Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не можем да открием Доктореца да си купим болтове за главите... Иначе картера е затворен. И първо ще пробвам дали ремонта е успешен, пък после ще се слагат тунеците... Че нещо ми е много съмнителен ремонта. Поне като се разлети... да не са големи загубите

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

С огромно душе-скърбие, съобщавам, че наближават 45дена от как се спомина Дуегубът.

Отиде си очаквано след тежко боледуване и мъки съчетани с изтезания и експериментиране върху него. Въпреки всичките мъки и финансови щети, които ми причини.... Не му останах длъжен.

Опелото ще се извърши пред НИМ в неделя 08.08.2016.

 

Иначе ремонто-трошенето върви с пълна сила. За съжаление не можахме да орем заедно с Доктореца и Павелиста...ангаже са и не им е до аутопсии. А такива надежди възлагах на Тях.:nixweiss::steinigung: Пет дена чакам болтове и получих обещание... а ако беше потръгнало  щеше и  колектори, генерация, турбини дюзи...Ама здраве да е, по-натам може да направя един последен опит за сделка... Ако не се разлети Опървом душефикацията... За сега съм на варианта сглобяване в заводски тип и проба на ремонта....че ремонтьоро е душе.

Само като гледам от какви скрити места се вмирисва покойника и страх ме хваща..колко по седи толко мирише на счупено.

Его четем си по другите теми за счупени зъбни ченета..

И си  аутопсирам на воля...и какво да видя....IMG_20160806_180317968.jpgIMG_20160806_180328831.jpg

 

Ма много им чупливи ченетата на тия душегуби...Уж сега навършват пълнолетие и се предполага, че костната система е в пълна кондиция.А то да ги хване болеста на  стъклените кости май се казваше остеогенезис имперфекта(Чичо Гугъл знае всичко). Ша знаете некаква генна епидемия е това. Тръгнала е от първоизточника още в немско. Фирмата майка и завода баща явно имат роднинска връзка..я глей какви скалъпени ги раждат...де им се чупат чанетата.

  Та поне ви се плаках преди неколко ремонта за тъй наречената ангренажна плоча...то по научному се вика ремъчна конзола или нещо подобно, ама Я съм против знанията и си цепим башка. Та ега ви е светнало за кво съм дал 400пари....Те за това нещо наречено лагер изработен заедно с оста за закерпване на виското и набит на топло в алуминиевата плоча...

Ебаси тъпанарщината!!! За това лагероподобно  хансобретение сигурно Гюнтер има два труда и професорска степен на моя душегръб.

И  е покрил даже нормите за хитрост на Кума Лиса, щото не мое се ремонтира. И са га си имам нова плоча си "разглобих" старата да видя къде е скрита мъката от родосмешението  конструктрско.IMG_20160806_180143399.jpgIMG_20160806_180159103.jpg

IMG_20160806_180115448.jpg

 

 

Малко натъжен от  невъзможността да палнем мъртвеца за проба... Реших да го сглобя на-половина... Оптимист или песимист  Ама имам проблем с блокирането на контра на  ангренажните зъбните колела за да не се въртят докато ги стягам.

Миналият път ползвах планките за блокиране на разпределителните валове като контра....Не съм доволен от резултата...

Нема ви казвам защо..ама ще ви намекна, че вече само Аз мога да му направя зацепването на ангренажа..ама как да го стегна се пита.

Дайте ми някаква идея с подръчен инструмент как да се фиксират колелата за да се стегнат без да мърдат.

А иначе да ви е весело мое ви покажа снимка на Франкенщайн...наполовина мъртъв, на половина душегуб.

IMG_20160806_180225190.jpg

 

 За да се работи по душегуб си трябва душегубски инструмент.... Е по-душегубски не можах да намеря.... Оргинално Лозенско изобретение.  Марко куца неподкован вече две седмици..щото му  гепих   с клещите, и бабето не знам как ще се грее без кюнци зимата.. Да Ви изясним това играе скоба за спущанье на буталата сос се сегментите у блока.

IMG_20160806_201611429.jpg

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, loshdancho написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Просто си направи сметката има ли смисъл да хвърляш повече пари,време и нерви по тоя двигател. Като искаш 180 коня слагай един 1.9 тди 130 коня с чип на 180 и хубав съединител и си ти. Но да хвърляш още пари по този мотор граничи с лудостта... Ти си решаваш все пак.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как не се бях сетил за тоя вариант... просто не знам?!?! А те хубавите амбреажи къде растат? Да мина да набера малко.

Как пък в тема за 2.5 ще се намери някой да ме убеждава за 1.9.... Да ти е минавало през главата случайно че пък искам 2.5!?! Пък колко ще налея си е само мой проблем. Ако имаш да казваш нещо по устройство или ремонти- заповядай.  Ако мислиш да ми даваш житейски опит.... Не си познал човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, нема се коркаш.

Тънкачи - любители на кисело грозде навсякъде никнат

и гледат да се покажат, че да се види колко са на далавера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат за който няма по добра от тази,налива кинти,стегна колата,нафтата му е на добра цена и му дреме на шапката. И да,мотора мърка, малко дрезгаво но мърка,от години я гледа и нищо не може да го накара да я смени:-) щом ти е на сърце си направи колата,браво за мерака. като се има в предвид колко неудобна за работа кола е, направи нещата както трябва за да не отваряш пак.Една хитрина откраднах от една мн добре поддържана кола.Всеки болт който съм стегнал маркирам с маркер,червен,няма как да забравиш нещо хлабаво и да ровиш пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бога на душегубите е решил...може другата седмица да мелия камъни.

Намерих колело в мегапартс за смешни пари, Трябва ми и един маркуч от дебитомер до турбо и две гарнитурки за алуминиевият въздуховод. Общо към 100 лева още и ще се моля душетворението ми  на не се пресели във "вечните ловни полета" на страната Душемория.

Ама това ще е някъде към съботно-неделното хоби...че трябва и да се работи.

Пък ако бръмне душегубата ще се тества на расипия...ако удържи се продължава творчеството.

Ако пък се разлети....е бен го и у "майсторо". Яз името му знам, ама он толко си може.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде успех с припалването! И да направиш клип, поне ако се разлети нещо и ние да видим :hilezh:

П.П. Душегуб ще възкръстне, стискаме палци :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то след толко усилия ако действително препипаш всичко надали ще имаш проблем :zustimm: АМа как на твоя толко неща му се случиха:unsure: моят "убавец" го карах на злата смърт и освен, че подхарчваше 7-8 литра масло  :hilezh: на смяна даже и валове не смених\ изключвам дебитомери, клапанчета и секви досадниэнеща по тая кола.Просто подхарчваше и вървеше посредствено и при продажбата   новия собственик си го заведе при тоя Жоро ли беше или Мишо  до х.Шипка на цар борис, които му каза 1х1 какво му е  и ОН па даде 5 цифрена сума:stupid: за нея... Откъде ви идва тая страст да се наказвате с тва нещо...

Днеска още един души в сервиза освен прецаканата електроника оправихме я, се оказа че механично му е умрело ГНП вервай ми само сълза дет не пусна собственика..... 

Требе да минеш поне 5 х км нормално преди да тестваш на "расипия", не че не знаеш ама ако те сърбят ръчичките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случих му се Аз...

Къде поради неграмотност, къде поради липса на инструмент. Къде поради любопитство. Като се прибавят и километрите.  За справка: смяната на главите беше по моя вина. По мое желание не се смениха и водачите на новите глави.  Сега на ново са правени, този път изцяло.  Пукнатината на зъбното колело е също моя. Като сложа и ходенията при чичо Струг.  Смяната на две шепи болтчета са следствие от мен.  За това не обвинявате колата... При друг точно с 3000лв щеше да спи. А Аз до момента съм налял около 6-7000лв. Щото правя нещата по трудният начин.  Явно ми прави удоволствие да чопля и откривам кое-как. Вторият път не ми е интересно. Скоро изчислявах, че ми се пада по лв. на км.  Ако не се разлети при първото палене(което е много вероятно).....Очаквайте филм , дори да се взриви обещавам да го кача.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,  днес беше големият ден за разлитане на душегуби...моя обаче е винаги на кестерме и.....пропусна...за сега.

Единственото недоглеждане се оказа малкият червен кабел за шалтера на стартера. Уж съм го сложил, ама не съм уцелил клемата.

Буксата стои, ама ток не минава!

 Душегуб нали е опърничевата, не се посвени да запали веднага, Кво му пука, че не е качил масло?!?!

И, Аз съм един главчо, що не му махнах буксата от помпата... Разчитах да повърти, даже ми минаваше през главата за изгоряла помпа.

Нали щях да го снимам..къде да си покаже магариите освен пред камера?!?! Хем публика има, хем ще ми видят срама....

 Ето ви нагледно пособие как се пали душегуб по най-бързият начин.

Само съжалявам за изрязаната картина, ама като толко си мога...не се сетих да обърна телефона напреки.

 

Тука малко се изложих с тока. Единственото, което щракаше беше помпата на ABS или поне така ми се чу.

 

 Тука вече душе-гука.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чухме му гласчето най сетне,честито и да ти се отблагодари сега за възкресението си,между другото обезвъздушаването с помпичката мислех че е лесно но като гледам по лесно ми е с развиване на тръбичките и докат текне,на 4-тата паля :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са празни дюзите и филтъра...има да го чакаш да засмуче:lupe:... ще чакаш при майстора да ти прави помпата.:steinigung:

Аз също бях отвил тръбичките за дюзите. Но ме мързеше да отвивам на ново болтчето на филтъра, VP44 да обезвъздушавам...

Тъй като има отвор на "бушона на помпата" или тъй наречения банджо-болт си изкарва въздуха сама, направо в резервоара.

А когато съвпадне нагнетателният елемент на положение, даже с помпичката изкарва направо през тръбичките за  дюзите(което според мен не трябва да е така). След като завъртя напълни и останалата една тръбичка.

 Е аз попрекалих с помпането, ама страх VP44 пази.... и както се вижда на третото въртене запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@loshdancho Да прав си много зависи какво си правил по мотора а твоята интервенция си беше голема но важното е че душето трака вече 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, loshdancho написа:

Е,  днес беше големият ден за разлитане на душегуби...

 

Евала Данчо :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко цифри:

Сегменти Шест комплекта 210лв+  36лв още един комплект

Лагери: основни, биелни и аксиален 460лв

Ремонт на главите: нови водачи,гумички,  шлайфане и напасване клапани 310лв

Ангренажна конзола 400лв

Гарнитури за : жаба, преден капак на мотора, конзола топлобменик и турбо около 100-120лв

Гарнитури глави 80лв

Гарнитури колектори 20-30лв

Зъбно колело маслена помпа 50лв

Зъбно колело  разпределителен вал втора употреба 25 лв

Болтове за демферната ремъчна шайба   около 20лв

Болтове за главите 140лв

 20 лв за мерене на блока и буталата с индикатор

Като сложа и стругарските мъки  и други дреболиики 2000лв тоталка

За сега е това... че финиширах финансово.

 Колата може би няма да се кара, щото трябва смяна на масло и филтри гражданската също е изтекла....

турбото си има луфт....

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво и от мен за мерака с който си правиш колата - много добре мърка моторетката :zustimm:

Имам една лека питанка. Никъде в последните ти мнения не видях да си писъл за дюзите - няма ги и в списъка с "цифрите" - носи ли ги някъде на проверка? Къде, ако реша мога да ги пратя за проверка моите, че много ме дразни, че "причуква" нещо в ниските и трябва да почна от някъде с проверките. Дюза ли, повдигач ли какво е незнам, но много ме дразни и съм решил тази есен преди зимата да се опитам да го оправя това. Имам и цяла тема за моя дерт, но не съм го разрешил. Трябва да направя едно клипче - може някой да познае от какво е. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като забогатея отново.... Ще сменявам разспръсквачи колектори и турбо. За това и не съм ги носил никъде. Износено се ремонтира с ново.

Ако ми обърнат внимание шуменци.

Още не съм я закачал на вагком да видя какво показва нито дюзи нито аванс.

А свеща много ми се ще да се е намокрила при  гасенето заради липсата на кислород поради затварянето на клапата за меко гасене.... 

Даже мисля да премеря някога пак компресията да видя какво се е получило, нали си купих компресомер. В момента колата се движи,  но не знам защо!?!?...И ми е едно притеснено.:lupe::nixweiss:

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@loshdancho Какво имаш на предвид за Шуменци....ако има нещо със удоволствие мога да ти помогна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за Cpc diesel nozzles. Това е фирмата на  Doctorec i Pavelist.  Пишеха на времето тук. Правят тунинг разспръсквачи и доста други неща за 2.5тди. Ако си от Шумен може да си контактувш на живо с тях. Потърси във Фейсбук името на фирмата, има и карта.

 

П.П. ако може някой модератор да оправи шрифта, че пиша с тел и не знам кво се сдроби.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...