Jump to content

Адлер ауто-чип тунинг


Recommended Posts

Живот и здраве април месец съм при Тони, ако не ми мине пак някоя простотия през главата. В случай, че колата постигне резултатите, които се очакват и не се разлети на диното, ще сме на кантар и ще заставаш момче. Понеже те знам, че си голем драг състезател, ше праиме летящ.  :bia:

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 377
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

:)

Аре и на мен да не ми мине котка път може и аз да застана с мойта кочина ... да ви погледам и да поцъкам с език. После с кеф ша ви премера на Калояново или на Серес.

:respekt: :rock::rock:

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже Робо питаше по назад, вчера ходих за настройка на ГИ. Писах в мойта тема за невървежа, че предния ден презацепихме ангренажа, че бягаше с около 2 зъба белега иии не знам дали от това или от друго, в момента на празен ход и на бензин и на газ, сондата отчита бедна смес, забива на 30% корекции (до колкото разбрах) и на един волтаж и е винаги така на празен ход. Настройвахме я в движение доста време и километри карах и в крайна сметка човека каза, че смесите са добре, по гъзомер не мога да направя кой знае каква разлика в ускорението между двете горива. Има обаче няколко оточнения. Трябва да се види защо отива на 30% и беднее яко сместа, дали не се сгъбясва сондата или е друго? И по принцип преди да ремапна колата, бууста имаше едно много леко трептене, поне по стрелка, около 0.5-0.6 . Поне по буустметъра. След ремапа това леко трептене на бууста си остана и пак го има на около 1.1 бара и сътоветно леееко се усеща, с една идея повече на газ, ноо е толкова пренебрежимо, че ако не го търся няма да го усетя. Обърна ми внимание, че това трябвало да се погледне, аама аз до колкото знам, тва може да е от много неща. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ole, аз на твое място бих говорил с мапера. Питай го дали не трябва да ходиш за корекция на софта, ако е налял готов чипс, няма да има нужда, но ако си с къстъм софт, ще е добре да ходиш пак. За това трептене, най-добре да се види какво става с N75-цата когато се получава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредното доказалелство каква глупост е кастъм мапването на заводска кола и поредното доказателство, че вредите са повече от ползите при използване на "нестадартни" чипове.

'Бах и диното и оператора, който не е разбрал, че колата е с два зъба сгрешена центровка.

 

Каква е тази уредба, на която 30% корекции е "добре" ? В крайна сметка спряхте ли бензиновата помпа или и това не може?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брезелчо винаги е бил много силен при бензинките:hilezh:

но при случая с ОЛЕ,той е 4*4 и не се е качвал на Дино ,щото доскоро мереше само на предно Годечкия шанаджия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще говоря с Адлер, защото ми се струва малко вероятно да е сбъгясала сондата, сменял съм я с нова бош. Какво имаш предвид да се види какво става с н75 когато трепти бууста? Забелязах, че ако постепенно натискам повечко газта и задържам на различни положения бууста, примерно задържам го на 0.3-0.5-0.8 и не играе грам стрелката, обаче с газта до долу като отиде на 1.1 и варира в много малки граници, даже мисля, не превишава 0.1 деления самото трептене около 1.1 . До колкото аз знам "чипа" е готов налят, не знам дали има променяно нещо, а на дино не е качвана колата, защото тогава нямаше за 2 моста. Мисля като говоря с него да видиме празния ход направо да я качиме на новото им дино. Никъде не съм казвал, че 30% корекции е добре, а че толкова стига на празен ход на бензин и на газ. В движение корекциите на бензин/газ са под 5%. Бензиновата помпа си спира откак е монтирано ГИ. Странно ми е защо няма разлика в поведението на колата след като е бягала центровката с 2 зъба.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трептенето е от самия буустметър или по-точно от тройника, с който си го вързал за вакуума. Има теми по въпроса. При мене е същото, като понякога и на празен ход притреперва. Незнам как му обръщаш внимание даже :D То е минимално, но при по-рязко раздаване се забелязва повече. Моя даже към 1,1 и жужи лекичко. Това с трептенето, за да спре, това, което четох е, че преходника трябва да е с по-малко отворче. Газаджийте имали такива. Пробвай, ако те дразни да видиш ще има ли ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и жуженето да е от тройника. Не го махай бе, твоя свети като таблото :D Наще са си екстра. На един приятел на Голфа жужи брутално и показва над 3 бара като го гази :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghostdog написа:

С какви уреди карате?!?!?! Трептят, жужат....

Аз карах/м с такъв на AWE тунинг и пак вибрираше защото реших да му сложа тройник различен от този в кит-а, направо не се понасяше. Не го сложих защото ми се стори смешно затапен от рестриктора, но като го смених обратно всичко заспа. Предполагам че, става въпрос за аналогово пренасяне на вариациите в амплитудата на бууста към стрелката. С рестриктор промените в налягането отнемат повече време до изравняване от двете страни на рестриктора и така се получаванещо като усреднена стойност с малко пикове.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ole написа:

 че 30% корекции е добре, а че толкова стига на празен ход на бензин и на газ. В движение корекциите на бензин/газ са под 5%. 

 Странно ми е защо няма разлика в поведението на колата след като е бягала центровката с 2 зъба.

Не съм много запознат с ГИ и не съм имал АЕБ с газ. Но ей така, съвсем аматьорски и семкаджийски:) си мисля, дали са правилно разпробити дюзите.  Не случайно питам дали е спряна бензиновата помпа. Ако duti cycle-а е близо до 100% малки газови дюзи може да не смогват с дебита. Ако обаче ги разпробиеш получаваш ефекти в празния ход.....

 

Принципно 2 зъба трябва да се хващат от горния датчик на Хол.....много семкаджийски приказки може да се изпишат....но в крайна сметка това не е твоя работа, а на мапера и газаджията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

46 minutes ago, vermeer said:

Аз карах/м с такъв на AWE тунинг и пак вибрираше защото реших да му сложа тройник различен от този в кит-а, направо не се понасяше. Не го сложих защото ми се стори смешно затапен от рестриктора, но като го смених обратно всичко заспа. Предполагам че, става въпрос за аналогово пренасяне на вариациите в амплитудата на бууста към стрелката. С рестриктор промените в налягането отнемат повече време до изравняване от двете страни на рестриктора и така се получаванещо като усреднена стойност с малко пикове.  

Карал съм и с евтини уреди и сега ползвам бууст контролер греди и на него гледам налягането. На вибрации и звуци до сега не съм попадал на бензин, на дизел да, но на бензин, не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много запознат с ГИ и не съм имал АЕБ с газ. Но ей така, съвсем аматьорски и семкаджийски:) си мисля, дали са правилно разпробити дюзите.  Не случайно питам дали е спряна бензиновата помпа. Ако duti cycle-а е близо до 100% малки газови дюзи може да не смогват с дебита. Ако обаче ги разпробиеш получаваш ефекти в празния ход.....

 

Принципно 2 зъба трябва да се хващат от горния датчик на Хол.....много семкаджийски приказки може да се изпишат....но в крайна сметка това не е твоя работа, а на мапера и газаджията.

ГИ е Ланди Рензо и е с компоненти за над 200кс, не мога да кажа за разпробиване и дали има такова, но знам, че те имат различни инжектори според зависи мощността на мотора. При настройване нищо не е пипано по уредбата, само с компа. Преди да презацепим ангренажа нямаше бедна смес на празен ход.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, ole said:

Моя също жужи и ще взема да го разкарам, тамън да не виждам трептенето :hilezh:

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Моя буустметър имаше ето такова http://www.ebay.co.uk/itm/Inline-Air-Filter-6pcs-for-boost-gauge-Podi-Audi-Volkswagen-BMW-Subaru-/321721006194 филтърче в комплекта. Без него стрелката трепереше и се чуваше жужене. С него работи перфектно. Стрелката се движи доста добре и не трепери. Не се чува и никакъв шум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал няколко пъти Мазда 3 1.6 дизел правена там. Вървежът е впечатляващ спрямо първоначалния вариант. Тук са постнали данни http://www.oemotorsport.com/img/dyno/DYNO_MAZDA_3_1.6HDI_P6781BB.pdf

Преди новия софтуер беше премахнат DPF и беше рециклиран ТК.  Кара се вече 4 месеца и двигателят е още жив.

Като гледам са дали и най-реални данни и за BFB .....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/9/2016 at 7:57 PM, danidelev said:

Моя буустметър имаше ето такова http://www.ebay.co.uk/itm/Inline-Air-Filter-6pcs-for-boost-gauge-Podi-Audi-Volkswagen-BMW-Subaru-/321721006194 филтърче в комплекта. Без него стрелката трепереше и се чуваше жужене. С него работи перфектно. Стрелката се движи доста добре и не трепери. Не се чува и никакъв шум.

Това къде се инсталира? Някъде преди буустметъра ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9.03.2016 г. at 6:08 PM, robobug said:

Принципно 2 зъба трябва да се хващат от горния датчик на Хол.....много семкаджийски приказки може да се изпишат....но в крайна сметка това не е твоя работа, а на мапера и газаджията.

Не, ако е с МЕ3.8х не ги хваща и не хвърля грешка, не питай как знам ..... :wall:

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...