Jump to content

Тропане отзад?!?


r.s.m.f.

Recommended Posts

Тъкмо си помислих, че е приключила сагата с подмяната на окачването и ето нов проблем. Смених задните амортесъори с тези 2w24kuc.jpg

 

 

 

 

и сложих пружини от дизел. Задницата се навири прилично, дори малко повече от необходимото, но се появи тропане. Днес набързо я погледнахме на канал, но видимо не можахме да установим от къде идва тропането. Като я заклатиш тропа и в двете посоки и от двете страни. Едната теория бе, че се е разтегнал много амортесъора и тропа стрежена в доланата му част, но седнахме 2ма човека в багажника/около 240 кила/ и промяна нямаше. Другата теория е, че има луфт между стрежена и горната чашка където се стяга с гайка, но майстора ще е свободен към края на седмицата за разглабяне. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, да даде някакъв акъл къде да го търсим това тропане? Всякакви идеи са добре дошли! 

Колата е Quattro Avant

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че амортисьорите не са за тези пружини. С същите съм отзад (Kayaba) и няма никакво драми, но съм с оригиналните пружини за 1.8 Авант.Амортисьорите се копуват спрямо пружините и модела на колата (най-вече модела). За дизел и бензин са различни , отделно спортно и обикновенно окачване и какво ли не. Около 10 вида комбинации има. Когато сменяш пружините трябва да сложиш и съответните амортисьори. Иначе моите чашки на прахоуловителите скърцат - по точно дясната, но не е болка за умиралка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не можа да ми достави нови пружини за куатро дизел, целта на занятието бе да вдигна окачването. Каква връзка имат пружините с тропането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

амортисьора има определен ход "от-до", който ако не съвпадне с нормалната амплитуда на пружината, почва да "тропа", било отгоре, било отдолу, понякога и в двете посоки.

Е затова и се говори за "двойка амортисьор-пружина".

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред същото упражнение се получи без никакви проблеми - амортесъор за бензин и пружина от дизел. 

В магазина афтърмаркет пружини нямат никакви цветове, има 2 вида - по дебели за дизел и големите мотори и по - тънки за малките бензинови. От тънките бях взел и не се вдигна задницата. 

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама и вие с какъв агро тунинг сте се захванали, това да не са Москвичи ? Има си начини за повдигане и определено не е с пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи всички дизели и коли с нормално окачване са с "агротунинг"? Просто исках да се отърва от спортното окачване и да го сменя с нормално такова. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази игра и аз съм я правил но на Б4 и стана точно както ти казваш . Не изключвам варианта да имаш нещо не дозатегнато ,но аз като направих същата размяна колата стана супер висока точно както исках и предницата беше екстра ,но задницата започна да тропа тъй като амортесьора нямаше повече ход .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реши ли по някакъв начин проблема? На самите нови амортесъори чашката им е по - на високо от старите със сантиметър, може и повече и пружината е с 5 см. по - висока и дойде повече от необходимото. С рязане на пружина дали ще стане нещо, утре евентуално ще разглабяме и ще мислим какво да правим, хлопането е ужасно, все едно в каруца с разхвърляни железа се возя :wall:  Предницата е с около 5 см. по - висока и стоеше  грозно, сега пък е много навирена задницата, отпред стана лесно, отзад  :wall:  :wall: На предния амортесъор доста натегнахме пружината, на задния доста с по -малко натягане взлезе, мотора ли да играе роля отпред?!? Старата пружина пък с почти никакво натягане влиза на стария амортесъор......

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да оставиш същата височина смени амортисьорите с такива които са за съответните пружини. Ако режеш ще я свалиш задницата и може да не ти хареса резултата, а връщане назад няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружини за куатро НЯМА от къде да се купят, над месец търсих, уж всички вносители имат, няколко пъти пращаха разни измишлъотини, но не и това което трябва, освен тези амортесъори други няма под 200 лева бройката, при условие, че предните са 150 двата...... Ако се стигне до рязане ще е на принципа проба - грешка, интересува ме има ли някакъв проблем ако се реже пружината?

Редактирано от r.s.m.f.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем като я отрежеш няма ,но на края пружината завършва с друга стъпка за да може да легне правилно в чашката ...съответно ще иска нагряване и преправяне след като я отрежеш... а това трябва да го направи човек който се сеща от това, за да не промени структурата на материала след като я нагрее .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можем да измислим къде да сложим подложките. На старите амове долната чашка е подвижна но на новите е заварена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави се планка или ново захващане, което е с друг размер. Пружини и амортесьори по отделно не се пипат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мещо като скица ако имаш колега, не мога да я измисля тази планка къде да е.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема не се реши тъй като колата е с метан и като цяло я направих малко по кънтри доста висока и отзад е тежко доста ,та амортесьорите(оригинални) вече си изпяха песента ,но пък думкане повече няма тъй като те почти не играят роля и колата стана по-мека отзад слиза по-ниско при неравност и сътветно изхвърля нагоре ама без удари . Катту лодка е  :hilezh:  Общо взето давам ти опита от смяна афтър маркет пружини ,но решение не съм и много търсил тази кола се кара от семейството без много да я мислим ,но определено не много стабилно така окачването . Пробвай да повдигнеш колата на ръка да видиш има ли ход нагоре още . Доколкото чета би трябвало да имаш 2 комплекта пружини , така че прежалвай едните и ги резни ама така че пружината да свършва на същото място за да не почне пък да хлопа нещо .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем от вчера : Колата е Голф 3 спортно окачване ,  купуват се пружини 2ра ръка от някакъв си голф , аморт. нови за нормално окаване . Отзад се появи тропане . Причината е ,че там където ляга чашката  на стеблото на аморт. има едно като тел , зегерка в каналче което евентуално кара стеблото да му се ограничи хода нагоре(спира в чашката). Сложихме ги така обаче като мине през дупка тропа. Стеблото излиза колкото си иска нагоре и после слиза и удря на желязо. На старите аморт. си имаше втулки много по-здрави от тези телчета които излизаха от канала при първата дупка. прехвърлихме старите втулки и колата заспа . Та проверете отзад има ли такива стопери .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, проблема се оказа в телевизора, на новите амортесъри резбата на стрежена е по - къса и няма как да се затегне към чашката. С втулка се реши проблема :wall:  :wall:  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мещо като скица ако имаш колега, не мога да я измисля тази планка къде да е.

 

Нямам скица, но нещо подобно...

http://olx.bg/ad/podlozhki-za-povdigane-na-subaru-lift-kit-ID3D2XM.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, проблема се оказа другаде.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално проблема ти е точно в това че амортисьорите не са за тези пружини. Сега са преправени с втулки, но реално са за по къси пружини. Което ти и казахме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...