hitsiderov Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Щото такъв ми е опита с чип от въпросния некадърник.Що не си споделиш опита и да ни осветлиш и нас. Засега само мрънкяш като няква тетка, без обосновка.Да припомняме ли чутовния резултат на богомил с тръц който даде с чипа му по малко коне от заводските....! И не е като да е било един път подобно явление. Всеки сам решава, но аз лично не мисля, че сигурността на колата ми струва едни 200лв! Давам прост пример, живот и здраве утре ше пазарувам кола, която се твърди че е с чип! Дотук добре, върви ок и на усещане е супер, само че първата ми работа ще е да се качи на диното за да видим всичко ли е ок и става ли тоя чип! Може някой да си мисли че ще си хвърля парите на вятъра, но това е само мой проблем и никой не трябва да се чувства длъжен да прави подобни неща!Тоя чутовен резултат е отпреди 6-7 години и тогава Келеша го раздуха в тунинг.бг за да се хранят в Богомил. Ниско паднаха и двамата. Та не знам за какво я раздухваш тая история, не е ясно колко е вярна. Май послужи само за предлог на Келеша за хранилка. Според мен си е напълно измислена.Жорка ти си един от малкото късметлии... Прати си клипчетата на тоя дето извади под стока коне, много ще го сгреят! А тва за конкурентите е адска глупост! Реално богомил не е конкурент на нито един от сериозните бг тунери, в нищо, никога не е бил и няма как да бъде! Единственото нещо с което си привлича клиентите е ниската цена! Ако някой от другите свали цените до неговата, ше остане гол и бос....Кои са сериозните бг тунери, я ги изброй да видиме те какви чутовни резултати да постигали с клиентски коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Жорка ти си един от малкото късметлии... Прати си клипчетата на тоя дето извади под стока коне, много ще го сгреят! А тва за конкурентите е адска глупост! Реално богомил не е конкурент на нито един от сериозните бг тунери, в нищо, никога не е бил и няма как да бъде! Единственото нещо с което си привлича клиентите е ниската цена! Ако някой от другите свали цените до неговата, ше остане гол и бос....И какво е толкова евтиното 300 лв ?...не е чак толкова голяма разликата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Айде кажете за София кои са добри тогава? Не искам да бия път до другаде. Кои са "мастерите" в София. Хеед? Там поне ми е на 300 м. от блока Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Аз примерно и от Маднес не съм доволен,не само от Адлер.(поради различни причини)То и тук имаше един тъпунгер с ник Сумиста където чипваше,и имаше доволни даже.Нищо че просто презапояваше чипове със сток софт ))Ако не бяха форумите този Богомил нямаше и да го има.Нямаше да е голяма загуба.Освен за сервизите в бг. Това се отнася за почти всички тунери у нас Бре бре, колко си осведомен за "тъпунгера"......само да те информирам, че същият ми презапои чипа на мойта, след което ходих и на дино (Проспийд) за да видя наистина какво се случва. И така вече 100К и драми няма никакви.....та стига приказва тъпотии, че се излагаш вече. Недоволни винаги има и от всеки.....просто доволните си траят, а недоволните се оплакват по форумите, вместо да си решат проблемите или да си вземат парите.... ПС: От Богомил имам е-пощенски софтуер за едно Поло 1.4 TDI отпреди 5 години....което после също беше качено на дино за проверка(Хеед).....и то си джитка безпроблемно до наши дни....и те така. Редактирано 5 Ноември 2015 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Сърдит им е колегата на тунерите.Според него никой не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Поредния мрънкач.....нищо ново под слънцето. Проблемите се решават извън форумите и в крайна сметка, като не ти харесва даден продукт го връщаш и си взимаш парите.....не се оплакваш насам натам. PS: Да добавя и за проблемите и Сумиста....С Полото първо при него ходих....той софтуер не правеше....наливаше готов, пощенски. Та наля на Полото нещо, направих едно кръгче с колата и не усетих никаква разлика, до дино въобще не стигнах. Върнах се, казах му какво е положението, върна ми сток софтуера и парите и всичко приключи без драми, сълзи, сополи и мрънкане.... Редактирано 5 Ноември 2015 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Кво ми говориш за тоя паляк сумиста.Хич и не ми дреме кво ти е правил на колата.Тоя дебелак ми прави даже някви 2 чипа.Единия бил по напомпан другия по малко.Ще взема да ви ги дам тия боклуци дето уж били чипове.Тоя същия даже ме накара да си купя и ново ЕКУ защото на некадърника чипа които ми слага крачетата му не правиха добър контакт с цокала,и не можеше да разбере що не пали колата.Кво ми говорите за тия гаражни бабички.А кой е мрънкач и кои не си е негова работа.Бил ли си и свидетел как Венци щеше да яде шамари от клиент дето му се разлетял двигателя на магистралата.Или пък как не може да ти оправи колата половин година след подвизите му по нея.И да висиш от сутрин до вечер като шаран.Или пък на Богомилчо чипа как,и къде прави някви измислени пикове и щуротии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Кажи по добре кой става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Точно заради пиковете и отвратителните облаци пушене има "ряз" и после храс-прас Изглежда, че не вървеж, а ряз е нужен на 1.9 TDI, за да се хареса на народа. И естествено, "No smoke, no fun" над ауспуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Кво ми говориш за тоя паляк сумиста........ Ти взе ли си парите от Сумиста.....или си поредния форумен герой, дето на живо мишкува и си трае? Май май второто, щом чиповете са си у тебе още Щом и до купуване на ECU си стигнал кво има да говорим въобще.... хубаво си написал "шаран".... Редактирано 5 Ноември 2015 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Нямам идея и не ме интересува.Казвам какво мисля и какъв ми е опита с някои от въпросните господа.И не наричам никои (тетка,мрънкач и тем подобни без да познавам човека отсреща)за другите мога да кажа само какво знам от форумите.Келеша бил добър.В Шкода форума хвалят един пич с ник бегачката,и още един но забравих как му викаха.По принцип и Маднес правят доста скъпи коли,но аз имам лош опит с тях.Ти взе ли си парите от Сумиста.....или си поредния форумен герой, дето на живо мишкува и си трае? Май май второто, щом чиповете са си у тебе още Щом и до купуване на ECU си стигнал кво има да говорим въобще.... хубаво си написал "шаран"....На герой гледам ти се опитваш да се правиш по форумите.А какво съм направил аз не е на левака работа. Редактирано 5 Ноември 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 При сумиста положението беше пълна пародия, с единколега чипвахме 1,8т - никаква разлика, едни други клиенти точно правеха проба с 2,2Т, викат никаква разлика. Ами що изобщо да се вкарва човек в беля, че и да плаща? По едно и също време съм имал 150коня и 180коня, е разликата те бие по челото, не да се налага да си фантазираш има или няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 И аз съм ходил при Сумиста...Чипче, второ...и то не става, ресто и толкова. Уважаваме се, не мога да кажа нищо лошо . От тогава обаче , такива експерименти със софтуер от торбата с чипса, никога повече. Разлика м/у Сумиста ,Богомил и всички останали с готов софтуер, няма никаква, за мен са си гаражни чипьори, продаващи краден/копиран софтуер. Едно време и Венци от Маднес беше така, но се разви значително, иначе примерите и с него в началото, за разлетели се бИгачки не бяха малко. Ходил съм и при Тони , качи колата, закачи я,след малко я свали и каза, че докато не я оправим няма да прави нищо по нея. Диагнозата беше, че турбото пренадува...Дори се занимава да установи къде точно е проблема. Загуби си поне два часа и накрая и една стотинка не поиска. Някой дя каже , с пощенски чип, какви щяха да са резултатите ? Изобщо това да се прави изменение на софтуера ,без да се видят живи данни е неоправдан риск и спестените 200-300лв всъщност са за сметка на няколко пъти по-ниското качество и краен резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) грешка! Постнах вместо във моята тема за аудито, тук.Тоя дето се чуди дали да бие път до Пловдив или до Варна...аз бих чипнал на най- близкото място, на което цената ме устройва, и естествено ако искаш дино-тест, да има дино...както и някой други по- маловажни фактори, които са индивидуални...поради тази причина, за мен най- близкото място на което бих отишъл за ремап е Маднес. Редактирано 5 Ноември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Нека споделя и аз малко опит. След проучване от хора слагали чипове при всички възможни, единодушно стигнахме до извода, че човека за БГ е един - Тони келеша. Уговорихме се, като преди това още по телефона ми даде доста информация. Отидох в уговореният час и нямаше забавяне, веднага моята кола се качи на диното. След доста рънове за определяне на сток състояние и последвали изменения по софта, намери проблеми в няколко вакуум маркуча, които на момента отстрани, след което стигнахме до проблема с бензиновата помпа. Денят беше почивен, шанса да закупя във Варна, при положение че съм от София, беше нулев. Тони направо и невъзможното да ми намери помпа, и то на страхотна цена, която дойде след 30мин. След това направихме още няколко ръна и след като всичко стана както ТОЙ искаше си тръгнахме. Изключително доволен от работата му, обърна внимание на колата, не на нас за раздумка. Нещо което мисля, че беше целта на ходенето до Варна чак. Адлера единствено бих се доверил, ако чипвам 1.9тди. Не ангажирам никой с моя коментар, просто това са моите наблюдения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Всичко звучи много красиво. И всичко си има цена. Тя уравновесява различните услуги.И аз съм доволен от Венци....но не ми се споделя цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seher Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Имам много добри впечатления от Адлер...братовчет ми имаше ФВ Шаран 1.9 АФН чипосахме го при него преди 4 години в момента колата измина над 200к км и е при друг собственик и няма проблеми все още...аз наскоро си купих А4 Б5 АФН и колата забиваше когато си искаше , проверихме вакуми н75 и накрая се оказа дебитомер...и нов дебитомер от този модел е бил около 300 лева , та свързах се с Богомил и му споделих проблемите и той каза , че със чипосване ще изолира софтуерно и дебитомера...изпратих му компа със еконт (цената тогава е 250лв) и след неговата намеса немога да си позная колата..върви работи си отлично не забива..проблема със топлия старт също го няма вече..та за мен Адлер се доказа за пореден път , ако купя друга кола след време пак ще мине през него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 (Редактирано) Бате как така без Дебитомер ?Турбините изолира ли ги? Редактирано 6 Ноември 2015 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seher Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Да в момента съм на перка от лаптоп по добро налягане правило от VNT15 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 (Редактирано) Конкретно за 1.9 дизел не съм наясно дали има МАП(явно има де), но ако има нищо не пречи колата да бъде мапната МАФлес, или иначе казано без дебитомера да бъде включван в сметките . Колко е подходящо за кола, която се ползва за ежедневна употреба вече е отделен въпрос. П.П. Това е малко разяснение към bobitovn, някой да не се припознае набързо и да ми влети бЕсно и тука. Редактирано 6 Ноември 2015 от A.Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Въпросът е принципен - от какъв зор ще правиш кастъм мапване на стоков мотор....освен за да замажеш някой проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Ако колата е за писта ОК, ама ежедневка без дебитомер....разхода ще отиде по дяволите.Оборотите на празен ход как са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Пак казвам, написах го просто за разяснение, че може да бъде направено на мотор, който има МАП и МАФ. Вече защо е направено и стрували си, всеки има глава на раменете да преценява, да взима решения и съответно след това да си носи последствията. Аз също не бих карал ежедневка без дебитомер, но това си е мое мнение и не задължавам никой с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Като се научи да изолира турбини , дюзи и VP44 , обещавам да си купя дизел и да отида да ми го чипоса ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване