Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 166
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Няма въобще фирми, които правят дисковете за RS4 B5, те са или оригинални (цимерман с щампи на Ауди) или директно цимерман, други варианти няма. Положението е такова и за предните и за задните. В поддръжката като изключим дисковете дали поддържаш S4 B5 или RS4 B5 разлика няма. Частите за обслужването са еднакви, носачите са нормални, при RS4 съединителят може да се намери по-евтино от при S4. Ако тръгнеш да ревизираш мотор, положението се променя коренно, но ако се кара колата сток и не е труп, това едва ли ще се наложи. RS4 B5 има само един минус спрямо здравината сравнено с S4 - главите се цепят, води се заводски Косуърт проблем, всичко друго е плюс. Скоростната кутия е с много по-добре наредени предавки, масово RS4-ки излизат от завода с ревизираните синхрони, заради проблемите на 01Е със синхроните на 1-ва и 2-ра, блокът е по-здрав, буталата са по-здрави, заводските биели са по-здрави, екуто е по-добро, всмукателните валове са по-добри, турбините са перфектен размер за обема на двигателя, обърнато е внимание на 99% от слабите места на 2.7Т и са отстранени доста проблеми. Колата е супер и няма нищо общо с S4 като поведение и усещане. По-ниска, по-широка, по-добри амортисьори и пружини, по-къса рейка, по-добра скоростна кутия, на теория по-добри спирачки.... На външен вид, за мен това е едно от малко красивите Ауди-та, бих притежавал такава, ако изпадне правилния екземпляр на правилната цена. Единственото, което би ме притеснявало, ако реша да купувам такъв буджак е каското, колата е стара, а частите по екстериора нямат афтърмаркет варианти, само оригинални.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата седмица една рс 4 б5 2002 швейцарка с одрана задна броня и счупен десен стоп черна без никакви други забележки на малко км с история се продаде за 10 500 франка . и аз точих лиги там ама .... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички искат нова кола, която след година две ще струва много по-малко. При RS4 B5 цената няма да пада повече, даже може да се вдигне още малко, говоря за стоковите запазани, екземпляри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е че тая Пловдивската не съм я засичал до сега а определено щеше да ми направи впечатление. Цената сравнена с тия от мобиле.де ми се вижда ниска, гледам ги и аз от поне едно 2-3 години и цените са постоянно нагоре но не и надолу. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zlobil, не случайно е толкова ниска цената има доста проблеми и неща за смяна а не си я виждал защото е стояла с прокурорско 5-6 години:-) Просто чети отначало темата. Според мене не си струва много за 20 бона и после да набиеш още 5-10-15к лв. кой може да каже точно колко ще се върже такъв автомобил за да фо докараш до перфектно състояние:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох че е стояла, не прочетох да има проблеми. Ако се колебаше мога да и хвърля едно око, прибирам се към Пловдив към края на седмицата.  Цената от 20К лв е добра, дори и за 5К да има ремонти което ме съмнява като цяло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има за доста повече:-)

Дискове, накладки, гуми, задна вие,тампон на зад диф, о пръстен , амортисьори и още нещо като излезе познай куде отиваш с цената:-)

Цитиране на предходно мнение!

П.С. Нямам прорив ако имаш време и ти се занимава да я видиш и да кажеш какво ти е мнението:-)

Редактирано от pacoran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да се види на място колата,човека каза,че няма нищо против,само да е в делничен ден.

И ако не се бъркам,сега е с нов мотор на 60 хил. км.,че по телефона доста работи за 5 минути бяха-трябва да се пита пак.

Колата е харна поне на линка от обявата,няма показано отвътре,защото снимките са по-стари.

 

Като цени по-надолу няма да падне тоя модел кола,@ghostdog е прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е и отвътре, просто може да има доста изненади и то финансови затова незнам дали би била рентабилна покупката тоест да не се окаже една бездънна яма докато го докараш в добро състояние в това е цялата дилема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискове може да се викнат комплкект(предни и задни) от немско за около 800 евро, ако се хване някое промо, иначе цената е над 1000 евро. Накладките не са скъпи, задните са като на всички Ауди-та от тези години, предните са по-чепати, но не са скъпи. Амовете няма смисъл да се вземат оригинални, защото не са достатъчно добри за тези пари, директно се сменят с Bilstein B12 Pro kit амортосьори и пружини - 600евро грубо. Проблем е задната, ако трябва да се отваря кутията става тъпо или просто няма да караш на задна. Тампоните на задния диф може да се вземат полиуретанови за 150$ комплекта, аз съм с такива, отзад спира да мърда като се кара на цялата газ. Колкото и да е добра като външно и вътрешно състояние, тази кола не е евтина при наличните ясни проблеми и незнайните, които могат да се появят.. Аз лично се плаша от това, че е стояла със забраня някъде и не се знае кой, какво е правил.

 

Към автора:

Ако ти се кара уникална кола, намирай първото S4 B5 седан(в случай, че искаш да е с 2.7Т), по възможност фейсково. След това се взима цял кит от RS4 B5(грубо е около 2500-3000 паунда) - предни и задни калници, предна и задна броня, предни и задни врати, прагове, спойлер на задната броня....... Намираш си един добър тенекиджия и раздуваш седана. Може и да не е с 2.7Т, ако ще и 1.6 мотор да е, но тогава се губи смисълът на колата. S4 B5 widebody sedan е нещо уникално според мен и ми е мечта някой ден да имам. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не за някви интервенции не ми се занимава честно, нямам нерви да се занимавам с "майстори". То в немско почват от 12,5к евро така че май са по на оферта особено как имат туф:-) Голям риск е тази пловдивската и може добре да се найграе човек лично мнение:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм допир с S4 B5 и предвид написаното от ghostdog предполагам доста ще се различава като поведение и усещане от RS4.
От този клас автомобили съм карал и clk55amg и е46 м3.

За мен и двата автомобила не могат да се доближат до м-ката. Мразя БМВ като цяло и въобще не ме кефят... но този атмосферен 6так е просто уникален.

За 20к по-добра кола от М3 за фън/динамика/поддръжка - не мисля, че има! Дори и като инвестиция...

Редактирано от v1per
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам и м3 и м5 е60, но ме наплашиха с тия скорости че били консуматив при дмг-то особено при м5. Незнам доколко е вярно, но знам че м3-ката е много балансиран автомобил и за поста е голям фън:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено дисковете са скъпи на таа кола, както на повечето преформънс коли. Всичко друго е като на нормална E39-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колко е евтина , приятел имаше преди няколко години и по спомен даде за съединител с маховик към 4-5к. лв. , носачите са усилени и нямат общо с е39-ката , последно имаше проблем с ваносите и мирафиорито му искаше 5 бона да го опрай , мога да го поразпитам но нямам спомен да ми е казъл че е евтина за подръжка даже като я взе даде за някви дребни неща към 1к лв. в бързината. Всичко що е М, АМГ, РС и отчасти С според мене си е цифра но така и трябва все пак се говори за някви спортни коли който са направени да им даваш газ до дупка и да не се разпаднат на 2-рата минута:-)

Иначе и по М5-ците се заглеждам и по АМГ-тата не робувам на марката:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една от 2005 година около мен, кара я мой много добър прител, с който сме израстнали. Не е като да не знам цените, някои части му ги поръчвам аз. Маховикът е 900лв поръчах му го преди 6 месеца, притискател и феродо са същите като на 3.0д и са към 500лв, взе ги от тук като дойде маховикът. Ваносите се правят за малко пари, момчето си ги направи сам с помощта на някаква бмв програмата, забравих и името. Носачите като ги проверявахме не бяха усилени.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2005г . М5 е39 има ли?

Може и да е така както казваш, обикновенно като си ремонтирам колите частите ги взимам от този който ми я прави колата да няма после ама тя частта беше скапана и т.н. и с поръчваници не се занимавам, един път го ядох с накладки така поръчани и не станаха после. Щом мирафиорито не успя няколко пъти да опрай проблема явно е бил сериозен тоест управяше се но за няколко дена и после пак решението беше 5 бона. Окачването ако е същото като на обикновенна е39-ка ще е много странно все пак 8-ка си тежи:-) Спора е безмислен ако беше толкова евтина кола не виждам причина навсякъде да е пълно с М5-ци:-)

Редактирано от pacoran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бмв е39 м5 е до средата на 2003г. окачването (носачи, амортисьори)е като на е39 535i и 540i. Спирачен Диск оригинален нов е към 450лв а заместител да речем този от линка е 200лв http://www.avtochastionline24.bg/zimmermann/7586270

Иначе маховик и съединител aко се вземат оригинални от дилър в България без отстъпки е към 4400лв, цените са от дарукар

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуи не ме поучавайте до коя година е, от 2005 година я притежава момчето, а не че колата е 2005.

 

2005г . М5 е39 има ли?
Може и да е така както казваш, обикновенно като си ремонтирам колите частите ги взимам от този който ми я прави колата да няма после ама тя частта беше скапана и т.н. и с поръчваници не се занимавам, един път го ядох с накладки така поръчани и не станаха после. Щом мирафиорито не успя няколко пъти да опрай проблема явно е бил сериозен тоест управяше се но за няколко дена и после пак решението беше 5 бона. Окачването ако е същото като на обикновенна е39-ка ще е много странно все пак 8-ка си тежи:-) Спора е безмислен ако беше толкова евтина кола не виждам причина навсякъде да е пълно с М5-ци:-)

Само да ти кажа, че на този мотор блокът е алуминиев и не е толкова тежък, колкото ти се струва. Амортисьорите и пружините са различни, но носачите не.

Целият мотор съм го виждал на тази кола разглобен, защото се отвори за основна ревизия. Гол блок се мести от един човек без проблем.

 

Бмв е39 м5 е до средата на 2003г. окачването (носачи, амортисьори)е като на е39 535i и 540i. Спирачен Диск оригинален нов е към 450лв а заместител да речем този от линка е 200лв http://www.avtochastionline24.bg/zimmermann/7586270

Иначе маховик и съединител aко се вземат оригинални от дилър в България без отстъпки е към 4400лв, цените са от дарукар

Оригиналният диск на Е39 М5 е двукомпонентен, а не такъв от линка. Успех с пазаруването от Дарукар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...