mafiarulzz Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 Добър ден колеги имам един въпрос?Имам Audi A6 C4 2.5 TDi AAT 1996 avtomatic имам следния проблем с нея.Като я запаля да работи сутрин колата се тресе много след като по работи на едно място около 10 минути тресенето намалява но пак го има. И също като спра на светофара и я сложа на Неутрална пак тресе много... Имам съмнение ще тампоните на двигателя са си заминали но те са с датчик и не ми изписва нищо на таблото от какво друго може да е това тресене? Ако някой е имал такъв проблем моля да каже...Благодаря предварително... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Монк Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 Най-вероятно да е от тампоните . Тия датчици така и не разбрах за какво са , но ако чакаш някъде нещо да ти изпише няма стане тая работа . Аз го имах този проблем преди много години . Смених тампоните с такива за бензиновия , абсолютно същите са на външен вид , но не вършат работа и зимата пак си тресе . Отдавна беше и нови оригинални си бяха огромна цифра , ако не се лъжа 3 - 4 стотака парчето . Трябва да ги погледнеш твоите на какъв хал са и ако са за смяна , ако са паднали като цена нови или по моргите стари запазени ...само не от бензинка Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 (edited) Тампона е електрохидравличен с клапан, май даже няма и датчик ами само управление на клапана. Когато мотора е напразен ход се отварят и тампона става мек. Когато се подаде газ се затваря и тампоните втвърдяват за да не се извърта мотора. Edited December 22, 2015 by radi_nrj Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted December 22, 2015 Report Share Posted December 22, 2015 Моите и 2-та изтекоха преди 3-4 години и нямах особено тресене. Малко си вдигнах оборотите на празен ход и така си карах. Та не мога да си представя от бензиновия да са по-зле от оригиналните изтекли. Но трябва да са от AAR 5 цил., а не от 4-цил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasitt Posted December 23, 2015 Report Share Posted December 23, 2015 Аз сложих 1бр. оригинален свален от ААД без никакви негативи. На външен вид не е същия, но пасва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted December 24, 2015 Report Share Posted December 24, 2015 Явно, ако двигателя си има вибрации оригиналните ги гасят и като смениш става зле. Като се вдигне празия ход ще има ефект със сигурност. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafiarulzz Posted December 29, 2015 Author Report Share Posted December 29, 2015 Карах колата на майстор и гледахме тампоните на двигателя и не личат да са изтекли или нео подобно. Освен да са се втвърдили знам ли...Един познат ме посъветва да не ги сменям че нямало нищо да се промени щяло да си е пак така.Не знам други Аудита от този тип дали така работят особенно за автоматиците.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venciii Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 (edited) 5 цилиндровия е добре балансиран и почти не тресе нищо че е дизел. Няма начин да е както трябва щом тресе. Вижте и тампоните на кутията както и на генерацията. Погледнете и центровката на ГНП. Edited December 30, 2015 by venciii Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 За какви тампони става дума? Колегата казва Тресе сутрин много, после след 10минути намалява...Дюзи, помпа, центровка, компресия, Това са вариантите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasitt Posted December 30, 2015 Report Share Posted December 30, 2015 (edited) И все пак и от тампони! Edited December 30, 2015 by krasitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafiarulzz Posted December 31, 2015 Author Report Share Posted December 31, 2015 Тампоните на скоростите ги смених още лятото.Ще погледна и центровката на помпата,но ако не е както трябва центровката няма ли да мирише на не изгоряла нафта така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loshdancho Posted December 31, 2015 Report Share Posted December 31, 2015 Ще мирише на нафта и ще пуши бяло на студено при лоша центровка, лоши дюзи, и при малка компресия. Ако е от помпата може и да не пуши. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasitt Posted January 1, 2016 Report Share Posted January 1, 2016 (edited) Зависи колко са лоши лошите неща. Защо пък да не работи твърдо от лоша центровка и в същото време да не пуши бяло?! Варианти много,с гадаене няма станат нещата. Edited January 1, 2016 by krasitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafiarulzz Posted January 3, 2016 Author Report Share Posted January 3, 2016 За много години колеги.Не пуши като я запаля сутринт но забелязах че сега като още по студено още повече се засилва тресенето и ме навежда на мисълта че са тампоните на мотора... Защото само тях не смених Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 3, 2016 Report Share Posted January 3, 2016 на колко оборота е като тресе? Не смятам, че смяната на тампоните ще реши въпроса. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafiarulzz Posted January 4, 2016 Author Report Share Posted January 4, 2016 Като я запаля държи 800 - 900 оборота и тресе много как и подам газ тресенето изчезва. И като спра на някой светофар и пак започва да тресе Link to comment Share on other sites More sharing options...
mshbul Posted January 4, 2016 Report Share Posted January 4, 2016 800 или 900? Има разлика. На под нулата трябва да е в началото над 1000 за 40-50 сек и после да отиде към 900. И като позагрее още малко към 750. Вдигни си оборотите на празен ход да не падат под 800 при 85гр. Намали си милиграмите на 2.3-2.6. А ако държиш да дадеш 500лв за 2 тампона няма кой да те спре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafiarulzz Posted January 6, 2016 Author Report Share Posted January 6, 2016 Добре колега а от къде да ти вдигна тези обороти? Link to comment Share on other sites More sharing options...
venciii Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=178490&hl= Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPiTFiRE_ Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Сигурен ли си, че на АЕЛ/ААТ се пипат през ваг-ком оборотите?Не се заяждам, просто един майстор (на когото нямам особено доверие) ми беше обяснявал за някакви шестограми по помпата, и се отказах да го правя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
venciii Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Сигурен съм. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krasitt Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Сигурен ли си, че на АЕЛ/ААТ се пипат през ваг-ком оборотите?Не се заяждам, просто един майстор (на когото нямам особено доверие) ми беше обяснявал за някакви шестограми по помпата, и се отказах да го правя. И все така продължавай да му нямаш доверие на този "майстор"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivajlo petroff Posted January 17, 2016 Report Share Posted January 17, 2016 Смени си десния задължително той се скапва и тресе че чак пломбите ще ти изкапят . Не пипай по мотора и ГНП. Това да дигаш обороти е самозалъгване. Ефекта от оборотите е чак около 1000 а ти до там не можеш да ги качиш. На 4 ян го смених моя десния, е повярвай не си познавам колата. Тампона е станал по нисък, нацепен. Това че след десетина мин зимата поутихва е че тампона се затопля и гумата по него която все още нещо държи е по мека а не дърво .Аз и на други места съм писал, тампони втора ръка търси дали от БГ дали от ибей. моите са от ибей англия по 100 кинта парчето но си заслужават. Имам си и един от БГ за 50 резерв. Предлагат се и от 100 тди петак ,малко видимо се различават железни са опорите а не алуминии, но стават. И накрая за мн години , пък модераторите ако искат да ме трият, те си знаят защо . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now