Jump to content

смяна на носач А4 В5


lmihailov

Recommended Posts

Здравейте колеги!Нещо се обажда горен преден ляв носач и понеже не търпя никакви шумове реших да сменям.Купих нов,марката обаче не съм я срещал във форума MOOG.преди да сваля стария,забелязах,че този,който съм купил е леко извит,а стария си е прав.Дали ще стане,или да търся друга марка?Моля,ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да помогне.post-80681-0-49423800-1455821998_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям горното мнение. Имам такъв носач на същата позиция като при автора на темата (само, че на Б6) и не е мръднал вече около 12-13 хил. км (не, че са кай знае колко де)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Носача от снимката е заден-горен -десен ,а не преден-горен-ляв.На предния горен ляв шарнирния болт и болта на тампона са в една линия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Нещо се обажда горен преден ляв носач и понеже не търпя никакви шумове реших да сменям.Купих нов,марката обаче не съм я срещал във форума MOOG.преди да сваля стария,забелязах,че този,който съм купил е леко извит,а стария си е прав.Дали ще стане,или да търся друга марка?Моля,ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да помогне.attachicon.gifIMG_20160218_195720609.jpg

 

За този май ще трябва да поразглобиш повечко ако болта му не е обърнат ;)

 

8643865j.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Хиляди благодарности!Не съм казвал,че е неизвестна марка,просто,тук не е споменавана.Утре го почвам.Прочетох темите за смяната му,няма да е проблем.болтовете са като нови,без корозия,пък и мих колата това лято,да се надявам,че няма да се изцапам  :hilezh:  :hilezh: Това е втори носач,който сменям за 3 години,интересното,е че се префакват при шарнира,а тампона е здрав.post-80681-0-52928000-1455906139_thumb.jДали грешката не е в мен,има ли значение факта,че при вкарване в гаража винаги завъртам до упор волана(улицата ни е тясна),или просто си е дошло времето им :nixweiss: ?Още веднъж,благодаря на всички,които ми помогнаха с мнения,също така и на тези,публикуващи теми,така полезни за поддръжката на колите ни  :flehan:  :flehan:

post-80681-0-52928000-1455906139_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме чака същото упражнение  със същия носач от същата страна  ,само ,че аз си взех един комплект на БЕСА  па да видим само се чудя така и така ще свалям цялата стойка с амортисьора  дали да не ссменя  и задния  макар ,че няма за сега никакви луфтове

Сетих се да попитам ,колеги гледам клипчета  относно смяната на горните носачи  в единия случай  при свалена конзола  майстора сваля идиния носач  и слага новия като за ориентир взема другия за фиксиране на положението  на новия носач ,в другия случай майстора мери с шублер  с разстояние 47 мм конзола носач  ,та питането ми  е кой е по верния  начин на фиксиране на носача

Редактирано от golfa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее  за долните  ок  ама за горните :gruebel: пък  и като гледам в клиповете в какви сервизи го правят некак си не мога да се съглася с теб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно тоя чете и се учи от  някаква фалшива и аматьорска книжка  ,мани го  друго си да прочете някой научен труд на на някой БГ гаражен майстор  опсс то пък наште факири не пишат  баси пак съм в шах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново!Днес го преборих,свалих шапката,но и разкачих ама отдолу.Чудно,че и 3те болта на шапката бяха хлабави,развиха се почти на ръка.Смених и двата носача,профилактично  :hilezh: .След това се загледах по мотора,забелязах леко опушена оплетката на гъвкавата връзка на тръбата на катализатора дали има друг начин за ремонт освен замяна с нов  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,нея имах предвид.Малко ми е трудно с техническите понятия,12г в тая тъпа държава ме пообъркаха :hilezh: .Та говорих тука с един заварчик,каза,че можело да се завари и ми спомена неква сума,почти наполовината на нов катализатор(намерих за 224евра)Питам се,дали след като си е тръгнала и самия катализатор няма да е заминал.Не ми се рискува първо да заварявам,после да сменям всичко  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-80681-0-96657300-1456042008_thumb.j Колата до мен и не се сещам да я снимам.Та забелязах,че като мина малко повече километри(над 300)  мотора е по-шумен,мисля че е точно от тук :nixweiss: .Няма начин да премахна катализатора,не мога да мина прегледа....

post-80681-0-96657300-1456042008_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени само меката връзка с нова, защо да сменяш и катализатора? Той нека си седи.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София има във всеки сервиз за ауспуси :)... гледай да е същата дължина като старата, че тук обикновено ги скъсяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МООГ за носачи са скъпи... ще го кажа меко : скъп мент@к.  Не знам защо имат някой добро мнение за тях в Бг . Аз нямам. Смяната им не е трудна, само да не корозирал яко  онзи горният болт на шенкела, че тогаз става малко зор раотата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...