coresnet Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 От 99/2000г са така километражите. До преди това всичко е червено, при Б5 е същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 На ц5 са червени на 97 до 99. 2000 (полуфейс) са с бели цифри и диг. часовник, от 2001- (пълен фейс) са + рингове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Червени са да.Не,че ме дразнят но така е по-готино Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Въпрос на вкус, аз си предпочитам едноцветното. А да не говорим за ринговете каква цигания са... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 И аз искам рингове на таблото. Може ли да се монтират допълнително? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 9 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 (Редактирано) Ооо да могат аз сам си ги монтирах Цитиране на предходно мнение! Редактирано 9 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Можеш разбира се: http://www.bestauto.bg/398-ringove-za-tablo-za-audi- аз мисля от тук да поръчам. Мен ме кефи супер много с бялата подсветка и рингове и ще модифицирам "новото" табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Не слагайте правоъгълния на фиса, поне малко да мяза на оригинала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Ще си поиграя и ще видя как най-много ми допада . И аз съм на мнение, че на фиса ще е кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 9 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Някъде из форума показваха и как се сваля самото арматурно табло но мисля,че който и да се хване все ще го свали.Мисля,че беше само на щипки.Дърпаш смело за двете копчета зануляване и час+дата но не съм сигурен проверете може и да е имало 2 винтчета.Аз направих тази интервенчия преди повече от 5г. и тогава тези рингове бяха над 70лвВъпрос на вкус, аз си предпочитам едноцветното. А да не говорим за ринговете каква цигания са...Да не искаш да кажеш,че всичко след 2001г е цигания.Ако вземеш някое ауди след тази година ще и свалиш ли тези цигански рингове или ще им се "кефиш"9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Както казах - въпрос на вкус. Всичко такова лъскаво по таблото ми циганее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Маха се малката пластмаса над волана и под нея има две болчета. Най-трудната част е ваденето на буксите... При мен излизат с триста зора. Иначе поръчах ринговете и утре ще са при мен. В момента чакам и поялника, за да почна със смяната на диодите и да светне бяло. Ще трябва да поръчам и фис-а, че моя е тотал... После се почва мъка с вграждането . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 On January 22, 2016 at 9:53 AM, stefan_teko said: Добри новини от Супер дизел,след подмяната на това оплатнение на електрониката във вторник,чак днес е пробвана колата и е запалила.Утре отивам да я взима срещу скромната сума от 150лв.Ще кажа и как е след центровка колата.Забравих да спомена,че съм сменил и клапан някакъв на турбината срещу 140лв колата стана доста по пъргава след като го подмениха.Само да не са ми объркали колата с тази нова центровка Колега, за това ли става въпрос? Аз страдам от същите проблеми при палене и цяла зима се мъча... Ето какво открих днес. Като гледам май същото уплътнение е заминало? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Да това е.Отвиват се болтовете,сваля се електраниката внимателно заради лентовия кабел,сменя са гарнитура и си ОК.И аз имах същия проблем.От тогава насам съм нямал проблеми Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Ох, дано е това, че съм отчаян вече хехех Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 (Редактирано) Дай помпата за ремонт. При разглобяване от любител е много възможно да не приключи успешно манипулацията. Аз се опитах да разглобявам помпа...лентовият кабел оцеля...по случайност. И щото много разбирам си я занесох на професионолисти. Както се казва: козата не прифана и тате се угащи. Редактирано 26 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SoftMaster Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 (Редактирано) Ето тук е описано (със снимков материал) как се монтират рингове на таблото за А3(до 2003г), А4(Б5), А6(С5). КАК СЕ МОНТИРАТ РИНГОВЕ НА ТАБЛО.pdf Редактирано 26 Март 2016 от SoftMaster Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 26 Март 2016 Доклад Share Публикувано 26 Март 2016 Дай помпата за ремонт. При разглобяване от любител е много възможно да не приключи успешно манипулацията. Аз се опитах да разглобявам помпа...лентовият кабел оцеля...по случайност. И щото много разбирам си я занесох на професионолисти. Както се казва: козата не прифана и тате се угащи. оооо да, няма да барам там, че дебело stefan_teko, доволен ли си от Супер Дизел, че мисля и аз там да я правя помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 Смяната на тази гарнитура е елементарна за оторизиран сервиз на Бош,Дизел сервиз и всички оторизирани да се занимават с сервизирането на въпросното ГНП.Не си играй да я сваляш.Ако имате такива сервизи в населеното място където живееш направо я закарай.За не повече от 30 мин си готов) Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 На 25.03.2016 г. at 14:49, jorezzz написа: Колега, за това ли става въпрос? Аз страдам от същите проблеми при палене и цяла зима се мъча... Ето какво открих днес. Като гледам май същото уплътнение е заминало? а моята помпа дори не беше почнала да сълзи и ми правеше ядове под -2,3 градуса според мен ще се справят в супер дизел момчетата според мен си разбират от работата макар,че дори не съм ги виждал.Оставих я на охраната и си я взех от охраната понеже съм на работа а не съм от София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Днес я водих в Супер Дизел и казаха, че е херметизирана (уплътнението не пропуска) и всичко останало е ОК... Оставих да я видят утре на студен двигател. Последната ми надежда е, когато е студена това уплътнение да се свива и тогава да изпуска. Пълна мистерия. Можело от ЕГР да е масло това ама се съмнявам само под гарнитурата да е хвърляло, пък и що ще хвърля така масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 29 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 (Редактирано) На 28/03/2016 at 18:53, jorezzz написа: Цитиране на предходно мнение! какво стана не се ли обадиха какво стана.На мен ми казаха,че е точно от там Редактирано 30 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Преди малко си взех колата и само направили центровка, че не била много добре уж. Според тях не изпуска тази гарнитура. Ще видиме, ако е ОК сега добре, ако не направо отивам и им казвам да я сменят и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_teko Публикувано 29 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 (Редактирано) Преди 1 час, jorezzz написа: ако е ОК сега добре, ако не направо отивам и им казвам да я сменят и това е. Извинявай кое да сменят,трябваше да им я оставиш да я палят и утре,аз така направих и след като не иска да запали втората сутрин са я надули с компресор а уж беше и при мен само чентровка .Но аз им я оставих в истинската зима -15 -20 тогава и изобщо не е запалила на втория ден понеже преседя събота и неделя Редактирано 29 Март 2016 от stefan_teko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorezzz Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Да сменят гарнитурата. Да, то сега не е толкова студ, а и те ако са я оставили в халето, за да я включат на компа при първото палене, може да си е запалила нормално. Ако не се е оправила, ще им я оставя и аз петък и понеделник направо да я надуват без палене даже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване