Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Ако дебитомера е поумрял от него също може да има мудно включване и да не може да си достигне заводските параметри. На 180-200к дебитомера е почти заминал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

120 000км. и трябва да се сменя. Мога да покажа снимки на 100 000км. колко е черно и гадно и колко стружки има по магнитите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, kpematop said:

Колегата е с 8HP55, а ти Христо си с DL501.

 

Сигурен ли си, че това е кутията, тъй като я дават до 550нм, докато битди-а е 650нм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да направиш обновление на софтуера след смяната на масло, защото може да почне по-грубо да превключва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нещо немога да се справя с това на снимката.

Предишния собственик казва че го е използвал и си е работело супер.

При мен или неработи или аз съм малоумен или от някъде от настройките съм го изключил.

Може ли някой да помогне как става отключването и заключването.

Screenshot_20190111-180559.png

Редактирано от niko77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допираш ръка до сензора вън и заключва,пъхаш ръка в дръжката и отключва.

Не съм намирал в менюто на колата да може да се изключва,незнам през ваккома дали може!

Редактирано от icebobo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя точно това и нестава.

Ключа ми е в джоба правя го и нестава.Нямам на идея какво може да е станало в разстояние на няколко месеца за да неработи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Stiv0702 написа:

Здравейте,колата ми е олроуд 4G  3.0BiTDI,като потеглям на зад в нанагорно или сега,както е в дълбок сняг,трябва да подавам повече газ за да тръгне.4F-а потегляше почти без газ.При вас така ли е?Да сменя ли маслото в скоростите?Може ли софтуерно да се направи нещо?(на пред потегля по-лесно,но пак не е като при 4F.

 

Колата ми е като твоята и се държи по същия начин. Трябва доста газ да се подава за да върви назад при препятствие или наклон. Сменял съм маслото и филтрите и нищо не се промени! Преди близо 2 месеца правих ъпдейт на кутията - не защото имах проблем, ами за спорта :)
След ъпдейта колата почна да сменя скоростите доста по-бързо, което сега ми създава друг проблем. Опитва се да държи ниски обороти и когато искаш да натиснеш трябва по-ясно да го правиш за да върне необходимата предавка, иначе се влачи. Мислих си, че ще го адаптирам с повече натискане като цяло, но след мудно каране по задръствания пак става "баба". 
А бе като цяло, този олроуд сега ми е третото 4Г и тия скоростни кутии (с-троник и типтроник) просто не ме кефат - явно искам нещата да работят прекалено перфектно, а то не е така. Един ден си сменя (скорости) и върви така, че наистина ти носи кеф, другия ден не е така - аман от тия адаптации. Май ще минавам скоро на електрическа кола (смях в залата), там поне няма да ми ритат скорости.

П.с. Само уточнявам, че не ми ритат като цяло скоростите, но и на трите коли се е случвало, просто заради ситуации/адаптации и това, че нещата просто не са перфектни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не откакто съм я взел не съм виждал да работи.

Обаждах се на стария собственик той ме уверява че е използвал тази екстра постоянно.

Незная сега той ли ме подвежда или екстрата поради някаква причина неработи в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

niko77 само на примависта за това с пълния кийлес - някои от екстрите като огледала/фарове да те следват нали се обучават към ключа индивидулно - да не би и това да е така и тук? Ако е раборил при предния собственик, а ти сега да се мъчиш с другия ключ, на който това не е активирано, но пък и аз не помня това да го имаше като настройка в ММИ (преди 2 години имах такава екстра, която сега ми липсва). За всеки случай ако имаш друг ключ пробвай и с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Petri said:

niko77 само на примависта за това с пълния кийлес - някои от екстрите като огледала/фарове да те следват нали се обучават към ключа индивидулно - да не би и това да е така и тук? Ако е раборил при предния собственик, а ти сега да се мъчиш с другия ключ, на който това не е активирано, но пък и аз не помня това да го имаше като настройка в ММИ (преди 2 години имах такава екстра, която сега ми липсва). За всеки случай ако имаш друг ключ пробвай и с него.

Така е , при мен беше в ключа проблема с кеийлеса:)

3 hours ago, Petri said:

 

Колата ми е като твоята и се държи по същия начин. Трябва доста газ да се подава за да върви назад при препятствие или наклон. Сменял съм маслото и филтрите и нищо не се промени! Преди близо 2 месеца правих ъпдейт на кутията - не защото имах проблем, ами за спорта :)
След ъпдейта колата почна да сменя скоростите доста по-бързо, което сега ми създава друг проблем. Опитва се да държи ниски обороти и когато искаш да натиснеш трябва по-ясно да го правиш за да върне необходимата предавка, иначе се влачи. Мислих си, че ще го адаптирам с повече натискане като цяло, но след мудно каране по задръствания пак става "баба". 
А бе като цяло, този олроуд сега ми е третото 4Г и тия скоростни кутии (с-троник и типтроник) просто не ме кефат - явно искам нещата да работят прекалено перфектно, а то не е така. Един ден си сменя (скорости) и върви така, че наистина ти носи кеф, другия ден не е така - аман от тия адаптации. Май ще минавам скоро на електрическа кола (смях в залата), там поне няма да ми ритат скорости.

П.с. Само уточнявам, че не ми ритат като цяло скоростите, но и на трите коли се е случвало, просто заради ситуации/адаптации и това, че нещата просто не са перфектни. 

 

Кутията просто така е направена ... постоянно си прави адаптации , и аз какво ли не правих да сменя уж гладко но вече и сванах цаката .. при по спортно каране , след това ако караш спокойно си рита кутията докато не се адаптира , при нормално каране си сменя пефектно. Напоследък карам едно Порше Кайен 4.2тди , при нея още по усазаемо се усеща смяната и ритането ,всяка кутия си има свойте недостатъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.01.2019 г. at 14:00, Stiv0702 написа:

На 105000 и съм го оставил за смяна.Ще пиша после дали има ефект.

След смяната на маслото почти няма разлика.Ще си карам  4f-а.?

Редактирано от Stiv0702
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време ми прави впечетление една остра лютива миризма от двата ауспуха да излиза.Дали това е от горивата и добавките в тях или е признак на пробем с нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги освен двата ключа които имам ,ми дава че към автомобила има три обучени което го показва в MMI.Възможно ли е трети да има в Порше примерно.При вас колко шише че има обучени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Auto_Tex said:

Колеги освен двата ключа които имам ,ми дава че към автомобила има три обучени което го показва в MMI.Възможно ли е трети да има в Порше примерно.При вас колко шише че има обучени

 

Възмжно е да е изгубен. Моята А4 Б7-ка като я купих имаше общо 4 ключа с 4 транспондера с които можеше да се кара: 2 сгъваеми с дистанционно, един нормален метален с пластмасова дръжка (сервизен), и един плосък и изцяло пластмасов (портфелен).

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Другите коли които съм Имал имаха Пластмасов ключ,тази няма въпреки че в книжката пише че освен двата ключа има и този пластмасовия заготовка/матрица един вид.Питах предния собственик каза че са Два така и се Продава Колата.В ММi пише три Обучени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...