Audi_FeN_1 Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 На колко км/ч е с 4000 на 5-та? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Аз с quattro съм на 140км/4000об Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Това е реалната скорост, по километраж е 155, поне така беше и на трите ми коли. А отностно темата с шума ако трябва да се обобщи основния проблем не са оборотите, а самия двигател, ако караш нещо голяма и с повече цилиндри изобщо не мислиш на колко точно оборота си, просто там си е винаги спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Това ми е по километраж и с минимална разлика от няколко км и по гпс е толкова. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 (Редактирано) Тук идва едно от малкото предимства на трошлитроника. 2150об/мин при 100 км/ч. Реално колата се кара с около 160-170 км/ч при 3500 об/мин или иначе казано в максималния и въртящ момент. Има малко запас до 4500 об/мин преди да поче да тъпче зверски. Това на стокова кола с един чЕп само. Редактирано 5 Ноември 2016 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2016 Колко ти държи маслото при тези обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2016 (Редактирано) ми на около 80-90 градуса мисля при 100 км/ч, а при въпросните 3500 об/мин около 90-110 в зависимост от това дали се опитвам да ги поддържам по баир (Вакарел например) или съм наравно. Истината е че се си мислех колко е важна температурата на маслото но за една стокова кола с плешив чип мисля че е тотално безсмислена при работещ топлообменник. Вече за стабилно засилени коли е друга бирата. Това го казвам защото се чудех какви ли не схеми да ползвам показателя за въпросната температура като буст метър. Е няма да го ползвам за това то се е видяло. Редактирано 6 Ноември 2016 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 (Редактирано) Да изтупаме темата. А6 ц5 на предно ръчка с чип някой знае ли дали ще пасне 5 ст кутия от афн примерно, където с 3000 об на 5та си със 140 по километраж? ПС: Може и от пасат 5.5 1.9 пд с 5 ск? Редактирано 19 Март 2018 от ppenchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Няма дапасне, тръца е с малкото каре, дизелите са спо-голямото. Ако вземеш полуоски и шенкели-тогава ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване