bobitovn Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 Хахаххахаха смях се много . Аз бих погледнал първо за прекъснати кабели в маншона на шофьорската врата или за спукани спойки в бравата(краен вариант).Това е относно третата грешка. За първите две нека колегите кажат, но мисля, че е отчело влизане с взлом(докато си я онождал) и обемния датчик е сработил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 Това с плафоните и аз го имам от време на време, нещо модула се бъгва или незнам. ..... не съм намерил решение до сега. Светват съвсем спонтанно плафоните в движение без никаква индикация на фиса за отворена врата. Лампичките в краката не светват. Първата грешка до колкото съм чел означава, че комфорт модула е получил сигнал за евентуален "краш" от AIRBAG модула. Втората грешка мисля, че означава, че алармата ти е била активирана от обемните датчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 (Редактирано) Първият път като заключи, остана отворен само багажника. Колата беше на контакт. Вторият път чух механизма на централното на два пъти да заключва... Ключовете ми бяха в джоба и багажника беше отворен. Това беше точно(няколко минути) след падането на колата от крика. Добре, че не счупи нищо(тасчетата бяха свалени), пък и аз не бях отдолу. Това за краш сигнала е сигурно..получи го като свалях волана...Откача се ербега и лентовият кабел, та от там си мисля. А плафоните останаха да светят докато не пуснах алармата. Мерси на човеците доктори!!! Редактирано 27 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 (Редактирано) Не мисля, че е е от лентов кабел, щеше да ти даде конкретна грешка за това. По-скоро ако някога колата е била удряна и това е довело да задействане на аирбазите е набило или набива тази грешка. Трябва да се прочете AIRBAG модула и да се види за грешки в него, но това при някои модели крие опасности от бъгясване на целия модул. Другото за което се сещам е да се "препипат" спойките на комфорт модула, може и да има някоя напукана спойка. Редактирано 27 Март 2016 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 (Редактирано) Тука може да поспорим, сигурен съм какви грешки имаше преди да сваля волана. То даже давах на контакт без аербег ,после пак на контакт и без и лентов кабел. И след свалянето остана да свети ербега в червено. Днес му закачах компа и я изчистих ербега вече не свети в червено. То за това са казали хората да се свали акумулатора...ама нали треа да се види защо така казват та да се знае за бъдещите поколения. Пък и науката иска жертви...дори от гръмнал на място ербег... Редактирано 27 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 Прочети си грешките на всички модули, за да стане ясно, ама това с плафоните не говори добре. За няколко години и 2 душегуба не съм виждал такива неща. Голям късмет, че багажника ти е останал отключен, на моя кош също съм активирал заключване, но багажника се заключва първи и преди всички врати, още на 5км/ч, а останалите врати на 15 (така работи на фейса) и след всяко тръгване пак се заключват на същата скорост, без да се гаси. Освен това не упражнявам често да го дърпам с камион Имам 2 версии: - при падането от крика се завъртат колелата, съответно по датчиците на АБС се отчита движение (ако е била на контакт) - неработещо микре на врата, тогава след отключване не отчита, че е била отворена врата и след няколко минути се заключва сама - много коварно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 (Редактирано) На 26/03/2016 at 0:10, ogip написа: Цитиране на предходно мнение! И още една версия.Комфорт модул.намокрен или се е прецакал нещо Редактирано 30 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 01366 Contents [hide] 1 01366 - Opened Due to Crash Signal 1.1 Possible Causes 1.2 Possible Solutions 01366 - Opened Due to Crash Signal Possible Causes Output Test performed on Airbag Control Module (J234) or Control Module for Central Locking (J429) Залагам на проблем с модула на централното щом до сега не си имал проблем с бега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 (Редактирано) Да ви сипя още малко информейшън. Имам проблеми с ербега. При ниска външна температура и първоначално палене регистрира грешка да ниско напрежение(времено)35-00-- предполагам е окислил прословутата букса под седалката. Ербега остава да свети в червено до второ палене. А при светването на плафоните, едновременно с тях заключи колата и това става по вреве на движение с около 60-70км/ч. Плафоните угаснаха с включването на алармата. Ей, добре, че е човека доктор...че човека Чук ми звъня вече по тел.... искаше и той да помага(добър бил по спойките...и точност постигал когато приложи сила). Редактирано 28 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Може и да му е влязла от някъде водичка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 На там отиват нещата. Сега ако ми кажете и къде страхливеца си е скрил модула... После ще трябва да търся запознанство с Човека Поялник...за разлика обаче от Човека Чук ,този не ме уважава... като го пипна и ми връзва ръцете. Сигур е роднина на душето. Комфорт модул: последното спасение на Душегуб, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Комфорт модула е в краката на пасажера до водача. Там е и компа на кутията ако си с автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 комфорт модула не е ли в краката на водача под стелките по средата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Ще падне разглабяне, с този мокет е тегло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Е съвсем ме фърлихте у доматите вече, от ляво или от дясно е?!?! И какво се сваля, по каква последователност...Много е важно, щот ще намаля значително ампутациите по вътрештите органи на страдалеца. Дайте нещо помощно със снимки (онлине операционе.)..Благодарко предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Инсталирай си една Auto-data, там мисля имаше някакви рисунки на местата на компонентите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Е колегата по-горе го е написал, от ляво под стелката пред седалката, махаш пласмасите които пречат и дигаш мокета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Вярно бил отляво... Аз имах още нещо при компа за автомата... Маха се седалката, махат се всички пластмаси около мястото. Заигравка си е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Е чак седалката не се маха, няма нужда. Сваля се прага ( пластмасовия ), сваля се пластмасовия капак на А-колонката, свала св пластмасовата степенка за отпочиване на левия крак. Сега вече може да се задигне мокета и да се издърпа кутията с модула за "Централно заключване" леко нагоре и веднага напред към педалите, за да се откопчае от държача. Отваря се кутията, разкопчават се буксите и се оперира модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Без да свали седалката мокета няма много мегдан да се вдигне нагоре. И на клипа се вижда ясно колко дунапрен има и колко трябва да се вдигне. Седалката се сваля точно за пет минути и не виждам какъв е смисъла да се мъчиш да изкорубиш модула с леко надигнат мокет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 (Редактирано) Леле мале...Душепрасето ще бъде драно, като на коледа.... Д Редактирано 28 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Адаш, действай смело, както съм ти описал. Всичко е отиграно вече. А мистър TiL, ми се чини, че дори не го е виждал тоя модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 (Редактирано) То аз и да го разглобя до там...ако тръгна да го правя ще го осакатя още повече. От коли не разбирам, но за сметка на това от поялник още повече. Днес проверих жълтата букса под седалката, префектна е, и няма скъсани кабели в гофретата на вратата. Остават микрето и компот модула... Обаче, омазах всичко...свалях на ново волана заради пластмасовите кори...на няколко пъти, щото помня като маймунетата, сега пак трябва да го свалям. Остана да свети в червено ербега?!?! въпреки, че свалях акумулатора. Епикриза: високо съпротивление не нам къде си...Предполагам съм забравил да включа лентовият кабел, щото от сваляне и качване вече (Ч!@№$%€§*() майката! Даже свалях и сИдЯлката...и съм бил на една ръка от корменето на компот модула... Ама НА...ще се корми отново. Но се отлага за почивните дни, щот трябва и да се труди човек..за хобито трябват каймета. Преди няколко дни имаше въпрос за спирачките, днес ми попадна специализираният инструмент за отвиване и завиване на буталцата на спирачни апарати. Уникална конструкция и изработка, неповторим с една дума... Факом и Гедоре нямат ТЕтакъв инструмент. Редактирано 28 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Just now, KCV написа: Адаш, действай смело, както съм ти описал. Всичко е отиграно вече. А мистър TiL, ми се чини, че дори не го е виждал тоя модул. Щом е от ляво не съм го виждал... Миналото лято ми протече конденза от климатроника и рушках от дясно. Та затова му пиша да свали седалката, много по-удобно е, а седалката се сваля елементарно. Аз бях запретнал целия мокет от десния край, че трябваше да подсушавам в краката на пасажера отзад в дясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Преди 13 часа, loshdancho написа: Леле мале...Душепрасето ще бъде драно, като на коледа.... Д Да не забравиш да сложиш снимка на блатото което ще намериш под мокета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване