zezo_inter Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Колеги бих искал да повдигна колицата си ауди а3 1.8 125 к.с 1998г АГН мотор.Причината забърсах един камък където мислех че ще мина над него,но уви.Забърсах картера.Няма начин,ще се прави.Мисълта ми е с какви пружини мога да вирна малко предницата без да сменявам амортесиори.Сега се държи доста стегнато и здраво на пътя общо взето е много стабилна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Да наистина е много ниска предницата на нашите а3-и и аз от началото до като не бях свикнал с височина й обрах някой неравности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Да не живеете на луната или да ги ползвате за оффроуд? Тук има високи шахти, неравности и прочее и пак не съм опирал никъде. Единствено съм засядал веднъж в 2 зверски дълбоки дупки едновременно, защото бяха 1 - пълни с вода, 2 - нямаше от къде другаде да мина (да ги заобиколя).Аз залагам на това, че са омекнали пружините, износени са. А3 смея да кажа е автомобил с прилично високо окачване. И по-добре, иначе някои щяха да се изживяват като хондаджии. Като цяло грешното повдигане на автомобила може да ти разбие окачването доста бързо, особено по нашите пътища. Идеи като "как да си повдигна колата с цени на части като от всичко по левче" е лудост, която може да ти коства още разходи след това. Пробвай със стандартни пружини, както казах твоите може да са износени вече, можеш да намериш комплект окачване на прилични цени, да не говорим, че Ауди имат окачване тип "лоши пътища", което ти е съвсем достатъчно да се возиш по пътищата тук безпроблемно. Само че ще трябва да разбиеш касичката.ПП Ако искаш да предпазиш двигателя, можеш да си вземеш метална кора за под него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Authentic Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 И мен ме интересува. В момента съм на оригиналното спортно и освен, че возията е на лагерница, успявам да задирам във всеки подземен паркинг. Четох, че някой повдигат с подложки за макферсона, които се слагат под бомбето, но не знам до колко е удачно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 31 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Да не живеете на луната или да ги ползвате за оффроуд? Тук има високи шахти, неравности и прочее и пак не съм опирал никъде. Единствено съм засядал веднъж в 2 зверски дълбоки дупки едновременно, защото бяха 1 - пълни с вода, 2 - нямаше от къде другаде да мина (да ги заобиколя).Аз залагам на това, че са омекнали пружините, износени са. А3 смея да кажа е автомобил с прилично високо окачване. И по-добре, иначе някои щяха да се изживяват като хондаджии. Като цяло грешното повдигане на автомобила може да ти разбие окачването доста бързо, особено по нашите пътища. Идеи като "как да си повдигна колата с цени на части като от всичко по левче" е лудост, която може да ти коства още разходи след това. Пробвай със стандартни пружини, както казах твоите може да са износени вече, можеш да намериш комплект окачване на прилични цени, да не говорим, че Ауди имат окачване тип "лоши пътища", което ти е съвсем достатъчно да се возиш по пътищата тук безпроблемно. Само че ще трябва да разбиеш касичката.ПП Ако искаш да предпазиш двигателя, можеш да си вземеш метална кора за под него.Колега все пак нищо не казваш как да я повдигна че да е по висока??.А ми говориш за офроуд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Казал ти е колегата.Пружините ти са "уморени" и за това ти е увиснала предницата.Не са чак толкова ниски А3-те,ако са със стандартното окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 (Редактирано) Да ти снимам поляната пред гаража ми , иначе наскоро сменях предните пружини и наистина колата се вдигна ,но все пак си е ниска за мен Карам служебна кола Dacia Logan 2012 г , за нея мога да кажа ,че е висока кола + това няма такава мека возия дупките и неравностите не ги усеща . Правена си е точно за нашите пътища ,но на хубав път не е чак толкова стабилна за разлика от Аудито ,което залепва за пътя Редактирано 31 Януари 2016 от ianiovski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Ееееее намери какво да сравняваш,Дачия с Ауди.Аз имам служебна кола Рено Канго,която получих чисто нова,но не я сравнявам с нито едно от двете ни Аудита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 31 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Примерно ако сложа пружини от дизелова А3-ойка? Понеже аз мисля че е със спортно заводско окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
versay13 Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 Има един майстор в в божурище мойта я повдигна 2 сантиметра пак е нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 1 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 (Редактирано) Как я вдигна?Какво и прави? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
versay13 Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 Щте те излажа даже ми каза и отзад може Ако искаш телефон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 2 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Иначе някой знае ли дали с пружини от дизелово ауди ще се вдигне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Влез в Шкода форума има тема за повдигане на Октавия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jerrish Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Да от дизел трябва да са пружините,и на мен така ми казаха.Но аз не съм ги сменяла,защото пък тези са ми нови, и няма смисъл да я правя тази гимнастика сега.И аз вчера я закачих на един надигнат тротоар. Редактирано 2 Февруари 2016 от Jerrish Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 2 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Добре тогава от какво дизелово ауди да търся пружини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 От дизелова А3-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 6 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 От дизелова А3-ка.има ли значение от какъв дизелов мотор и трябва ли да е quattro? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Дизеловия мотор при А3 8L е само един - 1.9TDI. Не е задължително да е quattro, като ако ще се взима от quattro могат да се ползват само предните, понеже отзад са на независимо окачване и имат разлика с тези, които са само на предно и с греда отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 7 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Само с дизелови пружини колко би се вдигнала колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Няма да се вдигне повече от нормалното.Възможно е при теб заради омекнали пружини да е увиснала предницата.Това е със стандартното окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Motty Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Не забравяйте, че има и вариянт за повдигане с оригинални чаркове. До колкото си спомням се водеше "пакет за лоши пътища", не е лошо да се погледне какво казва "ЕТКА", преди да слагате дизелови пружини....!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 На Б4 2.0 90 кс. Преди години слагах такива от дизел опред колата се вдигна 3 пръста и разстоянието между веждата и гумата е 6 пръста сега . Мисля че ще се вдигне доволно , може и да е много да се наложи и отзад да вдигаш . Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zezo_inter Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Колеги,подобно на Шкода и Волксваген форума за подлагането на втулки, бих искал да питам относно повдигането на предницата на а3-ойката дали някой е изработвал такиви и ако да да сподели размери.И дали размерите втулките които са описали другите колеги от форумите са същите и биха станали за Аудито? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Старото ми А3 беше 1.6 с оригинални пружини и амортисьори беше мега мега високо.. предполагам може твоите или да са изморени както твърди колегата Веселин Велчев. п.с.-Просто от интерес дали би могъл да приложиш снимка да видя височината на колата ти? Понеже моята също е доста ниска, но принудително... За мой късмет само 1 път съм пръскал картер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване