Jump to content

Audi A3 (8L) 1.8T Quattro чудене


Recommended Posts

Не си ме разбрал правилно. Колегата разработваше(май на състезания ходеше) контролер с който да контролира процентрното зацеване на задния мост. С модула се кара халдекса да е постоянно зацепен(на избрани от теб проценти) с цел да се избегне времето за реакция на самата система. Ясно е че може да се направи избор за 4х4 или преднячка с подръчни средства :)

Като цяло не знам колегата от какво се плаши, като има сума напомпани бегачки с халдекс и системата удържа.

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абе не знам. Много противоречиви мнения чета. Според вас какъв е шанса на 15 годишна кола да се е скапал по лош начин халдекса и да не се оправи с ново масло и филтър или нещо друго дребно? Притеснението ми идва и от по-високия разход. С тва 1.8T съм без това на ръба на поносимия за мене харч, да не си го вкарам голям ме е страх - хем да се окаже скапано задното и да го влача мъртво из родината, хем ако работи да ме е яд, че го има. Принципно ми се иска да го има, ама де да знам. По принцип нормалното за мене каране е смяна на скорости под 2500 оборота, да се набирам мазно и славно. Като ми кефне си прави мини драг състезания по светофари или самичък за кеф като се качвам на магистрали, празен е пътя и такива неща.

 

Ето на това се точа http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11440523940876256&slink=afl2bc

 

Само дето не съм в София и нямам познати разбирачи да го погледнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега разхода между куатро и един задвижващ мост ще е макс литър и половина. Ако това те спъва толкова много, трявба да обмислиш полупката още веднъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извинявай ама луд ли си да даваш такива пари за такава кола? Не е нищо кой знае какво от към возене, не е нищо кой знае какво от към мотор (да доставя удоволствие и т.н), от към визия също морално остаряла, ексрти отново нищо впечатляващо, тази конкретно е преди фейса. Направо не знам, докато има луди като вас да им дават такива пари на търгашите, ще ги продават на тази цена и ще си мислят, че продават Ролс Ройс...
П.С Тая кола ти стъпва на минимум 7к - само регистрация и обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без настъпване с халдекс извъградско колко да харчи?

 

Иначе тва съм намерил като обява, сега търся, затова съм пуснал и темата. В Стара Загора по автокъщите в събота като обикалях нямаше такива, само една 1.8T видях май, ама вътре беше бая изтъркана. Масово 1.9TDI, но нали уж рисково стар дизел. Имаше някои затворени, ще ходя да проверя е в тях днес или утре. За каква цена да се оглеждам горе долу? Екстри, цвят и външен вид не ме интересуват чак толкова. Да има климатик и аудио ми е напълно достатъчно.

 

Ето има още едно.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11430716913503213&slink=agonzs

Редактирано от batsali
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако водещото ти е разхода, то тогава си вземи Голф 1.4, сложи му метан и си свиркай..хем искаш да е турбо, хем да е 4х4, че ако може и да не гори най-добре ще е..коя кола 180 к.с. ще ти гори 10 газ..което извинявай много е по-икономично от някоя ендолитрова бензинова кола, като Киа Пиканто примерно..определи си приоритетите, защото виждам че малко не ти е ясно какво искаш..ми ако ти кажем, че данъка е почти 200 лв. ...ко прайм тогава..тоа халдекс въобще не ти е проблем..немската машина е толко здрава, че тва ше е последното нещо, което ще се развали...относно разхода, ако ще си броиш всеки км колко ти струва, то значи си сбъркал колата..и аз пак не мога да разбера ква е драмата с тоа разход..няма как хем да върви, хем да не гори..относно дали е фейс мейс не мога да взема отношение, защото не съм запознат как е точно с А3-ките, но не вярвам да е нещо съществено. При А6 разликите са по-скоро недостатъци, като всичко което ти харесва от фейса можеш да го сложиш на твоята кола. Ако една кола е здрава и е гледана, както трябва, то тя ще струва много повече от един фейслифт на някой кошник с двете колела в моргата. Аз съм от Стара Загора и преди 2 седмици обиколих всички автокъщи и смело мога да твърдя, че като цяло в тази област (включвам Казанлък, Димитровград, Хасково) няма да намериш читава кола..или трябва да е от частник или няква бяла лястовица, каквито в автокъщите няма. Състоянието на колата определя цената, а не годината..има си някаква граница и нормални рамки (не мога да ги коментирам тях), но преди всичко излиза много по-евтино да дадеш пари за гледана кола, отколкото да се чудиш дали да спестиш 1000 лв. , които рано или късно ако си решил да я караш тая кола и да е изправна, ще ти се наложи да ги дадеш, че тогава може и повече да бъдат. Моя съвет е да решиш какво искаш..разход, динамика, марка, модел и т.н. Аз лично не виждам каква ти е драмата с разхода при положение, че искаш турбо мотор и че виждаш че пише 180 к.с...

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търся точно такъв автомобил също, само че аз съм съгласен и на 1.9tdi 131кс, задължително да е фейслифт!!! Ако можете да ми помогнете с точни екземпляри, които сте гледали или сте сигурни че са добре ще бъда много благодарен! :) Чудя се между - кеш да купя такова или a4 b7 3.0tdi на лизинг... Та което излезне добър екземпляр първо, то ще бъде.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До bonev - Тук не става въпрос за поддържан автомобил, а до набутвация и даване на една сериозна сума за кола, която струва половината от това - реално. Не бъдете заблудени фенове, колко и да е поддържан един автомобил, не е гаранция, че няма да се счупи при вас. И какъв е смисъла да купиш едно от най-скъпите в карс/мобиле, като реално не можеш да провериш дали всичко е така, както ти казва продавача? По-добре нещо средно, да си заделиш 1500-2000лв и да не и трепериш. Ако излезе нещо сменяш и знаеш, че вече няма да излезе, но най-важното ТИ ще си го сменил.
До автора - Защо гледаш само автокъщи? Тука всички ти обясняват, че са измекяри и само закърпени коли продават, ти на всеки кенеф с повече от 2 снимки се радваш. Гледай частни обяви, следи форума и си разшири периметъра на търсене. Само с мръдване 4-5км около вас, читава кола не се намира. Поне предлагане има за А3 ще намериш, но трябва обикаляне и търсене.
Вече си уточнил двигател, сега уточни дали искаш 4/5 или 2/3 врати, тъмен/светъл цвят, какъв салон, автомати или ръчка и т.н, дали фейс или не, така ще си ограничиш търсенето и ще чакаш да излезе "твоята".

Направо не знам, сякаш не търсите кола за себе си, а за форума... Питай конкретни въпроси за двигател/поддръжка - това е нормално. Ама да пускаш на шано някакви обяви и да питаш стават ли - това е просто несериозно отношение.
Имай малко лично мнение и си избери кола сам. 

Редактирано от audirs9
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари и около тия години и 1.9TDI, и 1.8Т крият едни и същи подводни (и надводни) камъни - турбини, съединители, маховици, така че нещата са на кантар... Има малка вероятност бензинката да е на малко по-малко километри от дизела, ама риска от ремонти (ако попаднеш на грохнала кола) е горе-долу един и същ. Цените и те май не са много различни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

audirs9, по-спокойно де. Както виждаш по заглавието се бях насочил доста конкретно. За пръв път ще купувам кола, затова питам. Ако ми бяха кристално ясни нещата, сега щях да си карам новата придобивка, а не да кисна пред компа. Той мерака е голям, ама на практика нещата са други, всички знаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9TDI и халдекс не е ли даже по-смислен вариант? На дизела все пак му е по-голям въртящият момент. Поне на 130к де.

Редактирано от batsali
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Смислен" е доста относително... Първо, че се намират трудно - 131кс. са само фейслифт, с куатро са още по-редки, а да намериш читава и на нормална цена през 2015-та ще е нещо като Мисията невъзможна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и мотопед, а? Тъкмо имам категория :hilezh:

 

За тва ше кажете сигурно, че пак много пари, не е наистина частно лице и са му подозрително малко километрите, ама все пак..

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439569447202742&slink=agqpj8

 

Ако се окаже на реални км (на тия коли какъв е начина да се разбере?) тая цена как е, ако и описанието е вярно?

Редактирано от batsali
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази и аз я гледам, някой да я провери ако желае. И да има дребни проблеми цената е супер. За справка в Швейцария ми казаха че е абсурд да ми намерят такава без проблем под 7к лв :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си мислите, че в чужбина подаряват колите? Като търсих пасат карах познати да се ослушват в Италия и Германия. Хубав пасат б5.5 през края на 2014г от там се въртеше около 4500 еврака(от собственик). Като му сложиш пару за докарване до България и става... Затова като вземах аудито не се замислих да търся кола в чужбина, всичко е свързано с пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тва ше кажете сигурно, че пак много пари, не е наистина частно лице и са му подозрително малко километрите, ама все пак..

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439569447202742&slink=agqpj8

 

Ако се окаже на реални км (на тия коли какъв е начина да се разбере?) тая цена как е, ако и описанието е вярно?

 

Имам приятел с такава на над 300хил. км. Ако искаш ще го накарам да ти снима конзолата на климатика, за да я сравниш с тази...  :hilezh:

Taзи е била на 128хил. някога, но много много отдавна...  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачване, спирачки, haldex, моторчета за прозорци, разни такива неща...  Скоростните кутии няма начин да не са различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност километрите са минимум x3, да не кажа x4. Моята А4 е със същия волан, поне на 300000 е и волана изглежда като нов в сравнение с този. За сметка на това обаче салона изглежда много добре. Дизеляците са бая карани, да знаеш. Не гледай толкова километрите. Ако колата е поддържана и всичко е сменявано на време, според мене не са от чак такова значение, но това за съжаление няма как да го разбереш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, имам питане:

Каква е разликата между:

А3 1.8Т куатро 2000г 150к.с. но е с направен ре-мап преди 4-5мес. не се знае колко точно е след ре-мап-а, има газов инжекцион на фирмата ''Ланди Ренцо'' Италия .

И

А3 1.8Т 2002г 4х4 180к.с. и ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН LOVATO НАПЪЛНО СЕРВИЗИРАН.

 

Коя е за предпочитане? И двете видимо са много запазени както отвътре така и от вън(личи си че са поддържани)

 

Интересува ме всичко сещам се да питам за: Поддръжка/двигател, обслужване, ходова част и тн. всичко би ми било от полза :)

Ще съм много благодарен :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...