Jump to content

GARRET GT2560R особености при монтаж


Recommended Posts

аз имам въпрос към Митака иghostdog като хота разсъждавали по въпроса и имащи опит - а защо никой не слага демпфер от най якия дизел вместо да престъргва и изкусорява едномасови майовици от S2?

все пак и най напомпанатаа бензинка трудно ще достигне въртящия момент на един трилитров дизел с 240 мм съединител

питам щото и аз съм в процес на избор на турбина за моя мъртвороден 1.8Т и даже си харесах EFR 6278 с туйн флоу ама не ми харесва да изгубя благинките на двумасовия маховик

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами май защото най-якия дизел, както и яките бензинки дето са с демпферни маховици, са с повече от 4 цилиндъра и съответно маховиците не пасват на тръца. Всъщност не съм се задълбочавал подробно, но мисля, че това е основната причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са благинките на двумасовия маховик, които ти усещаш или ползваш? Не говоря за мотора, говоря за това, което на теб ти харесва и с какво ти помага този двумасов маховик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опита ми е мизерен

от едномасова 80-тка АБТ и АБК

колата подскача в някакъв момент като зацепи ако не съм достатъчно старателен :)

а с двумасовия пускам селската педала на съединителя и понякога двумасовия трака протестирайки от ниските обороти на двигателя но аз не усещам дискомфорт

на 80сетките и преди и след смяна на съединителите е било така та не е имало проблем от там някакъв

не съм се замислял че на 6-таците е друг маховика и съединителя

ще погледна ъогаеа в етката за нсй мощния 4-цилиндтов дизел преди Б8 че там нрщата съават различни в кутиите блока и окачването на двигателя спрямо кутиите от 87-ма до 2008-ма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/8/2016 at 10:36 PM, Ngoro said:

 а защо никой не слага демпфер от най якия дизел вместо да престъргва и изкусорява едномасови майовици от S2?

Чисто теоретични разсъждения  - дизела няма обороти, а има торк (говоря за чист мотор, без надули турбини). Това е предпоставка за голям, но и тежък маховик. Тежкият маховик обаче е несъвместим с високите обороти на правен бензинов мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото много неприятно с твърд маховик е при преминаването между ускорение и моторна спирачка... Гадно лашкане се получава деба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 7/24/2016 at 10:02, Митака написа:

За намяляване на жегата си поръчах едно такова китайче

Здрасти :) 

Пробва ли ''китаеца'' дали гори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих опит за монтаж, ама неуспешен. Много тясно се оказа, а и нещо нямах много мерак да се занимавам по-обстойно и се отказах. Някой ден може да има втори опит.

А иначе днес (и вчера) метнах 240мм съединител заедно със скоростна кутия от Б5 TQ в комбинация със заден диф от Б4 2.8 Направо се счупих за два дни в бокса, но поне вече съм на 100% готов за настройки.

 

п.п. Благодарности на Ивайло (vaisa83) че днес ми удари много сериозно рамо със нареждането на пъзела обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
Публикувано (Редактирано)

GT2560R Garrett-а, без изнасилване даде тоя резултат:

038018956-big.jpg?r=0

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж капацитета на турбото е 330кс или нямаше желание да я надуваш на макс? на какво налягане е?

Изпратено от моят SM-G357FZ с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше да мине и 300кс на вала, но предпочетох да не се тавани и да е по-сейфти. 282 си е хубава цифра, а и така ми харесва как се мести! :runningdog:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.4 е. На долната графика го има, но забравих да погледна колко е било атмосферното налягане към момента на измерването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По моите сметки щом на гуми е 299Nm, би трябвало на вала да е 367Nm. Смятам го със същите загуби както Тони ми сметна конете - 18,44%

Но тея сметки не са важни. Важното е на гуми какво е показала. Все пак на гуми се движи по пътя. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита бегачка Митак! С кеф да си и даваш газ! Мерил ли си цялата кола колко тежи сега с новата моторетка...куатро? 

Редактирано от kalin3000
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, robobug said:

Трудна работа 330кс...трябва да е много разреден мотора, което пък е безмислено за такава малка турбина.

Няма нужда от разреждане за 330коня на 1.8Т с 2560.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, Калине!

Не, не съм я мерил колко е тежка. Предполагам, че 1300 някъде, че да не е и горница. Колкото-толкова, важното е, че се мести приятно. Само тябва да сложа вече големите спирачки, че с тез 280мм имам едно, макс. две спирания и до там.

Just now, ghostdog написа:

Няма нужда от разреждане за 330коня на 1.8Т с 2560.

Има нужда от биели обаче, че в противен случай май има опастност мотора да роди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въздушния моторът изкара 330коня с 19мм бутален болт на сток мотор, с малки портове, АЕБ няма да има проблеми с биелите, стига да не се кара с лош бензин и да не се дава цялата газ на 5-та от 1500 оборота.

22 minutes ago, Митака said:

Само тябва да сложа вече големите спирачки, че с тез 280мм имам едно, макс. две спирания и до там.

312мм с брембо от БМВ 7-ца. По-добър сетъп за тези пари, няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Митака написа:

По моите сметки щом на гуми е 299Nm, би трябвало на вала да е 367Nm. Смятам го със същите загуби както Тони ми сметна конете - 18,44%

Но тея сметки не са важни. Важното е на гуми какво е показала. Все пак на гуми се движи по пътя. :)

 

По принцип загубите на въртящ момент са по-малки от загубите на мощност.

Обикновено са наполовина процентите.

 

Наистина няма значение, но все пак да поясня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...