална работа ако не броим 3-4 пъти оставане накората под двигателя на язовира Дъргел за 600 лева не ми се кара по какъвто и да е повод. Това за управлението и за задницата от първа ръка ли го знаеш или някой приятел на съседа ти му е казал? Повече от 140-150 не вдигам, мисля, че ще устиска с подложки, пък и винаги мога да ги сваля. Хората са слагали на S6 и не знам да имат оплакване. За пружините от големите мотори си прав, но по моргите намирам само със спортно окачване, от магазин не ми се правят експерименти вече, едвам върнах тези пружини. Редактирано 25 Август 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Аудито е уникален автомобил за риболов. Лично моето е Куатро и сега лятото съм му оставил зимните гуми с цел да мога по-лесно да излизам и минавам през калта... смешни джипки като Волво , Дайхатсу , Каптива не ми се опират по никакъв начин ! С него си тегля колесар с голяма лодка и просто е голям кеф ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 27 Август 2015 Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 Колега, идеален си е 14 годишния курник за ходене за риба, иска 2-3 см. да се вдигне и няма да има грижа с внимателно каране. Все пак ходя за риба, не на лов, има пътища, просто са черни. 6 години 4ката ми вършеше идеална работа ако не броим 3-4 пъти оставане накората под двигателя на язовира Дъргел за 600 лева не ми се кара по какъвто и да е повод. Това за управлението и за задницата от първа ръка ли го знаеш или някой приятел на съседа ти му е казал? Повече от 140-150 не вдигам, мисля, че ще устиска с подложки, пък и винаги мога да ги сваля. Хората са слагали на S6 и не знам да имат оплакване. За пружините от големите мотори си прав, но по моргите намирам само със спортно окачване, от магазин не ми се правят експерименти вече, едвам върнах тези пружини. Това за пружините и повдигането ти го казвам от личен опит. 4ката ми се клати като лодка и честичко при по-агресивно каране по завоите се опитва да ме ипзревари задника. Като беше със заводските пружини от 1.бе това липсваше тотално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 29 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2015 Пружините които свалих са 14.5мм дебели на 29,5 високи. Предлагат ми на същата височина но на 15мм дебелина - дали ще има ефекта който искам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 20 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2015 Благодарение на колегата facy се сдобих с предни пружини от 2.5 тди, които се оказаха с дебелината на моите и забележете със същият цветен код , но с около 5 см. по - дълги. Днес ги сложих и най - после постигнах желания ефект - да не задирам всеки път бордюрите като паркирам. За сега се получи ефект "Немска овчарка", другата седмица ще сложа втулки отзад докато намеря подходящи пружини. Интерсно, че отпред возията стана малко по - мека с тези пружини. преди: след: Предницата се вдигна горе - долу с 4 сантиметра. Накой свалял ли е задни амортесъори на куатро, корите в багажника разглабят ли се?Дали 3см. висока втулка ще компенсира 4те см. вдигната предница, като се има предвид, че задната пружина ще се компресира повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Добре де някой може ли да ми каже точно какви пружини да сложа отзад за да вдигна колата 4-5 см ? Колата е куатро. Ако може нещо като модел и размер ще бъда благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Купуваш си едно регулеруемо KW и си дигаш или сваляш на воля . Погледни из нета съм засичал втора ръка на добри цени . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 11 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 Добре де някой може ли да ми каже точно какви пружини да сложа отзад за да вдигна колата 4-5 см ? Колата е куатро. Ако може нещо като модел и размер ще бъда благодаренВ момента търся точно такива пружини, би трябвало да стават от 2.5 тди куатро, но повечето търговци ги мързи да ги свалят и да ги премерят, един колега обеща да ги премери през седмицата. Моята задната я свалих и я премерих 14.5мм. дебелина и 26 сантиметра височина в свободно състояние/спортно окчаване/. Ще трябва нещо около 31-32см. да намеря със същата дебелина. Отпред стана идеално, сега зора е отзад. Като стане хавата веднага ще пиша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 2.5tdi quattro но в параметрите мисля, че трябва да се включи и Комби, защото при други автомобили пружините имат разлика между седан/комби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 11 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2015 (Редактирано) Аз мисля, че при нашите разликата е само в това дали е quattro или не + двигателя и разбира се дали е 1BA, 1BE и т.н. Редактирано 11 Октомври 2015 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 8 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Приключи сагата с повдигането на окачването. Преди: След: Сметката е следната: Предни амортесъори билщайн - 140 лева комплекта, предни пружини от 2.5ТДИ от форума втора ръка - 40 лева, задни амортесъори KYB 218 лева комплекта, задни пружини пак от душегуб от форума втора ръка - 80 лева, отделно за майстор.Някой ако реши да се захваща да има предвидкакво го очаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 "Урод" , направи си сам. работа съчетана с доста нерви докато стане. Ама щом ти трябва такава кола си го постигнал. Дано не си падаш състезател щот джип на формула няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 8 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Повече от 140-50 не вдигам, сега с лекота минавам по всякакви гадни пътища Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 бая си я вдигнал, дали ша устискат каретата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване