Jump to content

Recommended Posts

То накрая така ще стане, остава и жената да се навие и ще станат нещата:-)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 166
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

по принцип рс 4 е класически спортен автомобил , рс 6 не е точно такъв , той почва да бие на кръстоска между спортен автомобил и лимузина . 

в смисъл , че акцента вече не е главно на спорт , а се търси повече комфорт .. съответно теглото значително нараства, ръчната кутия се заменя с автоматична и т.н. за това и който иска спортен автомобил гледа рс 4 , а не рс 6 . това принципно . иначе по мое мнение , като нямам претенции за капацитет някакъв , рс 4 в добро състояние реално би трябвало да струва между 16 500 и  18 000 лева . рс 6 12 500 до 15 000 или това са цифрите на които съм засичал аз отделни бройки и цената , на която бих купил колата аз след което знам, че няма да ми остане горчив вкус в устата , каквото и да изскочи като ремонт и обслужване в следващия месец два три . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ориентирай се към рс6/м5/е - класа, цените са близки, но горния клас си е горен клас, поне няма да се возиш в лагерна количка по хубавите ни пътища.

Ще изкажа малко едностранчиво мнение, демек гледано от моята камбанария - тези коли не са точно спортни, а по-скоро демонстративно-позьорски. Е39 е някъде на ръба - все още е достатъчно малка и лека.

Килограмите повишават изикванията към окачването, за да може колата да се задържи на пътя. Спортното и ниско окачване правят луксозната лимузина да изглежда нелепо и следват регулируеми простотии, за да може хем да е лимузина, хем да е "спортна".....следват големи гуми, които да не стоят смешно, но те искат и по-голям мотор, което пак повишава теглото.....спирачките също нарастват....но те без широки гуми не работят....и се завърта един порочен кръг, който води само до изваждане на пари, срещу които се получава някакъв "престиж"......но до едно време, след (примерно) 5-тата година (или следващия модел...няма значение) тези коли започват да си сменят собствениците през разни бартери, капитолии..........

С две думи, като искаш нещо бързо и повратливо - вземи си А4 или тройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RS4/B5/ e лимитирана серия,произведена в малко бройки и да се намери такава кола в заводски вид в момента,демек пълен сток,в прилично състояние,на ниска цена няма.

Отделно самите консумативи и чарколяци за поддръжка са още пари.

Сега дали има луди,които да са в състояние за притежание на такава стара кола,знам ли,може и да има.

Човека е тайно нещо.

Относно обявата,нещо много бързо и се качи цената,чете се форума явно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е сравнително рядка и може каквато си иска цена да слага, стига да има ентусиасти да ги дадат. 

 

За мен обаче, не е достатъчно специална, по начин по който примерно РС4 Б7, Е46 М3 или Е39 М5 са и си е едно много старо, 20 годишно шаси с адеткватно бърз и потенциално много бърз мотор. Едно 335и за тези пари, както споменаха по-горе, ще е доста по-забавна кола за каране, която само с чип ще е по-бърза от сток РС4. Ако се търси просто бързо и практично комби, то толкова стара кола не ми изглежда удачно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както се казва...открийте разликата  :stupid:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11447246099890610&slink=bb898w

Сигурно чете тука и вижда, че има интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип рс 4 е класически спортен автомобил , рс 6 не е точно такъв , той почва да бие на кръстоска между спортен автомобил и лимузина . 

в смисъл , че акцента вече не е главно на спорт , а се търси повече комфорт .. съответно теглото значително нараства, ръчната кутия се заменя с автоматична и т.н. за това и който иска спортен автомобил гледа рс 4 , а не рс 6 . това принципно . иначе по мое мнение , като нямам претенции за капацитет някакъв , рс 4 в добро състояние реално би трябвало да струва между 16 500 и  18 000 лева . рс 6 12 500 до 15 000 или това са цифрите на които съм засичал аз отделни бройки и цената , на която бих купил колата аз след което знам, че няма да ми остане горчив вкус в устата , каквото и да изскочи като ремонт и обслужване в следващия месец два три . 

 

С повечето неща съм съгласен но не и с “предполагаемите” цени, както споменах специално RS4-ките ги следя последните 3 години, тая кола под 12-13К Евро е пълен абсурд да се вземе запазен екземпляр. Макар да е на 15 години за мен лично RS4 B5 си е символа на RS серията на Ауди (RS2 е за хардкор фенове  :respekt: ), както и за много други хора, та по тая причина силно се съмнявам че някога ще видим по-ниски цени, макар да е морално остаряла, макар да няма безбройни ел.системи и да не върви колкото гт-р или чипнато 335д тая кола си има своя чар и ще остане в историята, аз лично на момента бих отнесъл на 16К едно запазено  :zustimm:

 

 

Относно поддръжката за мен най-голяма въпросителна е кво правим ако се наложи я броня, я калник да се сменя....другото мисля че за човек поддържал 4.2 не би трябвало да е чак такъв проблем. 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То запазено и за 20к може да се отнесе , но такова с н на брой проблеми и евентуално изваждане от 5 до 15к лв. Айде нема нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, това не го коментираме, особено след като само явните проблеми са толкова. 

 

 

 

пс : тоА верно сигурно чете форума е и дигнал цената  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да е дига и на 30к лева няма лошо да си прибва късмета но едва ли случаен човек ще купи такава кола та да се преебе, има една жълта за 30к лева и занм от приятел че е перфектна отвсякъде даже я е пуснал заради жена му човека иначе не иска да е продава реално:-)

А какво ще кажете за RS6 преработено с ръчна кутия?

Това го коментирахме и става убиец.а и може да е позасилиш и да стане брутална, друг е въпроса че харчи брутално тая кола и от ръчката ще се загуби елемента на лимузината:-)

Редактирано от pacoran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С повечето неща съм съгласен но не и с “предполагаемите” цени, както споменах специално RS4-ките ги следя последните 3 години, тая кола под 12-13К Евро е пълен абсурд да се вземе запазен екземпляр. Макар да е на 15 години за мен лично RS4 B5 си е символа на RS серията на Ауди (RS2 е за хардкор фенове  :respekt: ), както и за много други хора, та по тая причина силно се съмнявам че някога ще видим по-ниски цени, макар да е морално остаряла, макар да няма безбройни ел.системи и да не върви колкото гт-р или чипнато 335д тая кола си има своя чар и ще остане в историята, аз лично на момента бих отнесъл на 16К едно запазено  :zustimm:

 

 

Относно поддръжката за мен най-голяма въпросителна е кво правим ако се наложи я броня, я калник да се сменя....другото мисля че за човек поддържал 4.2 не би трябвало да е чак такъв проблем. 

един подарък за феновете .

http://axa.ricardo.ch/kaufen/axa-winterthur-fahrzeuge/b/cn42573/lt8/

относно цените . аз гледам тук определен модел с минимални забележки , разбирай нужда от ремонт на какви пари се продава . 

имай предвид, че в момента франка е скъп , миналата година беше 1.4 .

и в момента има рс 4 ки не малко , но са "здрави" без никакви забележки на около 20 лева при 1.8 франка 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 335 където го намесвате ми се струва, че ще иска мноого работа преди да тръгне повече или колкото рс-а...тоя мотор на 5-ца от последните е нищо и половина, леко и приятно придвижване в комбинация с не толкова приятен звук като подскочи оборотомера. Колко повече да вървят в тройка тия 300коня като 5-цата ми се вижда по-бавна от 4,2 въпреки новия автомат и задното?

 

РС4-ката ми е един от любимите модели, само не съм убеден че това е колата за каране извън права линия дотолкова, че да има нужда от ръчка зажължително. От друга страна рс6 от това поколение не заслужава автомата, който са му насадили, неминуемо по-стъпо ще е за притежание, но автомат + повечко мощност е готина работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

335-цата и дават 5,4 до 100 и да ти кажа не е сред бавните коли, сега колко може да се мери с рс-а балиго:-)

Редактирано от pacoran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 535 й дават 6 и малко и честно казано усеща се като по-зле. Уж има някакви нютони ама...гледам километража уж да видя дали се лъжа. С такава кола, както и 530д без спирачка дори не можеш да превъртиш гуми на сухо, колко да върви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

335-цата и дават 5,4 до 100 и да ти кажа не е сред бавните коли, сега колко може да се мери с рс-а балиго:-)

не може ве, просто понавървява приятно, но не е нищо стряскащо

трябват по-големи турбоси и некви други екстри за да стане мания

за много хора дори рошав чип ше ги радва, на мене ми е изкривена представата за вървеж и тва ми е слабо

един подарък за феновете .

http://axa.ricardo.ch/kaufen/axa-winterthur-fahrzeuge/b/cn42573/lt8/

 

отваря някакъв сайт, нищо конкретно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че за един 500 коня може да е сувалка , за друг просто да се мърда колата, все пак е форум и трябва да сме обективни:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не може ве, просто понавървява приятно, но не е нищо стряскащо

трябват по-големи турбоси и некви други екстри за да стане мания

за много хора дори рошав чип ше ги радва, на мене ми е изкривена представата за вървеж и тва ми е слабо

отваря някакъв сайт, нищо конкретно

ей . ти пък . човек да ти я ти свали , да ти я съблече , ако може и да ти наплюмчи  :hilezh:

ми поиграй малко с търсачката де . 

http://auto.ricardo.ch/search/results/?sy=0|2003&smm=5|752

ето ти един филтър готов , но тук колите са напълно здрави , а на предния линк колите са ударени . 

миналата седмица черна рс 4 ка се продаде за 10 500 франка , пак миналата се продаде порше панамера турбо за 35 300 .

но трябва да се следи , някой излизат и с ниска максимална цена и ги лапват на първия час иначе сега няма нищо което да грабне окото при счупилетините , но ако човек следи в рамките на месец може нещо да си хареса каквото и да е то , но не е гаранция , че следващия месец ще се появи точно това което търси човек . повече нови коли излизат от колкото стари . тия двете бяха находки . 

панамерата турбо върви над 100 000 лева тука в повечето случаи към 120 к, а там беше по груби сметки 64 000 имаше нужда от боя , докарване и други такси , пак е бая под 100 и така . ама си иска дупе, иска и човек да имаш там , но за мен цените там са ориентир . 

това е аукцион . хората надават и ако една кола там не може да се продаде на определени пари , значи трудно би се продала въобще .. 

има към 200 хиени онлайн които дебнат и играят активно . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука говориме за бензина:-)

За него говоря и аз, просто добавих за сравнение и 530д, което съм пробвал на 220 и 270коня. Има някаква идея в това предложение ама аз си мисля, че е по-разумното е да си говорим за стокови коли, иначе и рс-а може да му се добави някой катър..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един подарък за феновете .

http://axa.ricardo.ch/kaufen/axa-winterthur-fahrzeuge/b/cn42573/lt8/

относно цените . аз гледам тук определен модел с минимални забележки , разбирай нужда от ремонт на какви пари се продава . 

имай предвид, че в момента франка е скъп , миналата година беше 1.4 .

и в момента има рс 4 ки не малко , но са "здрави" без никакви забележки на около 20 лева при 1.8 франка 

Сега ако помогнеш и с една регистрация тук ,ще почерпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...