Jump to content

Audi A4 2.5 TDI QUATTRO 180hp


Recommended Posts

Като за изгледа........добре изглежда! Разбира се, шанса километрите да са реални е колкото аз да доживея да видя за втори път Халеевата комета...... но кой знае....понякога дълголетието ни застига :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 160
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За парите да :) Но от тук нататък новия собственик който ще я вземе на "далавера" ще я плати още един път и тея пари ще ги даде като първоначално обслужнане,регистрации,застраховки,еко такса и винетка + някой друг малък косур :)

Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за изгледа........добре изглежда! Разбира се, шанса километрите да са реални е колкото аз да доживея да видя за втори път Халеевата комета...... но кой знае....понякога дълголетието ни застига :hilezh:

 

Дай Боже всекиму такова дълголетие. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да се каже , но виж тази обява: 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455109748746232&f1=details  

 

Не защитавам никой , ама колата си изглежда добра за парите.

Та аз взех същият...даже типптроник, рнс-д бозе, тунер, аке180кс, пердета , ЕСП регистриран за 3800лв.

 После още валове, помпа и ангренаж и рейка-3000лв и други работи- гуми, акумулатор 1000лв.

 А този като го гледам добре е измит и намазан....даже не е фейслифт...моя показваше 214 000 по табло а реално сигурно е над 400 000 тоя е горе долу толко, че и повече...по-стар е. Кой го купи ше остане "доволен"...поне е измит и намазан обилно.

 Трошегуб...

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отклонявам се от темата но какво точно трябваше да е сравнението на въпросната обява по-горе с е39 ? Макар и при 525d да има проблеми комън рейла на бмв е в пъти по-добър от душегуб. 

 

Та аз взех същият...даже типптроник, рнс-д бозе, тунер, аке180кс, пердета , ЕСП регистриран за 3800лв.

 После още валове, помпа и ангренаж и рейка-3000лв и други работи- гуми, акумулатор 1000лв.

 А този като го гледам добре е измит и намазан....даже не е фейслифт...моя показваше 214 000 по табло а реално сигурно е над 400 000 тоя е горе долу толко, че и повече...по-стар е. Кой го купи ше остане "доволен"...поне е измит и намазан обилно.

 Трошегуб...

 

 

И според тебе е нормално да го направиш това упражнение ?  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както можеш  да прочетеш , съм почти съгласен с теб. Различни са цените на придобиване  и  оттам се получва различно тълкуване.

А след покупката какво ще стане , никой не знае , евентуално може да се  ползва "статистиката".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буахахаха, данчо, тая дето си я взел, ако беше на 400к щеше да си уцелил кьоравото! Тия коли дето идват тука са по над 600-700к, смехотворно е да вярвате обратното! Ако ви се занимава проверете си я в ауди, ама да не ви боли главата после...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буахахаха, данчо, тая дето си я взел, ако беше на 400к щеше да си уцелил кьоравото! Тия коли дето идват тука са по над 600-700к, смехотворно е да вярвате обратното! Ако ви се занимава проверете си я в ауди, ама да не ви боли главата после...

След като съм я разглобявал, мислиш ли, че мнението ти е меродавно? Или аз да не вярвам на показателите за износване(цилиндри-бутала) или по нагара и потъването на клапаните, или по помпата, или по новите сменени валове, и два стари.... Човека  е сменил един път валове и при втората смяна се е отказал сменил е два и я е продал наполовина направена...  защото и помпата е била тръгнала...а там 500 000 е макс живота при биодизел и по малко. е колко е сега според теб? 400 000 или 600 000.  За две смени на валовете макса е по 200 000 км на смяна. Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един такъв въпрос. Има ли поне един душегуб оунър, който спокойно да тръгне до Германия примерно и да не му е присвито сърцето кога точно ще спре порутника? Аз не вярвам, че към днешна дата има душегуби на пазара на 180к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегубите не са карани много. Повечето са на по 300-400к км. Не си мислете, че на европейците им е бездънен джоба и ги карат и ремонтират докато не станат на по 1 000 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...