bobretty Публикувано 1 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2007 За много години на всички,нека сме живи и здрави. Та на темата, понеже се застоях малко в къщи и започвам да си мисля за глупости.Аз съм риболовец и ми е много мъка като ми изчегърта гърнето по черните пътища.Пари за джипка нямам,чудя се дали няма някакъв вариант А6-95-комби,да започне да се повдига като олроуд.Някой знаели нещо по въпроса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donov Публикувано 2 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2007 Едва ли.Според мен си купуваш един allroad и си караш с него.А това е допълнителна екстра.Ако искаш може да отидеш в сервиза на Ауди и да ги питаш възможно ли е.Според мен не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 2 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2007 възмойно е да стане това което искаш има няколко варианта но са скъпи затова ти предлагам следното нещо купуваш си тампини които се слагат между пружините и си готов за малко пари голям резултат но колата вече няма возия почва да вози малко по твърдо но за сметка на това е много по стабилна на завой така едно време когато имах нисан му правих спортно окачване за без пари ефекта е огромен като се има впредвид че става въпрос за 25 лева а за толкова пари всеки знае че не може да си купиш спортно окачване така че ако искаш купи си около 5 тампона твоя размер вдигно някое колело на крик постави всичките тампони като гледаш да са разположени на по 120 градуса спусни колата и виж резултата ако ти хареса купи си още тампони и ги наслагай ако пук не поне няма та те е яд чеси дал минимум по 200 лева на пружина е не си доволен от резултата другото предимство на тампоните е че можеш много лесно да ги свалиш ако искаш да ти вози по меко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
99ufo99 Публикувано 2 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2007 Колега, за какви тампони става въпрос по-точо ? Чувал съм че някой ползват топки за тенис на корт ?!? незнам колко е вярно.. то така съм чувал. Дай повечко инфо за тампоните .. ? 10х ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 2 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2007 Колеги аз също съм рибар и скиор. Проявявам голям интерес по темата. Упражнението с тампоните съм го правил на Митсубиши. С по три тампона на предните пружини предницата се повдигна с 2см. Возията стана отвратителна /тя и без това си беше твърда/,а стабилността не се промени. Според мен една идея по дълги пружини от оригиналните ,17 джанти, подходящи гуми и...... готово Разбира се не съм специалист и бих обмислил всякакви идеи които колегите предложат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 3 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2007 Колега, за какви тампони става въпрос по-точо ? Чувал съм че някой ползват топки за тенис на корт ?!? незнам колко е вярно.. то така съм чувал. Дай повечко инфо за тампоните .. ? 10х !тампоните са обикновенни тампони които се слагат между пружините продават ги почти на всякаде цената им е 1 лев за брой отиди в магазин в който продават части за лада и питай за тампоните сигурен сам че ще ги имат аз съм си ги купувал от такъв магазин според зависи колко искаш да си вдигнеш колата но според мен си взвми 4-5 броя и пробвай както казах това е най евтиния вариант за повдигане на колата лесен монтаж и демонтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobretty Публикувано 3 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2007 (Редактирано) възмойно е да стане това което искаш има няколко варианта но са скъпи /кажи нещо и за скъпите варианти,аз съм чувал, че Subaru имали такава екстра която била електро-механична и по елементарна и надеждна от ситроенската. Редактирано 3 Януари 2007 от bobretty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 3 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2007 (Редактирано) ........ Митсубиши. С по три тампона на предните пружини предницата се повдигна с 2см. Возията стана отвратителна /тя и без това си беше твърда/Нормално.... Интересна тема се заформя и с интерес ще я следя как да спестя 20к+ правейки А6 - allroad.... Редактирано 3 Януари 2007 от shavo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Някъде в темите четох ,че колеги с В4 сменяйки амортисьорите си случайно са постигнали желания ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batececo Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Тампоните са по 1-2 лева бройката и приличат на буквата "Ш" или на буквата "Е" ама много "BOLD-ната" (мнооого много дебело Ш или Е) , на един познат пасата (комби) от много товарене "клекна" и го "оправихме" като сложихме по 3 тампона на пружина на около 120 градуса (на око), може и повече тампони да се сложат, повече ще се вдигне и ще вози още по твърдо, иначе пасата след слагането на 3 тампона на всяка задна пружина започна да подрусва бая... Получава се нещо от сорта: /*/*/*/ (ако приемем, че наклонените черти са ти пружината, а звездичките - тампона) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torbalan Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 И мен живо ме интересува тази тема, пак поради същата причина - рибар съм. Ама понеже съм и QUATTRO съм чувал, че хич не е добре да се прави това упражнение с колицата, та затова се спрях овреме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batececo Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 ... понеже съм и QUATTRO съм чувал, че хич не е добре да се прави това упражнение с колицата, та затова се спрях овреме. Защо не е добре? Става по нестабилна колата ли? Или се разбива окачването заради по-твърдата возия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Защо не е добре? Става по нестабилна колата ли? Или се разбива окачването заради по-твърдата возия?И двете ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 Според мен С4 е повече от стабилно и по висок клиренс едва ли ще му се отрази. Няма как да навреди и на куатрото. Тампоните колеги са си пълна порнография. Аз лично бих ги използвал ,но само на пикап или кола за работа. Трябва по-генерално решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 Някъде в темите четох ,че колеги с В4 сменяйки амортисьорите си случайно са постигнали желания ефект.Вчера сменях амортесиорите на Б4 (комби) но от повдигане не забелязах разлика (но тя на височина ми е добре ) МОНРОЕ пълнители за предни цена 64лв задни 58лв тампон и лагерче за един амортесиор 35лв ГАРАНЦИЯ 2 години но при смена на нови пружини ефект ще има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 Като повдигнеш задницата става доста нестабилна на завои с висока скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 сега за скъпите варианти разглабяте макферсона взимате пружините и отивате в някоя морга и питате за същите пружини (външен диаметър на пружината диаметър на телта на пружината) но с повече намотки и по дълги. ПРЕДИ да си купите пружините се уверете че стъблото на амортесиора е достатъчно дълго и ще може тои да работи нормално с по-дългите пружини по принцип повечето коли имат доста аванс но ако няма ще трябва да си купите амортесиори с по дълго ако намерите и с по дебел стъбло. след което сглобявате макферсоните и се радвате на резултата. по магазините се продават и усилени пружини но не се лъжете с тях колата ви няма да стане по висока от оригиналното и само ще си дадете парите. Другия скъп вариант е да си купите по големи джанти и по високи гуми но при този вариант колата колата започва да харчи с 10% повече ускорява по бавно но се улеличава максималната скорост и километража показва с няколко километра по малко при колите с двигатели над 120 коня ефекта е слабо забележим а за вариянтите на мицубиши тои е ефективен но е много скъп това са хидравлични амортесиори които не са толкова лесни за поставяне но ако има вав форума някои с пари за харчене за глупости нека опита и каже какво е постигнал ако има нещо неясно питайте ще ви обясня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 сетих се и за друг евтин вариант за повдигане без да се развали возията и е много ефективен преди време си купих лада да се возя на село из нивите но тя беше толкова виснала че постоянно купето удряше в деференциала затова си купих пружини от лада комби и подложки под пружините (тампоните приличат на геврек и струваше 3 лева ) когато ги сложих резултата беше удивителен колата се повдигна с повече от 10 сантиметра. Ако сте решили да изпробвате този вариант си купете най-високите подложки за да има най-добър ефект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobretty Публикувано 7 Януари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 [за вариянтите на мицубиши тои е ефективен но е много скъп това са хидравлични амортесиори които не са толкова лесни за поставяне но ако има вав форума някои с пари за харчене за глупости нека опита и каже какво е постигнал ако има нещо неясно питайте ще ви обясняКажи нещо повече за тези хидравлични амортесиори,трябва ли им хидр.помпа?Горе-долу за колко пари става аъпрос и някой може ли да го направи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 Колеги не е ли възможно да разберем размерите на оригиналните пружини и респективно да търсим по дълги (с повече намотки). Убеден съм че ще се намери нещо подходящо,пък било то и от друг автомобил изключая Рено. Много се чупят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 не сам много запознат с тези амортесиори само сам чувал за тях нещо подобно като на ситроените но тези амортесиори както и които и да било хидравлични амортесиори на са пригодени за оф роад каране а и такива са само задните амортесиори преди 2 години карах опел омега комби 92 година та неините задни амортесиори имаха въздухни възглавници които се напомпваха с компресор или помпа и колата се повдигаше с около 15 сантиметра пред очите ми не са скъпи и не изискват никаква хидраввлична помпа само едно компресорче на 12 волта или една помпа каф ти високо кеф ти ниско ако познавате някой с такава кола го помолете да ви го покайе финтила за помпане се намира в багажника от дянсо близо до задния стоп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 Все си мисля че колата ще изглежда идеално с чисто нови оригинални пружини и няма да има нужда от повдигане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 7 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2007 въпроса не колата да седи добре а да се повдигне за да може да се кара по добре из нивите като се наложи а не да я направиш като воинишка манерка и най лошото на спукаш картер това е смисала на зададения въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pelala Публикувано 8 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2007 Ефекта с повдигане на задницата без да го искаме го постигнахме когато си сменях амортисьорите миналото лято .Майстора в бързината не беше сложил правилно чашките на задните - беше ги обърнал на обратно и задницата вирна с 7-8 сантиметра.Амортисьорите са Билщайн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 8 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2007 хора разберете че никои амортесиоти не влиаят на височината на окачването освен хидавличните или пневмавичните единствената задача на амортесиорите е да гасят вибрациите и толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване