ghostdog Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 (Редактирано) Живот и здраве април месец съм при Тони, ако не ми мине пак някоя простотия през главата. В случай, че колата постигне резултатите, които се очакват и не се разлети на диното, ще сме на кантар и ще заставаш момче. Понеже те знам, че си голем драг състезател, ше праиме летящ. Редактирано 8 Март 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 ЕййййСуперДано всичко шест и да даваме газ после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 (Редактирано) Колко газ? Цялата!!!!Колко тежи тоо синия гроб сега? Редактирано 8 Март 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 (Редактирано) Аре и на мен да не ми мине котка път може и аз да застана с мойта кочина ... да ви погледам и да поцъкам с език. После с кеф ша ви премера на Калояново или на Серес. Редактирано 8 Март 2016 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Понеже Робо питаше по назад, вчера ходих за настройка на ГИ. Писах в мойта тема за невървежа, че предния ден презацепихме ангренажа, че бягаше с около 2 зъба белега иии не знам дали от това или от друго, в момента на празен ход и на бензин и на газ, сондата отчита бедна смес, забива на 30% корекции (до колкото разбрах) и на един волтаж и е винаги така на празен ход. Настройвахме я в движение доста време и километри карах и в крайна сметка човека каза, че смесите са добре, по гъзомер не мога да направя кой знае каква разлика в ускорението между двете горива. Има обаче няколко оточнения. Трябва да се види защо отива на 30% и беднее яко сместа, дали не се сгъбясва сондата или е друго? И по принцип преди да ремапна колата, бууста имаше едно много леко трептене, поне по стрелка, около 0.5-0.6 . Поне по буустметъра. След ремапа това леко трептене на бууста си остана и пак го има на около 1.1 бара и сътоветно леееко се усеща, с една идея повече на газ, ноо е толкова пренебрежимо, че ако не го търся няма да го усетя. Обърна ми внимание, че това трябвало да се погледне, аама аз до колкото знам, тва може да е от много неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Преди 12 часа, ghostdog написа: Колко газ? Цялата!!!! Колко тежи тоо синия гроб сега? Ами под 1500 е със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Ole, аз на твое място бих говорил с мапера. Питай го дали не трябва да ходиш за корекция на софта, ако е налял готов чипс, няма да има нужда, но ако си с къстъм софт, ще е добре да ходиш пак. За това трептене, най-добре да се види какво става с N75-цата когато се получава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Поредното доказалелство каква глупост е кастъм мапването на заводска кола и поредното доказателство, че вредите са повече от ползите при използване на "нестадартни" чипове. 'Бах и диното и оператора, който не е разбрал, че колата е с два зъба сгрешена центровка. Каква е тази уредба, на която 30% корекции е "добре" ? В крайна сметка спряхте ли бензиновата помпа или и това не може? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Аз останах с впечатление, че е налят готов софт, а не къстъм. Иначе съм напълно съгласен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Брезелчо винаги е бил много силен при бензинките но при случая с ОЛЕ,той е 4*4 и не се е качвал на Дино ,щото доскоро мереше само на предно Годечкия шанаджия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Ще говоря с Адлер, защото ми се струва малко вероятно да е сбъгясала сондата, сменял съм я с нова бош. Какво имаш предвид да се види какво става с н75 когато трепти бууста? Забелязах, че ако постепенно натискам повечко газта и задържам на различни положения бууста, примерно задържам го на 0.3-0.5-0.8 и не играе грам стрелката, обаче с газта до долу като отиде на 1.1 и варира в много малки граници, даже мисля, не превишава 0.1 деления самото трептене около 1.1 . До колкото аз знам "чипа" е готов налят, не знам дали има променяно нещо, а на дино не е качвана колата, защото тогава нямаше за 2 моста. Мисля като говоря с него да видиме празния ход направо да я качиме на новото им дино. Никъде не съм казвал, че 30% корекции е добре, а че толкова стига на празен ход на бензин и на газ. В движение корекциите на бензин/газ са под 5%. Бензиновата помпа си спира откак е монтирано ГИ. Странно ми е защо няма разлика в поведението на колата след като е бягала центровката с 2 зъба. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Трептенето е от самия буустметър или по-точно от тройника, с който си го вързал за вакуума. Има теми по въпроса. При мене е същото, като понякога и на празен ход притреперва. Незнам как му обръщаш внимание даже То е минимално, но при по-рязко раздаване се забелязва повече. Моя даже към 1,1 и жужи лекичко. Това с трептенето, за да спре, това, което четох е, че преходника трябва да е с по-малко отворче. Газаджийте имали такива. Пробвай, ако те дразни да видиш ще има ли ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Моя също жужи и ще взема да го разкарам, тамън да не виждам трептенето Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Може и жуженето да е от тройника. Не го махай бе, твоя свети като таблото Наще са си екстра. На един приятел на Голфа жужи брутално и показва над 3 бара като го гази Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 (Редактирано) С какви уреди карате?!?!?! Трептят, жужат.... Редактирано 9 Март 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Моя лично е бесен каратист за 18 лв, с който за мое учудване има цифрата клипчета даже и на STI-ки dragon gauge му е "марката" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Преди 1 час, ghostdog написа: С какви уреди карате?!?!?! Трептят, жужат.... Аз карах/м с такъв на AWE тунинг и пак вибрираше защото реших да му сложа тройник различен от този в кит-а, направо не се понасяше. Не го сложих защото ми се стори смешно затапен от рестриктора, но като го смених обратно всичко заспа. Предполагам че, става въпрос за аналогово пренасяне на вариациите в амплитудата на бууста към стрелката. С рестриктор промените в налягането отнемат повече време до изравняване от двете страни на рестриктора и така се получаванещо като усреднена стойност с малко пикове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Преди 4 часа, ole написа: че 30% корекции е добре, а че толкова стига на празен ход на бензин и на газ. В движение корекциите на бензин/газ са под 5%. Странно ми е защо няма разлика в поведението на колата след като е бягала центровката с 2 зъба. Не съм много запознат с ГИ и не съм имал АЕБ с газ. Но ей така, съвсем аматьорски и семкаджийски:) си мисля, дали са правилно разпробити дюзите. Не случайно питам дали е спряна бензиновата помпа. Ако duti cycle-а е близо до 100% малки газови дюзи може да не смогват с дебита. Ако обаче ги разпробиеш получаваш ефекти в празния ход..... Принципно 2 зъба трябва да се хващат от горния датчик на Хол.....много семкаджийски приказки може да се изпишат....но в крайна сметка това не е твоя работа, а на мапера и газаджията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 46 minutes ago, vermeer said: Аз карах/м с такъв на AWE тунинг и пак вибрираше защото реших да му сложа тройник различен от този в кит-а, направо не се понасяше. Не го сложих защото ми се стори смешно затапен от рестриктора, но като го смених обратно всичко заспа. Предполагам че, става въпрос за аналогово пренасяне на вариациите в амплитудата на бууста към стрелката. С рестриктор промените в налягането отнемат повече време до изравняване от двете страни на рестриктора и така се получаванещо като усреднена стойност с малко пикове. Карал съм и с евтини уреди и сега ползвам бууст контролер греди и на него гледам налягането. На вибрации и звуци до сега не съм попадал на бензин, на дизел да, но на бензин, не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Не съм много запознат с ГИ и не съм имал АЕБ с газ. Но ей така, съвсем аматьорски и семкаджийски си мисля, дали са правилно разпробити дюзите. Не случайно питам дали е спряна бензиновата помпа. Ако duti cycle-а е близо до 100% малки газови дюзи може да не смогват с дебита. Ако обаче ги разпробиеш получаваш ефекти в празния ход..... Принципно 2 зъба трябва да се хващат от горния датчик на Хол.....много семкаджийски приказки може да се изпишат....но в крайна сметка това не е твоя работа, а на мапера и газаджията. ГИ е Ланди Рензо и е с компоненти за над 200кс, не мога да кажа за разпробиване и дали има такова, но знам, че те имат различни инжектори според зависи мощността на мотора. При настройване нищо не е пипано по уредбата, само с компа. Преди да презацепим ангренажа нямаше бедна смес на празен ход. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 3 hours ago, ole said: Моя също жужи и ще взема да го разкарам, тамън да не виждам трептенето Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Моя буустметър имаше ето такова http://www.ebay.co.uk/itm/Inline-Air-Filter-6pcs-for-boost-gauge-Podi-Audi-Volkswagen-BMW-Subaru-/321721006194 филтърче в комплекта. Без него стрелката трепереше и се чуваше жужене. С него работи перфектно. Стрелката се движи доста добре и не трепери. Не се чува и никакъв шум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Чета тук там, има и доста грамотен човек в Горна Оряховица: http://www.oemotorsport.com/gallery Някой ползвал ли е услугите му? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Аз съм карал няколко пъти Мазда 3 1.6 дизел правена там. Вървежът е впечатляващ спрямо първоначалния вариант. Тук са постнали данни http://www.oemotorsport.com/img/dyno/DYNO_MAZDA_3_1.6HDI_P6781BB.pdf Преди новия софтуер беше премахнат DPF и беше рециклиран ТК. Кара се вече 4 месеца и двигателят е още жив. Като гледам са дали и най-реални данни и за BFB ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 On 3/9/2016 at 7:57 PM, danidelev said: Моя буустметър имаше ето такова http://www.ebay.co.uk/itm/Inline-Air-Filter-6pcs-for-boost-gauge-Podi-Audi-Volkswagen-BMW-Subaru-/321721006194 филтърче в комплекта. Без него стрелката трепереше и се чуваше жужене. С него работи перфектно. Стрелката се движи доста добре и не трепери. Не се чува и никакъв шум. Това къде се инсталира? Някъде преди буустметъра ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 (Редактирано) On 9.03.2016 г. at 6:08 PM, robobug said: Принципно 2 зъба трябва да се хващат от горния датчик на Хол.....много семкаджийски приказки може да се изпишат....но в крайна сметка това не е твоя работа, а на мапера и газаджията. Не, ако е с МЕ3.8х не ги хваща и не хвърля грешка, не питай как знам ..... Редактирано 11 Март 2016 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване