birdmen Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Здравейте колеги имам проблем със задницата стои ми по ниско от предницата ми. Някой имал ли е този проблем и на какво може да се дължи. Колата не е със s-line пакет има само спортно окачване червени аморт, с черни пружини заводско поставени предполагам. Искам да сменя задните аморт. със оригинални пак от s-line дали ще се оправи това? Досега си я карах така но сложих по широки гуми и ми опират като се натовари знам със сигурност че имам един изпуснал аморт.. Въпроса е дали да сменя и пружините . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 На снимката много е легнала отзад.За амортисьорите-сменяй и двата в комплект.За пружините-няма нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Пружини ще ти трябват задължително,тези или не са оригинални или са смачкани по накаква причина.Аз съм със оригинално S-line окачване и гуми 235/45/17 и колкото и да я натоваря не ми е клякала толково колкото твоята,а камоли да ми опре в калника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 3 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 амортисьорите ги сменям задължително , намерих от един колега 2 задни от 2.0tdi b7 s-line мисля че ще станат и за моята. а някой да знае продават ли нови амортисьори за s-line и какви пари вървят защото се колебая да си сложа нови направо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 Колегата е прав,най-вероятно и пружини.На S-line окачване при Б7 е точно с червени амортисьори и черни пружини с цветна маркировка.Нямам снимки в момента да ти покажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 "най-вероятно" меко казано, пружините са които "правят стойката", не ги ли пипнеш тях, забрави за някаква промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Амортисьорите не ти вдигат колата или свалят. Пружините както е казал колегата, пружините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanislavg Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Без да смениш пружините, височината на колата няма да се промени, амортисьорите не е задължително да са за смяна, но е препоръчително да се сменят и те при толкова сплескани пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Амортисьорите не ти вдигат колата или свалят. Пружините както е казал колегата, пружините.Ще се учудиш колко пъти като сменя САМО амортисьори и колата се повдига с 1-2см.Като изтърве амортисьора се губи налягането на газът, който запълва свободното пространство над маслото - колата увисва леко надолу... Но не чак колкото на колегата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Мисля че не е задължително пружините да са червени.На моята са черни с цветни точки и е доста ниска и вози брутално твърдо.Гледах че самите пружини са много дебели и като натиснеш колата изобщо не помръдва.Аз пък да питам,искам да съм с по-меко окачване дори и да е по-високо малко неми пречи,но амортисьорите ми са нови и не искам да ги махам и ако сложа нормални пружини в комбинация със спортни амортисьори какъв ли ще е ефекта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 При Б7 с S-line окачване заводско-пружините са черни с цветна маркировка,а амортисьорите са червени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 ами ако са сменяни пружините преди време и не са сложени каквито трябва ? Имат си товарен индекс и да не разказвам какъв опит имам с тях ! Благодарение на Райно нещата са си 6 мое мнение ако имаш пари и пружините комплект заедно с ампулите но решение си е и евтини койловъри Има не скъпи марки а слушам че били прилични ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 4 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 днес си взех амортисьори и пружини от един колега утре ще ги монтирам и ще се види крайния резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Правилните пружини за твоята кола са с ОЕМ номер: 8E0 511 115 DL (1 синя и 3 розови маркировки) - това са пружини задни за S-line окачване на Б6 1.9TDi Avant Quattro. Може да споделиш, какви ще монтираш и след това една снимка как ще изглежда колата за да се види какви други пасват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 4 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 същите са пружините които описа колегата , утре ще направя снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 6 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 смених амортисьорите и пружините и сега всичко е ок както трябваше да бъде , и двата ми стари амортисьори бяха клекнали и това е бил проблема за пружините не съм сигурен че бяха за смяна но ги смених и ето го ефекта , веднага усетих разликата като я покарах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Добре е вече като гледам,направо е друга работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 Браво но аз си мисля че пружините правят стойката а амортисьорите само обират клатушкането ... така че пружините са були меки от време и товарене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 Когато са газово-маслени (дето всички им викат просто "газови") височината частично (1-2см) зависи и от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdmen Публикувано 7 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 може да заключвате темата проблема е решен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Уж амортисьорите не повдигали колата, но не е така. Моят опит показва точно обратното, нови амортисьори дават поне 1см. разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts