ChillToucH Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Здравейте, за пореден път трябва да сменям дебитомера. Пак дава стойности до 350-400. Загледах всичките свалени дебитомери и всичките са омазани с масло, малко но го има. Филтъра на картерните газове е сменен с пластмасов, кубилиците са си на място, турбото няма никакви симптоми. Има ли вариант да цапа от ЕГР-а? Не съм го запушвал. Или дайте мнение от какво може да е. Ще пробвам да почистя с шпрей сегашния дебитомер да видя дали ще се оправи.ПС: Мотора е АФБ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 А с какво го "сменяше" досега? В смисъл с "втора употреба" ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Ти хубаво сменяш дебитомера за пореден път,но обърни внимание на EGR-а защото ако не е изправен дебитомера дава точно такива ниски стойности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 20 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2015 Или се допитай до маперите дали могат да ти направят колата да работи само по МАП и забравяш за дебитомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 21 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Първия път взех втора ръка, който даваше над 820 на 100%load, втория е нов и даваше стойности до 849 на 100%. След известно време дебитомера е мръсен, има налепи по него и дава доста ниски стойности. Къде мога да отида да ми затапят ЕГР-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 21 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2015 Защо просто не започнеш да почистваш дебитомера при всяка смяна на въздушен филтър, принципно е задължителна процедура, която удължава живота на дебитомера десетки пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 23 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2015 Дебитомера умира за 3 месеца, за които не мога да навъртя толкова километри, че да сменям въздушен филтър. Не мисля, че е нормално непрекъснато да има някаква гняс по него и да не работи. Не е нормално нон стоп да го чистя. Нещо го зацапва и не мога да разбера какво е. За това попитах за ЕГР-а, дали е възможно да цапа. Не е сигурно, че е масло или са недоизгорели газове по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 25 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2015 Според мен трябва да провериш картерната вентилация. Единствено тя е достатъчно близо до дебитомера за да може да го омасли. Ако клапана е развален, парите ще продължават да излизат при загасен двигател и ще омасляват както след нея(което както знаем е нормално), така и преди нея в посока въздушен филтър, където се намира и дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 8 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2015 Значи освен филтър има и клапан на картерната вентилация. Ще трябва да я закарам да го погледнат. Има ли някъде схема на вентилацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 9 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 Няма клапан. Само филтър, който няма как да се "развали". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 9 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2015 В неделя ще запуша ЕГР-а, ще почистя дебитомера и ще засека за колко време ще зацапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meyz Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Зная, че самия дебитомер е точно центрован в муфата с която се продава. Отворите му за болчетата са ексцентрични и може да бъде местен, което е абсолютно забранено от производителя, понеже променя показанието. Затова винаги се продават комплект. Ако е ваден самия сензор и показанието е неточно опитай просто да го разместиш малко. Има и спрей за почистване на дебитомери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Не знам за кой 2.5 говориш, но V6 дебитомера не е с ексцентрични отвори. Дори и да махнеш самия сензор, не можеш да го монтираш после по повече от един начин към пластмасовата тръба. Да не говорим, че самите винтове са security torx и не се отвиват с какъвто и да е ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Здравейте Колеги. Да не пускам нова тема за дебитомер ще попитам тук. Наскоро си закачах душегубчето на ВАГ Ком и погледнах дебитомера. На загрял двигател на MAF Specified е 187 а на Actual варира между 186 -188 Въпроса ми е нормални ли са тея стойности ( нее ли мн ниска ) Вашите какво показват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Щом исканите мг са колкото реалните, значи е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 10 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Така на празен ход показанията не са ммого показателни.Направи един лог,за да си сигурен.А всъщност,някакви съмнения имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 10 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2015 Никой не е вадил сензора от кожуха. Самия сензор е мръсен, има няква гняс по него. Проблема не е от месетене на сензора. Мръсен е и няма как да даде точни стойности, но не е в това главния проблем. Редовно се случва това, демек, трябва да разбера защо цапа дебитомера и тогава решаването на проблема е лесно. Нов дебитомер за около 2-3 месеца е омазан с гняс. В първия свободен ден ще затапя ЕГР-а и ще видя да отида на сервиз след празниците да преслушат отново картерната вентилация. Ако не е там проблема ще ходя да прегледат турбото. След това вече незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega_a Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Към момента нямам съмнения за проблеми. Питам от любопитство, защото видях че отдоло под Specified пише че трябва да е между 180 - 270. И забелязах че при мен стойността е почти на долната граница... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 11 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2015 Затова има граници След като е В границите, значи нямаш грижа. Но както ти казаха колегите - за най-добра диагностика си направи един лог в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване