Jump to content

Адлер ауто-чип тунинг


Recommended Posts

Ами обясниха ми, че има луфт турбото, но не е омаслено. Казаха ми да си карам, че има време докато стане за правене. Май ще си давам газ и ще си доливам за момента и това е :D Евентуално може картерната да затапя, да видим ще намалее ли. Като дойде време за ремъци, ролки, ще сменя гарнитурите и семеринга, от които тече, и сигурно ще падне до 1л/10000, което е ОК.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 377
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не само това. Ако буквално я затапиш или не направиш маркучите правилно като слагаш кеч-кена, сегашния харч на масло ще ти изглежда нормален в сравнение :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за ремапа, на бензин само. Аз после с учудване установих, че и на газ колата ми след това си върви нормално при леко ръчкане, с газта до долу вече тук таме има прекъсвания и някой път записваше мисфаяри, та гледам да не я настъпвам до долу на газ, че все ме мързи да ида за настройка :д иначе съм гледал тримовете и при нормално каране не беснее сместа.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Аз също имах подобни мисфаери което мислех че е от газата. Аз им закарах колата вече чипната и тамън мислех да ги ругая за проблемите и се оказа че го имам и на бензин. Това се случва след 2-3 ръна като загрее хубаво всичко по мотора. Смених свещите с Денсо VK20 и нещата се оправиха, оттогава мисля че веднъж два пъти съм правил 2-3 ръна да видя дали пак ще си покаже рогите но нямаше проблеми. Ще чакам пак да стане жега и ще пробвам отново де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на бензин няма нищо такова и за това мисля, че при настройка на сместа ще се оправи. Тия дни ще ида до маргела да я видят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От газта е, щом на бенз го няма. След чипа си иска настройка на магистралата във всякакви режими. И мойта беше същата, преди да я пипне колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на бензин няма нищо такова и за това мисля, че при настройка на сместа ще се оправи. 

Не е задължително да се оправи. Зависи от чипа. Има подобна тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам, но при положение, че при kosio всичко е наред, би трябвало и при мен да се получат нещата, ГИ е слаган с мисъл и компоненти за 250кс.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време бях изпратил запитване до TST-Racing за чип на моя мотор (1,8Т APU). Отговориха ми следното:

 

 

 

Здрасти, цената за чиптунинга на тази кола е ........лв като включва диното преди/след, резултатите са около 30кс и 60-70нм повече спрямо оригинала ако горивото е 98 или 100 октана, ако горивото е 95 резултатите са с около 10кс и 10нм по-ниски

 

Та не знам другите "чипаджийници" от къде ги изкарват тези 190+ коне и то с 95.

 

При LPG за мен варианта с довпръскването на бензин при много високи натоварвания е по-добър от колкото инвестиция в по-скъпи компоненти за газовата, а и не винаги резултата напълно задоволителен. В крайна сметка няма да изгори кой знае колко , а и за дюзите е добре.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами най-вероятно става въпрос за мощност на гуми.

На колега от форума с APU куатро правена при ТСТ изкара доста повече от това - при смятане с формулата за вкаран въздух излизаше 196-197к.с.

Моята е също APU и изкара в Маднес 196к.с. на двигателя. Вкарания въздух е точно толкова, колкото и на колегата с правената в ТСТ - 157 - 158g/s. И двете са правени с 95 бензин, на 1 бар.

180к.с. изкарват тия с к03 - 05 турбини на същото налягане. На по високо налягане изкарват повечче, но правят много жега..

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стани:)

Стига вече с тия фантазии.....

180 коня на гуми само с чип на всички е ясно ,че няма как да стане.

Това са на мотор и колата си тръгва от Тони читава.

Вече за турбина различна от стоковия сешоар е малко по друго,ама не и фрапантно като разлика.

За нищо ги нямате тия коне......

Август месец след две давания на газ и тая кола умира ритуално......

Аз изкарах с 029/челен кулер/генерация с пайп на 70мм и после на 63мм/януари месец при 0градуса в халето при Тони 173кс на гумите ,на предно.......което са някакви си ~200на мотор със всичките тия "жокери" и якия студ.

Няма вариант за мен стоково 1.8Т само с чип да вади ~200кс ,които да са ефективни винаги и по всяко време.

За самото им постигане да не говорим.......

А по темата ,при Брезелчо не бих си мапнал бензинката ,Еле пък и без Дино ,даже и за без пари да е

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм казвал 180к.с. на гуми.

Имах в предвид, че ще вдигнат мощноста с 30к.с. на гуми, което е с 35-40к.с.(зависи кой как смята) повече на мотор.

Това е с около 190к.с.

APU-то е с 29-ка... така, че говорим, точно едно и също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При LPG за мен варианта с довпръскването на бензин при много високи натоварвания е по-добър от колкото инвестиция в по-скъпи компоненти за газовата, а и не винаги резултата напълно задоволителен. В крайна сметка няма да изгори кой знае колко , а и за дюзите е добре.   

Чипвал съм четири 1.8т-а, който се карат на газ със спрени бензинови помпи. Досега никой не е дал една причина помпата да работи постоянно и никой не казва какво е натоварването й при напъно затворени дюзи.

Но ако чипа е некадърно направен може да нямаш избор и да се налага да се пуска и бензин - без значение дали искаш:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами най-вероятно става въпрос за мощност на гуми...

Т.е. получава се загуба от 10 до 15к.с. в трансмисията?

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От старите учебници знам, че загубите в трансмисията варират според вида предаване, скорости, и температура. Усредняваха ги на около 10%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Келеша мери на гумите

На Венци преобразува и показва на мотор

Но има едно голямо НО

Диното е инструмент да ти се настрои колата.

Какво показва една графика е много относително,поне за мен.

Важното е как колата слага конете на пътя и нм и колко е сейфти да се кара на макс.

Загубите също са относително нещо и зависят от много неща-кутия,задвижване и тн

Предното варира 12-15%

Задното 15-18-20%

4х4 20-25,а може и нагоре

Но и това е много относително и се вижда най-добре при замерена Сток кола първо.

За мен е по-важно ,че имам 450кс и 520нм на гумите и ги слагам на асфалта,от колкото да си играя да умувам и смятам колко ли са на мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тука Тони е обяснил някои неща

Има и от мен пейстнато на английски туй онуй,което реално подкрепям и сега.

А именно:

Имаш Сток кола 200 коня на мотор + автомат+ 4х4

Мяташ я на диното и показва 150 на гуми,т.е. 25% или 50 конски сили загуби.

После слагаш голямо турбо/дюзи/кулер и я качваш пак на диното и вадиш 300 коня на колелата.

Хайде сега да видим колко са загубите?!?

Със същата кутия,задвижване и джанти?

Ами за мен е логично да са пак 50 коня загубите и да имаш 350 коня кола на мотора ,а не да смяташ с 25% и да мислиш ,че колата ти е ~400

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=88908&page=3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за мен е логично да са пак 50 коня загубите и да имаш 350 коня кола на мотора ,а не да смяташ с 25% и да мислиш ,че колата ти е ~400

Щеше да е супер, ако е така:).

 

За съжаление зъбната предавка има коефициент на полезно действие.

Най-просто - колкото повече мощност предава една зъбна предавка, толкова повече грее, т.е. в нея има загуби, които са зависими от предаваната мощност. Каква е функцията на тези загуби и колко от тях в силовото предаване са постоянни и колко "процентни" - предполагам, че някой машинен инженер може да внесе повече яснота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...