drakano Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Здравейте вчера ми се получи странен проблем, цял ден си карах колата и нивото на нафтата си се показваше нормално. Тази сутрин като тръгнах стрелката на нивомера показва че резервоара е празен, борд компютъра също. Вчера съм сипал около 20л. нафта преди това да е имало поне 10л. Моля кажете датчик ли е друго ли е или да пускам диагностика или да ходя на майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 И аз го имах този проблем, оказа се отворена верига на поплавъка откъм шофьорската страна, (не правеше добър контакт на пиновете на буксата, защото е потопена в нафтата и от там се беше натрупало нещо слуз, фин слой мърсотия). Решението е: първо си направи диагностика за да видиш дали ще ти даде грешката която беше при мене-OPEN OR SHORT TO GROUND SENSOR 2 или също така може и да се окаже при тебе SENSOR 1. След като разбереш на кой от двата сензора е проблема, дърпаш седалката отзад и ще видиш 2 метални капачки с по 3 винта всяка. Откъм пасажерската страна се намира SENSOR 1, който е закачен на помпата и там е доста нагъчкано, а откъм шофьорската страна се намира SENSOR 2. Махаш съответната капачка и под нея ще видиш друга пластмасмасова с пръстен. Развиваш пръстена като го подпираш с отверка от всяка страна по малко и почукваш по нея с малко чукче или клещи. След като го отвориш вадиш поплавъка откачаш буксата и остъргваш пинчетата и дори може съвсем леко да ги закривиш в противоположни посоки, за да може когато щракнеш буксата вътре да седът под напрежение и да правят добър контакт. Надявам се да съм бил полезен, пиши какво си направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drakano Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Ок, благодаря за отговора. Само да уточня всичко това в купето ли е или в двигателния отсек според мен е в купето:След като разбереш на кой от двата сензора е проблема, дърпаш седалката отзад и ще видиш 2 метални капачки с по 3 винта всяка. - коя седалка шофьорската или пасажерската.2 метални капачки с по 3 винта всяка. - те под мокета ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Както е казал колегата, седалките отзад.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drakano Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Да разбрах - проблема бе в датчик SENSOR 2 зад шофьорската седалка. Учудвам се на някои инженерни решения буксата да плува в нафтата. Както и да е проблема е оправен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Браво ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Малко встрани от темата-някой да е забелязал грешка в показанията за разход при пълен и празен резервоар-при мен се получава при пълен резервоар градско 12-13литра,при празен 16-18 литра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Не съм сигурен, дали ще ти е от полза, но аз имам проблем със нивомера от едната страна. От пълен до 1/2 измерва, после отива директно на 0. Това ме кара да мисля, че просто единия ти датчик дава грешни стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Може така да е наистина,проблем с някой датчик,благодаря много,ако стане още по-голяма разликата,явно вече ще се прави,иначе с vcds не ми дава грешка,благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi-boy Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 (Редактирано) Здравейте, И при мен го има този проблем грешката която дава: 1 Fault Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Тъй като не пише сензор 1 или сензор 2, дали проблема се реша по същия начин и от коя страна първо да разглобявам Дали винаги става с почистване или се налага и смяна да датчик. Редактирано 16 Май 2016 от bobi-boy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 ако не е quattro имаш само 1 нивомер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi-boy Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 Куатро е. 3.0 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 прегледай буксата първо. те са 5 кабела. двата крайни са на помпата, средните 3 са на нивомерите. средния е общ, другите 2 са за всеки сензор. Виж с мултицет да не са прекъснати някъде, и премери на самите нивомери какви съпротивления дават трябва да са между 100 и 500 ома Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi-boy Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 (Редактирано) Предполагам буксата се намира под седалките. Трябва да махна капаците под двете седалки и да разгледам. Редактирано 16 Май 2016 от bobi-boy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 буксата е от дясно под седалката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi-boy Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 (Редактирано) След измерването между 3 и 4 е 440 Ома а между 2 и 3 букса е съмнително голямо и постоянно расте(предполагам тук е проблема), но от коя страна да разглобявам. Дали има снимка от разглобяване и почистване или първо трябва дас е купува и сменя директно. Прикачвам снимки зад шофьора и от другата. След почистване на буксата стрелката на горивото показа че е пълен резервоара и след гасене и палене пак падна до долу. Само да кажа че колата не е Allroad, a e 4f седан. Редактирано 16 Май 2016 от bobi-boy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 16 Май 2016 Доклад Share Публикувано 16 Май 2016 2-3 десен между 100 и 1000 ома 3-4 ляв между 80-970 ома ако според теб е отворена верига между 2-3 значи е десния където е помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpenkov Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 аз имам грешка - Fuel Sensor 2 - Open or Short to Plus. каква е разликата между Open or Short to Ground / Plus? може ли в зависимост от грешката да се разбере точно къде е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpenkov Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 някой може ли да каже как се разглабя самият капак на резервоара, от страната на шофьора. махнах металния капак с трите болтчета, но след това не виждам болчета на пластмасовия капак. самият той на резба и като капачка ли се отвинтва или? как да стигна до самият сензор 2? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ДИМКОВ Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Капака е на резба като капак на бидон. С голяма отверка и чук се отвива и по същия начин после се затяга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Здравейте приятели, Бих искал да ви попитам за подобен проблем с нивомера. Колата я взехме скоро и нямаше проблем, но онзи ден от студовете ли не знам и аз от какво, като стои на място колата стрелката на горивото се покачва сама и отива на пълен резервоар. Като караш колата стрелката пада, но бавно и така губиш представа за реалното гориво в резервоара. Закачвах я на компютър и няма такива грешки, какви споменавате по-горе. С един приятел разглобихме, както сте показали и мърдахме поплаваците и стрелката си се движеше нагоре надолу. Поплаваците са на магнитен сенсор и едва ли могат да се преебат. Според вас може ли да имам проблем в таблото и софтуера да се е прецакал нещо? Ще съм ви благодарен ако споделите някакви мнения. Благодаря предварително. Поздрави, Тодор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 ДИМКОВ оригиналния инструмент е около 100лв от ebay. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Приятели, Дали може, моят проблем с нивомера на горивото, да е от таблото? Намерил съм едно с цветен ФИС, и какво ще ми трябва, за да го сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Да разглобиш и да го монтираш, после да махнеш component protection и евентуално да си върнеш твоите километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 16 hours ago, Nooky said: Приятели, Дали може, моят проблем с нивомера на горивото, да е от таблото? Намерил съм едно с цветен ФИС, и какво ще ми трябва, за да го сменя? Преди време и аз имах проблеми със стрелката. Не показваше точно. Накрая проблема се оказа, че таблото е програмирано за 70 литров резервоар и кола с предно, а не 80 литра и quattro. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване