Jump to content

Нова придобивка, въпроси - S6, C5


Net_Master

Recommended Posts

Те и двете са за климатика на общ бушон са и се намира в кутията от ляво до вратата.

За есп-то трябва да се замерят импулсите на сензорите в движение.

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Те и двете са за климатика на общ бушон са и се намира в кутията от ляво до вратата.

Не са там колега, прегледах всички...няма за Fans и няма изгорели, да не говорим, че предната работи, вътрешната не, няма как /освен ако самата тя не е изгоряла/.

1 5A heated washer nozzles

2 1A turn signals

3 5A lights

4 5A license plate light

5 10A KI. 15 supply (control unit)

6 5A central locking system

7 10A anti skid brake system

8 5A telephone

9 10A el. mirror

10 5A autom. beam raise

11 5/10A cruise control/ v30-automatic transmission

12 10A diagnostic

13 10A brake lights

14 10A dome / interior lights

15 10A instrument, air conditioner

16 5A electric stability control

17 10A navigation

18 10A high beam headlight right

19 10A high beam headlight left

20 15A low beam headlight right 

21 15A low beam headlight left

22 5A right side / sidemarker right

23 5A left side / side marker left

24 25A wiper system, washerpump

25 30A heater blower, air conditioning

26 30A rear window heater

27 15A rear wiper, heated steering wheel

28 20A fuel pump

29 20/30A control unit engine

30 20A sliding roof 

31 15A back up lights, EC - mirror

32 20A control unit engine

33 15A zig. - lighter

34 15A control unit engine

35 30A trailer socket

36 15A fog lights, rear fog light

37 20A telephone, radio

38 20A central locking system

39 15A hazard signals

40 25A horn

41 25A elecric stability system(ESP)

42 25A elecric stability system(ESP)

43 5A radio(A6)

44 30A seat heating, hehicle heater

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскалките на фаровете работят само при включени фарове /не габарити, а фарове/. На мойта и беше изгоряло моторчето, та срещу 27 български левчета и малко свободно време всичко работи на 6. Даже сега си ме кефи да си пръскам ей така, без причина, страшна сила вадят тия пръскалки :rock:

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
Публикувано (Редактирано)

Колеги, имам проблеми с работата на мотора. На диагностика показваше random misfire. На втори цилиндър трупаше повече misfires от другите, както и показваше отделно грешка и конкретно за него, затова размених бобината с друга, което установи, че проблемът е от нея. Сложих я на първи - започна да показва на първи, затова купих нова, смених я и сега отново не работи добре, само че сега още по-странно - дава misfires на почти вс. цилиндри. Гледам на 015,016,017 канал на VAG-COM...... Освен това имам и следната грешка:

17755/P1347/004935 - Camshaft Position Sensor 2 (G163) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl.

Понеже хидравличните обтегачи са сменени с нови оригинални, в сервиз, който твърди и се кълне във всички божества и дава гаранция 100% за работата си - да кажем, че отхвърляме зацепени неправилно валове. Затова реших да извадя датчиците за позицията на валовете, видях, че са еднакви, почистих ги, размених ги. След палене - абсолютно същата грешка започва да трупа. Никакъв резултат. Помагайте, вече нямам идеи...Прилагам снимки и от диагностиката на каналите след 090 - които се отнасят за Camshaft чудесиите.

https://www.dropbox.com/sh/70noybwstiilwxd/AACNNFBA_5B9chMQ94cItVu4a?dl=0

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А свещите как са?

 

Макар, че тук казват точно какво да се погледне: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17755/P1347/004935

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Свещите са нови, мисля че някакво съвместимо NGK 4-полюсни сложиха във въпросния сервиз - след смяната на обтегачите колата спря да върви съвсем и не работеше добре на празен ход също, казаха свещи....сменихме свещите - никаква разлика. После сам си смених дебитомера, едната бобина, която споменах по-горе....и така - нищо не помага. Иначе това го четох да, затова проверявах датчиците днес и ги размених. Не знам само това Camshaft Position Sensor какво значи.....дали е втория или нещо друго. Та грешката си я дава същата при размяна на сензорите. Относно Engine Speed sensor-а, него не съм го гледал, то май трябва на канал, струва ми се мярнах някъде, че се намира отдолу на мотора покрай масления филтър. Затова дадох скрийнове от диагностиката, ако някой знае по тия стойност може ли да се прецени дали е fail датчика или не, защото не ми се купува нов само за пробата.... ПАК :unsure:

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/19/2016 at 19:59, Net_Master написа:

...Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correl.

А някой знае ли какви стойности трябва да дава тоя сензор и параметрите му. Гледам, че може да се видят данните от него на канали от 050 до 059... - http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/050-059.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 12 часа, Marian_Georgiev написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Проблемът е бил разменени ляв и десен обтегач на веригите на валовете + незацепени правилно вериги на едната глава....Оттам всички грешки в компютъра на мотора и на кутията.....+ невървенето и прекъсването.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малееее......мен за това ме е страх да давам душичката си на майстори,гледай кви ги има!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, Denyo написа:

Малееее......мен за това ме е страх да давам душичката си на майстори,гледай кви ги има!!!

Мммда и до тук ще приключа с темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой е сервиза и компенсираха ли те? 

 

Защото само второто разглобяване и подмяна си е прилични пари и време, дори да изключим всички други неприятности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 1 час, skyclad написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Не искам да плюя по момчетата....колкото и да го заслужават - може да е тъпо, но така съм преценил. Не са ме компенсирали на тоя етап, отричат всичко и твърдят, че ги лъжа и манипулирам :) И това е наистина всичко, което ще кажа. По-важното е, че се намери кой да оправи проблема най-после.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината не е плюене, но ти си знаеш. 

 

 

Пък и може да помогнеш на колетите с избора на сервиз. А не да им потрошат колата като при тебе и да им казват, че лъжат.

 

Ако пък колата е била в друг сервиз между ходенията в тези двата или си я ремонтирал сам е друг въпроса...

 

Редактирано от skyclad
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
преди 10 минути, skyclad написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Не, не е била, но това също го твърдяха.....колата стоя няколко месеца на паркинг, дори без акумулатор - имах лични проблеми и бях зарязал да я правя. Сега вече имах възможност да я започна пак и се установи точно това, за което други колеги, които бях питал, предполагаха!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава би ли споделил кой точно е сервизът, от който си ДОВОЛЕН и който е установил и отстранил тези проблеми - за да знаят хората и да ходят там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това с удоволствие, явно съм пропуснал...в Overdrive я направиха, страшно съм доволен. Бързо, точно и мисля нескъпо.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, забелязвам, че някои от тонколоните във вратите ми пращят.....силно, слабо, независимо от equlizer-а....все тая, винаги пращят. Плейъра не е оригиналния, но е хубав, мисля, че не е от него проблема...Опитах да отворя едната, на задна дясна врата /после разбрах, че се сваля цялата кора, не само решетката :hilezh: /, но не изглежда скъсана. Забелязвам, че като пипам мембраната навътре и имам усещането че стърже по магнита или някъде другаде, предполагам че затова се чува така....Има ли оправия това или какво може да е решението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 09/04/2016 at 15:59, cvetan83 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Мерси, Цецо! А самите колони махат ли се лесно от кората, някъде мярнах, че май са нитовани?

Sent from my T1-701u using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...