Jump to content

Смяна на скоростна кутия от автомат на ръчка 1.8T


Kamaz

Recommended Posts

Здравейте колеги,
От половин година карам Audi A4 B6 1.8T предно но след появил се проблем в скоростната кутия и това че не съм привърженик на автомат реших да се разделя със автоматичната скоростна кутия. Ако някой е правил тази промяна в региона на Сливен-Бургас и има впечатления за добри сервизи където могат да направят професионално подмяната. (на човешки цени не като в Порше България) ще съм благодарен на отзовалите се. Също така да използвам и темата че ще търся ск.кутия 6 степенна, помпи за съединител, педал за съединителя, скоростен лост както и всичко това което ще е нужно за подмяната.

Благодаря предварително на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време бях чел, че коляновите валове при 1.8Т са различни при автомат и ръчка. Хубаво е да проучиш въпроса точно какво, как и защо, за да няма изненади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли е належаща тая манипулация? И защо си дал пари за автомат, щом не ти харесва? :) Ремонта на автомата ще струва колкото минаването на ръчка...... какъв по точно е проблема с кутията, ако въобще ти се обсъжда?

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип ръчната кутия на тоя мотор в купе 8Е предно задвижване е 5 степенна.

 

Има и 6 степенна колега.

 

Едно време бях чел, че коляновите валове при 1.8Т са различни при автомат и ръчка. Хубаво е да проучиш въпроса точно какво, как и защо, за да няма изненади.

В моя случай не се налага подмяна на колянов вал както и никаква манипулация по двигателя.

 

Толкова ли е належаща тая манипулация? И защо си дал пари за автомат, щом не ти харесва? :) Ремонта на автомата ще струва колкото минаването на ръчка...... какъв по точно е проблема с кутията, ако въобще ти се обсъжда?

 

Ще започна малко по от рано, купих колата юли месец уж без проблем. Обслужих всичко както си му е реда, по скоростната кутия се усещаше едно претрисане това се усещаше най-вече като се минава през легнал полицай в момента в който слизам от легналия полицаи като подам газ се усеща претрисането все едно сменяш скорост на ръчна кутия, но нали в мултитроник няма скорости  тъй като принципа на работа си е съвсем различен от масовите скоростни кутии. След това смених маслото и това изчезна. След още месец и нещо каране забелязах друг проблем когато трябва да се изкача по голямо нагорнище вдига прекалено много обороти и тръгва доста късно, особенно ако трябва да се кача на зад си е пълна мъка имам случай да се налага да я засиля за да се кача. Стой си на едно място вдига обороти но не мърда все едно на ръчна скоростна кутия като е заминало феродото как боксува същото нещо се случва. Тук преди няколко дни като стана студено след запалване на колата и тръгване веднага без да я чакам да загрее започва да прекъсва с подадена газ тръгва спира тръгва спира докато не загрее. Загрее ли няма проблеми, и това до преди вчера. Както си карах нормално в градски условия изгасих колата слязох след 10 мин се върнах запалих и повече от 2000 оборота не вдигна подам ли рязко газ все едно се дави и губи обороти падат около 500 оборота и иска да гасне подавам ли леко газ стигат до 2000 оборота и си върви така едва едва с 40. Закачих колата с vag-com няма никакви грешки. Тъй като карах на газ пробвах на бензин правеше същото нещо. Вадих клемите на акумулатора за да не е натрупала някоя грешка която не излиза при проверка с компютър но нищо пак същата работа. И след това ходих до няколко сервиза в който се занимават с VAG коли главно и се изказаха че проблема е от скоростната кутия. Но днес идва едно друго НО реших да пробвам друго паля колата стопля се тъй като забравих да кажа когато е студена губи обороти на място докато си стой на P подал ли газ изгасва колата паля и така това пак отново. Загрее ли започва да си държи нормалните 1000 оборота горе долу. Слагам скоростния лост на свободна N и започвам да форсирам пак същата работа забива на 2000 оборота и не иска повече.  След дълго писане това е всичко което се случва във вторник ще карам колата в един сервиз за намиране на точния проблем а това за скоростната кутия исках да се презастраховам дали това става без големи промени освен ясните, и явно няма кой знае какво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, налял си пари вече в тая кола...... самия мултитроник ако работи добре е истинско удоволсвие. Отиди при Мишо.....с 99% точност ще ти каже кква е ситуацията без да е пипнал кутията. И вече си прецени...... ама просто защото има някакъв проблем, не бързай да подмениш половината кола :)

Виждам че си от Бургас обаче..... а Мишо ти е далече.... но поне звънни един телефон...... безплатно е! Е....според тарифния ти план;)

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за съвета на колегата Fireblood по-горе. Следя темата с итерес - не забравяй да споделиш какъв е точния проблем когато разбереш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за радост пичовете който изказаха тежката болест "скоростна кутия" бяха в грешка оказа се далеч по-добър вариант сваляне и почистване на температурни датчици, датчик колянов вал, дросел клапа и дибитомер. След това работата заспа перфектно върви си нормално и явно ще трябва да внимавам на кой се доверявам с диагнозите по колата. :D е за съжаление след всичко това се оказа че торка си заминава тъй като при каране по голям наклон на задна оборотите се вдигат доста а колата почти не помръдва трябва да стигне до около 4300 оборота за да се изкачи по голямо нагорнище. Така че след като оправихме единия проблем сега се започва търсене къде рециклират торкове в България на разумни цени или ще се поръчва от ebay. Благодаря на всички който дадоха съвет за бързо разрешаване на проблема. :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултито няма Торк ,изглежда пичовете не са виждали свалено мулти .Нека разгледат малко мултита поне на снимки в нета ,преди да работят по колата ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мутитроника няма торк конвертор, но има два съединителя - един за предна и един за задна. Интересно е защо е заминал този за задна - той се използва много по-рядко от този за предна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и при автомобил с Мултитроник като цяло задната скорост при голям наклон е проблематична......:) Просто....особеност. Хем с годините ги дработваха, увеличаваха ламелите, нови версии на софтурер ...... и т.н.... но като цяло е един недостатък и автомобила бая си "поръмжава" при голям наклон и задна скорост:)   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Здравейте и от мен, аз също съм решил да сменям автомата с ръчка, но не знам към кой да се обърна за това нещо. Дайте някой майстор в София, който го е правил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...