Passi Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Градски легенди разтягани от продавачи на въпросните добавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 На wynns turbo cleaner има, като неква киселина е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 8 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Това овърбуустване означава спад в напрежението и влизане в авариен режим ли ? Не съм наясно с терминологията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Пренадува му турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 (Редактирано) Какво ще рече,че геометрията може да се чисти с химия?Без да се сваля турбината ли?Колегата го е обяснил. Сваляш топлата и студената част поотделно, без да се налага да вадиш цялата турбина. После чистиш на воля. Ако имаш ултразвук може и с по евтина химия. Ако си на ти с таблицата на Менделеев, можеш и сам да си забъркаш препарата. Какви добавки, какви легенди? И то пък градси!ЧететеSent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 8 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 9 Август 2015 Доклад Share Публикувано 9 Август 2015 Как ново турбо ще си иде за 50 км,не го вярвам,разглобявал съм мн турбота,няма как да стане.Някой го е направил с две леви ръце.Турбото като се разглоби,се накисва в вода и прах за пране и топла вода,събираш и е оса,ако са му в нормите луфтовете. И отделно тез коли искат точилка,никакво жалене,извън градско при всяка възможност слагаш на ръчна скорост,на 3,с около 115 kmh,na 4100 oborota za pone 2 минути,да издуха всичко,и колата е ок,иначе става трагедия,точилка и това е,при всяка възможност,иначе колефата е прав-2 месеца и е мн зле колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 10 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Бях в сервиза. Гледаха,замерваха,разглабяха и казаха че за сега всичко работи. Турбината си надува,няма нагар и всичко е в норма. Казаха да карам така и това е. Някъкъв моментен спад евентуално в надуването казаха. Вашето мнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 При мен проблемът е абсолютно същия!!!Ходих по диагностики и на мен това ми казаха,че е някакъв моментен спад в налягането.Карам я така за момента,проявява се само на загрял мотор когато я карам на D и то в ниските обороти (примерно при изкачване по баир и в момент на подаване на повече газ и лампата за подгрева светва)Поради тази причина си я карам на S и нямам проблеми Естествено бих се радвал да се намери решение на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Просто май наистина майсторите способни на читава диагностика са голям дефицит... Изключително не препоръчително е да пренебрегвате проблема. Не само, че в един момент ще ви остави на пътя, а със сигурност се повреждат още куп неща, в зависимост от това къде всъщност е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Трябва да се свали турбината и да се огледа, но това опира до финансови средства. Дори да махнеш лостчето на студена турбина, може да се движи нормално, само като загрее да затяга.Така беше мойта турбина на 2.0 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 И аз имам същият проблем загуба на мощност не всеки път,на ваг ми показва грешка че моторчето на турбото е аут но ми казаха че в самото моторче имали някакви зъбни колела които се износвали но можело да се оправи без да се взима ново моторче- иначе при мен проблема е понякога на Загрял мотор като го изгася и след това запаля се получава тази загуба на мощност к едно бучене от гърнетата след като изключа мотора се оправя но понякога не и трябва изчакам малко време някой ако е имал такав проблем да сподели защото си мисля вече да купувам въпросното моторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 10 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Ми май само моторче няма. Трябва нова турбина ако стане фала. Относно компетентноста на майстора - всички по лъскави таратайки в Пловдив при него ги карат. Човека е бачкал в бившия бош сервиз и от известно време си е направил собствен и освен електроника не пипа нищо друго. Може и да буркам но си мисля че това е достатъчно за да му се доверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 10 Август 2015 Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 Тия спадове в налягането се получават,когато като подадеш рязко газ,изгорелите газове не успяват да завъртят турбината,защото колектори и испускстелната система от нагари е със стеснено сечение,отделно турбината ако не е чистена,се получава така наречения помпаж,турбината не успява да се завърти рязко на големи обороти,чува се едно Бам,и рязко и падат оборотите,след това се възтановяват.Тез турбинки са малки,може и да не се чуе в колата.Опита ми е с турбини без променлива геометрия.Ако тя нещо не подава в правилния ъгъл,също е възможно да има спад в налягането,да няма надув,и съответно колата да загуби рязко мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 10 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2015 А ако сложа някаква добавка? За гориво и за турбимата? Ще имам ли ефект? Нищичко не ползвам за чувам за неква Бардал турбо или нещо от сорта... какво ви е мнението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 (Редактирано) Бях в сервиза. Гледаха,замерваха,разглабяха и казаха че за сега всичко работи. Турбината си надува,няма нагар и всичко е в норма. Казаха да карам така и това е. Някъкъв моментен спад евентуално в надуването казаха. Вашето мнение?Според мен,щом турбината са ти казали,че е наред и е чиста,остава нагар по колекторите и изпускателната система,ако си с дпф и е забит,изгорелите газове не могат да излязат бързо през аспуха,съответно преди това да завъртят бързо турбината,става нещо като тапа,даваш газ,има много изгорели газове,те тръгват да въртят бързо турбината,и като стигнат там до забит тръбопровод или гърне,дпф или друго по пътя си,и спират да излизат всички газове,получава се обратно налягане към турбината и двигателя,и турбината изведнъж спира или много намаля оборотите,чува се едно ръмжене и колата губи мощност,няма въздух в двигателя за горенето.Според мен колекторите ти са забити,ако имаш катализатор може и там да има нещо забито,ако имаш дпф най-вероятно той да ти е забит и да не пропуска цялото количество изгорели газове навън,и турбината има спад в оборотите,надува и съответно мощността на колата пада.Ако си с дпф пробвай да го изчистите,има някакви химикали на бардал,първо с единия,после с другия,към 120 лева платих,да ми го направят,на място става,от пробката там на това гърне,където е дпф. Редактирано 11 Август 2015 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 По-добре някой да разглоби и почисти хубаво всичко около турбото. Това никога не е излишно и е най-лесно като първа стъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 (Редактирано) Да,пробвайте да изчистите което можете там,и после малко извънградско на автопилот на 3 скорост на 4100 оборота поне 1 минута да издуха боклуците и нагара навън.Може няколко пъти да го направиш.Би трябвало да има ефект щом турбото е ок. Редактирано 11 Август 2015 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 11 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Нямам дпф. Турсих нарочно кола с ръчка и без дпф за да няма драми. Ще видя за колекторите освен неква химия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 За колекторите трябва чегъртане с отвертка или телена четка на винтоверт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Много трудно се чистят тез колектори,накисване в дизел и чегъркане после,пробвай първо с хубаво продухване-на 2 или 3 скорост с максимални обороти-щом си ръчка,може и 4200 да държиш,продухай няколко пъти по за минута две,тва така духа навънка че направо издухва бая боклуци,то виж по време на продухването моментния ти разход как в началото ти е голям,и почва да пада след секунди,защото лесно излизат вече газовете и пада съпротивлението и двигателя почва да работи с по-малко триене и съпротивление,и му трябва по-малко гориво.Пробвай това,щом е чиста турбината,виж ефекта,ако не се оправи,вече чистене и там каквото решиш друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Аз ползвам обезмаслител на TRW, пръскам колекторите и след половин час изсъхва и може да се чегърта и вече не е мазно, а става сухо и се рони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Явно е хубав тоз обезмаслител,аз ако са разглобени нещата,в дизел накисвам,то зависи и колко са големи,ако са малки,може и wd40 да напръскаш,че скъпо.Иначе за турбините най-лесно и евтино става с прах за пране и топла вода,направо светват,разтварят се тез нагари,основно от сяра и сажди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 (Редактирано) пробвай първо с хубаво продухване-на 2 или 3 скорост с максимални обороти-щом си ръчка,може и 4200 да държиш,продухай няколко пъти по за минута две,тва така духа навънка че направо издухва бая боклуци, A тази процедура не е ли малко непрепоръчителна да се извършва на кола с работещ DPF...Т.е. той няма ли да пречи на това прочистване... Редактирано 11 Август 2015 от Pagemakerboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Е защо да е непрепоръчителна. Той ДПФ-а за да регенерира иска над 3000 оборота да държиш известно време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Абе прав си, ама 4100 много ми се вижда да го дуя в тая жега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване