Jump to content

Auxiliary Heater element


Swimsas

Recommended Posts

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 3/5/2017 at 6:02, LTPetrov написа:

Въпроса по-скоро е как да проверя дали имам, и ако нямам може ли да се ретрофитне :)

Ако имах щях да знам, за това питам как може да се сложи ако нямам в случая или ретрофитне както ти си споменал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти нямаш. Бензинка си.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Направих всичко както е описал колегата ,едно голямо благодаря :))

Само не разбрах как да сваля тая декоративна кирия на гредата от ляво на предното стъкло

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте :) Оказа се, че и аз имам такава печка, но и тя дава, че единият нагревател не работи, защото с VCDS вдига малко под 700W. Виждам, че се оправя с презапояване на проблемните резистори, но се чудех дали зимата ще се пуска на два нагревателя, ако не оправя проблема или изобщо няма да може да работи. Някой тествал ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ще се пуска,но няма да е като на три или пълна мощност което определено си оказва влияние.Ако не можеш сам да си го ремонтираш потърси bsdnikolov.

Аз бях като теб с два работещи реотана,но той ми презапои наново всички и сега си работи на 1000 W.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз по скоро мисля че няма да работи зимата защотото отчита грешка и я спира .Моята беше по същия начин ,на оутпут теста вдигаше 660 вата .Но не мисля ,че сработваше преди да я ремонтирам

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте колеги! Изчетох цялата тема и научих доста и със застудяването мисля да се заема с ремонта на допълнителния ел. нагревател. Въпроса ми обаче е, че имам и печка- Webasto, за която нямам дистанционно. Не знам как да я включа и дали изобщо мога. Някой може ли да ме насочи към сервиз във Варна, където да я подкарат и съответно дали е възможно да се направи с дистанционно. Ако някой се е сблъсквал с този проблем ще се радвам да сподели мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Не можеш. Сървъра, на който ги бях качил, си смени домейна. Възстановяването на линковете изисква модераторски права и много време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много трудно ще ги намеря в сървъра. През годините съм качил хиляди снимки тук. Часове ровене из архивите е. Няма смисъл.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, liudmil написа:

Как мога да отворя и видя снимките?

 

Всички снимки на колегата @bsdnikolov можеш да отвориш много лесно, защото домейна на сървъра просто е променен от .org на .cc. Цъкни с десния бутон на мишката точно върху счупената снимка и избери Open Image in New Tab. След това иди на новия таб и смени адреса от .org на .cc. Снимката ще се появи.

 

Например: http://s25.postimg.org/3jnpekqdr/image.png става на http://s25.postimg.cc/3jnpekqdr/image.png

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CVT, ти си "машина". Изобщо не бях обърнал внимание на факта, че линковете са активни просто със сманата към .cc. Така вече, може и да се занимая със зъзстановяване на линковете.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Благодарение на темата и аз пуснах печката. Само като допрях поялника и 3 от резисторите паднаха.
Не мога да му хвана напълно логиката на работа, но от няколко дни пътуване до работата и обратно с включена диагностика, ми се изясниха някои неща.
Определено включва под 7 градуса, като не взима само показанията на външния термометър, а и тези от термосензорите във въздуховодите.
Влияе се и от сензора за слънчевото греене. Вчера като си тръгвах от работа, температурата отвън беше 6 градуса, антифриза 12, но понеже имаше слънце, не се включи нагревателя.
Някъде по-нагоре прочетох че работи на 4 степени на мощност. Не е така - стъпката е 1 ампер, което води до много плавно намаляване, съответстващо на загряването на двигателя.
Разхода на гориво е малко по-висок от колкото лято при работещ климатик /предполагам заради по-бавно загряващия мотор спрямо лятото/, но съм много доволен. Все пак безплатно топло няма. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Още малко допълнителна информация за работата на този нагревател.
Явно главния фактор е температурата. За да го следя кога работи, използвам зарядното за телефона в гнездото на запалката - взел съм си модел с вграден волтметър. Товара е голям и включването се отразява на бордовото напрежение.
Понеже колата е в гараж, при палене температурата е около 10 градуса. Климатроник а е настроен на 25, ЕСОN бутона е включен. Не видях точно, но при падане на външната температура на 6 или 5,5 градуса, нагревателя се включи.
Единствения начин да се изключи е да се намалят градусите на климатроника до тези които са в момента в купето, стига разбира се да са в обхвата му. Защото е малко гадно при 5 градуса да си настроиш отоплението на LOW.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...