Krica Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Колеги имам питане относно загряването, имам б6 1.9 тди awx смених термостата с оригинален и все същата Загрява бавно,и ме поддържа температурата, примерно загрява до 70 пускам климатроника по надолнище без газ на скорост и пада температурата, а когато запаля едната перка ми се върти с ремъка може ли това да е причина за това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Свиквай колега,по нанадолнище без газ, разхода на гориво е = 0 ,тоест не изгаря гориво - няма топлина .Като включиш и парно, как няма да пада стрелката.Това го броя като недостатък на ТДИ.Иначе при нормално каране трябва да си държи 90 градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rAz1eL Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Моя двигател явно е дефектен след 20км спускане стрелката мърда 1-2мм от 90градуса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 То така става като проблемните коли станат повече от здравите. Почват едни легенди,че НЕ нормални неща са нормални.А и забравих трябва да свикваш И моята е от развалените дето си държат около 90 градуса по табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 По надолнище колите ни стават перпетомобилета, даже почват да връщат гориво и да пълнят резервоара . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 (Редактирано) Моя двигател явно е дефектен след 20км спускане стрелката мърда 1-2мм от 90градуса колегата е писал че мотора е загрял 70 градуса,а не 90 и става въпрос за спускане без газ.Нямам намерение да споря, за никой не е таина че ПД моторите си изстиват при продължително спускане по наклон.Другото което ми идва наум е да не би да е затапен или софтуерно ограничен ЕГР-а,още един фактор за по бавно загряване на мотора Редактирано 9 Февруари 2016 от di4evv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 За мен е било тайна до сега явно.Или може би не съм се спускал по ски писта.Нямам идея. За времето от както карам ПД,не че е много.Никога не съм забелязал подобно нещо.Аз също нямам намерение да споря.Повечето колеги са със затапени ЕГР-и и какво ли още не.Пък после загрявали бавно.Загряват си нормално за дизели,че е по бавно от бензина е ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birolino Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 При мен на същият двигател със същите симптоми-смених термостата с евтин, не марков-нямам проблем.След 10-15 мин. на място твърдо 90 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) колегата е писал че мотора е загрял 70 градуса,а не 90 и става въпрос за спускане без газ.Нямам намерение да споря, за никой не е таина че ПД моторите си изстиват при продължително спускане по наклон...Напълно подкрепям това мнение , моята кола примерно се държи по същия начин при тези условия и въобще не смятам че е за смяна на термостата. При незагрят двигател до 90 градуса циркулира само малкия кръг, а при спускане няма натоварване на двигателя съответно няма как да продължи да загрява. Парното е пуснато и съответно играе ролята на охладител на "малкия кръг". Не случайно на дизелите се монтират допълнителни подгревателни свещи на антифриза или ел. парно да топли купето (да помага на парното). п.с. Само за инфо - във връзка със загряването - преди две седмици бях във Финландия, където се возих на три различни коли при външни температури -26...-28 градуса. Нито една от колите не можа да достигне 90 градуса за извънградски 45км - нормално шофиране 90-100км/ч (колите бяха модели 2014-2015 - сигурно са за смяна на термостати пък де да знам ) Редактирано 10 Февруари 2016 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Хайде и от мен малко,че карам AWX вече 7-ма година. Най-точно го е написал ivailo_slavov преди мен. Карах колата около година, а може и малко повече с прецакан термостат. Прецакан, в смисъл НЕ затваряше напълно. Съответно колата трудно достигаше 90 гр дори и лятото и то след примерно 50-100 минати км. При всяко по-продължително спускане температурата падаше на около 70 гр по табло. Зимата рядко минаваше над 70 градуса....пак при по-големи натоварвания. след замяната му ( с "неоригинален" бер) колата започна да си загрява и да си държи точно 90 гр по табло, но това не става супер бързо. А и зимата, при пуснато парно и температури околни под 0 за 10 км до работата ми НЕ загрява до 90 гр. Когато не е загряла...избичиш парното и спускаш е съвсем нормално да ти паднат градусите и при изправен термостат. Проблемен термостат ще установиш със сигурност, ако си изключил парното, колата си я загрял хубаво до 90 гр.(минал си над 50-10 км), времето е над +10 гр външна температура и при спускане без газ по нанадолнище температурата ти пада под 90. Тогава вече сигура термостата ти е недозатворил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Моя двигател явно е дефектен след 20км спускане стрелката мърда 1-2мм от 90градуса ами не знам дали е дефектен мотора ти колега ,но днес я закачих на вагком и 2 мм преди 90 градуса по табло, по комп го дава точно 77.4 гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Всеки дизел изтива бързо по инерция, а който н знае че стрелките са далече от точните мерки просто е пропуснал да разбере това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 С изправен термостат, оригинален ако може да се каже така, положението е малко по-добро Иначе дизела загрява баааавно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 Дизела има по-високо КПД от бензина работи с бедни смеси и няма дросел(поне караните от мен) за това загрява бавно и изтива бързо. Единственият вариант да задържи температурата е ако му се спре свежият въздух. Дросел или клапа в ауспуха(моторна спирачка), която само при товарните е налична. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване