Jump to content

Покупка 8p 2.0T quattro


Recommended Posts

Всяка покупка е инвестиция, дори да е невъзвръщаема.

И не разбирам как може накой да твърди, че да се купуват абсолютните отпадъци на Европа е (раз)умна покупка/инвестиция/идея... Само в името на това да е било някога с 200 коня и да има 4 обръча отпред...

Балкански синдром.

Както и да е - за това е форум и за това пита човека, а решението си е негово. [emoji106]

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз именно заради това казвам, че такива цени за подобно нещо не са оправдани. Защото, ако наистина хубава таква не може да се купи за 10к(които също според мен не си заслужават много), а трябва да се дадат примерно 15, то тогава е абсолютно неоправдана покупка, тъй като има доста други предложения, за по-нови коли от същия клас. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 15К трудно ще намериш нещо читаво 2.0TQ.

 

Безсмислено е да коментираме обяви в БГ...

 

Смяташ грубо 2000 лв. (докарване, такси, регистрации и т.н.) + 500 до 1000 лв. печалба за търговеца.

 

Вадиш горната сума от цената (след коментар), за която се продава колата.

Полученото делиш на 2 и задаваш резултата в Евро на търсачката в mobile.de.

 

Така разбираш с този бюджет какво реално си купуваш... и повярвай ми на тази А3-ка за 3300 Евро аз никога не бих се качил....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бреей, тук явно всички управляват автомобили под 100к км, на около и над10 г, за над 10к eur...

 

Към колегата  Moonland: Айде всички на "запад" да не си купуват мощни автомобили за да ги "смазват" с по 100к км на година, а? 

Напълно погрешно схващане... Мощният автомобил създава много повече комфорт и е доста по надежден, но не всеки си го купува, 

за да използва 200-те к.с ежедневно. Логиката е много проста - ако можеш да си позволиш разходите за подръжка, защо не?!?

 

Точно пък този компактен автомобил ти гарантирам, че никой на запад няма да си купи, за да го върти по 100к км на год. Виж, ако е 

2.0 tdi, 1.9 tdi и монтиран в А4 или Passat тогава е друго...

 

Към колегата Viper:  Българинът е много добър в правенето на чуждите сметки... Мислиш, че само в БГ се правят коментари на цените ли? Преди 8 год. си купих кола от Германия на 5 год. (Лагуна, 1.8 16V) без много увъртане човека свали от 6500 на 5700 евро и да колата я продадох след 7 год. без нито един значим ремонт, а си представи когато вземеш 2,3 или 7 автомобила наведнъж. Това, че ти или някой друг се сдобил с такъв автомобил преди 1,2,3 год за 20к не значи, че и днес струва толкова, а и не значи че това е била офертата ти на века.

 

10 год. компактен автомобил за 15, че и 18к... айде стига...

Редактирано от PanayotIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българинът най-обича той да определя пазарната цена както му допада! 

 

Не, 10 год. компактен автомобил не е нужно да струва 15-18 или 20 хиляди лева... само че няма да е Ауди, няма да е 200 коня и т.н. За толкова пари има дори нови автомобили от други марки... 

 

А същевременно А3 8P има и за 40-50 000 лева и си заслужават всеки цент! Просто не са на 300 000 и т.н. и т.н.

 

И под смазване нямах предвид непременно пробег, а използване на мощността! Комфорта за градска кола за до магазина е еднакъв при 70 коня и при 200, за това никой не хвърля пари. Неслучайно Голф/А3 са в най-рисковите групи на застрахователите... щото се купуват за "комфорт" и комфортно се мажат по магистралите и мантинелите "галейки" газта... 

 

Когато разполагах с 5000 евро за кола преди време си купих Шкода, а не Ауди и съответно със 100 коня, а не 200 и никак не се чувствах глупав, че някъде си имало същата Шкода ама на троен пробег, по -дърта и с повече мощност пред изхвърляне, която не съм купил...  :stupid:

Шкодата и до ден днешен, 100 000 км по-късно се кара без нито един ремонт различен от консумативи.

 

Viper - напълно, напълно прав.   :zustimm:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мунчо(moonland), стига ръси мозък и по-добре спри изобщо да даваш мнение в теми за автомобили. Над 150 000км не било автомобил....Абе аланкооолу, те на 300-400 ги вкарват тук и после по още толкова ги карат и нямат проблеми, ти ги заклейми като скрап. Миналата година купихме такъв автомобил за 10800 лв , без нито една забележка , с нови гуми, без драскотина , без удари, интервенции и каквито и да било подводни камъни и в състояние в пъти по-добро от екземпляри с цени по-високи с 2000лв и нагоре. Цената ,км и годината са съвкупност от фактори и всеки един от тях сам по себе си може нищо да не значи. Състоянието, зависи от това, къде и от кого е карана колата и как е поддържана, от конкретния двигател и окачване ,качество на материалите и т.н. Мобиле .де е сайт , който много отдавна не е еквивалент за цени. Всичко, което е на добра цена, изобщо не стига до подобни сайъове, защото се бартеросва, изкупува директно от автокъщите или в Германия се приспада като 5000евро от цената на нов автомобил.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можем да направим сметката на джамбаза..важното е колата да е читава, т.е. отиваш, караш, гледаш,водиш в сервиз на ауди дори, диагностика там и тва е..ако колата е ОК джамбаза няма да откаже тея интервенции, ако ти каже да си гледаш работата, може да си правиш изводите..гаранция за купуване на кола на старо няма..чакам автокъщата къде ще почне да го прави с интерес. Вчера гледах тези момчета от D-Bros правят подобно нещо и досега техните коли са това, което кажат..ако искаш виж в момента продават една C5-ца "душелюб"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 39% до 75% се обезценяват автомобилите в България до четвъртата си година след производство. Това показва проучване на sale-autos.com, на база информацията предоставена от български автокъщи в сайта. Стойностите отчитат връх за периода между 2-4-та година след пускането на автомобила в експлоатация. До десетата година след производството обезценяването на автомобилите достига до над 80% от базовата цена... 

 


Не можем да направим сметката на джамбаза..важното е колата да е читава, т.е. отиваш, караш, гледаш,водиш в сервиз на ауди дори, диагностика там и тва е..ако колата е ОК джамбаза няма да откаже тея интервенции, ако ти каже да си гледаш работата, може да си правиш изводите..гаранция за купуване на кола на старо няма..чакам автокъщата къде ще почне да го прави с интерес. Вчера гледах тези момчета от D-Bros правят подобно нещо и досега техните коли са това, което кажат..ако искаш виж в момента продават една C5-ца "душелюб"

 

Колега не споменавай тази мръсна дума "д***уб", че ще отвориш кутията на пандора... Нищо против тези коли м/у другото ;)

Редактирано от PanayotIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама и аз нямам нищо против..просто повечето коли от тази версия на С5 се докарва извадена от гроба от Германия или Италия и я продават като нов внос на 230 000 км. Тази, за която аз говоря е кукла..нищо общо с гробовете и обслужването, което е направени по нея си оправдава всеки един лев в нея, който са й поискали момчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де, тва го уточнихме вече - най-добре нещо около 22 бона.

Добре че момчето вече си е решило, понеже темата се напълни с тъпотии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата на автора - според мен на нашия пазар няма да намериш нищо читаво било то за 10к или 18к. По-добре да провериш из Европата.

Да се дигнеш до Германия за някаква 10 годишна кола със стойност 5 000 евра граничи с безумието .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, колеги, с цялото ми уважение към Вас и всяко едно изказано мнение, искам да Ви попитам Вие какви коли карате и как сте си купували предишните? Нима сте на 100% убедени в пробега на своите? Да не би да сте разполагали с много излишни хиляди при покупката? Всеки нормален човек иска да получи максимално много информация преди да инвестира в една стара кола. С всяко едно мнение искате все едно да разубедите човека да си вземе Ауди, а няма нищо градивно, кажете, ако това е целта. Пишем в тоя форум и предполагам щом е така не чакаме излизането на най-новия модел, та да си сменим колите, нали? 

Чета мнения, че тази и тази кола не е за под хиляди км годишен пробег... мен една кола, ако ми харесва и мога да си я позволя, ще си я карам и до магазина за хляб само. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с този пробег ...Супер елементарно е да се съди за състоянието на един автомобил ,по показанието на километража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На конкретния ти въпрос - от представителство на марката в чужбина с пълна документация и предистория и 100% сигурен и потвърден пробег (вкл. от предния и единствен собственик), в който не бих могъл да съм по-убеден предвид обстоятелствата.

Това разбира се е крайност, на която просто аз държах. Ако не така обаче, то най-малкото не бих купил кола с повече от очевадно фалшив пробег - докато има кой да се навежда доброволно ще има и кой да ни оправя пак доброволно! А пробегът е именно най-сигурния показател за обща амортизация на автомобила и двигателя.

И не - не става дума за излишни хиляди, а за това какво е разумна покупка при даден бюджет! Всички искаме да караме ферари за 1000 лева и си умряме да опрделяме "пазарната" цена на даден автомобил, само щото бил на нам колко си години и не можел да струва повече от колкото имаме в джоба, но нещата не седят така в реалния свят! По-новото, по-пазеното, по-некараното, по-истинското има своя цена, която се определя не от българския пазар и от това на нас какво ни се ще.

И от там следва въпроса - наистина ли искаш да си дадеш парите за нещо, което е очевадно "менте", тъй като оригинала на това дето ти се ще струва доста повече, или все пак е по-разумно да вземеш оригинал на нещо по-нискостойностно по начало (друг двигател, друга марка, друго изпълнение, по-стар модел и т.н.). Дадох по-нагоре пример как постъпих аз с твоя бюджет и пак бих постъпил така. Алтернативно ако държиш на марката и модела - за тези пари ще намериш с известно търсене и търпение прилични А3-ка с 1.6 или 2.0 двигател. Често в такива сличаи накой казва "то всичко е до късмет"... - да, вярно, и в двете посоки! Но ако ти някога си печелил така изненадващо на казино или тото или си намирал хилядарки в парка, че това да е всичко, на което да разчиташ, вместо на здрав разум - супер, аз обаче не съм.

Колегите горе ти предложиха единствения разумен подход - погледни по чуждите сайтове какво се предлага за 3-4 хил. евро за A3 8P ... Виж колко 2.0 TFSI ще намериш и с какви параметри, в какво състояние... Хич няма да са много и хич няма да ти хареса това, дето ще прочетеш за тях... Ако отидеш да видиш накоя на живо ще останеш още по-неприятно изненадан. Именно това определя пазара.

П.с. Моля несъгласните с горното да оставят мнението си за себе си тъй като аз не проявявам никакъв интерес към него (камо ли от конкретни индивиди), а отговарям на конкретния въпроса на автора и не целя спор с който и да било, още по-малко с хора без представа от модела.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дискусия ли е или монолог? А ако все пак сме съгласни с ваше превъзходителство може ли да изразим мнение или само да ръкопляскаме?

Редактирано от PanayotIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията, във всяко има по нещо полезно :) Но за момента смятам да закупя някоия от тук предлагащите се, дали ще е една от тези или ще поизчакам за нещо по-добро ще видим след като ги огледам на живо. По-натам ако реша за нещо за по-луксозна и сериозна инвестиция със сигурност ще е от Германия с проверен произход. 

Та в крайна сметка някой може ли да каже може ли да се познае от оглед дали турбото не е отишло или нещо по двигателя. И също така по куатрото може ли нещо да се познае дали не е наред. Или диагностиката ако не каже че има проблем може да разчитам че горе-долу нещата са наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне , нищо не може...Ако не си купувате коли не според състоянието , а според показанията на километража, минимум от представителство и минимум на стойност два пъти повече от пазарната, сте клошари най-бесни...

Аз пък знам, поне няколко случая за манипулирани километри и какво ли още не , точно в представителство. Но какво от това ? Важното е по форумите да ръсим мозък, как това е някаква гаранция и сигурност, само и само да оправдаем финансово неизгодната ситуаация, че си дал двойно повече пари, за нещо , което реално не ти гарантира НИЩО !

Ааа да , пробег основно градско и такъв извън града, се отразяват коренно различно на автомобила, както и да е стояла на някой плац на някое представителство, без дори да е палена около година -две...Вместо последното, предпочитам да е минала 50000км отгоре...Какво толкова има да му трепери човек на тоя десетгодишен Голф 5 с емблема на Ауди, не ми е ясно...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих взел само "Audi Gebrauchtwagen:plus" Ауди.

Цената вероятно ще те откаже, но толкова струва запазен автомобил на реални (~100к) километри.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant1.modelDescription=&makeModelVariantExclusions[0].makeId=&minSeats=&maxSeats=&doorCount=FOUR_OR_FIVE&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=200&maxPowerAsArray=200&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&climatisation=&airbag=&daysAfterCreation=&adLimitation=&export=&vatable=&maxConsumptionCombined=&emissionClass=&emissionsSticker=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&minHu=&usedCarSeals=AUDI

 

Всичко останало са кочини, на които им е взето здравето.

 

в БГ всеки гледа на автомобила като на "пичеловка", а не на вещ, с която да се придвижи от точка А до точка Б, комфортно и безопасно... нали требе да сме модерни.. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Spyzip:

 

Колега. качи се покарай, виж какво може колата, ако ти изглежда добре обгрижвана взимай и бягай... Дори и някой от тези милионери над мен да вземеш, пак не може да си сигурен, че всичко им е ок понеже са 10 год. автомобили. По добре слушай вътрешния си глас отколкото мнения на непознати, които дори не знаеш от какво подбуда си ги споделят. 

 

Успех с търсенето и да се похвалиш  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте ги превъзнасяли тия голфове с 4 кръга, трябва да си побъркан да дадеш 20К за а3 било и с 2.0Т....моята я имам вече две години и я взех за 22 на 100К мили с почти всички екстри американка, не съм пипал нищо сериозно за близо 40К км.......

По същото време в Пловдив се продаваше пак една американка 2.0т на предно с дсг за 10.800 като с наливане на 3К ставаше екстра просто търсех куатро....не ги следя от доста време ама надали цените са същите както преди 2 години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Update. Ходих да гледам първата (мръсната), тя не е просто мръсна, тя е абсолютна кочина. Има 6 детайла за ремонт. Вътре салона не е просто мръсен а е за смяна, седяла е някъде с отворени прозорци. Сменени са копчетата за климатика и фаровете, но не и тези на вратата, и са едвам различими кое какво е. Спукан е предния прозорец, и дори рамената на чистачките са свалени. Според мен колата е франкенщайн от някоя морга, била сменена веригата и обслужен двигателя, може би защото преди това е бил блокирал. Не можахме да направим диагностика, не се свърза компютъра. Вентилатора трака ужасно, сигурно са му останали няколко перки само или не е сложен правилно. За да се върне към приличен живот, ще трябват поне 3-4к и то ако се окаже, че няма проблеми по двигател и скорости, което ме съмнява.

Ще отида да вида и другата, но не тая особенни надежди въпреки, че на снимките изглежда добре. Май ще си докарам аз една :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...