lmihailov Публикувано 18 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Здравейте колеги!Нещо се обажда горен преден ляв носач и понеже не търпя никакви шумове реших да сменям.Купих нов,марката обаче не съм я срещал във форума MOOG.преди да сваля стария,забелязах,че този,който съм купил е леко извит,а стария си е прав.Дали ще стане,или да търся друга марка?Моля,ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Като размер се абсоллютно еднакви и можеш да го монтираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 MOOG не е безизвестна марка Качеството не е лошо, имам един по предницата такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Абсолютно подкрепям горното мнение. Имам такъв носач на същата позиция като при автора на темата (само, че на Б6) и не е мръднал вече около 12-13 хил. км (не, че са кай знае колко де)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Носача от снимката е заден-горен -десен ,а не преден-горен-ляв.На предния горен ляв шарнирния болт и болта на тампона са в една линия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Задните са доста по криви колега. Носачите с които колата е излязла от завода като форма са точно като този на снимката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Я погледни пак дупката на тампона накъде сочи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Сочи накъдето трябва според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Здравейте колеги!Нещо се обажда горен преден ляв носач и понеже не търпя никакви шумове реших да сменям.Купих нов,марката обаче не съм я срещал във форума MOOG.преди да сваля стария,забелязах,че този,който съм купил е леко извит,а стария си е прав.Дали ще стане,или да търся друга марка?Моля,ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да помогне.IMG_20160218_195720609.jpg За този май ще трябва да поразглобиш повечко ако болта му не е обърнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Прав си обърках с А8 там е с вертикална дупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 http://audibg.com/forum/uploads/post-41511-0-22145100-1401816440.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 19 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Хиляди благодарности!Не съм казвал,че е неизвестна марка,просто,тук не е споменавана.Утре го почвам.Прочетох темите за смяната му,няма да е проблем.болтовете са като нови,без корозия,пък и мих колата това лято,да се надявам,че няма да се изцапам Това е втори носач,който сменям за 3 години,интересното,е че се префакват при шарнира,а тампона е здрав.Дали грешката не е в мен,има ли значение факта,че при вкарване в гаража винаги завъртам до упор волана(улицата ни е тясна),или просто си е дошло времето им ?Още веднъж,благодаря на всички,които ми помогнаха с мнения,също така и на тези,публикуващи теми,така полезни за поддръжката на колите ни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 (Редактирано) И мен ме чака същото упражнение със същия носач от същата страна ,само ,че аз си взех един комплект на БЕСА па да видим само се чудя така и така ще свалям цялата стойка с амортисьора дали да не ссменя и задния макар ,че няма за сега никакви луфтовеСетих се да попитам ,колеги гледам клипчета относно смяната на горните носачи в единия случай при свалена конзола майстора сваля идиния носач и слага новия като за ориентир взема другия за фиксиране на положението на новия носач ,в другия случай майстора мери с шублер с разстояние 47 мм конзола носач ,та питането ми е кой е по верния начин на фиксиране на носача Редактирано 20 Февруари 2016 от golfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
теодор добриков Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Правилното е -пускаш на земята и стягаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Еее за долните ок ама за горните пък и като гледам в клиповете в какви сервизи го правят некак си не мога да се съглася с теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Е тоя от клипа пипа по най-аматьорския начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Сигурно тоя чете и се учи от някаква фалшива и аматьорска книжка ,мани го друго си да прочете някой научен труд на на някой БГ гаражен майстор опсс то пък наште факири не пишат баси пак съм в шах... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 20 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Здравейте отново!Днес го преборих,свалих шапката,но и разкачих ама отдолу.Чудно,че и 3те болта на шапката бяха хлабави,развиха се почти на ръка.Смених и двата носача,профилактично .След това се загледах по мотора,забелязах леко опушена оплетката на гъвкавата връзка на тръбата на катализатора дали има друг начин за ремонт освен замяна с нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 За меката връзка на генерацията ли говориш?Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Да,нея имах предвид.Малко ми е трудно с техническите понятия,12г в тая тъпа държава ме пообъркаха .Та говорих тука с един заварчик,каза,че можело да се завари и ми спомена неква сума,почти наполовината на нов катализатор(намерих за 224евра)Питам се,дали след като си е тръгнала и самия катализатор няма да е заминал.Не ми се рискува първо да заварявам,после да сменям всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Колата до мен и не се сещам да я снимам.Та забелязах,че като мина малко повече километри(над 300) мотора е по-шумен,мисля че е точно от тук .Няма начин да премахна катализатора,не мога да мина прегледа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Смени само меката връзка с нова, защо да сменяш и катализатора? Той нека си седи.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Благодаря,ще я сменя,от къде мога да купя,или поръчам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 В София има във всеки сервиз за ауспуси ... гледай да е същата дължина като старата, че тук обикновено ги скъсяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 25 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2016 МООГ за носачи са скъпи... ще го кажа меко : скъп мент@к. Не знам защо имат някой добро мнение за тях в Бг . Аз нямам. Смяната им не е трудна, само да не корозирал яко онзи горният болт на шенкела, че тогаз става малко зор раотата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване