Jump to content

RQ: BKD мотор / загуба на антифриз / търсене на патили?


Batstoman

Recommended Posts

Здравейте,

доста рових по форума, но явно или не търся като хората или не е дискутирано специално явният проблем.

 

Мойто А3 сиво и омайно ми ... ....... .....

Имах октавия със същият двигател и му направих от 6к до 200к и нямаше такъв проблем, освен, че духаше на моменти до 2 литра масло на 15к.

 

Та купих го, смених филтрите, маслата, гумите и ме завъртя работата последните 6 месеца.  Навъртял съм му не повече от 5к км., от които аз не повече от 20 пъти да съм го карал, а жената 2-3 пъти в седмицата за по 5 км.

 

Добре, че сложих имобилайзер, че се опитаха миналата седмица да го гепят  - супер профи отваряне, чупене на патрон без разбиване на външни ключалки, вписване на нов ключ, но късмет - монитрах имобилайзер и не са успяли. Да не споделям, че в багажника имаше скъпа ракета за тенис и тн.

 

Закарах го да му сменям ремъците (да го подготвя за новият опит) и майстора ми вика - колко антифриз съм долял за 6 месеца, че с ремъците изглежда и друго, че има - аз му викам почти литър.

Директно ми каза абе главата ти е спукана - ще се наложи да отваряме, лепиме и събираме.

 

Долял съм му след вчера почти общо литър антифриз и ми прави впечатление, че вчера нещо ми беше слабо парното, а не беше много студено.

 

Питането ми е следното към препатили:

1. Какви са симптомите?

2. Колко е почнала да губи антифриз и как се увеличава?

3. Други поражения има ли?

4. Как да го проверя - тия машини с замерването на изпаренията са пълен т...к?

5. Препоръчайте при кой в София да го закарам (леко да вметна, че продавам автомобили нови от 15г. и съм се нагледал на майстори и сервизи).

Предварително благодаря,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно....направо я разкарвай....Ако нямаш никъде теч не е нормална такава загуба на антифриза. Чивал съм че пъкнатина може да се хване под рентген....другият начин да се огледа вътре без да де отваря е стетоскоп.....

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със стетоскоп се слуша, не се гледа  :hilezh:

С ендоскоп има повече шанс да види нещо  :hilezh:

 

Но не мисля, че ще може да се установи нещо така. Batstoman направи тест за изгорели газове в антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На много места в София могат да ти направят тест на антифриза за изгорели газове в него. Не е приятен моментът със загубата на антифриз, но не се филмирай. Има още много места, от където да го губиш.

0878555158 - Ники. Обади му се. Той има тестера и може да се уговорите на място да ти погледне колата или да отидеш в сервиза му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарах го да му сменям ремъците (да го подготвя за новият опит) и майстора ми вика - колко антифриз съм долял за 6 месеца, че с ремъците изглежда и друго, че има - аз му викам почти литър.

Директно ми каза абе главата ти е спукана - ще се наложи да отваряме, лепиме и събираме.

Брей, тоз майстор голяма врачка. То по неговите думи, аз трябваше директно да отварям мотора заради това: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=163061&p=2531234

 

4. Как да го проверя - тия машини с замерването на изпаренията са пълен т...к?

Това той ли ти го каза? Ако да, явно си е наумил да ти отваря мотора.

Надявам се майсторът ти е казал, че само с отварянето на мотора за проверка, олекваш с хилядарка само за компоненти, които веднъж свалени НИКОГА не трябва да се връщат (болтовете на главата, гарнитури и т.н.).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този, който е писал тая тема е човек, майстор на който може да има 101 процента доверие, но за съжаление е във Варна!!!

Ако не си я чел вече тази тема, чети я внимателно!

 

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/38233-%D0%B4%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B8-20%D1%82%D0%B4%D0%B8-bkd/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ropotamo, стига филмира хората. Честно да си кажа, писна ми да чета за тези "спукани глави". От толкова много BKD-та в форума, само за две спукали глави знам. Едното е "чипосано" некадърно (пуши черно нон стоп), а с другото колегата просто нямаше късмет.

Само да вметна. Качествен ремонт на спукана глава излиза ~2 500 лева (с глава втора ръка, не нова), а само сваляне за проверка, над 1000 лева. Нека първо направи тест за газове. Ако е положителен, тогава да чупи касичката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най често този мотор пука глава на 1и 2-ри цилиндър от страната на изпускателните клапани

щом си почнал да наливаш по 1 литър  е ясно от къде е

симптомите за пукната глава са;

трудно палене сутрин и бял пушек през ауспуха

нивото на антифриза  в казанчето когато е загряла е там,но след като изстине  го няма/разширява се алуминия и затваря отчасти пукнатините в главата когато е загрял мотора

най лесно проверяваш за да си сигурен на 100%- сваляш даунпаипа след турбото и ако има вода в ауспуха значи е пукната главата

по принцип и  на турбото  му  ръждясва геометрията и почва да забива в движение


Ropotamo, стига филмира хората. Честно да си кажа, писна ми да чета за тези "спукани глави". От толкова много BKD-та в форума, само за две спукали глави знам. Едното е "чипосано" некадърно (пуши черно нон стоп), а с другото колегата просто нямаше късмет.

