Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Аз отворих кутията.Има бушони и при мен.4 или 5 са.Всичко е здраво.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги,има едни решетки черни без емблемата/за Б6/,и без хромирани лайсни отстрани...как ви се струва има ли някой да е лагал такава.Видях едно вчера и съм на кантар да си взема такава решетка,но после се замислям,че май се губи от чара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроника винаги ми е на Auto и такива аномалии нямам. Не мисля, че е нормално, но такива оплаквания не липсват във форума.

@Alexander Boichev

Редактирано от bomini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз духам само студено дейва !

Преди лятото имах преблем , че не духа топло откъм шоферската страна, ама сега не дха и от двете страни а духа лед студено, ужасТ 

Дали е запушено радиаточето или моторчетрата по клапите са за смяна/почистваене потенциометри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше от моторчетата на клапите това явление. 

Шофьорското моторче обаче ми скъси живота, докато го сваля...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, да мнооого е шибаничко, маминкта му

Веднъж вече пробвах и отебах. Над педа;ла за газта е, нали ?

Другите зад жабката са лесни дейва ... пууу

 

Смени ли ги или им почисти потенциометрите по оная тема от руския форум?

1 minute ago, bomini said:

При мен беше от моторчетата на клапите това явление. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно отстрани на педала май беше, има 3 болта, единия от които е отзад и трябва да си гумен, че да го достигнеш с ръка... Стоях 2 часа с главата надолу.

Смених ги с други от Спас (more). Старите ги пазя, ако се прецакат и тия, ще ги чистя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става, видял си темата. Ама си трябва да оставиш колата разглобена известно време, за което аз нямам подходящо място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо та я оставиш, разглобена, не те рабрах, извини ме

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, dimitrov788 said:

Съгласен. :)
Малко не се връзва с долната после, ама тогава вече отиваме на много потрошена пара.:hilezh:

Е то по моргите като гледам S4  няма много,от магазина цената е :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, bomini said:

Става, видял си темата.

 

Тази  ми се вижда най добра от всичките, въпреки малкото снмки.

Иначе имам къде да я разглобя

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, Fitil4o написа:

Ясно, исках да знам дали става с почистване.... че не ми се дават кинти :hilezh:

Става.Само надигаш капачето на потенциометъра с макетно ножче и пръскаш 3 секунди с ВД после тръскаш да изтече и въртиш ляво- дясно.https://www.drive2.com/l/8739016/ Ако намериш някое възрастно уиски мога да дойда да давам акъл отстрани така.:hilezh:

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 minutes ago, Passi said:

въртиш ляво- дясно.

Имам нужда от разяснение...?

Пускам му ток да го превъртя от край докрай няколко пъти ли?

 

Имам и спрей за контакт клийнър, май по добре да пръскам с него... ?

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са по толкова, според мен.... Трябва да проверя

 

Кой ше ми гарантира че ще работи и колко време?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше заминало лявото. Сега са заминали и двете дето котролират температурата.

То по големият проблем е свалянето на шоферското, ако трябва да го сваля, то по добре да сваля моето и да го оправя хахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...