cvetan83 Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 (Редактирано) Те и двете са за климатика на общ бушон са и се намира в кутията от ляво до вратата.За есп-то трябва да се замерят импулсите на сензорите в движение. Редактирано 4 Август 2015 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 4 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 (Редактирано) Те и двете са за климатика на общ бушон са и се намира в кутията от ляво до вратата.Не са там колега, прегледах всички...няма за Fans и няма изгорели, да не говорим, че предната работи, вътрешната не, няма как /освен ако самата тя не е изгоряла/.1 5A heated washer nozzles2 1A turn signals3 5A lights4 5A license plate light5 10A KI. 15 supply (control unit)6 5A central locking system7 10A anti skid brake system8 5A telephone9 10A el. mirror10 5A autom. beam raise11 5/10A cruise control/ v30-automatic transmission12 10A diagnostic13 10A brake lights14 10A dome / interior lights15 10A instrument, air conditioner16 5A electric stability control17 10A navigation18 10A high beam headlight right19 10A high beam headlight left20 15A low beam headlight right 21 15A low beam headlight left22 5A right side / sidemarker right23 5A left side / side marker left24 25A wiper system, washerpump25 30A heater blower, air conditioning26 30A rear window heater27 15A rear wiper, heated steering wheel28 20A fuel pump29 20/30A control unit engine30 20A sliding roof 31 15A back up lights, EC - mirror32 20A control unit engine33 15A zig. - lighter34 15A control unit engine35 30A trailer socket36 15A fog lights, rear fog light37 20A telephone, radio38 20A central locking system39 15A hazard signals40 25A horn41 25A elecric stability system(ESP)42 25A elecric stability system(ESP)43 5A radio(A6)44 30A seat heating, hehicle heater Редактирано 4 Август 2015 от Net_Master Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 (Редактирано) Пръскалките на фаровете работят само при включени фарове /не габарити, а фарове/. На мойта и беше изгоряло моторчето, та срещу 27 български левчета и малко свободно време всичко работи на 6. Даже сега си ме кефи да си пръскам ей така, без причина, страшна сила вадят тия пръскалки Редактирано 7 Август 2015 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 9 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Ахааа ясно, ми не помня дали съм пробвал на фарове ама май не хахаха, днес ще видя. Мерси много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 19 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 (Редактирано) Колеги, имам проблеми с работата на мотора. На диагностика показваше random misfire. На втори цилиндър трупаше повече misfires от другите, както и показваше отделно грешка и конкретно за него, затова размених бобината с друга, което установи, че проблемът е от нея. Сложих я на първи - започна да показва на първи, затова купих нова, смених я и сега отново не работи добре, само че сега още по-странно - дава misfires на почти вс. цилиндри. Гледам на 015,016,017 канал на VAG-COM...... Освен това имам и следната грешка: 17755/P1347/004935 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl. Понеже хидравличните обтегачи са сменени с нови оригинални, в сервиз, който твърди и се кълне във всички божества и дава гаранция 100% за работата си - да кажем, че отхвърляме зацепени неправилно валове. Затова реших да извадя датчиците за позицията на валовете, видях, че са еднакви, почистих ги, размених ги. След палене - абсолютно същата грешка започва да трупа. Никакъв резултат. Помагайте, вече нямам идеи...Прилагам снимки и от диагностиката на каналите след 090 - които се отнасят за Camshaft чудесиите. https://www.dropbox.com/sh/70noybwstiilwxd/AACNNFBA_5B9chMQ94cItVu4a?dl=0 Редактирано 19 Март 2016 от Net_Master Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 19 Март 2016 Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 (Редактирано) А свещите как са? Макар, че тук казват точно какво да се погледне: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17755/P1347/004935 Редактирано 19 Март 2016 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 19 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2016 (Редактирано) Свещите са нови, мисля че някакво съвместимо NGK 4-полюсни сложиха във въпросния сервиз - след смяната на обтегачите колата спря да върви съвсем и не работеше добре на празен ход също, казаха свещи....сменихме свещите - никаква разлика. После сам си смених дебитомера, едната бобина, която споменах по-горе....и така - нищо не помага. Иначе това го четох да, затова проверявах датчиците днес и ги размених. Не знам само това Camshaft Position Sensor 2 какво значи.....дали е втория или нещо друго. Та грешката си я дава същата при размяна на сензорите. Относно Engine Speed sensor-а, него не съм го гледал, то май трябва на канал, струва ми се мярнах някъде, че се намира отдолу на мотора покрай масления филтър. Затова дадох скрийнове от диагностиката, ако някой знае по тия стойност може ли да се прецени дали е fail датчика или не, защото не ми се купува нов само за пробата.... ПАК Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 23 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2016 На 3/19/2016 at 19:59, Net_Master написа: ...Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl. А някой знае ли какви стойности трябва да дава тоя сензор и параметрите му. Гледам, че може да се видят данните от него на канали от 050 до 059... - http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/050-059.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 31 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 Проблемът е решен с помощта на колегите от Overdrive. Страхотна работа, коректни, бързи и точни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 31 Март 2016 Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 Не се притеснявай да споделиш какво са свършили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 31 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2016 (Редактирано) Преди 12 часа, Marian_Georgiev написа: Цитиране на предходно мнение! Проблемът е бил разменени ляв и десен обтегач на веригите на валовете + незацепени правилно вериги на едната глава....Оттам всички грешки в компютъра на мотора и на кутията.....+ невървенето и прекъсването. Редактирано 31 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Малееее......мен за това ме е страх да давам душичката си на майстори,гледай кви ги има!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 1 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 преди 48 минути, Denyo написа: Малееее......мен за това ме е страх да давам душичката си на майстори,гледай кви ги има!!! Мммда и до тук ще приключа с темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyclad Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 А кой е сервиза и компенсираха ли те? Защото само второто разглобяване и подмяна си е прилични пари и време, дори да изключим всички други неприятности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 1 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 (Редактирано) Преди 1 час, skyclad написа: Цитиране на предходно мнение! Не искам да плюя по момчетата....колкото и да го заслужават - може да е тъпо, но така съм преценил. Не са ме компенсирали на тоя етап, отричат всичко и твърдят, че ги лъжа и манипулирам И това е наистина всичко, което ще кажа. По-важното е, че се намери кой да оправи проблема най-после. Редактирано 1 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyclad Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 (Редактирано) Истината не е плюене, но ти си знаеш. Пък и може да помогнеш на колетите с избора на сервиз. А не да им потрошат колата като при тебе и да им казват, че лъжат. Ако пък колата е била в друг сервиз между ходенията в тези двата или си я ремонтирал сам е друг въпроса... Редактирано 1 Април 2016 от skyclad Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 1 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 (Редактирано) преди 10 минути, skyclad написа: Цитиране на предходно мнение! Не, не е била, но това също го твърдяха.....колата стоя няколко месеца на паркинг, дори без акумулатор - имах лични проблеми и бях зарязал да я правя. Сега вече имах възможност да я започна пак и се установи точно това, за което други колеги, които бях питал, предполагаха! Редактирано 1 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Тогава би ли споделил кой точно е сервизът, от който си ДОВОЛЕН и който е установил и отстранил тези проблеми - за да знаят хората и да ходят там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 2 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 А това с удоволствие, явно съм пропуснал...в Overdrive я направиха, страшно съм доволен. Бързо, точно и мисля нескъпо. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Колеги, забелязвам, че някои от тонколоните във вратите ми пращят.....силно, слабо, независимо от equlizer-а....все тая, винаги пращят. Плейъра не е оригиналния, но е хубав, мисля, че не е от него проблема...Опитах да отворя едната, на задна дясна врата /после разбрах, че се сваля цялата кора, не само решетката /, но не изглежда скъсана. Забелязвам, че като пипам мембраната навътре и имам усещането че стърже по магнита или някъде другаде, предполагам че затова се чува така....Има ли оправия това или какво може да е решението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Според мен се е напълнил с прашинки вътре и затова стърже. Оправия... не знам, по-скоро нови говорители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 9 Април 2016 Доклад Share Публикувано 9 Април 2016 Може да е ръждясала сърцевината на магнита, смяна с друг е най-рационалното решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 9 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2016 (Редактирано) На 09/04/2016 at 15:59, cvetan83 написа: Цитиране на предходно мнение! Мерси, Цецо! А самите колони махат ли се лесно от кората, някъде мярнах, че май са нитовани? Sent from my T1-701u using Tapatalk Редактирано 11 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 9 Април 2016 Доклад Share Публикувано 9 Април 2016 Хванати са с 4 винта за кората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване