Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

Боли ме фуя кой какво кара, всеки си има глава на раменете, дразни ме как влиза някой от нищото и извъква едно безцветно Ако без смисъл и повод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

.... Само исках от чисто любопитство да видим колегата до къде е стигнал с проблемите с резервоара .....това с паленето е много субективно. Има бензинки които трудно палят и на  0+ °C. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли смисъл да споменавам, че душегуба се държеше повече от културно зимата? Един от малкото доволни собственици на душегуб. Карах колата две години, раздавах газ на поразия. Колата още се движи и при новия собственик. Ако ми говорите, че е безмислено да се поддържа 2.5ТДИ и е по-добре да се вземе V6 бензин, ами не е точно така. AGB-то е три пъти по-скъпо за поддръжка. Демек при душко получавате приличен вървеж за конете си, поддръжката си е като на V6 мотор, но по-евтино от някой бензинови мотори. Разхода си е приличен, по-малък от 1.8Т което пак е 150/80кс. До тук с темата за малолитражките.

ПС: За разход говоря на бензин и дизел! Аз газ НЕ слагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AGB-то e по-скъпо за подръжкаама е Еска.Там и нещата са с други цени на тоя би-турбо шестак.

Към 8 на 100 среден даваше моя AYM с ръчна кутия,предно предаване.Добре беше за шестак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм поне 15 лични коли.такова чудо като дишегуба съм нямал преди и се надявам никога повече за в бъдеще. Трудно ми е да Ви разбера логиката какво точно му защитавате. Вървежа,разхода,надежност,управляемост реално тая кола не блести с нищо.открояват се драмите с помпата.. що не кажете какъв ви е реално разхода точно януари..въобще облекчението като слезнеш от душегуба има лечителна сила проглеждаш трезво :hilezh: запазва се и 8-9 г по-късно btw сега карам "летен "автомобил с 8 ц струва ми се че ако имам още два ще са еквивалента на разходи по правилното съдържание на души :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти го удари на 4-4-2....

Кви защити, кво нападение?!?!

Резултата е исторически... Купил си, некъв кощел(като моя) не са Ти се давали пари да го стегнеш..... И си го разкарал на загуба. Това в частност Ти е драмата. Само не ми обЕснавай, как 15коли си ги поддържал в перфектност.... Караш и Фъргаш бе брат, това ти е системата у животУ.

За Теб поддръжка се казва отвиването на капачката на резервоарЯ. Саа па че ми кажеш: клапанчета мапанчета сензори...мензори.

Ма нема, Кой да ти върже.... 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, arbiter написа:

що не кажете какъв ви е реално разхода точно януари..

Ръчка 4*4

  tire_2.png 8.07 l/100km

Автомат 4*4

tire_2.png 10.14 l/100km

Знам кво ше пишеш, мое го спестиш - измислил съм си ги току що и ме возят на платформа до работа

Преди 4 часа, arbiter написа:

сега карам "летен "автомобил

Това обяснява патологичната необходимост да четеш и коментираш.

 

Преди 4 часа, arbiter написа:

Имал съм поне 15 лични коли

Ма мноо ясно, че си драйвер най-велик, аз па имам избор в автопарк от 30+ коли, който се сменя всеки 4 -5 години наново с различни марки.

 

Преди 4 часа, arbiter написа:

тая кола не блести с нищо

Така си е,

но се пак мнение по темата трупа точки и гради уважение У форума, що да не акнеш. :blah:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход градско сподели януари..Пиша от дъжд на вятър доста време мина от когато имах желание .Aма 2017 да се прехласвате по тоя автомобил в частност с душегуб е нелепо.

Трудно може да се избере по-скъпа и ненадеждна кола в тоя клас и години тва е болезнената истина..и не в нужно непременно да се харесва на всички :machkaputt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Объркал си се.

В темите за душегубите обикновено се говори за проблеми... Не ни остава време да се прехласваме.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Какво стаа с резервоара и подлавъците?

Преди 1 час, loshdancho написа:

Объркал си се.

В темите за душегубите обикновено се говори за проблеми... Не ни остава време да се прехласваме.  

Мани ги тези глупости, винаги ще има някой да шляпа.

... Кажи сега какво стаа с резервоара и подлавъците?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се занимавал. Съмнявам се, че проблема е в таблото, може би  само адаптация на стрелката трябва. Но, колата се върви и чака по-благоприатни дни.  В това време и след тия празници.

П.П. говорих с Тошков...нямало адаптации, проблема е защо таблото вижда 12л на празен резервоар. И от там всичко останало...

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, loshdancho написа:

 проблема е в таблото, може би  само адаптация на стрелката трябва.

 

Това можеш да го провериш много бързо и лесно, предполагам знаеш как ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, да не му е сменена настройката за по-малкия резервоар през ваг-ком-а? Че има опция да се настрой като 62л (по спомен е обема) и нашите по 70.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е. Кодировката на таблото му е правилна -

Address 17: Instruments        Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 4B0 920 932 Q
   Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D12   
   Coding: 02160
   Shop #: WSC 00222  
   VCID: 306FF64BF0D6889E243-5072
   WAUZZZ4BZ1N127535     AUZ7Z0A1778556

No fault code found.

 

  • ??xxx: Options
    • +01 = Larger Fuel Tank (80 liters for 8-Cylinder Quattro and S6)
    • +02 = Seatbelt Warning active
    • +04 = Tires for Allroad (MY 2002+)
  • xx?xx: Country
    • 0 = Germany
    • 1 = Rest of World (Left Hand Drive)
    • 2 = USA
    • 3 = Canada
    • 4 = Great Britain
    • 5 = Japan (Left Hand Drive)
    • 6 = Arabian States
    • 7 = Australia and New Zealand
    • 8 = Rest of World (Right Hand Drive)
    • 9 = Japan (Right Hand Drive)
  • xxx??: Engine
    • 40 = 4-Cylinder Diesel
    • 42 = 4-Cylinder Gasoline
    • 44 = 4-Cylinder Gasoline Turbo
    • 60 = 6-Cylinder Diesel
    • 62 = 6-Cylinder Gasoline
    • 64 = 6-Cylinder Gasoline Turbo
    • 83 = 8-Cylinder Gasoline

 

Единствено не съм сигурен през адаптационните, канали където се задава съпротивлението на нивомера да не е пипано нещо. Но пък чак 12 литра разлика при сух резервоар?! Не знам дали може да е чак толкова голямо отклонението. За съжаление не си спомням на кой канал беше но си спомням, че стойностите се задаваха между около 100 до 160 Ома, като при мен със същия резервоар - 70л. е настроено на 128 Ома.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата отидоха в ряката вчера...И показанията за температурата ги няма. Ама никакви.

Стрелката си стои като закована на 60градуса. Та вече съм сигурен, че проблема е в таблото. До преди да сменя дисплея...нямаше никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ваг кома излизат ли ти други показания за температурата на двигателя? Питам защото по-рано написа, че стрелките при тест се държат сравнително адекватно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я закачал, вчера отказа, има доста електрически проблем, и смятам да я закарам някъде да ги оправят. Тошков в Пазарджик не можа да се справи с бега и алармата

На студено време ми свети, до второ палене айербег и излиза грешка ниско напрежение терминал30 временно, алармата се включва сама и дава грешка за счупено задно стъкло,

Ама това ще е най-рано към февруари.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, забелязах че модула на еър-бега ти е кодиран неправилно и е нормално да излиза грешка. За съжаление няма как да знам каква трябва да е правилната ти кодировка но предполагам, че проблема е във втората еденица 01106. Ако можеш да се ориентираш, това трябва да е кодирането за твоя модул:

Coding

Standard: Front Airbags/Front Belt Tensioners

  • 0?x0x: Key Switch for Pass. Airbag Deactivation
    • 0 = not installed
    • 1 = installed
  • 0x?0x: Side/Head Airbags
    • 0 = No Side/Head Airbags
    • 1 = Front Side Airbags
    • 2 = Front Side Airbags / Rear Side Airbags
    • 3 = Front Side Airbags / Head Airbags
    • 4 = Front Side Airbags / Rear Side Airbags / Head Airbags
  • 0xx0?: Rear Belt Tensioners
    • 4 = 2 Rear Belt Tensioners
    • 6 = 3 Rear Belt Tensioners

Разбира се виждам и проблем в единия от сензорите. Не знам дали прекодирането ще го реши или грешката ще си остане 

:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките за бега се набиха когато беше слаб акумулатора.

Иначе ги няма, след изтриване. При температура по-ниска от около 5градуса, при първоначално палене се набива  aierbags Low voltage terminal 30 intermint 35-10.

Лампата на таблото остава да свети в червено до второ запалване.

Грешката остава в паметта, докато не се изтрие. После я няма докато не паднат температурите и не запаля на студено.

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да я разбера кочина ,само номера ми погажда.

Днес без да трия нищо, айрбега не светна в червено и не регистрира ниско напрежение?!?! А тепературата беше -8. Може би има връзка с постоянното задействане на алармата(имало батерия някъде си).

Даже намалих(или поне си мисля) чуствителността на обемните датчици от 100 на 50.

Таблото, Тошков не е прав за адаптацийте. Има си адаптация на характеристиките на резервоара+/-32Ом.... Ама не беше пълен и намалих възможното. Стрелката се върна малко в ляво. Отделно таблото според мен е грешно кодирано. Кода беше 02160. Преправих го на 03160. На 01160 не ми дава да правя адаптации (или се бъгна вцдс). Температурата не показва защото има  open short circut ,, прекъснат кабел ули гръмнал датчик G2. Гледана температурата на двигателя през Vcds си показа 86.9градуса. През таблото и vcds  30градуса. 

Може накрая да се окаже...или съм постигнал нещо(късмета на начинаещия)или съм евал мамата на всичко.

Оги с VDO.съм.

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото ти е правилно кодирано! Код 03160 включва опцията за по голям резервоар, както и уведомлението за непоставен колан. 01160 - пак големия резервоар, без колана. Останалите цифри означават

02160 - ляв волан (останалата част от света),

02160 - 6 цилиндров дизел.

Виж адаптационните ти канали, може да са пипани и да е объркано нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Много се извинявам за спама но имам един проблем. На вагкома ми показа 1.40l разход на гориво на празен ход.Става въпрос за 2.5 АКЕ

Редактирано от n00kie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...