Jump to content

Помогнете ми с тая кола, че се побърках


Bilsan

Recommended Posts

Колата се тресе и се чува чукане на метал при палене (имам чувството, че ще се "счупи" мотора) и след запалването колата си работи на 1000об/мин и след задаване на газ оборотите слизат до 882об/мин. по VCDS и си стоят така. Съшо така се чува дрънчене при гасене на мотора и сякаш прави половин оборот след гасене. Качвам доста снимки, които мисля, че дават стойностоте на дюзите, но на мен не ми говорят много и не знам какви стойности да търся и как да ги оправя. Благодаря!

post-91417-0-91465600-1442100578_thumb.j

post-91417-0-43422000-1442100579_thumb.j

post-91417-0-88289300-1442100579_thumb.j

post-91417-0-40001000-1442100580_thumb.j

post-91417-0-90488000-1442100580_thumb.j

post-91417-0-43609600-1442100581_thumb.j

post-91417-0-68833400-1442100581_thumb.j

post-91417-0-94296600-1442100581_thumb.j

post-91417-0-18821800-1442100582_thumb.j

post-91417-0-43134600-1442100582_thumb.j

post-91417-0-25892400-1442100598_thumb.j

post-91417-0-52663700-1442100598_thumb.j

post-91417-0-77578500-1442100598_thumb.j

post-91417-0-02670700-1442100599_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ква кола е тва бе човек-рено ли хонда ли фиат ли какъв мотор 300 кубика ли 20 ли?луд ли си.врачки ли сме тука?

Да, забравил съм да напиша. Audi A6 4f2-C6 2007 2.0TDI/103kw с премахнат DPF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сто процента демпферен маховик...


Проблема е, че волана ти е от грешната страна хахха

 Какво е значението от коя страна е волана?

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сто процента демпферен маховик...

 Какво е значението от коя страна е волана?

А колко струва маховика за този мултитроник да знаеш и какво друго се сменя заедно с него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май се изказах неподготвен,сега виждам че колата е автоматик :wall: ,имах бензинова 6-ца ръчка на която и се скапа маховика и при всяко палене и гасене тропаше отвратително...ама все си мисля че и автоматика има демферен маховик :nixweiss: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука един приятел скоро сменя маховика на 2.0 тди 2005,ръчна кутия,750 лева беше,тракаше отвратително на всяко палене и гасене.На маховика имало някакви малки балансиори,или там как се казват,и до маховика много наблизо имало някаква ламарина,като предпазител,и тези балансиори се удряли в ламарината,оттам е звука.За автоматик маховика може да е на друга цена,приятеля ми смени и съединителя.И преди това мотора тресеше здраво,после стана супер равномерно работещ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука един приятел скоро сменя маховика на 2.0 тди 2005,ръчна кутия,750 лева беше,тракаше отвратително на всяко палене и гасене.На маховика имало някакви малки балансиори,или там как се казват,и до маховика много наблизо имало някаква ламарина,като предпазител,и тези балансиори се удряли в ламарината,оттам е звука.За автоматик маховика може да е на друга цена,приятеля ми смени и съединителя.И преди това мотора тресеше здраво,после стана супер равномерно работещ.

Аз имам същите симптоми, но само където е мултитроник или както го наричат "мултитрошляк"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.co.uk/itm/LuK-two-mass-flywheels-CVT-Multitronic-A6-4F-C6-2-0TDI-CAGB-BRE-BLB-CAHB-CAHA-/251750437734?hash=item3a9d7ed366

Това ли е само за смяна или се сменя и друго с него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми нещо такова ми изглеждаше.не съм се заглеждал с подробности.Ама приятеля ми го купи по интернет от бг саит, и беше каквото трябва,дойде за 2 дена.И ако се наложи нещо да е различно,може да се смени.След смяната се роди,няма тракане,хлопане,доволен е.Дано и при теб да е това.Потърси в бг сайтовете колко струва.Успех.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е добре, впръсква 11 мг. на празен ход при загрял мотор. Нещо не е правилно с премахването на дпф-а, всякаш регенерира.  Трябва да е около 4 мг. На 13-ти канал се вижда, че нещо много стабилно се опитва да дестабилизира мотора, възможно е да е маховик и това да обяснява всичко.

Има ли бял дим на празен ход? Ако да, не е от маховика.

Чукането няма как да го чуем, направи някакъв клип. 

Колата ти е със сименс (ако са континентал-не подлежат на смяна) дюзи, които подлежат на смяна. Провери дали е направена сервизната акция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв дим на празен ход. Само като се пали много притрисва мотора и има метално чукане и само тогава препушва колата леко черно и като се настъпи рязко газта до долу. Също и при гасене на мотора има метално чукане и леко притрисване.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черният дим е ок, най-вероятно маховика е за смяна. Разкачи някой произволен датчик, примерно дебитомер или на клапата за гасене, дай само на контакт(не пали) и виж дали записва грешка. Това е с цел да разбереш дали е премахнат правилно дпф-а т.е. да не са деактивирани всички грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той Стефан (kpemator) ми го каза това премахнах кабела на дебитомера и записва грешка.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи дпф-а е махнат правилно и щом това се е появило изведнъж, смени маховика преди да е разбил нещо друго по мотора, например лагерите на коляновия вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е маховика за моята кола имаш ли представа и дали само маховика трябва да сменям. Съединител нещо няма ли?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е шпонката на вала за дюзите да се е позамазала и като съм оставил вала на белег, реално да не е както трябва. Посъветвах го да премести леко вала на някоя страна и да види какво се случва. Маховика му чука при палене и гасене, ако е на голямо закъснение може и това да допринася. Ако беше от София всеки ден щех да му места вала да го настроя, ама е от Плойф :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-0.5 KW e разминаването, поне на със смукателния вал. Щеше да има загуба на мощност, да пуши бял дим. Освен това си има и балансиращи валове в картера, които ако се разцентроват, става страшно, но е малко вероятно. Просто трябва да си смени маховика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговата е двувалка...Вала за дюзите няма сензор, че да му хванеш как бяга, а и се замазва шпонката на главинката обикновено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не те разбрах. Валът на дюзите (кобиличния вал) е стационарен, той се закрепва с болтове за главата, а кобилиците   се задвижват от гърбиците на изпускателния вал на който няма датчик, вярно е. Нали това имаше предвид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, 2.0 ТДИ БЛБ/БРЕ моторите са с два вала горе. Нали знаеш "зъбаците" са раздвижни спрямо валовете. На всмукателния вал е демпферна шайбата отдоле и там няма проблем, няма натоварвания. На другия вал нямаш демпферна шайба, а главина (hub), понеже има "удари" се замазва шпонката и дори да сложиш шишовете за центровка, центровката ти не е точна. На мойта стара 2.0тди купувах нова главинка, защото засека на главинката се беше изместила и според мен мърдаше поне 3-4 градуса центровката. Сега загря ли какво ти говоря? Накратко имаш три броя болта с 13-ка глава и една 18-ка по средата, като отпуснеш 13-ките може да завъртиш 18-ката и така центроваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...