r.s.m.f. Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 (Редактирано) Тъкмо си помислих, че е приключила сагата с подмяната на окачването и ето нов проблем. Смених задните амортесъори с тези и сложих пружини от дизел. Задницата се навири прилично, дори малко повече от необходимото, но се появи тропане. Днес набързо я погледнахме на канал, но видимо не можахме да установим от къде идва тропането. Като я заклатиш тропа и в двете посоки и от двете страни. Едната теория бе, че се е разтегнал много амортесъора и тропа стрежена в доланата му част, но седнахме 2ма човека в багажника/около 240 кила/ и промяна нямаше. Другата теория е, че има луфт между стрежена и горната чашка където се стяга с гайка, но майстора ще е свободен към края на седмицата за разглабяне. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, да даде някакъв акъл къде да го търсим това тропане? Всякакви идеи са добре дошли! Колата е Quattro Avant Редактирано 4 Ноември 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Мисля че амортисьорите не са за тези пружини. С същите съм отзад (Kayaba) и няма никакво драми, но съм с оригиналните пружини за 1.8 Авант.Амортисьорите се копуват спрямо пружините и модела на колата (най-вече модела). За дизел и бензин са различни , отделно спортно и обикновенно окачване и какво ли не. Около 10 вида комбинации има. Когато сменяш пружините трябва да сложиш и съответните амортисьори. Иначе моите чашки на прахоуловителите скърцат - по точно дясната, но не е болка за умиралка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 4 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Никой не можа да ми достави нови пружини за куатро дизел, целта на занятието бе да вдигна окачването. Каква връзка имат пружините с тропането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 (Редактирано) амортисьора има определен ход "от-до", който ако не съвпадне с нормалната амплитуда на пружината, почва да "тропа", било отгоре, било отдолу, понякога и в двете посоки.Е затова и се говори за "двойка амортисьор-пружина". Редактирано 4 Ноември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 4 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 (Редактирано) Отпред същото упражнение се получи без никакви проблеми - амортесъор за бензин и пружина от дизел. В магазина афтърмаркет пружини нямат никакви цветове, има 2 вида - по дебели за дизел и големите мотори и по - тънки за малките бензинови. От тънките бях взел и не се вдигна задницата. Редактирано 4 Ноември 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 4 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2015 Ама и вие с какъв агро тунинг сте се захванали, това да не са Москвичи ? Има си начини за повдигане и определено не е с пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Значи всички дизели и коли с нормално окачване са с "агротунинг"? Просто исках да се отърва от спортното окачване и да го сменя с нормално такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Трябваше да вземеш всичко и пружини и амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Амортесъри втора ръка......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Колега тази игра и аз съм я правил но на Б4 и стана точно както ти казваш . Не изключвам варианта да имаш нещо не дозатегнато ,но аз като направих същата размяна колата стана супер висока точно както исках и предницата беше екстра ,но задницата започна да тропа тъй като амортесьора нямаше повече ход . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Реши ли по някакъв начин проблема? На самите нови амортесъори чашката им е по - на високо от старите със сантиметър, може и повече и пружината е с 5 см. по - висока и дойде повече от необходимото. С рязане на пружина дали ще стане нещо, утре евентуално ще разглабяме и ще мислим какво да правим, хлопането е ужасно, все едно в каруца с разхвърляни железа се возя Предницата е с около 5 см. по - висока и стоеше грозно, сега пък е много навирена задницата, отпред стана лесно, отзад На предния амортесъор доста натегнахме пружината, на задния доста с по -малко натягане взлезе, мотора ли да играе роля отпред?!? Старата пружина пък с почти никакво натягане влиза на стария амортесъор...... Редактирано 5 Ноември 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Ако искаш да оставиш същата височина смени амортисьорите с такива които са за съответните пружини. Ако режеш ще я свалиш задницата и може да не ти хареса резултата, а връщане назад няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 (Редактирано) Пружини за куатро НЯМА от къде да се купят, над месец търсих, уж всички вносители имат, няколко пъти пращаха разни измишлъотини, но не и това което трябва, освен тези амортесъори други няма под 200 лева бройката, при условие, че предните са 150 двата...... Ако се стигне до рязане ще е на принципа проба - грешка, интересува ме има ли някакъв проблем ако се реже пружината? Редактирано 5 Ноември 2015 от r.s.m.f. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Проблем като я отрежеш няма ,но на края пружината завършва с друга стъпка за да може да легне правилно в чашката ...съответно ще иска нагряване и преправяне след като я отрежеш... а това трябва да го направи човек който се сеща от това, за да не промени структурата на материала след като я нагрее . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 С подложки не стават ли старите пружини? Пружината освен дължина има и якост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 6 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Не можем да измислим къде да сложим подложките. На старите амове долната чашка е подвижна но на новите е заварена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Прави се планка или ново захващане, което е с друг размер. Пружини и амортесьори по отделно не се пипат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 6 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 (Редактирано) Мещо като скица ако имаш колега, не мога да я измисля тази планка къде да е. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 6 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 Колега проблема не се реши тъй като колата е с метан и като цяло я направих малко по кънтри доста висока и отзад е тежко доста ,та амортесьорите(оригинални) вече си изпяха песента ,но пък думкане повече няма тъй като те почти не играят роля и колата стана по-мека отзад слиза по-ниско при неравност и сътветно изхвърля нагоре ама без удари . Катту лодка е Общо взето давам ти опита от смяна афтър маркет пружини ,но решение не съм и много търсил тази кола се кара от семейството без много да я мислим ,но определено не много стабилно така окачването . Пробвай да повдигнеш колата на ръка да видиш има ли ход нагоре още . Доколкото чета би трябвало да имаш 2 комплекта пружини , така че прежалвай едните и ги резни ама така че пружината да свършва на същото място за да не почне пък да хлопа нещо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 Проблем от вчера : Колата е Голф 3 спортно окачване , купуват се пружини 2ра ръка от някакъв си голф , аморт. нови за нормално окаване . Отзад се появи тропане . Причината е ,че там където ляга чашката на стеблото на аморт. има едно като тел , зегерка в каналче което евентуално кара стеблото да му се ограничи хода нагоре(спира в чашката). Сложихме ги така обаче като мине през дупка тропа. Стеблото излиза колкото си иска нагоре и после слиза и удря на желязо. На старите аморт. си имаше втулки много по-здрави от тези телчета които излизаха от канала при първата дупка. прехвърлихме старите втулки и колата заспа . Та проверете отзад има ли такива стопери . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 7 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 Мдаа, проблема се оказа в телевизора, на новите амортесъри резбата на стрежена е по - къса и няма как да се затегне към чашката. С втулка се реши проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 7 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 Мещо като скица ако имаш колега, не мога да я измисля тази планка къде да е. Нямам скица, но нещо подобно...http://olx.bg/ad/podlozhki-za-povdigane-na-subaru-lift-kit-ID3D2XM.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 7 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2015 (Редактирано) Мерси колега, проблема се оказа другаде. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 8 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Реално проблема ти е точно в това че амортисьорите не са за тези пружини. Сега са преправени с втулки, но реално са за по къси пружини. Което ти и казахме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Мерси колега, проблема се оказа другаде. Ако не е тайна би ли го споделил ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване