its0 Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Здравейте колеги, ще сменям автомобила си и съм се спрял на Audi A6 модел около 2000г. Нуждая се от вашите мнения и опит във връзка с избора на двигател. Като цяло съм се спрял на 2,4 quattro (165 к.с.) или на 2,8 quattro (193 к.с.). Искам малко повечко информация относно двигателите - има ли голяма разлика между тях освен в мощността откъм обслужване и чести проблеми. Общо взето искам да ми помогнете да си избера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
raffa Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 1.8Т quattro 180 к.с не е ли по-добрия вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 По-добрия вариант е 1.8Т но се намира трудно. Аз бих се насочил към 2.8. Попринцип са здрави мотори, но трябва да е гледан(както всеки друг) за да нямаш ядове. Колегите(както и аз) ревът от течове на масло от гарнитурите, но това си е общата болест на V-обвазния двигател. Моята лично не ми харесва заради трудното обслужване, иска повече време. 1.8Т би бил доста по-лесен за обслужване, защото е по-достъпен и мястото не е чак такъв кът. Двигателния отсег е така шибано направен, че големия двигател си е проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Гледаш за течове на масло,горене на масло,паразитни шумове и светещи ламБи по таблото.2.4 и 2.8 си приличат само по външния вид и разхода на гориво,т.е. 2.4 не си заслужава отникъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomchip Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Колеги и аз съм се насочил към А6 Ц5. Засега съм се насочил към 2.8 и 2.7 битурбо. 1.8 Т 180 к. също е вариант,но не се намира лесно... Та кой от двата мотора бихте ми препоръчали 2.8 или 2.7. 2.7-мака с тези 2 турбини ми се струва доста по скъп за поддръжка? Също така искам да сложа газов инж. И последно колко горе долу гори един 2.8 среден разход,защото по характеристики не е вярно показва 10.8 среден и15.4 градско. Общо взето това ме интерисува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) При мен средния разход е около 13 газ,70-75% градско в Плевен,2.7 гори с около 2л повече при мен. Редактирано 15 Февруари 2016 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Тоя разход си е баш верен. 12-15 градско бензин и съответно 8-10 извън, съответно 14-16 градско газ и 10-12 извън града. Тежки коли са това все пак, стари двигатели с не малък обем - похапват си. 2.7 ще е нагоре даже, както е казал колегата Редактирано 15 Февруари 2016 от petrishki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Разхода много зависи от това какво ти е градското. При мен на моето "градско" което е отсечки от по 2-3 километра в посока разхода е около 20-22 газ. В голям град ми е падал доста под 20л. Ако се плашиш от турбините на 2.7 си вземи 2.8 но аз не бих се лишил от кефа, а реално поддръжката да е еднакво сложна и при двата. Мен ако питаш бягай от автомата при тия кошници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Тук нещата опират до приоритети,защото единственото общо между 2.8 и 2.7т е броя на цилиндрите,т.е. мноооого са различни като усещане.Като сляза от 2.7 на 2.8-цата и имам чувството,че нещо му има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 1.8 T не е за купето на А6 според мен , 2.8 с малко играчка става супер кола и като вървеж си е доста адекватна . 2.7 е друга баница но реално не е кой знае колко по-скъпо за поддръжка от атмосфера , ако не броим турбините . Между 2.8/2.7 при стмосфера е по-вероятно да попаднеш на читава докато при 2.7 ще трябва да потърсиш повече . Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Ако се кара основно магистрално за мен 2.8 е мотора в случая. Естествено 1.8т + чип ще върви много добре. Писано е много във форума за всички бензинови мотори. Най-големия зор е да намериш жива кола, освен ако имаш афинитет към реставрацията. Успех! Редактирано 15 Февруари 2016 от ppenchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Според мен 1,8Т с чипс е много по-добър вариант от колкото 2.8. Аз други плюсове освен спокойният му ход и по-добрият звук не виждам за 2,8.Ако в момента си търся А6, ще гледам 2.7 със сигурност! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Имах 1.8Т в купето на пасат б5.5 и да си кажа даже там се усеща, че двигателя е малък, а купето на а6 е бая по-тежко, но нека не захапваме темата, че всеки е с различни изисквания и усещания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 А между 2,4 и 2,8 толкова ли е осезаема разликата във вървежа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Според мен 1,8Т с чипс е много по-добър вариант от колкото 2.8. Аз други плюсове освен спокойният му ход и по-добрият звук не виждам за 2,8Колко много ? Щот мойто 2.8 ръчка засичано с а6 3.0 tdi 0-200 правя 3 коли преднина , 60-200 2 коли . 1.8Т с чип и около 200-210 кс. на същите кг. много ли по-адекватно мислиш че е ? П.п Да и аз бих търсил 2.7 сега , но го казвам от позицита на вече каращ V6 , ако се минава от 1.6 например на 2.7bt е малко голяма хапка и може да се задавиш [emoji3] Редактирано 15 Февруари 2016 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Колко много ? Щот мойто 2.8 ръчка засичано с а6 3.0 tdi 0-200 правя 3 коли преднина , 60-200 2 коли . 1.8Т с чип и около 200-210 кс. на същите кг. много ли по-адекватно мислиш че е ?Били споделил техническите данни на двете коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Мда, тва 3.0 тди в какво точно а6 е ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 15 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Забравих да кажа че това се случва на газ като данни виж на снимката , както съм написал горе с малко заигравка става доста адекватна кола естествено в комбинация с ръчка . 4F е с махнат дпф и др сток изкара 218 кс. и мисля че около 500 нм на същото дино при маднес . Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 15 Февруари 2016 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
black_r32 Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) Доста добре но ако автора мисли да се заиграва то по добрия избор би бил 1.8т или 2.7бт Цитиране на предходно мнение! Редактирано 15 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Като се има в предвид ,че се кара като ежедневна кола 2.8 има сила от 2000 об. докато 1.8Т преди 4000 няма никой . Да не говорим планинско с 4 човека . Някой хора предпочитат малотражки , няма лошо аз споделям моето мнение !Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 ... докато 1.8Т преди 4000 няма никой . ... Ма т'ва сериозно ли е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 На 5та с 2500-3000 как е акселерейшъна ? Пловдив->София преди тунелите си на 4та или ? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 На 5та с 2500-3000 как е акселерейшъна ? Пловдив->София преди тунелите си на 4та или ?Sent from my iPhone using TapatalkАре стига чак толкова. С тръца редовно си катеря тунелите и в двете посоки със 140 стандартно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Колко много ? Щот мойто 2.8 ръчка засичано с а6 3.0 tdi 0-200 правя 3 коли преднина , 60-200 2 коли . 1.8Т с чип и около 200-210 кс. на същите кг. много ли по-адекватно мислиш че е ?П.п Да и аз бих търсил 2.7 сега , но го казвам от позицита на вече каращ V6 , ако се минава от 1.6 например на 2.7bt е малко голяма хапка и може да се задавиш [emoji3]От "много по-добър вариант" разбирам - разход, поддръжка и динамика... 1.8т със сигурност е по-приятният за каране извън града от колкото 2.8. А това, че преди 4000оборота няма никой, ако искаш може да пробваме летящ със 100 на 5та, да видим атмосферката къде ще е А отностно управление съм сигурен, че 1.8т е отново по-добрият вариант заради по-ниското си тегло, а и от е ясно това как се отразява и на окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 (Редактирано) С най-голямо удоволствие ! А да казваш че навън е по-приятен ...... Бъркаш са да ти кажа , защото ако се лепнеш на 170-180 си е мъка докато 6 ка си поддържа и имам възможност да натисна и да не позволя на някой бързо 1.8Т да ме задмине [emoji3] може и летящ от 150 [emoji16] Редактирано 15 Февруари 2016 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts