ivgeorgiev Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 (Редактирано) Здравейте!Наското си взех 4F 2,7 quattro автомат и имам един проблем когато паля колата топла.Стартера завърта за малко и след това все едно ми дърпа тока, огасва ми таблото, навигацията, дърпа тока като цяло след което си дозавъртва и колата запалва.Някаква идея от какво може да е? Първото което ми идва на ум е, че има износване във втулките на стартера, но реших да попитам преди да се насоча към майстор.Номера го прави когато колата загрее, при студен двигател не се случва. Редактирано 11 Август 2015 от ivgeorgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Може и от пикаещи дюзи да е, виж какви са им стойностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Странно, защо от пикаещи дюзи ще му глътва тока? По-скоро ще върти повече време от тях или бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 На стартер прилича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Баш на дюзи ходи, много пъти сме го коментирали, но може и да е стартер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Пуши ли колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 И аз залагам на дюзи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivgeorgiev Публикувано 12 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Виждам я отзад, че подпушва бяло особено като паркирам назад. Но защо мислите, че е дюзи, тя пали от четвърт въпроса е, че стартера неще да завърти нормално. Ако е от дюзи не трябва ли да върти повече и да пали трудно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Бял пушек - дюзи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Блокирал дебитомер или клапан на ЕГР също може да изкара бял пушек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Дюзи са. Абсолютно същите симптоми бяха и при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Защото се изпикава дюзата в цилиндъра, когато е изключен мотора и след 15-20 мин се опиташ да запалиш, се получава нещо като воден удар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 а дали дюзата, която пикае е само една...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Поради липса на оракул, ще се наложи намеса на Ваг-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 ваг-а няма да ти каже на 100% дали е една или са всички + това стойностите на ваг може да са перфектни и пак да ти пикаят дюзите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Трябват стойностите на дюзите за да се каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Е добре де, как на ваг стойности перфектни а дюзите леш?! Няма логика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Трябва да се рисетнат и тогава ще се види реалното (моментното) им състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 И да и не...Гледа се на ВАГКОМ дали ЕГР-а работи правилно, ако има съмнения се откача дебитомера, пак се гледа на ВАГКОМ ЕГР-а дали работи или изпуска. Ако е затворил, ако пак пуши и цикловата порция е малка значи е за нови дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivgeorgiev Публикувано 12 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Насочете ме при кой да отида да ги провери, може и на ЛС, да не е реклама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Не си писал откъде си и сигурно искаш списък с диагностици по градове ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivgeorgiev Публикувано 12 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Извинявай, в София съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Разгледай препоръчани сервизи темата и си избираш един и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Колега ти да не си взел едно сиво 2,7 тди от автокъща Кентавър, защото там имаше една, която я продадоха 2 пъти за един месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivgeorgiev Публикувано 12 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Не, за моя радост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване