Dental Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 След като смених преди ден компресора на климатика сега ново 20 мига лампата за подгрев . Майстора каза че нещо проблем с турбината има защото като светне и нямам мощност. Нямам възможност да отида веднага в сервиза, но като отида имам лошото предчуствие че ще трябва и нова турбина Вика можело и само чистене на геометрията да се оправи . Затапихме ЕГР софтуерно и уж всичко наред ама не !!! Кажете има ли смисъл да се вдавам толкова или да слагам табелите и да скачам на друга марка . Това вече не е същата кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limonad@ Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Това са нормалните изненади при дизел на старо. И на друга марка да отидеш там са същите изненади с дизелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 6 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Е щото бензина няма грижи никви . Доволен съм много от колата, върви прилично, харчи ми нормално за мойте нужди и доходи.Кви кинти е една турбина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limonad@ Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Ти попита, сега се самоубеждаваш. Като те кефи си я карай. Какво значение има колко струва, без турбина ли ще караш ако е скъпа? Щом ти харесва колата, сменяваш и продължаваш напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Прочети какви грешки имаш записани. Не е задължително да има проблем с турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 6 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Предния път като спирахме ЕГР каза че е записала грешка преди 600 км за моментен спад на турбината . Не надувала достатъчно. Отдадохме го на ЕГР . Сега е затапен и спрян но пак излезе . Говорих по телефона с него и каза че може геометрията да е затлачена вече с времето. Ама не ми се вярва. Верно, аз не вдигам повече от 2500 оборота на която и да е скорост и на който и да е път но едва ли е от това. Сега евентуално процедурата е сваляне на турбина и чистене . Какви пари горе долу е тая манипулация и много време ли отнема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 колата ти е в авариен режим, най-вероятно заради управлението(моторчето) на турбото, ако е това то може да се купи отделно за около 400лв. чисто ново и да го обучиш към старата турбина за още 100-тина лв. и си готов.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Предния път като спирахме ЕГР каза че е записала грешка преди 600 км за моментен спад на турбината . Не надувала достатъчно. Отдадохме го на ЕГР . Сега е затапен и спрян но пак излезе . Говорих по телефона с него и каза че може геометрията да е затлачена вече с времето. Ама не ми се вярва. Верно, аз не вдигам повече от 2500 оборота на която и да е скорост и на който и да е път но едва ли е от това. Сега евентуално процедурата е сваляне на турбина и чистене . Какви пари горе долу е тая манипулация и много време ли отнема? При мен беше точно геометрията... Всеки ме насочваше към управлението на турбото, но се оказа геометрията. И двете могат да се проверят на стенда, като занесеш турбото за ремонт. На мен операцията ми излезе 400лв, като ми я свалиха, занесоха и после качиха. Иначе дори да не вдигаш над 2500 оборота пак влиза в авариен режим. На мен ми се случваше доста рядко и само на извънградско и точно си пишеше, че е имало спад в налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 "не надвишавам 2500об/мин."-това буди само респект в "джадайските" способности които притежавате!!!Тая кола иска и да се кара от време на време, за това се затлачва. Др. приятелски съвет е да смениш майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 6 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Еееее бахти цифрите вече! Какво ще рече това? Че не карам колата си правилно ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 (Редактирано) Ами аз моята като я взех преди год. и нещо и така докато я галех и постигах рекорди по икономично каране и видях сметката за два месеца на ДПФ-а въпреки скромния й пробег. Тоя кола особенно в "Софийски условия" бълва много сажди и ако не се издухва периодично всичко става леш. Говоря като е в сток конфигурация. Това е мое лично наблюдение. Особенно ако пък има едни 300х.км. зад гърба си и нещата не след дълко придобиват финансово застрашителни размери..... Редактирано 6 Август 2015 от audi6644 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 6 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Е значи галенето и карането икономично всъщност вредят?! А изрязването над 3000 оборота е полезно? Така ли да разбирам Щото аз нямам дпф,спрях егр....пак ли трябва да я "чистя"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 И аз нямам от тогава и драмите изчезнаха!Но освен от пикаещи дюзи геометрията запича и от прекомерно галене-като не се движи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 ако е моторче няма връзка с това как се кара колата, на мен ми сменяха в порше за около 500Доколкото знам е често срещан проблем, дефектира без никакви симптоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 За моторче трябва да дава electrical fault Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 При всеки случай е най-добре да се свали турбото и да се занесе да го прегледат на стенд. След това ако турбото е проблема, а не моторчето, задължително трябва да се търси проблем и някъде другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 7 Август 2015 Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 За моторче трябва да дава electrical faultмне, мигаше ми подгрева и нямаше сила. На лаптоп вече се четеше точно какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 7 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2015 Утре отивам Ще пиша каква е грешката е какво е станало. Така като чета май пак едни 400 лева да ги приготвяХодя при Петър на околовръстното на Пловдив до Петрола ако някой го знае случайно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Argo75 Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Аз, като правих пълното обслужване, се видя, че турбото е тръгнало. Смених го с ново, 500 евро. Изкарах колата на магистралата и след около 50 км. светна подгрева и колата загуби мощност. Не можаха да го оправят, та се наложи поръчка на ново. Само ме е яд, че не си взех моето старо. Да си го рециклирам и да ми е резерва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Ако се разцепи турбото на две при топлата част, може да се види дали геометрията е тръгнала...Геометрията може да се чисти с химия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Да и няма смисъл да се вади цялата турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 На 2.0 ТДИ-то имах бял нагар и запичаше геометрията само на извънградско и ми пренадуваше. Свалих я, разцепих я, с отвертка изчегъртах нагара и я сглобих и проблема изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 8 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Значи може без да се сваля да се чисти,така ли? Как ще го разберат тва? Последния път се качи с мен с лап топа и следи данните от турбото в движение и каза че всичйо и е наред. Това дали има значение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 При мен овърбуустваше при 140-160, в града немаше никакви проблеми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 Какво ще рече,че геометрията може да се чисти с химия?Без да се сваля турбината ли?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване