Rumen Gergushki Публикувано 12 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Колега закачи един манометър и виж на сутринта дали е изпуснала налягането.Ако нямаш налягане сменяй, че ако си е ок да даваш 300-400лв за нова няма смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scuzz Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Колега имах, същият проблем, проверявах какво ли не: свещи, бобини, дебитомер, дросел и накрая се оказа един вакумен маркуч, майстора го смени и колата заспа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 (Редактирано) :x Редактирано 6 Ноември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 За намалената мощност на колата , замери си ламбда сондата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Нови грешки нов късмет(разход), но то е така с кола на 14г . Едната грешка е сензора за студен старт или как се води там той е ясен, но този клапан N80 каква му е ролята? Другите си ги знам някъде имам leak по турбопътищата, но него ще го търсим. Ако някой може да помогне с обяснение за въпросния N80 ще съм му много благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Това е клапана за бензиновите пари от резервоара.Има много инфо и клипове в нета за него, както и в нашия форум.Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 15 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Гледах търсих го и не мога да го намеря тоя клапан на моя мотор къде се намира. Свети ми чека на мотор и не знам от него ли е или от другата грешка от сензора за студен старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Турбонаддув Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Като чета вече си се насочил към вероятния източник на проблема вакум leak и аз бих ти потвърдил ,че е много вероятно да е точно така. Защото на брат ми AGU 1.8T правеше точно така и се оказа че дърпаше въздух от гарнитурата на всмукателния колектор. Но ако имаш Газов инж. провери със спрей за карбуратори дали не дърпа и от отворите за газовия инжекцион ,понеже и на това 1.8т AGU и на моята ARY смучеше по-малко и от там. (сваляш и уплътняваш с малко течен тефлон или лента и забравяш)Аз имам същата А3-ка Quattro и бих искал да те попитам твоята кола колко макс грам/сек. показва дебитомера ,защото при мен е max.120 ,а по формулата 120/0.8= 150 HP и се чудя дали не е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Как се проверява дали духа от гарнитирата на всмулателните колектори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 (Редактирано) Ха сега де, интерколер съм надувал. Направо през турбото пътищата директно след турбото и запушване на отвора на топлият охлюв към ауспуха. Но ти трябват накрайници за да запушиш охлюва и скоби и тапа за маркуча с вентил. Компресор до 2-макс3бара и си показва къде фущи. даже 3 бара е много щот може да доцепи колера. Другият вариант е с вода и поливане на проблемната връзката докато двигателя работи... ако пръска водата си показва . Ако е здраво водата се стича върху снадката без видими пръски. Само внимавайте с водата какво поливате, да не си купувате нови части после (турбо, генерация, електроника), и да не всмукне вода, че моторетката ще изпусне тотално компресията един път за винаги. Една бутилка с дупка на капачката върши работа за поливане. Редактирано 20 Ноември 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Турбонаддув Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Със спрей за почистване на карбуратори или дроселови клапи пръскаш по всички вакуми и съмнителни места от където може да дърпа неизмерен въздух, колата трябва да работи на празен ход https://m.youtube.com/watch?v=9CPqbaSgcok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Турбонаддув Публикувано 26 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2015 Колеги никой ли няма одговор на моят въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Турбонаддув Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Малко UP на темата и да дам малко инфо относно моят проблем за който бях питал в 2 теми (за да не отварям нова тема) ,но никой така и не ми даде отговор.Моето питане беше: колко Г/С въздух трябва да дава дебитомера за 1.8Т 180 кс. при пълно натоварване. Има доста писано по въпроса ,но навсякъде се казва за сток кола 150кс ,че трябва да дава 120 г/с ,но не се упоменава дали това важи и за сток 180кс. Е уточнявам за хората чудещи се като мен ,че след смяната на дебитомера с нов вече дава 146 г/с въздух (стария 120г/с) сток 1.8Т 180кс. И още едно нещо извън темата. Хората лаици и учителите които немогат да помогнат със съвет за конкретния проблем ,просто да не пишат излишни работи за да трупат повече мнения на профилът си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 (Редактирано) Това за дебитомера е писано в адски много теми, но правилото е делиш к.с. на 1.2 и получаваш колко г/с трябва да показва дебитомера. В твоя случай 180к.с. ÷ 1.2 = 150г/с. Това при пълна газ и крайни обороти на двигателя (6к+). Така, че новия ти дебитомер е в норма. Редактирано 9 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Турбонаддув Публикувано 9 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2016 Аз смятам конските сили по 0.8 или 180х0.8=144г/с ,което мисля също е правилно. ☺ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2016 (Редактирано) Правилно е, разлика от няколко г/с в показанията на дебитомера не са от значение Редактирано 10 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Има лог със данните от моя дебитомер, но не си спомням колко отчиташе. Проблема ми все още не е решен. Ще проверя за газовия инж дали от някъде не дърпа въздух съвсем възможно е понеже маркучите са закачени на колектора и нямат никакви скоби или подобия просто са нахлузени, което не дава гаранция, че ще уплътни добре. На този мотор турбото не е ли с променлива геометрия? Нужно ли е чистене на турбо пътишата на бензинов мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 (Редактирано) Не, стига да не е тръгнала турбината и всичко да е в масло. Редактирано 12 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 На този мотор турбото не е ли с променлива геометрия? И на този въпрос отговора е не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 14 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 (Редактирано) Я да ви питам може някой да има идея от къде идва моя проблем. Значи 100% колата ми не върви както трябва, но не мога да разбера от къде. Всички казват, че е ок но знам,че не е както беше. Симптоми: Преди като я натисна след 2000-2200 оборота си я усещах турбината как надува и има осезаема дръпка, а след като превключа предавката имаше един отчетлив изсвирващ звук (може би разтоварването) сега го няма звука отчетливо както беше преди при развъртане на турбото, но и при превключване няма никакъв звук от разтоварване. Друго, което ми се случва, но рядко е : изчезване на турбината. Изобщо все едно си карам без турбо вкарвам я до 5000 оборота и си набира като атмосферка??? И имам едно прекъсване, но то е само когато ръчна педала до ламарината и се появява като, че ли само на 3-4 предавка в високите обороти. Дайте идея къде да ровя, че всички казват ок е...!Мисля да почистя дебитомера и дроселовата клапа като за начало. Мисля си дали Н75 не може да ми прави бели? Другото съмнение ми е към разтоварващия клапан? И един въпрос ламбда сондата може ли да ми прави проблеми? Как да я проверя нея през ваг-кома? На кой канал и за какви стойности да следя? А на кой канал може да видя бууст-а на турбото? Купих си бууст метър и мисля да го монтирам само за да видя показанията в движение дали ми пада бууста и дали надува правилно.Мисля, че моя двугател трябва да е с турбо К03s и да надува до към 0.7 бара?Ааааа и от време на време ми излиза грешка в компа Pressure drop between turbo and throttle valve Редактирано 14 Януари 2016 от Rumen Gergushki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 (Редактирано) Ако караш със сток блоу офф не трябва да се чуват никакви звуци като се върне газта и се разтовари турбината, понеже клапана е рециркулационен и не изпуска в атмосферата, а го връща в смукателния тракт след дебитомера. Като за начало почни от тук, понеже ако блоу офф-а е със скъсана мембрана няма да държи налягане и колата няма да върви като хората. Редактирано 14 Януари 2016 от A.Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Пусни Ваг-ком на 115-ти канал, там показва искано и давано налягане.Изреждаш предавките до 3-та скорост с газ до ламарината.Пусни паралелно с това показанията на дебитомера и направи един лог.Качи го тук и може някой колега да даде акъл.При по-старите мотори 1.8т няма сензор, който следи налягането на турбината, така че там само манометър помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 14 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 (Редактирано) Blow off клапана си е сток. Как да разбера дали клапана е ок и дали мембраната е скъсана? Събота и неделя ще си играя и ще го сваля, но как се диагностицира работата му. Ще направя лог на 115 канал и на дебитомера, но мисля първо да изчистя дебитомера. Последния лог на 2-ра със 5760 оборота стойността на дебитомера е 139,69 Редактирано 14 Януари 2016 от Rumen Gergushki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Колега да те спася от мъките... бях същия разглобих всичко от до но не стигнах до резултат.. та писна ми и отидох в ТСТ и за 5 мин ми казаха че помпата не правила налягане.. и при мен точно така предръпваше яко след 3к обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 1 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 Е помпата ми е нова колега . Друго ще да е. И на газ и на бензин го прави.В събота ще ходи на едно място в герман да я видят момчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване