Jump to content

Audi A5 1.8 TFSI, 3.2 FSI или diesel


Recommended Posts

  • Отговори 338
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тия А5-тици вече са достигнали колекционерско ниво. Сивата и тя скочи с 3к.

Може да са оправили усилвателя B&O. Там някъде му е цената :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж направо се свързвай така и така си в София и да ти носят тая http://autoitalia.snimka.bg/automobiles/a5-3-0tdi-sportback-2010-navi-koja-avto-13500e-netto.892345

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли, че след фейслифта има 3.0 TDI, което не е Quattro? Кутията поне S-tronic ли е? Във wikipedia инфото за фейслифта е доста бедно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма вариант 3.0 TDI V6 да не е quattro.

https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A5

 

п.с.-Грешка,има.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж направо се свързвай така и така си в София и да ти носят тая http://autoitalia.snimka.bg/automobiles/a5-3-0tdi-sportback-2010-navi-koja-avto-13500e-netto.892345

колата е доста примамлива, ама 27 бона без дори да я прегледат в сервиз...руска рулетка. Най-добре е да се изчака да излезе новия модел А5 и максимум до 5 месеца след това ще има чувствително понижение на цените и подобни пичове дето си вдигат цените с 3-4-5 бона вече няма да имат аргументи да го правят. Колега изчакай и към края на годината ще си вземеш кола на добра цена като за 8-9 годишна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не бързам (особено пък сега зимата) и това за новия модел ми е в главата още от самото начало (даже мисля, че го споменавах в темата). Март месец ще го представят и ще видим какво ще се случи след това.

Междувременно ако изпадне нещо читаво ще ходя да го гледам. Вече клоня към фейслифт-а или 4G ако трябва да съм честен, а и колкото повече изчаквам толкова по-хубава кола ще мога да си позволя по ред причини.

Иначе 27+ хиляди за А5 2007-ма няма да дам в никакъв случай била тя и фрашкана с екстри. Някак си ми изглежда вече леко остаряла А5-тицата преди фейслифт-а.

Тази сивата я гледах от около месец на 23 и нещо беше. Явно колкото по-малко интерес има толкова по-висока става цената. 

Щяхме да я гледаме с Raino в неделя между другото и ако проблема й беше само усилвателя + евентуална смяна на съединител щях да я взема най-вероятно на старата цена, но той имаше ангажимент и отпадна.

Не съжалявам в никакъв случай. Било е за добро :).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да съживя темата малко.

Оказа се, че тази е на приятел на приятел и отидох да я видя. На пръв поглед ми хареса много, возеше стегнато и интериора беше доста запазен.

Разбрахме се с Raino да я погледнат вчера в сервиза.

Разкостиха я и се оказа, че далеч не е толкова розово положението колкото ми изглеждаше на мен. За техническите проблеми той ако иска може да напише по-подробно, но за съжаление (или щастие) се оказа, че и това не е моята кола въпреки, че се бях навил доста за нея :).

Хубавото в цялата работа обаче е, че останах доста приятно изненадан от отношението и работата на хората в сервиза. Даже изненадан не е точната дума защото се очакваше да е така, но въпреки това ме впечатлиха.

Знаеха точно какво да гледат за конкретния модел. Това, че сервиза е само за VAG явно си казва думата, имаха VAS, а най-много ме впечатли една връзка с щамповани с логото на Ауди пластмаси за мерене на луфтове :hilezh:. Аз съм манияк на тема луфтове, а очеивдно и те са такива.

Дори собственика на колата каза, че ще я кара там вече :hilezh:.

Това е с две думи.

Търсенето продължава ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер занемарена.

Има за смяна:

-ромбоидните уплатнения на дюзите, тече много масло от там.

-8 носача

-задни амортисьори

-ляв всмукателен колектор

-тампон на диференциала

-амортисьори на багажника

-имало е блокирала ролка и пистовият ремък е приплъзвал по другите, всичко

там е за смяна

-S tronic ... за смяна на съединители, понякога задната буквално изчезва.

Отделно има крив праг, ненапаснати луфтове от боядисване на детайли, гуми на абсолютния ограничител и най-гадното е, че 2013г. е била на 167 000км., сега е на 153 000км....

Ако някой иска да си купи кола на 250 000км. и да даде 7-8 000лв. да я направи, да я отнася....

Радвам се, че Филип се отказа от нея.

Ще намерим много по-хубава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има за смяна:

-ляв всмукателен колектор

 

Ако е възможно повече подробности .... Как се диагностицира и цена за ремонта, че брат ми е решил да купува кола с този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше разбита оста на клапата вътре и имаше голям лифт в моторчето.

Решението е нов всмукател, като тук мога да предложа жокер.

Фирмата, която ги произвежда за Ауди е немска и имам тясно партньорство с тях. Пращам им повреден колектор и срещу 400лв. максимум ми връщат нов с гаранция.

Цената в Ауди е 1000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има за смяна:

-8 носача

-задни амортисьори

 

 

 На пръв поглед ми хареса много, возеше стегнато

  ;).

 

Да ти имам разбиранията за стегнато :))

 

Това страшна прогърметина, значи и 100к км си е спестил в обявата...това 36+7-8к става към 1/2 от магазинната цена на кола започваща 7ма година :stupid:

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава е сметката, но нова в такава конфигурация от екстри и мотор е 130 000лв. +.

Според мен това - http://m.mobile.bg/details/11452692561391952енай- доброто предложение ever. :) Лошото е, че извън бюджета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава е сметката, но нова в такава конфигурация от екстри и мотор е 130 000лв. +.

Според мен това - http://m.mobile.bg/details/11452692561391952енай- доброто предложение ever. :) Лошото е, че извън бюджета.

Райно оправи линка, че не се вижда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или "m." отпред

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452692561391952

 

50к за дизелова префейс А5 започва да звучи вече плашещо...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2 години по-нови с над 10к по-евтино...история, история, но това е малко въз, предид, че не е и фейс...леко в страни от пазара ми се вижда подобна цена. Колата не е лоша де.

 

За обезценката мобиле.бг има една удобна графика средно за всички публикувани от тоя модел как върви тенденцията, ето за А5 как е :

post-83136-0-83056800-1453464388_thumb.j

 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти имам разбиранията за стегнато :))

 

Това страшна прогърметина, значи и 100к км си е спестил в обявата...това 36+7-8к става към 1/2 от магазинната цена на кола започваща 7ма година :stupid:

Raino кара колата преди да я вкараме в сервиза, нека каже и той как возеше и как бяха скоростите и т.н на пръв поглед.

Проблемите с S-tronic-a започнаха чак след като поседя на място работеща пред сервиза около 10 минути. Явно като загрее и не се охлажда от въздуха се проявяват.

 

@congo това със салоните и мен много ме притеснява при останалите коли. Този на фона на тях беше като нов ;). Не искам да си мисля тези, които гледах до сега на колко хиляди са били.
Иначе човека каза, че той е правил по 10к на година. Ако за това може да му се вярва колата трябва да е около 200к в момента.
Иначе 2-те а6-тици горе са в една автокъща. Гледал съм ги и тях но много набързо. 3.0 TDI без куатро и с мултитроник са обаче ... Всъшност комбито е с куатро. Имаше още една а6 там 204 коня седан.
 
На мен по снимки ми харесва а6-тицата с рефлекторните фарове. Изглежда запазена. Не ми харесва мултитроника и това, че не е куатро.
Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже и по-евтино https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%E2%80%9311643915/audi-a6в съседния сайт :)

Добре изглежда дее**, дали бартеросват  :gruebel:

 

п.с. Хм явно само нормера споделят ... малко по различна е.

Тая ти харесва ли А6-ца с рефлекторни фарове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...