Jump to content

Мигаща лампа за подгрев на таблото ?!


Dental

Recommended Posts

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това овърбуустване означава спад в напрежението и влизане в авариен режим ли ? Не съм наясно с терминологията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече,че геометрията може да се чисти с химия?Без да се сваля турбината ли?

Колегата го е обяснил. Сваляш топлата и студената част поотделно, без да се налага да вадиш цялата турбина. После чистиш на воля. Ако имаш ултразвук може и с по евтина химия. Ако си на ти с таблицата на Менделеев, можеш и сам да си забъркаш препарата.

Какви добавки, какви легенди?

И то пък градси!

Четете

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ново турбо ще си иде за 50 км,не го вярвам,разглобявал съм мн турбота,няма как да стане.Някой го е направил с две леви ръце.Турбото като се разглоби,се накисва в вода и прах за пране и топла вода,събираш и е оса,ако са му в нормите луфтовете.

И отделно тез коли искат точилка,никакво жалене,извън градско при всяка възможност слагаш на ръчна скорост,на 3,с около 115 kmh,na 4100 oborota za pone 2 минути,да издуха всичко,и колата е ок,иначе става трагедия,точилка и това е,при всяка възможност,иначе колефата е прав-2 месеца и е мн зле колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях в сервиза. Гледаха,замерваха,разглабяха и казаха че за сега всичко работи. Турбината си надува,няма нагар и всичко е в норма. Казаха да карам така и това е. Някъкъв моментен спад евентуално в надуването казаха. Вашето мнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът е абсолютно същия!!!Ходих по диагностики и на мен това ми казаха,че е някакъв моментен спад в налягането.Карам я така за момента,проявява се само на загрял мотор когато я карам на D и то в ниските обороти (примерно при изкачване по баир и в момент на подаване на повече газ и лампата за подгрева светва)Поради тази причина си я карам на S и нямам проблеми :dance:  Естествено бих се радвал да се намери решение на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто май наистина майсторите способни на читава диагностика са голям дефицит... Изключително не препоръчително е да пренебрегвате проблема. Не само, че в един момент ще ви остави на пътя, а със сигурност се повреждат още куп неща, в зависимост от това къде всъщност е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се свали турбината и да се огледа, но това опира до финансови средства. Дори да махнеш лостчето на студена турбина, може да се движи нормално, само като загрее да затяга.Така беше мойта турбина на 2.0 тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същият проблем загуба на мощност не всеки път,на ваг ми показва грешка че моторчето на турбото е аут но ми казаха че в самото моторче имали някакви зъбни колела които се износвали но можело да се оправи без да се взима ново моторче- иначе при мен проблема е понякога на Загрял мотор като го изгася и след това запаля се получава тази загуба на мощност к едно бучене от гърнетата след като изключа мотора се оправя но понякога не и трябва изчакам малко време някой ако е имал такав проблем да сподели защото си мисля вече да купувам въпросното моторче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми май само моторче няма. Трябва нова турбина ако стане фала. Относно компетентноста на майстора - всички по лъскави таратайки в Пловдив при него ги карат. Човека е бачкал в бившия бош сервиз и от известно време си е направил собствен и освен електроника не пипа нищо друго.

Може и да буркам но си мисля че това е достатъчно за да му се доверя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия спадове в налягането се получават,когато като подадеш рязко газ,изгорелите газове не успяват да завъртят турбината,защото колектори и испускстелната система от нагари е със стеснено сечение,отделно турбината ако не е чистена,се получава така наречения помпаж,турбината не успява да се завърти рязко на големи обороти,чува се едно Бам,и рязко и падат оборотите,след това се възтановяват.Тез турбинки са малки,може и да не се чуе в колата.Опита ми е с турбини без променлива геометрия.Ако тя нещо не подава в правилния ъгъл,също е възможно да има спад в налягането,да няма надув,и съответно колата да загуби рязко мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако сложа някаква добавка? За гориво и за турбимата? Ще имам ли ефект? Нищичко не ползвам за чувам за неква Бардал турбо или нещо от сорта... какво ви е мнението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях в сервиза. Гледаха,замерваха,разглабяха и казаха че за сега всичко работи. Турбината си надува,няма нагар и всичко е в норма. Казаха да карам така и това е. Някъкъв моментен спад евентуално в надуването казаха. Вашето мнение?

Според мен,щом турбината са ти казали,че е наред и е чиста,остава нагар по колекторите и изпускателната система,ако си с дпф и е забит,изгорелите газове не могат да излязат бързо през аспуха,съответно преди това да завъртят бързо турбината,става нещо като тапа,даваш газ,има много изгорели газове,те тръгват да въртят бързо турбината,и като стигнат там до забит тръбопровод или гърне,дпф или друго по пътя си,и спират да излизат всички газове,получава се обратно налягане към турбината и двигателя,и турбината изведнъж спира или много намаля оборотите,чува се едно ръмжене и колата губи мощност,няма въздух в двигателя за горенето.Според мен колекторите ти са забити,ако имаш катализатор може и там да има нещо забито,ако имаш дпф най-вероятно той да ти е забит и да не пропуска цялото количество изгорели газове навън,и турбината има спад в оборотите,надува и съответно мощността на колата пада.Ако си с дпф пробвай да го изчистите,има някакви химикали на бардал,първо с единия,после с другия,към 120 лева платих,да ми го направят,на място става,от пробката там на това гърне,където е дпф.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре някой да разглоби и почисти хубаво всичко около турбото. Това никога не е излишно и е най-лесно като първа стъпка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,пробвайте да изчистите което можете там,и после малко извънградско на автопилот на 3 скорост на 4100 оборота поне 1 минута да издуха боклуците и нагара навън.Може няколко пъти да го направиш.Би трябвало да има ефект щом турбото е ок.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много трудно се чистят тез колектори,накисване в дизел и чегъркане после,пробвай първо с хубаво продухване-на 2 или 3 скорост с максимални обороти-щом си ръчка,може и 4200 да държиш,продухай няколко пъти по за минута две,тва така духа навънка че направо издухва бая боклуци,то виж по време на продухването моментния ти разход как в началото ти е голям,и почва да пада след секунди,защото лесно излизат вече газовете и пада съпротивлението и двигателя почва да работи с по-малко триене и съпротивление,и му трябва по-малко гориво.Пробвай това,щом е чиста турбината,виж ефекта,ако не се оправи,вече чистене и там каквото решиш друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам обезмаслител на TRW, пръскам колекторите и след половин час изсъхва и може да се чегърта и вече не е мазно, а става сухо и се рони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е хубав тоз обезмаслител,аз ако са разглобени нещата,в дизел накисвам,то зависи и колко са големи,ако са малки,може и wd40 да напръскаш,че скъпо.Иначе за турбините най-лесно и евтино става с прах за пране и топла вода,направо светват,разтварят се тез нагари,основно от сяра и сажди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай първо с хубаво продухване-на 2 или 3 скорост с максимални обороти-щом си ръчка,може и 4200 да държиш,продухай няколко пъти по за минута две,тва така духа навънка че направо издухва бая боклуци,

 

A тази процедура не е ли малко непрепоръчителна да се извършва на кола с работещ DPF...Т.е. той няма ли да пречи на това прочистване...

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...