Jump to content

а3 1.8т прекъсване


Rumen Gergushki

Recommended Posts

Колега закачи един манометър и виж на сутринта дали е изпуснала налягането.
Ако нямаш налягане сменяй, че ако си е ок да даваш 300-400лв за нова няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега имах, същият проблем, проверявах какво ли не: свещи, бобини, дебитомер, дросел и накрая се оказа един вакумен маркуч, майстора го смени и колата заспа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Нови грешки нов късмет(разход), но то е така с кола на 14г :). Едната грешка е сензора за студен старт или как се води там той е ясен, но този клапан N80 каква му е ролята? Другите си ги знам някъде имам leak по турбопътищата, но него ще го търсим. Ако някой може да помогне с обяснение за въпросния N80 ще съм му много благодарен.

post-51125-0-47464900-1447597761_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е клапана за бензиновите пари от резервоара.Има много инфо и клипове в нета за него, както и в нашия форум.

Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах търсих го и не мога да го намеря тоя клапан на моя мотор къде се намира. Свети ми чека на мотор и не знам от него ли е или от другата грешка от сензора за студен старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета вече си се насочил към вероятния източник на проблема вакум leak и аз бих ти потвърдил ,че е много вероятно да е точно така. Защото на брат ми  AGU 1.8T  правеше точно така и се оказа че дърпаше въздух от гарнитурата на всмукателния колектор.  Но ако имаш Газов инж. провери със спрей за карбуратори дали не дърпа и от отворите за газовия инжекцион ,понеже и на това 1.8т AGU и на моята ARY смучеше по-малко и от там. (сваляш и уплътняваш с малко течен тефлон или лента и забравяш)

Аз имам същата А3-ка Quattro и бих искал да те попитам твоята кола колко макс грам/сек. показва дебитомера ,защото при мен е max.120 ,а по формулата  120/0.8= 150 HP и се чудя дали не е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ха сега де, интерколер съм надувал. Направо през турбото пътищата директно след турбото  и запушване на   отвора на топлият охлюв към ауспуха. Но ти трябват накрайници  за да запушиш  охлюва и  скоби и тапа за маркуча с вентил.  Компресор до 2-макс3бара  и си показва къде фущи. даже 3 бара е много щот може да доцепи колера. Другият вариант е с вода и  поливане на  проблемната връзката  докато двигателя работи... ако пръска водата си показва . Ако е здраво водата се стича   върху снадката без видими пръски. Само внимавайте с водата какво поливате, да не си купувате нови части после (турбо, генерация, електроника), и да не  всмукне вода, че моторетката  ще изпусне тотално компресията един път за винаги. Една бутилка с дупка на капачката върши работа за поливане.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със спрей за почистване на карбуратори или дроселови клапи пръскаш по всички вакуми и съмнителни места от където може да дърпа неизмерен въздух, колата трябва да работи на празен ход

https://m.youtube.com/watch?v=9CPqbaSgcok

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко UP на темата и да дам малко инфо относно моят проблем за който бях питал в 2 теми (за да не отварям нова тема) ,но никой  така и не ми даде отговор.

Моето питане беше: колко Г/С въздух трябва да дава дебитомера за 1.8Т 180 кс. при пълно натоварване. Има доста писано по въпроса ,но навсякъде се казва за сток кола 150кс ,че трябва да дава 120 г/с ,но не се упоменава дали това важи и за сток 180кс. Е уточнявам за хората чудещи се като мен ,че след смяната на дебитомера с нов вече дава 146 г/с въздух (стария 120г/с) сток 1.8Т 180кс.

 И още едно нещо извън темата. Хората лаици и учителите които немогат да помогнат със съвет за конкретния проблем ,просто да не пишат излишни работи за да трупат повече мнения на профилът си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за дебитомера е писано в адски много теми, но правилото е делиш к.с. на 1.2 и получаваш колко г/с трябва да показва дебитомера. В твоя случай 180к.с. ÷ 1.2 = 150г/с. Това при пълна газ и крайни обороти на двигателя (6к+). Така, че новия ти дебитомер е в норма.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно е, разлика от няколко г/с в показанията на дебитомера не са от значение :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има лог със данните от моя дебитомер, но не си спомням колко отчиташе. Проблема ми все още не е решен. Ще проверя за газовия инж дали от някъде не дърпа въздух съвсем възможно е понеже маркучите са закачени на колектора и нямат никакви скоби или подобия просто са нахлузени, което не дава гаранция, че ще уплътни добре. На този мотор турбото не е ли с променлива геометрия? Нужно ли е чистене на турбо пътишата на бензинов мотор?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, стига да не е тръгнала турбината и всичко да е в масло.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да ви питам може някой да има идея от къде идва моя проблем. Значи 100% колата ми не върви както трябва, но не мога да разбера от къде. Всички казват, че е ок но знам,че не  е както беше. Симптоми: Преди като я натисна след 2000-2200 оборота си я усещах турбината как надува и има осезаема дръпка, а след като превключа предавката имаше един отчетлив изсвирващ звук (може би разтоварването) сега го няма звука отчетливо както беше преди при развъртане на турбото, но и при превключване няма никакъв звук от разтоварване. Друго, което ми се случва, но рядко е : изчезване на турбината. Изобщо все едно си карам без турбо вкарвам я до 5000 оборота и си набира като атмосферка??? И имам едно прекъсване, но то е само когато ръчна педала до ламарината и се появява като, че ли само на 3-4 предавка в високите обороти. Дайте идея къде да ровя, че всички казват ок е...!
Мисля да почистя дебитомера и дроселовата клапа като за начало. Мисля си дали Н75 не може да ми прави бели? Другото съмнение ми е към разтоварващия клапан? И един въпрос ламбда сондата може ли да ми прави проблеми? Как да я проверя нея през ваг-кома? На кой канал и за какви стойности да следя? А на кой канал може да видя бууст-а на турбото? Купих си бууст метър и мисля да го монтирам само за да видя показанията в движение дали ми пада бууста и дали надува правилно.
Мисля, че моя двугател трябва да е с турбо К03s и да надува до към 0.7 бара?

Ааааа и от време на време ми излиза грешка в компа Pressure drop between turbo and throttle valve
 

Редактирано от Rumen Gergushki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш със сток блоу офф не трябва да се чуват никакви звуци като се върне газта и се разтовари турбината, понеже клапана е рециркулационен и не изпуска в атмосферата, а го връща в смукателния тракт след дебитомера. Като за начало почни от тук, понеже ако блоу офф-а е със скъсана мембрана няма да държи налягане и колата няма да върви като хората.

Редактирано от A.Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни Ваг-ком на 115-ти канал, там показва искано и давано налягане.Изреждаш предавките до 3-та скорост с газ до ламарината.Пусни паралелно с това показанията на дебитомера и направи един лог.Качи го тук и може някой колега да даде акъл.

При по-старите мотори 1.8т няма сензор, който следи налягането на турбината, така че там само манометър помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Blow off клапана си е сток. Как да разбера дали клапана е ок и дали мембраната е скъсана? Събота и неделя ще си играя и ще го сваля, но как се диагностицира работата му. Ще направя лог на 115 канал и на дебитомера, но мисля първо да изчистя дебитомера. Последния лог на 2-ра със 5760 оборота стойността на дебитомера е 139,69

Редактирано от Rumen Gergushki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега да те спася от мъките... бях същия разглобих всичко от до но не стигнах до резултат.. та писна ми и отидох в ТСТ и за 5 мин ми казаха че помпата не правила налягане.. и при мен точно така предръпваше яко след 3к обороти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е помпата ми е нова колега :). Друго ще да е. И на газ и на бензин го прави.
В събота ще ходи на едно място в герман да я видят момчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...