Jump to content

Избор на Audi A6


Recommended Posts

Здравейте колеги, ще сменям автомобила си и съм се спрял на Audi A6 модел около 2000г. Нуждая се от вашите мнения и опит във връзка с избора на двигател. Като цяло съм се спрял на 2,4 quattro (165 к.с.) или на 2,8 quattro (193 к.с.). Искам малко повечко информация относно двигателите - има ли голяма разлика между тях освен в мощността откъм обслужване и чести проблеми. Общо взето искам да ми помогнете да си избера :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добрия вариант е 1.8Т но се намира трудно. Аз бих се насочил към 2.8. Попринцип са здрави мотори, но трябва да е гледан(както всеки друг) за да нямаш ядове. Колегите(както и аз) ревът от течове на масло от гарнитурите, но това си е общата болест на V-обвазния двигател. Моята лично не ми харесва заради трудното обслужване, иска повече време. 1.8Т би бил доста по-лесен за обслужване, защото е по-достъпен и мястото не е чак такъв кът. Двигателния отсег е така шибано направен, че големия двигател си е проблем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш за течове на масло,горене на масло,паразитни шумове и светещи ламБи по таблото.2.4 и 2.8 си приличат само по външния вид и разхода на гориво,т.е. 2.4 не си заслужава отникъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз съм се насочил към А6 Ц5. Засега съм се насочил към 2.8 и 2.7 битурбо. 1.8 Т 180 к. също е вариант,но не се намира лесно... Та кой от двата мотора бихте ми препоръчали 2.8 или 2.7. 2.7-мака с тези 2 турбини ми се струва доста по скъп за поддръжка? Също така искам да сложа газов инж. И последно колко горе долу гори един 2.8 среден разход,защото по характеристики не е вярно показва 10.8 среден и15.4 градско. Общо взето това ме интерисува.  ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен средния разход е около 13 газ,70-75% градско в Плевен,2.7 гори с около 2л повече при мен.

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя разход си е баш верен. 12-15 градско бензин и съответно 8-10 извън, съответно 14-16 градско газ и 10-12 извън града. Тежки коли са това все пак, стари двигатели с не малък обем - похапват си. 2.7 ще е нагоре даже, както е казал колегата :)

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода много зависи от това какво ти е градското. При мен на моето "градско" което е отсечки от по 2-3 километра в посока разхода е около 20-22 газ. В голям град ми е падал доста под 20л. Ако се плашиш от турбините на 2.7 си вземи 2.8 но аз не бих се лишил от кефа, а реално поддръжката да е еднакво сложна и при двата. Мен ако питаш бягай от автомата при тия кошници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук нещата опират до приоритети,защото единственото общо между 2.8 и 2.7т е броя на цилиндрите,т.е. мноооого са различни като усещане.Като сляза от 2.7 на 2.8-цата и имам чувството,че нещо му има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 T не е за купето на А6 според мен , 2.8 с малко играчка става супер кола и като вървеж си е доста адекватна . 2.7 е друга баница но реално не е кой знае колко по-скъпо за поддръжка от атмосфера , ако не броим турбините . Между 2.8/2.7 при стмосфера е по-вероятно да попаднеш на читава докато при 2.7 ще трябва да потърсиш повече .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се кара основно магистрално за мен 2.8 е мотора в случая. Естествено 1.8т + чип ще върви много добре. Писано е много във форума за всички бензинови мотори. Най-големия зор е да намериш жива кола, освен ако имаш афинитет към реставрацията. Успех!

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 1,8Т с чипс е много по-добър вариант от колкото 2.8. Аз други плюсове освен спокойният му ход и по-добрият звук не виждам за 2,8.
Ако в момента си търся А6, ще гледам 2.7 със сигурност!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах 1.8Т в купето на пасат б5.5 и да си кажа даже там се усеща, че двигателя е малък, а купето на а6 е бая по-тежко, но нека не захапваме темата, че всеки е с различни изисквания и усещания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 1,8Т с чипс е много по-добър вариант от колкото 2.8. Аз други плюсове освен спокойният му ход и по-добрият звук не виждам за 2,8

Колко много ? Щот мойто 2.8 ръчка засичано с а6 3.0 tdi 0-200 правя 3 коли преднина , 60-200 2 коли . 1.8Т с чип и около 200-210 кс. на същите кг. много ли по-адекватно мислиш че е ?

П.п Да и аз бих търсил 2.7 сега , но го казвам от позицита на вече каращ V6 , ако се минава от 1.6 например на 2.7bt е малко голяма хапка и може да се задавиш [emoji3]

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко много ? Щот мойто 2.8 ръчка засичано с а6 3.0 tdi 0-200 правя 3 коли преднина , 60-200 2 коли . 1.8Т с чип и около 200-210 кс. на същите кг. много ли по-адекватно мислиш че е ?

Били споделил техническите данни на двете коли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, тва 3.0 тди в какво точно а6 е ?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа че това се случва на газ като данни виж на снимката , както съм написал горе с малко заигравка става доста адекватна кола естествено в комбинация с ръчка . 4F е с махнат дпф и др сток изкара 218 кс. и мисля че около 500 нм на същото дино при маднес . cd0b8ee7dbf15ccd042c538366a5e33f.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добре :zustimm: но ако автора мисли да се заиграва то по добрия избор би бил 1.8т или 2.7бт

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има в предвид ,че се кара като ежедневна кола 2.8 има сила от 2000 об. докато 1.8Т преди 4000 няма никой . Да не говорим планинско с 4 човека . Някой хора предпочитат малотражки , няма лошо аз споделям моето мнение !

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5та с 2500-3000 как е акселерейшъна ? Пловдив->София преди тунелите си на 4та или ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Аре стига чак толкова. С тръца редовно си катеря тунелите и в двете посоки със 140 стандартно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко много ? Щот мойто 2.8 ръчка засичано с а6 3.0 tdi 0-200 правя 3 коли преднина , 60-200 2 коли . 1.8Т с чип и около 200-210 кс. на същите кг. много ли по-адекватно мислиш че е ?

П.п Да и аз бих търсил 2.7 сега , но го казвам от позицита на вече каращ V6 , ако се минава от 1.6 например на 2.7bt е малко голяма хапка и може да се задавиш [emoji3]

От "много по-добър вариант" разбирам - разход, поддръжка и динамика... 1.8т със сигурност е по-приятният за каране извън града от колкото 2.8. А това, че преди 4000оборота няма никой, ако искаш може да пробваме летящ със 100 на 5та, да видим атмосферката къде ще е :D

А отностно управление съм сигурен, че 1.8т е отново по-добрият вариант заради по-ниското си тегло, а и от е ясно това как се отразява и на окачването. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С най-голямо удоволствие ! А да казваш че навън е по-приятен ...... Бъркаш са да ти кажа , защото ако се лепнеш на 170-180 си е мъка докато 6 ка си поддържа и имам възможност да натисна и да не позволя на някой бързо 1.8Т да ме задмине [emoji3] може и летящ от 150 [emoji16]

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...