Jump to content

Автоматично включване на къси при контакт.


TiL

Recommended Posts

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не мога да отговоря на този въпрос, защото съм го тествал на моите си коли които са 2001-2002г от ваг групата. Мисля, че бях чел мнения че ставало и на по-стари, но не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама разбира се това е идеята на дневните светлини, да светят само късите, друго не се изисква и не е нужно.

Не можеш да караш с дневни светлини в тунел, мъгла, и нощем. Забранено е  и опасно. За това и таблото не трябва да свети, та а дано се сетиш да си пуснеш фаровете.  Ако искаш да имаш и габарити и табло си направи късите директно през контакт.... така няма да ги забравяш дори нощем..... Ама свят широк хора всякакви даже влизат със  слънчевите очила в тунел.

Какво се опитвате да докажете не мога да разбера. При мъгла  си има халогени, дългите колкото и слаби заслепяват. Дневно време с дълги на някакви проценти изглежда евтино и  направи си сам.

  Колкото по-силна е светлината насреща е по-трудно да се определи скоростта на насрещнодвижещият Колкото по-силна е светлината толкова по-близко изглежда колата. не ми обяснявайте как  със слабата  директна светлина се вижда от далече, даже пречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята на контакт,светят късите,предните и задните габарити и таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ама разбира се това е идеята на дневните светлини, да светят само късите, друго не се изисква и не е нужно.

Не можеш да караш с дневни светлини в тунел, мъгла, и нощем. Забранено е  и опасно. За това и таблото не трябва да свети, та а дано се сетиш да си пуснеш фаровете.  Ако искаш да имаш и габарити и табло си направи късите директно през контакт.... така няма да ги забравяш дори нощем..... Ама свят широк хора всякакви даже влизат със  слънчевите очила в тунел.

Какво се опитвате да докажете не мога да разбера. При мъгла  си има халогени, дългите колкото и слаби заслепяват. Дневно време с дълги на някакви проценти изглежда евтино и  направи си сам.

  Колкото по-силна е светлината насреща е по-трудно да се определи скоростта на насрещнодвижещият Колкото по-силна е светлината толкова по-близко изглежда колата. не ми обяснявайте как  със слабата  директна светлина се вижда от далече, даже пречи.

 

 

Верно ли си вярваш в това което си написал .... 

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не братленце, просто по цял ден съм зад волана, това ми е работата по 15-16 часа на ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам не ми обяснявайте как  със слабата  директна светлина се вижда от далече, даже пречи.

Не ти го обясняваме. Други умни глАви са го измислили и по някаква причина така го правят на новите коли, за да пречат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно изследване по въпроса за DRL, което е възложено на ADAC през 2008г. мисля беше, понеже в автомобиланта индустрия се натрупва напрежение относно това кои светлини да се ползвта, дълги ли, къси ли, за мъгла ли, та ADAC се изцепват смело и безотговорно в една част от този доклад, че DRL светлините независимо дали се ползват къси или дълги, не подпомагат възприятитео за отсрещния автомобил, нито за скоростта на предивижване в градски условия.
Доста по рано, около 2001г. отново ADAC спеоменават, че в географските условия на бели нощи, или през часта от денонщитето на т.нар. сумрак използването на светлините на автомобила подпомага разпознаването на скоростта на движещ се обект, обаче забележете, когато автомобила идва странично, а ако е фронтално само подпомага разпознаването. В същото време в северна Америка (Канада) доразработват идеята понеже при тях разстоянията са по големи, затова задължват да се ползва дългите светлини на процент от пълната им мощност (мин.25% мисля си че беше, но е забранено да е на 100%) защото се виждат по-отдалеч, а години две по-рано (т.е. около 1998г.) в Норвегия/Швеция се появява подобно условие, но не се указва точно кои светлини да се ползват и така се почва с вариациите.
 
Шведите измислиха да се кара на къси светлини. 
BMW заедно с HELLA измислиха "angel eyes".
Групата на фауветата измислиха да имат DRL крушка, която е 21W и така прекараха системата мощно.
Едно изследване на HELLA, обаче казва че било много по-добре да се ползват лед светлини, главно им предимство е че те намаляват консумацията на гориво, а от това се намаля CO2, т.е. за екологията пак се хванаха и стана модно да сме с LED-ове.
 
При нас в БГ, когато бе публикуван закон за ползването на къси светлини, мисля беше 2007.г едни умни глАви добре указаха, че подобни условия при нас има само през периода на намелено слънцестоене т.е. през зимата, когато са увеличени условията на сумрак. Обаче други умни глАви поради незнайно какви причини, чрез редакция на закона отсичат, че задължително ползването на къси светлини целогодишно, щото така! 

И според мен в крайна сметка става върпос за допълнителни ивестиции, добре де но в БГ си нямаме родна автомобилна индустрия, какво подкрепяме тогава - търговийката на ЕС ли.
 
За мен лично по-добре да се кара със вкл.крушка на късите светлини, понеже не дразни и не отклонява вниманието от пътя толкова, кокото когато се ползват дългите светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, аз от бързане, при разкачена букса сложих кабелчето в пин 3 и при включването то си направи много добър контакт-нито грее нито прекъсва...Малко циганска работа...ама стана перфектно!

За мен има един минус-докато върти мотора ксенона гасне..и така с едно въртене палиш 2 пъти ламБите...

От 2005 год. През Ваг'а може да си го направиш същото но в момента, който даде на контакт късите светват и не угасва при въртенето....!

Sent from my C6903 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен нямаше перо на 3-ти пин, така е фабрично май, но си направих. Абе страшна екстра си е това, като за без пари :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е единственият вариант, когато не забравя и аз съм така!

Sent from my C6903 using Tapatalk

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то това е идеята, да гасне, иначе дърпа ток, забавя стартера и убива акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може и гъза в рая и онова до края. Хем без пари, хем кусури.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз заради това го махнах, не ми харесва като цяло идеята да си пека ксенона постоянно.

 

Освен, че не ти харесва, няма и смисъл ....., в съвременно време има по-икономични и по-ефективни похвати и варианти да те забелязват през деня отсреща.

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...