Само да вметна. Качествен ремонт на спукана глава излиза ~2 500 лева (с глава втора ръка, не нова), а само сваляне за проверка, над 1000 лева. Нека първо направи тест за газове. Ако е положителен, тогава да чупи касичката.

зависи за колко ще се намери здрава глава,аз моята я взех преди 3 години за 600 лв втора ръка,и направих основен ремонт на мотора за 2400 лв всичко, като смених едно бутало ,риза сегменти лагери масла антифриз гумички и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като от май месец съм долял вече 2 литра, дали съм със спукана глава. Не, просто си прегледах на спокойствие колата и открих от къде го губя (в моя случай беше от G62). За това казвам, преди да се е нахвърлил на необоснован финансово ремонт (предвид възраста и пазарната стойнотт на колата), нека първо провери основно за течове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да провери за течове трябва да направи тест под налягане. Ако не покаже течове обаче - следващото е проверка за изгорели газове в антифриза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверката за газове струва ~40 лева и се извършва з 5 мин. Аз бих започнал с това, като бързо и евтино потвърждение или отхвърляне на глава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже ми се виждат много 40лв. въпросът е, че почти навсякъде има нужното за тест под налягане, докато за изгорелите газове е малко по-екзотично и не се намира във всеки сервиз.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бе и аз ходих в АУДИ за проверка,то не беше радиатор,дюзи ,надуваха, мериха/взеха една камара пари/ ,и накрая пак се оказа глава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

меренето на газовете преди време на един автомобил го правих нищо не показа.

Смених половината автомобил:

1. Водна помпа

2. тройник

3. маркучи

4. радиатори

и накрая гравата се оказа на хармоника.

 

Майстора ми го препоръчаха доста хора, са му били колеги в ауди.

 

Търся педантичен майстор, който:

1. Няма да подмени нещо на автомобилът при престоя

2. Педантично да го огледа на всякакви температури

3. Пропуски при всякакви температури.

4. Да разбира от всичиките му мерения вакум, налягане, окиси и тн.

 

Търся някой който е правил глава и да даде мнение за загубите и симтомите. Автомобилът не пуши грам - нито на топло, нито на студено, при натискане и леко шофиране. Това което намерих в нета е, че пука между клапаните и не меша маслото.

Има ли някой който шофира с лепена глава? Кой му го е правил и колко пари, че ми писна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ми го препоръчаха доста хора, са му били колеги в ауди.

 

Търся педантичен майстор, който:

1. Няма да подмени нещо на автомобилът при престоя

2. Педантично да го огледа на всякакви температури

3. Пропуски при всякакви температури.

4. Да разбира от всичиките му мерения вакум, налягане, окиси и тн.

 

Лично мнение: Редно е майстора поставил диагнозата, да извърши и ремонта. Така ако се окаже че греши, да си поеме изцяло разноските по отварянето и събирането на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,колега!Понеже съм патил от пукането на глава ще ти кажа,че не е нужно да пуши бяло(мойта не пушеше)зависи къде е пукната.При мен беше пукната на 3 места на първи цилиндър.Може да се познае и по още едно нещо-колко ти надува водните маркучи.Но човек наистина трябва да е майстор за да разбере дали нормално ги надува.Като е закарах колата,вдигнах капака майстора пипна маркучите и каза че съм за нова глава(като преди това му бях обяснил какво съм сменял по колата).И за този ремонт олекнах с 2500лв.Преди това колата гореше 100км 100мл антифриз.Но преди да се пуснеш в мойто приключение има доста дребни неща за проверяване.Успех.

bsdnikolov никой сервиз няма да поеме разходите.Казват ти какъв е риска и ти си преценяш дали да ти отворят мотора за проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле как можах да сбъркам ендоскоп със стетоскоп....писането след полунощ не води до положителни съвети....Иначе за едно нещо бях прав - сменяй колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям наблюдение:

1. Грам не пуши - чак за дизел странно.

2. Разширителен съд е чист.

3. Не губи масло даже ме изненадва - на шкодата съм стигал до 2 литра кастрол.

4. Върви повече от добре.

 

Пратете ме при някой читав да сондирам малко мнение. Препоръчаха ми на хладилника един сервиз до бош сервиз.

 

това с лепенето как звучи като трайност?

Редактирано от Batstoman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Batstoman

 Тhe Bross е твоят сервиз, момчетата са много коректни и смятам, че ще ти свършат работа. Лично моята стара каруца само там я подържам след голямо ходене къде ли не вече съм спокоен и знам, че има място където се прави всичко с мисъл.Има координати в препоръчани сервизи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Извинявам се, че повдигам стара тема, но имам въпрос, на който не намерих отговор. Има ли някакъв начин за предотвратяване на пукането на глава ( BKD мотор на ауди а3 8п 140коня )? Питам за неща от сорта на ползването на добавки, редовната смяна на консумативи, изчакването на колата да загрее нормално и т.н.? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...