Jump to content

Мигаща лампа за подгрев на таблото ?!


Dental

Recommended Posts

След като смених преди ден компресора на климатика сега ново 20 :( мига лампата за подгрев . Майстора каза че нещо проблем с турбината има защото като светне и  нямам мощност. Нямам възможност да отида веднага в сервиза, но като отида имам лошото предчуствие че ще трябва и нова турбина :(  Вика можело и само чистене на геометрията да се оправи . Затапихме ЕГР софтуерно и уж всичко наред ама не !!! :(

 

Кажете има ли смисъл да се вдавам толкова или да слагам табелите и да скачам на друга марка . Това вече не е същата кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е щото бензина няма грижи никви . Доволен съм много от колата, върви прилично, харчи ми нормално за мойте нужди и доходи.Кви кинти е една турбина ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти попита, сега се самоубеждаваш. Като те кефи си я карай. Какво значение има колко струва, без турбина ли ще караш ако е скъпа? Щом ти харесва колата, сменяваш и продължаваш напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния път като спирахме ЕГР каза че е записала грешка преди 600 км за моментен спад на турбината . Не надувала достатъчно. Отдадохме го на ЕГР . Сега е затапен и спрян но пак излезе . Говорих по телефона с него и каза че може геометрията да е затлачена вече с времето. Ама не ми се вярва. Верно, аз не вдигам повече от 2500 оборота на която и да е скорост и на който и да е път но едва ли е от това. Сега евентуално процедурата е сваляне на турбина и чистене . Какви пари горе долу е тая манипулация и много време ли отнема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата ти е в авариен режим, най-вероятно заради управлението(моторчето) на турбото, ако е това то може да се купи отделно за около 400лв. чисто ново и да го обучиш към старата турбина за още 100-тина лв. и си готов....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния път като спирахме ЕГР каза че е записала грешка преди 600 км за моментен спад на турбината . Не надувала достатъчно. Отдадохме го на ЕГР . Сега е затапен и спрян но пак излезе . Говорих по телефона с него и каза че може геометрията да е затлачена вече с времето. Ама не ми се вярва. Верно, аз не вдигам повече от 2500 оборота на която и да е скорост и на който и да е път но едва ли е от това. Сега евентуално процедурата е сваляне на турбина и чистене . Какви пари горе долу е тая манипулация и много време ли отнема?

 

При мен беше точно геометрията... Всеки ме насочваше към управлението на турбото, но се оказа геометрията. И двете могат да се проверят на стенда, като занесеш турбото за ремонт. На мен операцията ми излезе 400лв, като ми я свалиха, занесоха и после качиха.

 

Иначе дори да не вдигаш над 2500 оборота пак влиза в авариен режим. На мен ми се случваше доста рядко и само на извънградско и точно си пишеше, че е имало спад в налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"не надвишавам 2500об/мин."-това буди само респект в "джадайските" способности които притежавате!!!

Тая кола иска и да се кара от време на време, за това се затлачва. Др. приятелски съвет е да смениш майстора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз моята като я взех преди год. и нещо и така докато я галех и постигах рекорди по икономично каране и видях сметката за два месеца на ДПФ-а въпреки скромния й пробег. Тоя кола особенно в "Софийски условия" бълва много сажди и ако не се издухва периодично всичко става леш. Говоря като е в сток конфигурация. Това е мое лично наблюдение. Особенно ако пък има едни 300х.км. зад гърба си и нещата не след дълко придобиват финансово застрашителни размери.....

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи галенето и карането икономично всъщност вредят?! А изрязването над 3000 оборота е полезно? Така ли да разбирам

Щото аз нямам дпф,спрях егр....пак ли трябва да я "чистя"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямам от тогава и драмите изчезнаха!

Но освен от пикаещи дюзи геометрията запича и от прекомерно галене-като не се движи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е моторче няма връзка с това как се кара колата, на мен ми сменяха в порше за около 500
Доколкото знам е често срещан проблем, дефектира без никакви симптоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всеки случай е най-добре да се свали турбото и да се занесе да го прегледат на стенд. След това ако турбото е проблема, а не моторчето, задължително трябва да се търси проблем и някъде другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре отивам :(  Ще пиша каква е грешката е какво е станало. Така като чета май пак едни 400 лева да ги приготвя

Ходя при Петър на околовръстното на Пловдив до Петрола ако някой го знае случайно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, като правих пълното обслужване, се видя, че турбото е тръгнало. Смених го с ново, 500 евро. Изкарах колата на магистралата и след около 50 км. светна подгрева и колата загуби мощност. Не можаха да го оправят, та се наложи поръчка на ново.

 

Само ме е яд, че не си взех моето старо. Да си го рециклирам и да ми е резерва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се разцепи турбото на две при топлата част, може да се види дали геометрията е тръгнала...Геометрията може да се чисти с химия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.0 ТДИ-то имах бял нагар и запичаше геометрията само на извънградско и ми пренадуваше. Свалих я, разцепих я, с отвертка изчегъртах нагара и я сглобих и проблема изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи може без да се сваля да се чисти,така ли? Как ще го разберат тва? Последния път се качи с мен с лап топа и следи данните от турбото в движение и каза че всичйо и е наред. Това дали има значение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...