Jump to content

GARRET GT2560R особености при монтаж


Recommended Posts

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По спомен дебитомерът на АЕБ е ок до 250-260.

Това 177 грама на колко коня трябва да отговаря грубо?

Виждал съм показания на АЕБ 192 грама по спомен.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

192гр. при AEB няма как да стане.

От 0.6бара до 1 бар ,дебитомера повече от 175-6гр.  не  показва ,само ги дава от по -ниски обороти,а AFRа отива към 13ка , това с чипа за k03

 

При 175гр.на 4500об.  върви повече от чипосана к03 на 1.1бара,но при същите грамове на 6500об.  една идея по - добре от сток 

 

 Та затова май е по - добре да смени тръбата на дебитомера,но пък от друга страна щом казвате че може и с оригиналната ,като хора с доста опит в тая сфера, значи е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно няма еднозначен отговор за размера на дебитомера, за това по-добре да се снабдя с един 3 инчов, че да съм подготвен при нужда.

Преди 16 часа, Jawbreaker написа:

 Преправя се доста лесно към кутията на въздушния филтър, май не се и режеше, само трябва да вземеш с правилната ориентация, по-късно мога да ти пратя номер.

Давай ако може този номер.

На 4.08.2016 г. at 23:27, turbofen86 написа:

Помпата и аз я мислех и накрая монтирах една АЕМ 320

Такава ли? От къде я напазари?

Преди 16 часа, ghostdog написа:

бензинова помпа можеш да си вземеш от 2.7Т или по-новите 1.8Т-та с returnless fuel system и двете ще ти свършат работа до и над тези коне.

А ти нямаш ли някаква такава излишна за продаване? :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 2560, което си избрал трябва да може да добута до 300кс на 1.5бара.

Помпа може да ползваш от Б4 с механичен инжекцион.

 

За електроника си мисля, че е по-добре да се ползва АПУ/АНБ компютър с дросел без жило, новия тип дебитомери и мап сензор.

Тогава мапера ще каже какъв хаузинг да ползваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, robobug said:

Това 2560, което си избрал трябва да може да добута до 300кс на 1.5бара.

Помпа може да ползваш от Б4 с механичен инжекцион.

 

За електроника си мисля, че е по-добре да се ползва АПУ/АНБ компютър с дросел без жило, новия тип дебитомери и мап сензор.

Тогава мапера ще каже какъв хаузинг да ползваш.

:rock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, robobug написа:

 

Така си е, че даже 330 коня й дават да изкарва турбината по спецификации, но не искам толкова със сигурност, поне не и със стоковите биели. За електрониката сигурно наистина е по-добре да се ъпгрейдне и тя, но за сега не ми се захваща  да преправям толкова кабеляк. То предполагам не е лошо и на по-новия тип бобини с вграден комутатор да мина, но и там пак има разправия с кабеляци, а и даване на още кинти.

 

Преди 1 час, Jawbreaker написа:

 

:zustimm: Мерси! Това влиза без преправяне в стоковата филтърна кутия на АЕБ, така ли?

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, Митака said:

А ти нямаш ли някаква такава излишна за продаване? :zustimm:

Ако можеш да изчакаш един месец-два ще ти я подаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Митака написа:

 

:zustimm: Мерси! Т ова влиза без преправяне в стоковата филтърна кутия на АЕБ, така ли?

Влиза без много преправяния в кутията на AGU, предполагам, че не е много по-различна на AEB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Митака написа:

 

Такава ли? От къде я напазари?

 

Същата,от същото място.

 

 

За по -големия хаузинг трябва да се пилне малко кутията,а и начина на захващане е друг,но с малко въображение не е нищо особено да се направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност всичко е въпрос на избор,аз поне нямам забележка към помпата и със сигурност е по- добре от китайско валбро.

Каквато и да избереш друга, ще трябва да е втора ръка, нови не си заслужават парите ,точно за хоби проекти като нашите

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега се намери помпа от 2.3 NG механична инжекция.

Боби, мерси за предложението, ще се възползвам от него ако тая от NG-то нещо сдаде багажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghostdog написа:

Ако си мислиш, че този АЕМ, който си взем е Американски.... много се лъжеш!

Ako се скапе обещавам да се похваля

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Ъпгрейда на дебиЛомера е почти готов. Остава само да захвана тромпетчето към кутията и е готов за монтаж.

В ляво е стоковия дебитомер, в дясно присъдения от ВР6

037338668-thumb.jpg?r=0 037338669-thumb.jpg?r=0

Генерацията реших да е от S4 B5 (благодарско на Боби за уточнението на диаметъра на тръбите).

Остава да реша какво масло да сипя. До сега карам само с Repsol Elite Evolution SAE 5W40, но май няма да е зле преди настройки да мина на REPSOL CARRERA 5W50. Какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм карал и с двете: доволен съм. Последните 4 смени са ми с 5/50: все пак една туба стига. На около 7-8 хил км го сменям и мотора утихва значително. Не помня, но и с 5/40 беше така. На магистрала с 180 не качва повече от 110 градуса при 35 външна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Едно по едно отмятам нещата, които трябва да се направят преди настройки. Генерацията от S4 от няколко дни вече е монтирана. Голяма радост е, че все едно е правена за Б4-ка. Гърнетата и чупките на тръбата между тях са 1:1, има разлики само в закрепването, които се преправят за нула време. 

037385222-thumb.jpg?r=0 037385223-thumb.jpg?r=0 

Всички снадки изпрасках с V-скоби:

037385224-thumb.jpg?r=0 037385225-thumb.jpg?r=0 

При нормално каране генерацията е малко по-шумничка от стоковата, но все пак доволно тиха. Раздаде ли се всичката газ всеки се обръща да види к`ва е тая бегачка! :hilezh:

А изненадващото за мен е, че ефекта от генерацията е доста усезаем. Колата се усеща сякаш отпушена и олекнала. Това го доказва и факта, че на 4-та и 5-та 228мм съединителя започна на боксува, макар и само с чип на 1 бар. Минаваха ми мисли да настройваме с тоя съединител, ама явно нЕма да е. 240мм си чака реда. Освен него остава да сложа бензиновата помпа и Сааб-ските инжектори и съм готов.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Евала: добре се получава!

 

И аз карах с С-ково крайно гърне, но много бучи на магистралата и го махнах. Наистина много отпушва...

 

Фунията пред дебитомера от Галакси-то твоя изработка ли е? Аз не помня в кутията на Шаран 2.8 да имаше такава... Аз такъв купих, но беше отдавна и съм я изхвърлил.

Питам, защото казват, че на дебитомер с решетка не му трябва фуния...

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията понабръмчава повече от колкото ми се иска, но не мисля да я сменям. Най-много да пробвам да добавя един резонатор преди средното гърне, който да понамали малко децибелите.

Фунията пред дебитомера от Галаксито е моя изработка. Перфектно ми пасна тръба от водопровод, само й направих раздувка от единия край и малко я пооформих и напаснах. Стоковия дебитомер също има решетка, но си има и фуния. За това реших да сложа и на този. Според мен идеята й е, поемането на потока въздух да става от по-голямо сечение (площ) от колкото е отвора на хаузинга, а също така и по-равномерен поток, за което също спомага и решетката.

Между другото монтирах и бензиновата помпа от 2.3. Преди това се заиграх и направих сравнение със стоковата, исках да видя каква е разликата. При 3.5 бара налягане на горивото и напълно отворени инжектори (саабските 370цц) разликата е поносима, при стоковата помпа спада на налягането е 0.4-0,5бара, а при помпата от 2.3 спада е около 0.3 бара. Обаче от това нялягане на горе нещата стават различни. Например при 5.5бара налягане на горивото, 2,3 помпата има пад от 0.5бара, а стоковата има пад почти 2бара. Та в тоя ред на мисли монтирането на по-яка помпа си е добра идея, особено ако се знае, че ще има моменти на напълно отворени инжектори.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Монтирах инжекторите. Очаквах да има известни драми, но са минимални. Има много леко менене на обороти при празен ход, но не е постоянно. Явно това е заради неправилния ъгъл на впръскване. Приключих и с приготовленията по съединителя и всичко е готово за монтаж.

Нови присъединителни и центриращи отвори на маховика, като за целта изработих дорник върху който да се захване при обработката:

037479585-thumb.jpg?r=0 037479586-thumb.jpg?r=0 037479587-thumb.jpg?r=0 037479588-thumb.jpg?r=0

след това челосване и шлайфане:

037479590-thumb.jpg?r=0 037479591-thumb.jpg?r=0 037479613-thumb.jpg?r=0 037479615-thumb.jpg?r=0

накрая статично балансиране:

037480028-thumb.jpg?r=0 037480029-thumb.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...