kpematop Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Ако дебитомера е поумрял от него също може да има мудно включване и да не може да си достигне заводските параметри. На 180-200к дебитомера е почти заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 @Stiv0702 не знам на твоята кутия кога се сменя маслото...трябва да се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Ауди го дават лайфтайм, но някои хора го сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 120 000км. и трябва да се сменя. Мога да покажа снимки на 100 000км. колко е черно и гадно и колко стружки има по магнитите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 2 hours ago, kpematop said: Колегата е с 8HP55, а ти Христо си с DL501. Сигурен ли си, че това е кутията, тъй като я дават до 550нм, докато битди-а е 650нм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Търси 0BK кутия това е ZF-ката абревиатура на VAG. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stiv0702 Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 На 105000 и съм го оставил за смяна.Ще пиша после дали има ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Трябва да направиш обновление на софтуера след смяната на масло, защото може да почне по-грубо да превключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko77 Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 (Редактирано) Колеги нещо немога да се справя с това на снимката. Предишния собственик казва че го е използвал и си е работело супер. При мен или неработи или аз съм малоумен или от някъде от настройките съм го изключил. Може ли някой да помогне как става отключването и заключването. Редактирано 11 Януари 2019 от niko77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 (Редактирано) Допираш ръка до сензора вън и заключва,пъхаш ръка в дръжката и отключва. Не съм намирал в менюто на колата да може да се изключва,незнам през ваккома дали може! Редактирано 11 Януари 2019 от icebobo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko77 Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Правя точно това и нестава. Ключа ми е в джоба правя го и нестава.Нямам на идея какво може да е станало в разстояние на няколко месеца за да неработи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Някога виждал ли си го да работи с очите си? Може въобще да го няма и да е само заготовка :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petri Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Преди 9 часа, Stiv0702 написа: Здравейте,колата ми е олроуд 4G 3.0BiTDI,като потеглям на зад в нанагорно или сега,както е в дълбок сняг,трябва да подавам повече газ за да тръгне.4F-а потегляше почти без газ.При вас така ли е?Да сменя ли маслото в скоростите?Може ли софтуерно да се направи нещо?(на пред потегля по-лесно,но пак не е като при 4F. Колата ми е като твоята и се държи по същия начин. Трябва доста газ да се подава за да върви назад при препятствие или наклон. Сменял съм маслото и филтрите и нищо не се промени! Преди близо 2 месеца правих ъпдейт на кутията - не защото имах проблем, ами за спорта След ъпдейта колата почна да сменя скоростите доста по-бързо, което сега ми създава друг проблем. Опитва се да държи ниски обороти и когато искаш да натиснеш трябва по-ясно да го правиш за да върне необходимата предавка, иначе се влачи. Мислих си, че ще го адаптирам с повече натискане като цяло, но след мудно каране по задръствания пак става "баба". А бе като цяло, този олроуд сега ми е третото 4Г и тия скоростни кутии (с-троник и типтроник) просто не ме кефат - явно искам нещата да работят прекалено перфектно, а то не е така. Един ден си сменя (скорости) и върви така, че наистина ти носи кеф, другия ден не е така - аман от тия адаптации. Май ще минавам скоро на електрическа кола (смях в залата), там поне няма да ми ритат скорости. П.с. Само уточнявам, че не ми ритат като цяло скоростите, но и на трите коли се е случвало, просто заради ситуации/адаптации и това, че нещата просто не са перфектни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko77 Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Не откакто съм я взел не съм виждал да работи. Обаждах се на стария собственик той ме уверява че е използвал тази екстра постоянно. Незная сега той ли ме подвежда или екстрата поради някаква причина неработи в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petri Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 niko77 само на примависта за това с пълния кийлес - някои от екстрите като огледала/фарове да те следват нали се обучават към ключа индивидулно - да не би и това да е така и тук? Ако е раборил при предния собственик, а ти сега да се мъчиш с другия ключ, на който това не е активирано, но пък и аз не помня това да го имаше като настройка в ММИ (преди 2 години имах такава екстра, която сега ми липсва). За всеки случай ако имаш друг ключ пробвай и с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 Ако ти е изгорял дори 1 сензор, по която и да било от вратите, цялата система не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 11 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2019 3 hours ago, Petri said: niko77 само на примависта за това с пълния кийлес - някои от екстрите като огледала/фарове да те следват нали се обучават към ключа индивидулно - да не би и това да е така и тук? Ако е раборил при предния собственик, а ти сега да се мъчиш с другия ключ, на който това не е активирано, но пък и аз не помня това да го имаше като настройка в ММИ (преди 2 години имах такава екстра, която сега ми липсва). За всеки случай ако имаш друг ключ пробвай и с него. Така е , при мен беше в ключа проблема с кеийлеса 3 hours ago, Petri said: Колата ми е като твоята и се държи по същия начин. Трябва доста газ да се подава за да върви назад при препятствие или наклон. Сменял съм маслото и филтрите и нищо не се промени! Преди близо 2 месеца правих ъпдейт на кутията - не защото имах проблем, ами за спорта След ъпдейта колата почна да сменя скоростите доста по-бързо, което сега ми създава друг проблем. Опитва се да държи ниски обороти и когато искаш да натиснеш трябва по-ясно да го правиш за да върне необходимата предавка, иначе се влачи. Мислих си, че ще го адаптирам с повече натискане като цяло, но след мудно каране по задръствания пак става "баба". А бе като цяло, този олроуд сега ми е третото 4Г и тия скоростни кутии (с-троник и типтроник) просто не ме кефат - явно искам нещата да работят прекалено перфектно, а то не е така. Един ден си сменя (скорости) и върви така, че наистина ти носи кеф, другия ден не е така - аман от тия адаптации. Май ще минавам скоро на електрическа кола (смях в залата), там поне няма да ми ритат скорости. П.с. Само уточнявам, че не ми ритат като цяло скоростите, но и на трите коли се е случвало, просто заради ситуации/адаптации и това, че нещата просто не са перфектни. Кутията просто така е направена ... постоянно си прави адаптации , и аз какво ли не правих да сменя уж гладко но вече и сванах цаката .. при по спортно каране , след това ако караш спокойно си рита кутията докато не се адаптира , при нормално каране си сменя пефектно. Напоследък карам едно Порше Кайен 4.2тди , при нея още по усазаемо се усеща смяната и ритането ,всяка кутия си има свойте недостатъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stiv0702 Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 (Редактирано) На 11.01.2019 г. at 14:00, Stiv0702 написа: На 105000 и съм го оставил за смяна.Ще пиша после дали има ефект. След смяната на маслото почти няма разлика.Ще си карам 4f-а.? Редактирано 13 Януари 2019 от Stiv0702 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 От известно време ми прави впечетление една остра лютива миризма от двата ауспуха да излиза.Дали това е от горивата и добавките в тях или е признак на пробем с нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 Колеги освен двата ключа които имам ,ми дава че към автомобила има три обучени което го показва в MMI.Възможно ли е трети да има в Порше примерно.При вас колко шише че има обучени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 Питаи предишния собственик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 (Редактирано) 3 hours ago, Auto_Tex said: Колеги освен двата ключа които имам ,ми дава че към автомобила има три обучени което го показва в MMI.Възможно ли е трети да има в Порше примерно.При вас колко шише че има обучени Възмжно е да е изгубен. Моята А4 Б7-ка като я купих имаше общо 4 ключа с 4 транспондера с които можеше да се кара: 2 сгъваеми с дистанционно, един нормален метален с пластмасова дръжка (сервизен), и един плосък и изцяло пластмасов (портфелен). Редактирано 13 Януари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 На Другите коли които съм Имал имаха Пластмасов ключ,тази няма въпреки че в книжката пише че освен двата ключа има и този пластмасовия заготовка/матрица един вид.Питах предния собственик каза че са Два така и се Продава Колата.В ММi пише три Обучени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2019 Ами значи има три, но третия не е ясно къде е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2019 Смених копчалъка за 15 мин, много хубаво стана, доволен съм Audi A6 4G Start / Stop Button Replacement Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts