mitsubishi galant Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 След толкова теми за дюзи, помпи, стружки и всякакви дефекти по дизела, не знам какъв мазохист трябва да си ,че да си го причиниш , а и нашенската нафта е способна да унищожи почти всеки мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Аз карам 3.0Т вече три години и мога да кажа, че мотора е чудесен. Не бих се върнал да карам 3.0 ТДИ...До колко вярно е, че похапва масълце? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Долна инсисуация Отскоро карам моята, но за 5к км на ММИ не виждам да има промяна. Ще видя на смяна какво е положението. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 23 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 По тестовете обаче още обсъждат вижрациите на дизелака на място и в движение при рязка смяна на обороти. Тия неща не отиват много на лимото и освен разходи, вървежи и т.н. това трябва да е фактор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) До колко вярно е, че похапва масълце? Моя подхапва малко масълце в града когато го карам студен на кратки разстояния... не ми е останало време да търся каква точно е причината Редактирано 23 Октомври 2015 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Колко е това малко?За 10 000км. примерно колко доливаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Около 2-2.5 литра... но пак казвам, при мен разхода на масло е малко странен. Ако отида до Бургас и обратно 10 пъти по магистралата (т.е. врътна едни 10 000), няма да долея нищо или ще са 200 грама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Направо се отказвам от всякакви бензинови двигатели от марката.След 2.0тфси направиха и 1.8тфси маслояди.Четох и за 3.0тфси по чужди форуми,но се си мислех че там ще е по добро положението.Явно цялата им гама бензинови двигатели е такава.Маи само новите 2.0тди са ги докарали прилични.А ако се наложи сега да си платят и глобата за вредните емисии.Направо не ми се мисли кви брички ще правят.Та даже им махнаха и щеките за масло. Ужас Редактирано 23 Октомври 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sayer Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Ха-ха значи аз съм късметлия с разход под 1 литър на 10000 км.,а си имам и щека за масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Ти си с Б7.2.0тфс в Б8 е трагичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) На стария 3.2фси CALA смянх масло без да е пипнало, явно и от мотор състояние,масло си има значение...а може и още нещо знам ли. Редактирано 23 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Ми до колкото гледам кви ги пишат собствениците на 2.0тфси в Б8 маи не е от състоянието на мотора,а си е фабрична дивотия.За мен лично разход над 500мл.-1л. на 10 000км.в премиум марка са недопустими.Въпреки,че това с премиума точно при двигателите е малко измама.Щото слагат един и същ двигател и в Ауди и в Шкода.Истината е,че ВАГ групата се превръща в ширпотреба. Редактирано 23 Октомври 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Слагат малолитражките в VW/SEAT/SKODA май баш моторите ги няма...щото дериватите нямат надлъжни...Иначе Нортон беше с 2.0тфси б8 и беше сменил нещо( клапан PSV ), което било причината конструктивна или не и после беше писал, че не е пипвал с тоя мотор. И за мен звучи нелепо да се наливат литри м/у смените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Те ако се доливат по 2-3 литра на 10к км има ли смисъл от смяна на маслото изобщо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Как ще няма бензинки - 3 тфси си е супер, в s4 е 5 секунди до 100, а другия бензинов, който пък е още по - добре - v8 тфси. Една s8 - ца няма да я върна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Е това с ускорението беше точно в целта Иначе за 4.0тфси не знам какво е положението.Дано там поне да се отсрамят.За мен 2.0тфси,и 3.0тфси са идеалните двигатели като показатели.Но не мога да приема това наливане на масло.Ако разхода на масло се оправяше със смяна на един клапан,едва ли щеше да се пише за такъв проблем в световен мащаб.Дори сменят двигатели гаранционно.Нещо около сегментите се въртяха нещата,но доколкото знам няма официално признат проблем от ВАГ.А и маи при напречно разположените двигатели не е толкова изразен проблема с разхода на масло. Редактирано 23 Октомври 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Как няма да знаеш, v8 тфси е най - добрия двигател на ауди - http://www.quattroworld.com/audi-s8/audis-new-4-0-tfsi-engine/Слага се в С8 и РС 6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Колега ти сериозно ли?Четеш ли за какво пишем.Имах предвид,че не знам дали и той не гори масло.Редактирах го да е по разбираемо.Осрахме на човека темата,ама той така или иначе не хареса коментарите в нея. Дано поне пусне снимки на новата си кола,както е обещал. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 23 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Но не мога да приема това наливане на масло. Защо, какъв е проблема? 5л кастрол в метрото миналия месец беше 50 лева, сипвай колкото ти душа сака...Ебах тоя страх от тва масло, ако колата си бяга и не се троши, кво те бърка да доливаш от време на време?По-добре ли е да си вземеш тракалник и да правиш дюзи, турбота, ДПФ-и , ГНП-та и накрая дори когато всичко му е в ред пак да трака и да пуши, щото си е трактор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Според мен колегата би трябвало да избира между 3,0 бензин и 4,2 дизел. Приятел скоро си купи А8 4,2 дизел от Германия, тестова в Ауди на 7500км. за тези пари, които е постнал колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Парите за маслото са ми последния проблем.Другото което е не бих слагал от това масло Проблема според мен с това горене на масло е,че в следствие на това ще се омазва целия двигател и се почва с едно разглабяне и чистене на колектори и кво ли не.Точно като при дизеляка Доста крайно изказване за дизела.Предпочитам бензина,но все пак.До колкото знам последния 2.0тди няма проблеми с въпросните неща.А и от както излязоха ТФСИ двигателите мита за по здравите бензинови двигатели мисля се изпари Според мен колегата би трябвало да избира между 3,0 бензин и 4,2 дизел. Приятел скоро си купи А8 4,2 дизел от Германия, тестова в Ауди на 7500км. за тези пари, които е постнал колегата.Е той точно между тях избира де Само където се намеси и 4.0ТФСИ в С8 за тези пари. Редактирано 23 Октомври 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Е точно тук не си прав - преди няколко хиляди километра воден от същата идея, а и защото мотора прескочи 180 000 км. накарах vladi_di да я разкости да я чисти.... Реално погледнато колекторите бяха чисти, нямаше и помен от чернилка или очаквания от мен carbon built up, така усилено "рекламиран" като задължителен за всички FSI мотори ... но страх лозе пази Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) 4TFSI го има във версии преди и след FL в S6/7 RS6/7 A8/S8 ...във версии от 420 до 600кс при S8 plus.Колегата по-горе A8 FL с тоя мотор има повече от достатъчна динамика само с 435кс...S8 според мен почти няма смисъл освен ако не търсиш някаква максимална динамика след ремапи до 650-70кс...колкото и да е абсурдно А8 с тоя мотор 435кс е по-бърза на писта от С8 и спира по-добре...а до 200 разликата е малко над 2 сек.http://www.zeperfs.com/duel4906-4052.htm Хвърлил съм му и аз око на тоя мотор, вероятно следващата ми кола ще е с него...ама да се порадвам сега на тая, че съвсем скоро я взехме. Веско карбона е доста чест проблем в по-ранните FSI мотори и то основно в USA поради по-нискокачествени горива, в ЕУ проблемите се броят на пръсти, да не говорим че в по-новите версии като нашите мотори има и бензинови "инжектори" да чистят, тоя "проблем" на старата чистих и аз от "страх лозе пази" напълно ненужно, на тая дори не го и мисля като проблем...въпреки че не ми пречи едно BG44k да му извъртя, така за спокойствие... Редактирано 23 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Това е добре,но все пак риска си е голям при покупка на кола 2-ра ръка.А и след като си прочел тук там за подобни неща.Някак си ти се изпарява желанието за подобен двигател,и кола.Примерно гледам в Маднес постоянно правят подобни процедури по почистване,защото колите са изгубили по 30-40-50 коня.Аз чипове на такава кола не бих слагал.Още по малко при родните тунери.А и едва ли някои си купува такава кола да я кара на писта. Редактирано 23 Октомври 2015 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) .Още по малко при родните тунери.А и едва ли някои си купува такава кола да я кара на писта.Разбира се за тунерите в БГ. За пистата е просто показателно, че не винаги повече, е повече. разликата в цените е сериозна, масата е нагоре и това не и помага.Иначе за към 2-3к евро A8 с тоя мотор прескача стоковата S8 като спяла и в надлъжната динамика... 560-580кс са си съвсем постижими от 435кс (CTGA)мотора. Редактирано 23 Октомври 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts