ogip Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Боли ме фуя кой какво кара, всеки си има глава на раменете, дразни ме как влиза някой от нищото и извъква едно безцветно Ако без смисъл и повод. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Завиждат ве, не задруго. Трее си свикнал с това, още с покупката на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 .... Само исках от чисто любопитство да видим колегата до къде е стигнал с проблемите с резервоара .....това с паленето е много субективно. Има бензинки които трудно палят и на 0+ °C. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Има ли смисъл да споменавам, че душегуба се държеше повече от културно зимата? Един от малкото доволни собственици на душегуб. Карах колата две години, раздавах газ на поразия. Колата още се движи и при новия собственик. Ако ми говорите, че е безмислено да се поддържа 2.5ТДИ и е по-добре да се вземе V6 бензин, ами не е точно така. AGB-то е три пъти по-скъпо за поддръжка. Демек при душко получавате приличен вървеж за конете си, поддръжката си е като на V6 мотор, но по-евтино от някой бензинови мотори. Разхода си е приличен, по-малък от 1.8Т което пак е 150/80кс. До тук с темата за малолитражките. ПС: За разход говоря на бензин и дизел! Аз газ НЕ слагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 AGB-то e по-скъпо за подръжкаама е Еска.Там и нещата са с други цени на тоя би-турбо шестак. Към 8 на 100 среден даваше моя AYM с ръчна кутия,предно предаване.Добре беше за шестак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Имал съм поне 15 лични коли.такова чудо като дишегуба съм нямал преди и се надявам никога повече за в бъдеще. Трудно ми е да Ви разбера логиката какво точно му защитавате. Вървежа,разхода,надежност,управляемост реално тая кола не блести с нищо.открояват се драмите с помпата.. що не кажете какъв ви е реално разхода точно януари..въобще облекчението като слезнеш от душегуба има лечителна сила проглеждаш трезво запазва се и 8-9 г по-късно btw сега карам "летен "автомобил с 8 ц струва ми се че ако имам още два ще са еквивалента на разходи по правилното съдържание на души Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Ти го удари на 4-4-2.... Кви защити, кво нападение?!?! Резултата е исторически... Купил си, некъв кощел(като моя) не са Ти се давали пари да го стегнеш..... И си го разкарал на загуба. Това в частност Ти е драмата. Само не ми обЕснавай, как 15коли си ги поддържал в перфектност.... Караш и Фъргаш бе брат, това ти е системата у животУ. За Теб поддръжка се казва отвиването на капачката на резервоарЯ. Саа па че ми кажеш: клапанчета мапанчета сензори...мензори. Ма нема, Кой да ти върже.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Преди 4 часа, arbiter написа: що не кажете какъв ви е реално разхода точно януари.. Ръчка 4*4 8.07 l/100km Автомат 4*4 10.14 l/100km Знам кво ше пишеш, мое го спестиш - измислил съм си ги току що и ме возят на платформа до работа Преди 4 часа, arbiter написа: сега карам "летен "автомобил Това обяснява патологичната необходимост да четеш и коментираш. Преди 4 часа, arbiter написа: Имал съм поне 15 лични коли Ма мноо ясно, че си драйвер най-велик, аз па имам избор в автопарк от 30+ коли, който се сменя всеки 4 -5 години наново с различни марки. Преди 4 часа, arbiter написа: тая кола не блести с нищо Така си е, но се пак мнение по темата трупа точки и гради уважение У форума, що да не акнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Разход градско сподели януари..Пиша от дъжд на вятър доста време мина от когато имах желание .Aма 2017 да се прехласвате по тоя автомобил в частност с душегуб е нелепо. Трудно може да се избере по-скъпа и ненадеждна кола в тоя клас и години тва е болезнената истина..и не в нужно непременно да се харесва на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Объркал си се. В темите за душегубите обикновено се говори за проблеми... Не ни остава време да се прехласваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 ... Какво стаа с резервоара и подлавъците? Преди 1 час, loshdancho написа: Объркал си се. В темите за душегубите обикновено се говори за проблеми... Не ни остава време да се прехласваме. Мани ги тези глупости, винаги ще има някой да шляпа. ... Кажи сега какво стаа с резервоара и подлавъците? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 (Редактирано) Не съм се занимавал. Съмнявам се, че проблема е в таблото, може би само адаптация на стрелката трябва. Но, колата се върви и чака по-благоприатни дни. В това време и след тия празници. П.П. говорих с Тошков...нямало адаптации, проблема е защо таблото вижда 12л на празен резервоар. И от там всичко останало... Редактирано 14 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 преди 39 минути, loshdancho написа: проблема е в таблото, може би само адаптация на стрелката трябва. Това можеш да го провериш много бързо и лесно, предполагам знаеш как ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 14 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2017 Данчо, да не му е сменена настройката за по-малкия резервоар през ваг-ком-а? Че има опция да се настрой като 62л (по спомен е обема) и нашите по 70. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) Не е. Кодировката на таблото му е правилна - Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl Part No: 4B0 920 932 Q Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D12 Coding: 02160 Shop #: WSC 00222 VCID: 306FF64BF0D6889E243-5072 WAUZZZ4BZ1N127535 AUZ7Z0A1778556 No fault code found. ??xxx: Options +01 = Larger Fuel Tank (80 liters for 8-Cylinder Quattro and S6) +02 = Seatbelt Warning active +04 = Tires for Allroad (MY 2002+) xx?xx: Country 0 = Germany 1 = Rest of World (Left Hand Drive) 2 = USA 3 = Canada 4 = Great Britain 5 = Japan (Left Hand Drive) 6 = Arabian States 7 = Australia and New Zealand 8 = Rest of World (Right Hand Drive) 9 = Japan (Right Hand Drive) xxx??: Engine 40 = 4-Cylinder Diesel 42 = 4-Cylinder Gasoline 44 = 4-Cylinder Gasoline Turbo 60 = 6-Cylinder Diesel 62 = 6-Cylinder Gasoline 64 = 6-Cylinder Gasoline Turbo 83 = 8-Cylinder Gasoline Единствено не съм сигурен през адаптационните, канали където се задава съпротивлението на нивомера да не е пипано нещо. Но пък чак 12 литра разлика при сух резервоар?! Не знам дали може да е чак толкова голямо отклонението. За съжаление не си спомням на кой канал беше но си спомням, че стойностите се задаваха между около 100 до 160 Ома, като при мен със същия резервоар - 70л. е настроено на 128 Ома. Редактирано 16 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Нещата отидоха в ряката вчера...И показанията за температурата ги няма. Ама никакви. Стрелката си стои като закована на 60градуса. Та вече съм сигурен, че проблема е в таблото. До преди да сменя дисплея...нямаше никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 На ваг кома излизат ли ти други показания за температурата на двигателя? Питам защото по-рано написа, че стрелките при тест се държат сравнително адекватно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) Не съм я закачал, вчера отказа, има доста електрически проблем, и смятам да я закарам някъде да ги оправят. Тошков в Пазарджик не можа да се справи с бега и алармата На студено време ми свети, до второ палене айербег и излиза грешка ниско напрежение терминал30 временно, алармата се включва сама и дава грешка за счупено задно стъкло, Ама това ще е най-рано към февруари. Редактирано 15 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Да, забелязах че модула на еър-бега ти е кодиран неправилно и е нормално да излиза грешка. За съжаление няма как да знам каква трябва да е правилната ти кодировка но предполагам, че проблема е във втората еденица 01106. Ако можеш да се ориентираш, това трябва да е кодирането за твоя модул: Coding Standard: Front Airbags/Front Belt Tensioners 0?x0x: Key Switch for Pass. Airbag Deactivation 0 = not installed 1 = installed 0x?0x: Side/Head Airbags 0 = No Side/Head Airbags 1 = Front Side Airbags 2 = Front Side Airbags / Rear Side Airbags 3 = Front Side Airbags / Head Airbags 4 = Front Side Airbags / Rear Side Airbags / Head Airbags 0xx0?: Rear Belt Tensioners 4 = 2 Rear Belt Tensioners 6 = 3 Rear Belt Tensioners Разбира се виждам и проблем в единия от сензорите. Не знам дали прекодирането ще го реши или грешката ще си остане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 15 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) Грешките за бега се набиха когато беше слаб акумулатора. Иначе ги няма, след изтриване. При температура по-ниска от около 5градуса, при първоначално палене се набива aierbags Low voltage terminal 30 intermint 35-10. Лампата на таблото остава да свети в червено до второ запалване. Грешката остава в паметта, докато не се изтрие. После я няма докато не паднат температурите и не запаля на студено. Редактирано 15 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Преди 9 часа, loshdancho написа: проблема е в таблото С Jaeger ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 (Редактирано) Не мога да я разбера кочина ,само номера ми погажда. Днес без да трия нищо, айрбега не светна в червено и не регистрира ниско напрежение?!?! А тепературата беше -8. Може би има връзка с постоянното задействане на алармата(имало батерия някъде си). Даже намалих(или поне си мисля) чуствителността на обемните датчици от 100 на 50. Таблото, Тошков не е прав за адаптацийте. Има си адаптация на характеристиките на резервоара+/-32Ом.... Ама не беше пълен и намалих възможното. Стрелката се върна малко в ляво. Отделно таблото според мен е грешно кодирано. Кода беше 02160. Преправих го на 03160. На 01160 не ми дава да правя адаптации (или се бъгна вцдс). Температурата не показва защото има open short circut ,, прекъснат кабел ули гръмнал датчик G2. Гледана температурата на двигателя през Vcds си показа 86.9градуса. През таблото и vcds 30градуса. Може накрая да се окаже...или съм постигнал нещо(късмета на начинаещия)или съм евал мамата на всичко. Оги с VDO.съм. Редактирано 16 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Таблото ти е правилно кодирано! Код 03160 включва опцията за по голям резервоар, както и уведомлението за непоставен колан. 01160 - пак големия резервоар, без колана. Останалите цифри означават 02160 - ляв волан (останалата част от света), 02160 - 6 цилиндров дизел. Виж адаптационните ти канали, може да са пипани и да е объркано нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n00kie Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 (Редактирано) Много се извинявам за спама но имам един проблем. На вагкома ми показа 1.40l разход на гориво на празен ход.Става въпрос за 2.5 АКЕ Редактирано 27 Март 2017 от n00kie Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Това проблем ли е? Колко трябва да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване