Jump to content

Вярно ли е че: Скоростна кутия от Passat B5.5 1.9TDI 4MOTION пасва на А4 (В5) Facelift 1.8T quattro


Recommended Posts

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А за Ц5-ца как стоят нещата, за да се получи благополучен ефект..какво от S6 или от 2.7 битурбо е добре да се вземе, за да се насади на куатров тръц

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 5/14/2016 at 23:20, bonevstiliyan написа:

А за Ц5-ца как стоят нещата, за да се получи благополучен ефект..какво от S6 или от 2.7 битурбо е добре да се вземе, за да се насади на куатров тръц

От 2.7 + задният и диф. По-леко ще тръгваш на 1-ва, на 6-та 3000об.-130км/ч. 

На S6 кутията е по-къса от 2.7 и няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа какви чаркуля ще трябват за такава интервенция

Някой има ли представа какви чаркуля ще трябват за такава интервенция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9.05.2016 г. at 9:20 PM, GLS said:

Шест степенна кутия от S4 2.7ТТ е идеална. С нея обаче ти трябват и кардан, заден диф и механизма за превключване на предавките. Предните полуоски също не пасват на тая кутия. Трябва да се вземат "камбаните" от твоята кутия. Цялата работа отива към 1,8 - 2 бона..Дали си струва инвестицията в Б5 всеки сам си преценява.

 

За Ц5 е същото.

 

 

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

А кутия от В5-ца ама 1.9ТДИ П.Д 115к.с ???

Някой има ли и предавателните числа и кодовете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Успея ли да монтирам 6-та скорост на (В5)-чката може би няма и да я продам - въпроса е как да стане,най-лесно,с най-малко преправяне и за нищо средства???

Моята кутия мисля,че е с код: ENJ / DAJ

 

Някой ако може да ми намери предавателните числа за двата вида,предполагам че са еднакви да мога да сравня с на помпа-дюзата при В5
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има теми за такъв swap в гугъл. Интервенцията е сериозна. Кутия, диф, полуоски, съединител това ако е от S4 примерно. Ако караш само магистрално най-добре да се търси по-дълга 5та, но за мен оптимума е 130км/ч - 3000 об. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, MAPTO7007 said:

Успея ли да монтирам 6-та скорост на (В5)-чката може би няма и да я продам -
 

А дали 6 степенната е по-добра от класическата 5-степенна кутия?

 

Числата ги има във всяка етка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 21 октомври 2016 at 9:23 PM, robobug said:

А дали 6 степенната е по-добра от класическата 5-степенна кутия?

 

Числата ги има във всяка етка.

По-добра за какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пример: По-добра за подържане на по-висока скорост с по-малко обороти.

Оттам и по-малкото загряване на маслото и така нататък ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, друго имах предвид - по-лека, по-проста, по-надеждна, с по-проста лостова система......а и на мен 5 скорости са ми много, с 6 съвсем ще се объркам :)

 

 

 

Преди време тествах А3-ки 1.8тк и ми направи впечатление, че 6-та е дълга колкото 5-та на петстепенна.

В момента обаче не намирам работеща онлайн етка, за да видя някакви числа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За всички тези критерии петачката е по-добра. Мен ме интересуват други характеристики затoва съм с DSY.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен единственото предимство на 6-степенната кутия е въртящият момент, на който издържа. Иначе можете да си намерите 5-степенна с по-дълга 5-та (примерно от дизел) и няма да преправяте нищо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.10.2016 г. at 12:10, MAPTO7007 написа:

Пример: По-добра за подържане на по-висока скорост с по-малко обороти.

Оттам и по-малкото загряване на маслото и така нататък ...

Колега ти проверявал ли си кутия само от куатро ли върши работа или няма значение предно/куатро?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм проверявал колега.

А това живо ме интересува и затова съм пуснал темата.

Просто имам чувството защото колата я карам предимно 90% извънградско магистрала и останалото градско - лятото когато пътувах и като я караш със над 140-160 на моменти 180 маслото си загрява,оборотите са високи и си иска 6-та скорост ... колкото и да е дълга 5-тата на модела ... то сигурно и затова на В6/В7 вече са монтирали 6-та на същия мотор и задвижване ... и ми е интересно дали и на В5-ца неможе да се направи и ако може как с минимални средства и прочие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С минимални средства, ще получиш и "минимален" ефект относно обороти/скорост.

Или....купуваш кутията на гоустдог-а(ако не съм в грешка) от S4-ката и ще "спечелиш" 540 об/мин.

С гуми 205х55х16 и 140 км/ч.

5-та: 140 = 3 830 об/мин

6-та: 140 = 3 290 об/мин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кутия от S4-ка трябва сменя половината кола отдолу ... някак си не еоферта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво по различно ще трябва да смениш ако вземеш кутията от гоусдога s4 спрямо  пасата 1.9 pd  6 скорости ?

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, MAPTO7007 said:

За кутия от S4-ка трябва сменя половината кола отдолу ... някак си не еоферта.


Ти какво си представяш, че можи би е оферта?

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...