DJANO Публикувано 1 Август 2016 Доклад Share Публикувано 1 Август 2016 @loshdancho Какво става с душко, има ли добри новини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2016 (Редактирано) Не можем да открием Доктореца да си купим болтове за главите... Иначе картера е затворен. И първо ще пробвам дали ремонта е успешен, пък после ще се слагат тунеците... Че нещо ми е много съмнителен ремонта. Поне като се разлети... да не са големи загубите Редактирано 1 Август 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2016 (Редактирано) С огромно душе-скърбие, съобщавам, че наближават 45дена от как се спомина Дуегубът. Отиде си очаквано след тежко боледуване и мъки съчетани с изтезания и експериментиране върху него. Въпреки всичките мъки и финансови щети, които ми причини.... Не му останах длъжен. Опелото ще се извърши пред НИМ в неделя 08.08.2016. Иначе ремонто-трошенето върви с пълна сила. За съжаление не можахме да орем заедно с Доктореца и Павелиста...ангаже са и не им е до аутопсии. А такива надежди възлагах на Тях. Пет дена чакам болтове и получих обещание... а ако беше потръгнало щеше и колектори, генерация, турбини дюзи...Ама здраве да е, по-натам може да направя един последен опит за сделка... Ако не се разлети Опървом душефикацията... За сега съм на варианта сглобяване в заводски тип и проба на ремонта....че ремонтьоро е душе. Само като гледам от какви скрити места се вмирисва покойника и страх ме хваща..колко по седи толко мирише на счупено. Его четем си по другите теми за счупени зъбни ченета.. И си аутопсирам на воля...и какво да видя.... Ма много им чупливи ченетата на тия душегуби...Уж сега навършват пълнолетие и се предполага, че костната система е в пълна кондиция.А то да ги хване болеста на стъклените кости май се казваше остеогенезис имперфекта(Чичо Гугъл знае всичко). Ша знаете некаква генна епидемия е това. Тръгнала е от първоизточника още в немско. Фирмата майка и завода баща явно имат роднинска връзка..я глей какви скалъпени ги раждат...де им се чупат чанетата. Та поне ви се плаках преди неколко ремонта за тъй наречената ангренажна плоча...то по научному се вика ремъчна конзола или нещо подобно, ама Я съм против знанията и си цепим башка. Та ега ви е светнало за кво съм дал 400пари....Те за това нещо наречено лагер изработен заедно с оста за закерпване на виското и набит на топло в алуминиевата плоча... Ебаси тъпанарщината!!! За това лагероподобно хансобретение сигурно Гюнтер има два труда и професорска степен на моя душегръб. И е покрил даже нормите за хитрост на Кума Лиса, щото не мое се ремонтира. И са га си имам нова плоча си "разглобих" старата да видя къде е скрита мъката от родосмешението конструктрско. Малко натъжен от невъзможността да палнем мъртвеца за проба... Реших да го сглобя на-половина... Оптимист или песимист Ама имам проблем с блокирането на контра на ангренажните зъбните колела за да не се въртят докато ги стягам. Миналият път ползвах планките за блокиране на разпределителните валове като контра....Не съм доволен от резултата... Нема ви казвам защо..ама ще ви намекна, че вече само Аз мога да му направя зацепването на ангренажа..ама как да го стегна се пита. Дайте ми някаква идея с подръчен инструмент как да се фиксират колелата за да се стегнат без да мърдат. А иначе да ви е весело мое ви покажа снимка на Франкенщайн...наполовина мъртъв, на половина душегуб. За да се работи по душегуб си трябва душегубски инструмент.... Е по-душегубски не можах да намеря.... Оргинално Лозенско изобретение. Марко куца неподкован вече две седмици..щото му гепих с клещите, и бабето не знам как ще се грее без кюнци зимата.. Да Ви изясним това играе скоба за спущанье на буталата сос се сегментите у блока. Редактирано 6 Август 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Човече,просто го дай за скрап това и забрави... Ебахти боклука... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Доообре.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 (Редактирано) Преди 21 часа, loshdancho написа: Цитиране на предходно мнение! Просто си направи сметката има ли смисъл да хвърляш повече пари,време и нерви по тоя двигател. Като искаш 180 коня слагай един 1.9 тди 130 коня с чип на 180 и хубав съединител и си ти. Но да хвърляш още пари по този мотор граничи с лудостта... Ти си решаваш все пак. Редактирано 8 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Как не се бях сетил за тоя вариант... просто не знам?!?! А те хубавите амбреажи къде растат? Да мина да набера малко. Как пък в тема за 2.5 ще се намери някой да ме убеждава за 1.9.... Да ти е минавало през главата случайно че пък искам 2.5!?! Пък колко ще налея си е само мой проблем. Ако имаш да казваш нещо по устройство или ремонти- заповядай. Ако мислиш да ми даваш житейски опит.... Не си познал човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Адаш, нема се коркаш. Тънкачи - любители на кисело грозде навсякъде никнат и гледат да се покажат, че да се види колко са на далавера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Имам познат за който няма по добра от тази,налива кинти,стегна колата,нафтата му е на добра цена и му дреме на шапката. И да,мотора мърка, малко дрезгаво но мърка,от години я гледа и нищо не може да го накара да я смени:-) щом ти е на сърце си направи колата,браво за мерака. като се има в предвид колко неудобна за работа кола е, направи нещата както трябва за да не отваряш пак.Една хитрина откраднах от една мн добре поддържана кола.Всеки болт който съм стегнал маркирам с маркер,червен,няма как да забравиш нещо хлабаво и да ровиш пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 (Редактирано) Ако бога на душегубите е решил...може другата седмица да мелия камъни. Намерих колело в мегапартс за смешни пари, Трябва ми и един маркуч от дебитомер до турбо и две гарнитурки за алуминиевият въздуховод. Общо към 100 лева още и ще се моля душетворението ми на не се пресели във "вечните ловни полета" на страната Душемория. Ама това ще е някъде към съботно-неделното хоби...че трябва и да се работи. Пък ако бръмне душегубата ще се тества на расипия...ако удържи се продължава творчеството. Ако пък се разлети....е бен го и у "майсторо". Яз името му знам, ама он толко си може. Редактирано 7 Август 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 7 Август 2016 Доклад Share Публикувано 7 Август 2016 Айде успех с припалването! И да направиш клип, поне ако се разлети нещо и ние да видим П.П. Душегуб ще възкръстне, стискаме палци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 8 Август 2016 Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 Е то след толко усилия ако действително препипаш всичко надали ще имаш проблем АМа как на твоя толко неща му се случиха моят "убавец" го карах на злата смърт и освен, че подхарчваше 7-8 литра масло на смяна даже и валове не смених\ изключвам дебитомери, клапанчета и секви досадниэнеща по тая кола.Просто подхарчваше и вървеше посредствено и при продажбата новия собственик си го заведе при тоя Жоро ли беше или Мишо до х.Шипка на цар борис, които му каза 1х1 какво му е и ОН па даде 5 цифрена сума за нея... Откъде ви идва тая страст да се наказвате с тва нещо... Днеска още един души в сервиза освен прецаканата електроника оправихме я, се оказа че механично му е умрело ГНП вервай ми само сълза дет не пусна собственика..... Требе да минеш поне 5 х км нормално преди да тестваш на "расипия", не че не знаеш ама ако те сърбят ръчичките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2016 Случих му се Аз... Къде поради неграмотност, къде поради липса на инструмент. Къде поради любопитство. Като се прибавят и километрите. За справка: смяната на главите беше по моя вина. По мое желание не се смениха и водачите на новите глави. Сега на ново са правени, този път изцяло. Пукнатината на зъбното колело е също моя. Като сложа и ходенията при чичо Струг. Смяната на две шепи болтчета са следствие от мен. За това не обвинявате колата... При друг точно с 3000лв щеше да спи. А Аз до момента съм налял около 6-7000лв. Щото правя нещата по трудният начин. Явно ми прави удоволствие да чопля и откривам кое-как. Вторият път не ми е интересно. Скоро изчислявах, че ми се пада по лв. на км. Ако не се разлети при първото палене(което е много вероятно).....Очаквайте филм , дори да се взриви обещавам да го кача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Е, днес беше големият ден за разлитане на душегуби...моя обаче е винаги на кестерме и.....пропусна...за сега. Единственото недоглеждане се оказа малкият червен кабел за шалтера на стартера. Уж съм го сложил, ама не съм уцелил клемата. Буксата стои, ама ток не минава! Душегуб нали е опърничевата, не се посвени да запали веднага, Кво му пука, че не е качил масло?!?! И, Аз съм един главчо, що не му махнах буксата от помпата... Разчитах да повърти, даже ми минаваше през главата за изгоряла помпа. Нали щях да го снимам..къде да си покаже магариите освен пред камера?!?! Хем публика има, хем ще ми видят срама.... Ето ви нагледно пособие как се пали душегуб по най-бързият начин. Само съжалявам за изрязаната картина, ама като толко си мога...не се сетих да обърна телефона напреки. Тука малко се изложих с тока. Единственото, което щракаше беше помпата на ABS или поне така ми се чу. Тука вече душе-гука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Той мърка е Айде честито, от тук нататък само нафта да наливаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Чухме му гласчето най сетне,честито и да ти се отблагодари сега за възкресението си,между другото обезвъздушаването с помпичката мислех че е лесно но като гледам по лесно ми е с развиване на тръбичките и докат текне,на 4-тата паля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Ако са празни дюзите и филтъра...има да го чакаш да засмуче... ще чакаш при майстора да ти прави помпата. Аз също бях отвил тръбичките за дюзите. Но ме мързеше да отвивам на ново болтчето на филтъра, VP44 да обезвъздушавам... Тъй като има отвор на "бушона на помпата" или тъй наречения банджо-болт си изкарва въздуха сама, направо в резервоара. А когато съвпадне нагнетателният елемент на положение, даже с помпичката изкарва направо през тръбичките за дюзите(което според мен не трябва да е така). След като завъртя напълни и останалата една тръбичка. Е аз попрекалих с помпането, ама страх VP44 пази.... и както се вижда на третото въртене запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_audi80 Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Евала Данчо, ти си номер едно. Пожелавам ти само нафта да наливаш и да и се кефиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 @loshdancho Да прав си много зависи какво си правил по мотора а твоята интервенция си беше голема но важното е че душето трака вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Преди 16 часа, loshdancho написа: Е, днес беше големият ден за разлитане на душегуби... Евала Данчо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 (Редактирано) Малко цифри: Сегменти Шест комплекта 210лв+ 36лв още един комплект Лагери: основни, биелни и аксиален 460лв Ремонт на главите: нови водачи,гумички, шлайфане и напасване клапани 310лв Ангренажна конзола 400лв Гарнитури за : жаба, преден капак на мотора, конзола топлобменик и турбо около 100-120лв Гарнитури глави 80лв Гарнитури колектори 20-30лв Зъбно колело маслена помпа 50лв Зъбно колело разпределителен вал втора употреба 25 лв Болтове за демферната ремъчна шайба около 20лв Болтове за главите 140лв 20 лв за мерене на блока и буталата с индикатор Като сложа и стругарските мъки и други дреболиики 2000лв тоталка За сега е това... че финиширах финансово. Колата може би няма да се кара, щото трябва смяна на масло и филтри гражданската също е изтекла.... турбото си има луфт.... Редактирано 15 Август 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Браво и от мен за мерака с който си правиш колата - много добре мърка моторетката Имам една лека питанка. Никъде в последните ти мнения не видях да си писъл за дюзите - няма ги и в списъка с "цифрите" - носи ли ги някъде на проверка? Къде, ако реша мога да ги пратя за проверка моите, че много ме дразни, че "причуква" нещо в ниските и трябва да почна от някъде с проверките. Дюза ли, повдигач ли какво е незнам, но много ме дразни и съм решил тази есен преди зимата да се опитам да го оправя това. Имам и цяла тема за моя дерт, но не съм го разрешил. Трябва да направя едно клипче - може някой да познае от какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 (Редактирано) Като забогатея отново.... Ще сменявам разспръсквачи колектори и турбо. За това и не съм ги носил никъде. Износено се ремонтира с ново. Ако ми обърнат внимание шуменци. Още не съм я закачал на вагком да видя какво показва нито дюзи нито аванс. А свеща много ми се ще да се е намокрила при гасенето заради липсата на кислород поради затварянето на клапата за меко гасене.... Даже мисля да премеря някога пак компресията да видя какво се е получило, нали си купих компресомер. В момента колата се движи, но не знам защо!?!?...И ми е едно притеснено. Редактирано 16 Август 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 @loshdancho Какво имаш на предвид за Шуменци....ако има нещо със удоволствие мога да ти помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 (Редактирано) Става дума за Cpc diesel nozzles. Това е фирмата на Doctorec i Pavelist. Пишеха на времето тук. Правят тунинг разспръсквачи и доста други неща за 2.5тди. Ако си от Шумен може да си контактувш на живо с тях. Потърси във Фейсбук името на фирмата, има и карта. П.П. ако може някой модератор да оправи шрифта, че пиша с тел и не знам кво се сдроби. Редактирано 17 Август 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване