HannoSLM Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 не ми пречи да направя и двата теста. Виското при мен се води виско-съединител и ми казаха, че колкото повече газ се подава толкова по-бързо се върти. Това има ли отношение към начина на провеждане на теста? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Колкото повече се загрява толкова по бързо се върти и няма отношение с подаването на газ.мен ако питаш на топла кола не прави опити. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Прави се само на ниски обороти и на топъл двигател защото там ако не държи виското двигателя почва да прегрява. На студен двигател и да мине теста няма да е релевантно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 като подавам газ в движение се чува шум от развъртаща се перка, който като че ли го нямаше преди смяната на виското или да е бил по-слаб ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 На ниски обороти трябва да е "по-стегната" перката при напълно загрял двигател и съответно да става "по-хлабава" като пада температурата. При студен двигател перката на виското трябва да е "хлабава" за да не изстудява излишно двигателя. С една дума колкото е по-висока температурата на виското толкова по-стегната е перката ако е изправно виското. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 само от любопитство ще направя този тест, защото имам пълно доверие, че е сложено качествено и работещо виско. Дано да ги няма корите и дифузьорите, което също ме съмнява, та явно вървим към нов радиатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov_24 Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Кога отваря термостата,означава на колко градуса на антифриза термостата започва да пропуска течността към големият (втори) охладителен кръг,сиреч радиатора и т.н.Преди да достигне тези градуси антифриза циркулира само в мотора образно казано.При мен го дават 87 градуса,но добър ход в момента и за теб е да сложиш на по-малко градуси(82-84).Електрическата перка нямаше ли 2 степени или бъркам.Ако са 2 проследи дали включват правилно.Ако виското е читаво остава само нарушена (подпушена) циркулация на антифриза,както споменахте вече.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 (Редактирано) Ясно и за двете ще разпитам, мерси След бърза консултация: - Перките се управляват от някакъв модул, проверени са и работят правилно - на висока скорост при включен климатик - няма липсващи дифузьори - на 82 градуса отваря термостата и не може да се променя все повече вървим към нов радиатор Редактирано 16 Август 2017 от HannoSLM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Може и от виското да е, просто трябва да се провери добре за да не се хвърлят излишно пари и да се сменят здрави части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 днес ще направя теста с вестника за виското. Чудя се дали може да се намери работещ радиатор за тест за няколко часа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Направих криво ляво теста, но е толкова тясно, че не можах хубаво да набия вестника в перката. Все пак като го мушна под ъгъл перката го разкъва и дори не се забавя. Навих по-дебело руло и пак същата работа, даже с него усетих, че силно се върти и не ми стига силата да я спра. Все пак се чудя, ако радиатора няма достатъчно капацитет за охлаждане, защо не започва веднага да загрява? Много ми е странно как изведнъж започва да се покачва температурата в произволен момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Значи може и да е добре виското . Относно радиатора, ако проблема е в него разбира се, може просто да успява да охлажда добре до определено натоварване на двигателя или до определена температура на околния въздух и когато е пуснат климатика топлия въздух от неговия радиатор да му пречи. Не е лошо да я види някой добър специалист за да се открие проблема - има и други възможни причини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov_24 Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 Какъв е номера и производителя на виското?Би ли споделил и цената му също? П.П Дебит на водната помпа? знам ли и аз? Имам сходен проблем но виското ми се оказа менте въпреки цената му и причината вероятно е точно тази Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 1 hour ago, VBI said: Не е лошо да я види някой добър специалист за да се открие проблема - има и други възможни причини. можеш ли да препоръчаш някой? Звучи ми логично, което казваш ... 13 minutes ago, todorov_24 said: Какъв е номера и производителя на виското?Би ли споделил и цената му също? П.П Дебит на водната помпа? знам ли и аз? Имам сходен проблем но виското ми се оказа менте въпреки цената му и причината вероятно е точно тази 513 лв беше със смяната, някакво немско и качествено, препоръчано от сервиза, на който пак да кажа че имам пълна вяра, че са сложили най-доброто. Водната помпа също беше сменена без подобрение. Как може да се провери дебита на антифриза? Може ли някъв маркуч да се е запушил или пр? общо взето откакто ми загря на магистралата е сменено всичко по охладителната система без радиатора, като от тогава не съм карал извънградско (тия дни ще видя), но градско по задръстванията си загрява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 18 Август 2017 Доклад Share Публикувано 18 Август 2017 На мен ми звучи като не достатъчен дебит на водата. При градско каране (ниски обороти), дебита на водата е достатъчен, водната помпа смогва да върти водата и термостата отваря достатъчно за момента. Но при магистрално каране (високи обороти), водната помпа няма достатъчен дебит и/или термостата не отваря достатъчно. Термостати има от 71 до 92градуса за С8 д2 и са 20лв, вече за колко ще ти го сменят е друг въпрос. Може да пробваш с един който отваря на по- ниска температура. Не казвам че хората от сервиза са те прецакали, просто е пълно с ментета и никой незнае какво купува. ПП- Премери с термометър реалната температура на водата, не през Ваг ком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 малко ъпдейт - покарах около 1000 км извънградско и колата загрява на по-дълги баири, стига до 100 градуса, но като изключа климатика се оправя. В задръстване след дълго каране също започва да загрява, но пак след спиране на климатика се оправя. Всичко това се случва при минимум 31-32 градуса външна температура и загряването става сравнително бавно. За тест карах по магистралата с висока скорост и въпреки това, температурата по табло се покачва и поддържа около 100 градуса, в момента. в който външната температура мине 32 градуса. Другото, което ми направи впечатление, е че като пусна парното на макс, колата се охлажда моментално - за под 20-30 сек от 100 градуса пада на 90 при каране в задръстване. Ако само изключа климатика, отнема повече време да падне температурата, но пак се охлажда. Все още се търси евентуалната причина за това прегряване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 (Редактирано) Направете тест за наличие на газ в антифриза ,ако разбира се си с газова ,не знам .Възможно е да вкарва от изпарителя (изпарителите ако си с два) ...Има специален уред ,който го установява ...Сипва се една течност в антифриза и се установява дали всичко е наред ...И не я карай така след като загрява толкова и не е установена причината,за да не отваряш двигател после... Редактирано 4 Септември 2017 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 (Редактирано) @crash77 с газ съм и два изпарителя. На бензин само карах и също загрява, ако това има някакво отношение? Този тест при газаджиите ли се прави или в сервиза, който обслужва колата? Редактирано 4 Септември 2017 от HannoSLM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 Газаджиите би трябвало да имат подобна техника ,сервиза също ако ,нямат иди при някой който има ...Не знам това ми дойде на акъла при положение ,че си сменил толкова неща по охл.с-ма.е възможно от там да загрява колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 много интересна идея, ще го проверя това. Много благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 7 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2017 Колата днес беше при газаджиите и твърдят, че няма газ в антифриза ... много се надявах да е това. Вече е и по-хладно та става трудно да се демонстрира проблема. Май ще остане за догодина решението Чудех се дали пък да не закарам колата в ауди запад да видим какво ще кажат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boxiora91 Публикувано 27 Август 2021 Доклад Share Публикувано 27 Август 2021 (Редактирано) Здравейте, да съживя темата от месец съм с подобен проблем. Колата я имам близо 5 години. След смяна на антифриз (може би е съвпадение) започнаха проблемите, сменени: антифриз, радиатор, водна помпа, термостат, температурен датчик, теста с виското показва, че работи добре. Автомобила няма течове и работи нормално, но когато си реши вдига 102 до 105 градуса на място, а като е загасена и повече. По ваг-ком се върти 2-3 градуса отдолу. За всичките години стрелката никога не ми е мърдала от 90-92-3, както и по климатроник не бях виждал повече от 96. Познавам си колата и съм сигурен, че това не е ставало, независимо от градусите навън (с климатик, без климатик). Започваме едно гадаене и доста наляти пари вече без резултат и започва да ми писва... Има ли някакво развитие при вас колеги, въпреки че темата е от преди години... Благодаря и поздрави! Колата е 4.2 40v 360коня 2000г Редактирано 27 Август 2021 от Boxiora91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване