Jump to content

Ауди A8 3.0 TFSI vs. 3.0TDI


Recommended Posts

След толкова теми за дюзи, помпи, стружки и всякакви дефекти по дизела, не знам какъв мазохист трябва да си ,че да си го причиниш , а и нашенската нафта е способна да унищожи почти всеки мотор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз карам 3.0Т вече три години и мога да кажа, че мотора е чудесен. Не бих се върнал да карам 3.0 ТДИ...

До колко вярно е, че похапва масълце?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долна инсисуация :hilezh:

Отскоро карам моята, но за 5к км на ММИ не виждам да има промяна. Ще видя на смяна какво е положението.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тестовете обаче още обсъждат вижрациите на дизелака на място и в движение при рязка смяна на обороти. Тия неща не отиват много на лимото и освен разходи, вървежи и т.н. това трябва да е фактор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колко вярно е, че похапва масълце?

 

Моя подхапва малко масълце в града когато го карам студен на кратки разстояния... не ми е останало време да търся каква точно е причината :)

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 2-2.5 литра... но пак казвам, при мен разхода на масло е малко странен. 

 

Ако отида до Бургас и обратно 10 пъти по магистралата (т.е. врътна едни 10 000), няма да долея нищо или ще са 200 грама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо се отказвам от всякакви бензинови двигатели от марката.След 2.0тфси направиха и 1.8тфси маслояди.Четох и за 3.0тфси по чужди форуми,но се си мислех че там ще е по добро положението.Явно цялата им гама бензинови двигатели е такава.Маи само новите 2.0тди са ги докарали прилични.А ако се наложи сега да си платят и глобата за вредните емисии.Направо не ми се мисли кви брички ще правят.Та даже им махнаха и щеките за масло. Ужас  :wall:

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На стария 3.2фси CALA смянх масло без да е пипнало, явно и от мотор състояние,масло си има значение...а може и още нещо знам ли.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми до колкото гледам кви ги пишат собствениците на 2.0тфси в Б8 маи не е от състоянието на мотора,а си е фабрична дивотия.За мен лично разход над 500мл.-1л. на 10 000км.в премиум марка са недопустими.Въпреки,че това с премиума точно при двигателите е малко измама.Щото слагат един и същ двигател и в Ауди и в Шкода.Истината е,че ВАГ групата се превръща в ширпотреба.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагат малолитражките в VW/SEAT/SKODA май баш моторите ги няма...щото дериватите нямат надлъжни...

Иначе Нортон беше с 2.0тфси б8 и беше сменил нещо( клапан PSV ), което било причината конструктивна или не и после беше писал, че не е пипвал с тоя мотор. И за мен звучи нелепо да се наливат литри м/у смените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ще няма бензинки - 3 тфси си е супер, в s4 е 5 секунди до 100, а другия бензинов, който пък е още по - добре - v8 тфси. Една s8 - ца няма да я върна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това с ускорението беше точно в целта  :flehan: Иначе за 4.0тфси не знам какво е положението.Дано там поне да се отсрамят.За мен 2.0тфси,и 3.0тфси са идеалните двигатели като показатели.Но не мога да приема това наливане на масло.Ако разхода на масло се оправяше със смяна на един клапан,едва ли щеше да се пише за такъв проблем в световен мащаб.Дори сменят двигатели гаранционно.Нещо около сегментите се въртяха нещата,но доколкото знам няма официално признат проблем от ВАГ.А и маи при напречно разположените двигатели не е толкова изразен проблема с разхода на масло.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как няма да знаеш, v8 тфси е най - добрия двигател на ауди - http://www.quattroworld.com/audi-s8/audis-new-4-0-tfsi-engine/

Слага се в С8 и РС 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти сериозно ли?Четеш ли за какво пишем.Имах предвид,че не знам дали и той не гори масло.Редактирах го да е по разбираемо.Осрахме на човека темата,ама той така или иначе не хареса коментарите в нея. :hilezh: Дано поне пусне снимки на новата си кола,както е обещал.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но не мога да приема това наливане на масло.

 

Защо, какъв е проблема? 5л кастрол в метрото миналия месец беше 50 лева, сипвай колкото ти душа сака...

Ебах тоя страх от тва масло, ако колата си бяга и не се троши, кво те бърка да доливаш от време на време?

По-добре ли е да си вземеш тракалник и да правиш дюзи, турбота, ДПФ-и , ГНП-та и накрая дори когато всичко му е в ред пак да трака и да пуши, щото си е трактор :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колегата би трябвало да избира между 3,0 бензин и 4,2 дизел. Приятел скоро си купи А8 4,2 дизел от Германия, тестова в Ауди на 7500км. за тези пари, които е постнал колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парите за маслото са ми последния проблем.Другото което е не бих слагал от това масло :wall:Проблема според мен с това горене на масло е,че в следствие на това ще се омазва целия двигател и се почва с едно разглабяне и чистене на колектори и кво ли не.Точно като при дизеляка  :magic:  Доста крайно изказване за дизела.Предпочитам бензина,но все пак.До колкото знам последния 2.0тди няма проблеми с въпросните неща.А и от както излязоха ТФСИ двигателите мита за по здравите бензинови двигатели мисля се изпари  :nixweiss:  :steinigung:


Според мен колегата би трябвало да избира между 3,0 бензин и 4,2 дизел. Приятел скоро си купи А8 4,2 дизел от Германия, тестова в Ауди на 7500км. за тези пари, които е постнал колегата.

Е той точно между тях избира де :) Само където се намеси и 4.0ТФСИ в С8 за тези пари.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно тук не си прав - преди няколко хиляди километра воден от същата идея, а и защото мотора прескочи 180 000 км. накарах vladi_di да я разкости да я чисти....

 

Реално погледнато колекторите бяха чисти, нямаше и помен от чернилка или очаквания от мен carbon built up, така усилено "рекламиран" като задължителен за всички FSI мотори ... но страх лозе пази :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4TFSI го има във версии преди и след FL в S6/7 RS6/7 A8/S8 ...във версии от 420 до 600кс при S8 plus.

Колегата по-горе A8 FL с тоя мотор има повече от достатъчна динамика само с 435кс...S8 според мен почти няма смисъл освен ако не търсиш някаква максимална динамика след ремапи до 650-70кс...колкото и да е абсурдно А8 с тоя мотор 435кс е по-бърза на писта от С8 и спира по-добре...а до 200 разликата е малко над 2 сек.

http://www.zeperfs.com/duel4906-4052.htm

 

Хвърлил съм му и аз око на тоя мотор, вероятно следващата ми кола ще е с него...ама да се порадвам сега на тая, че съвсем скоро я взехме.

 

Веско карбона е доста чест проблем в по-ранните FSI мотори и то основно в USA поради по-нискокачествени горива, в ЕУ проблемите се броят на пръсти, да не говорим че в по-новите версии като нашите мотори има и бензинови "инжектори" да чистят, тоя "проблем" на старата чистих и аз от "страх лозе пази" напълно ненужно, на тая дори не го и мисля като проблем...въпреки че не ми пречи едно BG44k да му извъртя, така за спокойствие...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре,но все пак риска си е голям при покупка на кола 2-ра ръка.А и след като си прочел тук там за подобни неща.Някак си ти се изпарява желанието за подобен двигател,и кола.Примерно гледам в Маднес постоянно правят подобни процедури по почистване,защото колите са изгубили по 30-40-50 коня.Аз чипове на такава кола не бих слагал.Още по малко при родните тунери.А и едва ли някои си купува такава кола да я кара на писта.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Още по малко при родните тунери.А и едва ли някои си купува такава кола да я кара на писта.

Разбира се за тунерите в БГ. За пистата е просто показателно, че не винаги повече, е повече. разликата в цените е сериозна, масата е нагоре и това не и помага.

Иначе за към 2-3к евро A8 с тоя мотор прескача стоковата S8 като спяла и в надлъжната динамика... 560-580кс са си съвсем постижими от 435кс (CTGA)мотора.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...