atommm Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Здравеите колеги.Прави ми впечатение, че колата ми загравя бавно карам по 6-7 км докато вдигне 6оградуса.Термостата затваря и отваря защотото маркуча горния стопля долния е студен, ако пусна климатроника на топло савсем бавно стопля.Иначе дърди 90 градуса и не мръдва като загрее.За сравнение брат ми има Вектра Б 1.7 тд на исузу и дето се вика за 100 метра двига градусите.ТА да попитам има ли самнение за авария или при нашите Тди е нормално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Според мен е нормално, особено ако стила ти на каране е спокоен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 17 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Ами спокоен е рядко минавам 3хил. оборота знам, че дизела по бавно стопля, но в сравнение с на брат ми е доста по бавно стоплянето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Ако като загрее на 90 С и при никакви случай не пада температурата от 90, значи си добре и не го пипай.Просто тези коли си загряват бавно.Ако пък решиш да го смениш вземи си оригинал около 60 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Също може да провериш имаш ли подгряващи свещи на антифриза и дали работят....но като цяло TDI-то загрява бавно, пък на място хептен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 На място Ъпсурт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Свещите на антифриза така или иначе се включват под -5 градуса, при сегашните температури няма значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 17 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 На място многооо бавно загрява, е значи всичко е наред и няма да пипам.Колеги каде са тия свещи на антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 На главата са, откъм страната на предното стъкло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Може ли да ги снимаш тия греещи свещи на атифриза да си сложа и аз щот нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 (Редактирано) Номер 22 http://www.drive.by/spare/etka/audi/a4/218/121400/ Това са снимки на моята кола. Наистина има разлика, забелязал съм, че при по студено време загрява по- бързо от колкото ако температурите са около 0 С. Редактирано 18 Ноември 2015 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 18 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Гледам, че имам такива свещи за антифриза 3 са, но дали работят никои не знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 (Редактирано) Ще разбереш когато паднат температурите под нулата Редактирано 18 Ноември 2015 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 (Редактирано) Защо да чака температурите като може да ги провери и сега? Редактирано 18 Ноември 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Да може, стига да иска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 19 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Как колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 (Редактирано) откачи трите кабела и с мултицета ,ако има верига заначи работят...или един кабел с плюс от акомулатора ,ако има искра на свеща значи са добре.....и ако искаш да загрява по бързо картона отпред ,аз поне така правя ..и моята на место хич не топли Редактирано 11 Декември 2015 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4iefoo Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Колеги...а можете ли да ми кажете на Audi A4 1.9 TDI 90 коня къде се намира термостата ? Че не ми загрява колата..не ми духа парното хубаво и искам да го сменя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 12 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 Насос системы охлаждения Диз.двигат.1Z,AFN,AFF, AHU Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusev272 Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Здравейте колеги.Къде се намира датчика които включва свещите на антифриза? Мисля да си ги направя с копче и да си ги пускам аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Нямат датчик компютъра ги пуска при определена температура. Даже си мисля че ги управлява климатроника, но това си е мое мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 И аз го мислех този вариант, но така и не ми остана време. Имам познат който си сложи такъв тройник със свещи на голф 4 и се запали, защото му бяха тънки кабелите... Пробвах ги през уред и показва 20А на свещт при директно подаване на +, кабелите са доста тънки и това ме навежда на мисълта, че има някакво управление на тези свещи, а не са през 1 реле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Моите наблюдения за свещите на антифриза са:включват при температура под +5гр. и изключват при темп.на антифриза 70гр.Като компа си определя(в зависимост от здравето на акумулатора) и пуска една,две или и трите заедно.Компа ги пуска чрез две релета с номер 370,с ампераж 50А.намиращи се в кутията на еку.Едното реле през предпазител 50А пуска две свещи,а другото през предпазител 25А пуска една свещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Свещите се включват под -5 градуса и се изключват при достигане на 80 градуса на антифриза. Колко свещи са включени се определя от натоварването на алтернатора. Със сигурност нямат нищо общо с климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 И аз съм склонен да мисля, че се включват на - 5 С, тогава наистина забелязвам, че вдига температурата доста бързо в сравнение с + температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване