Jump to content

Омаслен дебитомер


ChillToucH

Recommended Posts

Здравейте, за пореден път трябва да сменям дебитомера. Пак дава стойности до 350-400. Загледах всичките свалени дебитомери и всичките са омазани с масло, малко но го има. Филтъра на картерните газове е сменен с пластмасов, кубилиците са си на място, турбото няма никакви симптоми. Има ли вариант да цапа от ЕГР-а? Не съм го запушвал. Или дайте мнение от какво може да е. Ще пробвам да почистя с шпрей сегашния дебитомер да видя дали ще се оправи.

ПС: Мотора е АФБ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти хубаво сменяш дебитомера за пореден път,но обърни внимание на EGR-а защото ако не е изправен дебитомера дава точно такива ниски стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия път взех втора ръка, който даваше над 820 на 100%load, втория е нов и даваше стойности до 849 на 100%. След известно време дебитомера е мръсен, има налепи по него и дава доста ниски стойности. Къде мога да отида да ми затапят ЕГР-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо просто не започнеш да почистваш дебитомера при всяка смяна на въздушен филтър, принципно е задължителна процедура, която удължава живота на дебитомера десетки пъти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера умира за 3 месеца, за които не мога да навъртя толкова километри, че да сменям въздушен филтър. Не мисля, че е нормално непрекъснато да има някаква гняс по него и да не работи. Не е нормално нон стоп да го чистя. Нещо го зацапва и не мога да разбера какво е. За това попитах за ЕГР-а, дали е възможно да цапа. Не е сигурно, че е масло или са недоизгорели газове по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да провериш картерната вентилация. Единствено тя е достатъчно близо до дебитомера за да може да го омасли. Ако клапана е развален, парите ще продължават да излизат при загасен двигател и ще омасляват както след нея(което както знаем е нормално), така и преди нея в посока въздушен филтър, където се намира и дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Значи освен филтър има и клапан на картерната вентилация. Ще трябва да я закарам да го погледнат. Има ли някъде схема на вентилацията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зная, че самия дебитомер е точно центрован в муфата с която се продава. Отворите му за болчетата са ексцентрични и може да бъде местен, което е абсолютно забранено от производителя, понеже променя показанието. Затова винаги се продават комплект. Ако е ваден самия сензор и показанието е неточно опитай просто да го разместиш малко. Има и спрей за почистване на дебитомери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за кой 2.5 говориш, но V6 дебитомера не е с ексцентрични отвори. Дори и да махнеш самия сензор, не можеш да го монтираш после по повече от един начин към пластмасовата тръба. Да не говорим, че самите винтове са security torx и не се отвиват с какъвто и да е ключ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги. 

Да не пускам нова тема за дебитомер ще попитам тук.  Наскоро си закачах душегубчето на ВАГ Ком и погледнах дебитомера. На загрял двигател на  MAF Specified е 187  а на Actual варира между 186 -188  Въпроса ми е нормални ли са тея стойности ( нее ли мн ниска ) Вашите какво показват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така на празен ход показанията не са ммого показателни.Направи един лог,за да си сигурен.А всъщност,някакви съмнения имаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е вадил сензора от кожуха. Самия сензор е мръсен, има няква гняс по него. Проблема не е от месетене на сензора. Мръсен е и няма как да даде точни стойности, но не е в това главния проблем. Редовно се случва това, демек, трябва да разбера защо цапа дебитомера и тогава решаването на проблема е лесно. Нов дебитомер за около 2-3 месеца е омазан с гняс. В първия свободен ден ще затапя ЕГР-а и ще видя да отида на сервиз след празниците да преслушат отново картерната вентилация. Ако не е там проблема ще ходя да прегледат турбото. След това вече незнам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към момента нямам съмнения за проблеми. Питам от любопитство, защото видях че отдоло под Specified пише че трябва да е между 180 - 270. И забелязах че при мен стойността е почти на долната граница... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова има граници :) След като е В границите, значи нямаш грижа. Но както ти казаха колегите - за най-добра диагностика си направи един лог в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...