Jump to content

Вероятност за счупена пружина на задно колело


Kissman

Recommended Posts

Колеги,преди два дни без никаква видима причина както си карам се чу отдолу як звук,като от пистолет и чак хората дето вървяха по тротоара се обърнаха да видят какво става.Помислих,че някакъв камък се е ударил отдолу,но забелязвам,че задницата е станала по-ниска от обичайното.В сервиз ми казаха,че има голяма вероятност да съм скъсал пружина,но ще я видят след два дни.Въпроса ми е дали е опасно така да я карам и скъпи ли са тия пружини (разбрах че се сменят двете,макар че може би не съм скъсал едновременно и двете)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами...... ако са пружини се сменят и двете. Няма някаква пречка да смениш само счупената, но каквато и пружина да сложиш, никога няма да е еднаква с вече ползващата се от другата страна. И с цел задницата ти да не стои на една страна като на Икарус от 1979...... се сменят и двете ;)   Това го знам от майстори......    та информацията просто я препредавам.......я е точна, я не ;)

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tака е,най-добре смени и двете,не са скъпи.За да разбереш дали ти е счупена пружина,просто клекни на едно коляно и виж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да примериш разтоянието от горната час на гумата до калника (от двете страни на колата)ако има разлика ,където е по ниско вероятноста да е счупената пружина там е 99%.Но най добрия вариянт естествено е огледа на канал или подемник!

И да сменят се двете пружини, колегите казаха защо!

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се,че и двете пружини са счупени,вероятно първо едната и в последствие втората,а също така единия амортисьор е потекъл и с други думи всичко трябва да се сменя..в добавка към всичко това и биалетките са ми за смяна...Не ми се мисли какви парк ще ми искат:-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да избира пружини - "различни" е меко казано - има към 20-30 вида за Б6  :hilezh:  Най-точно могат да се определят от стикера с PR-кодовете в багажника или под задната седалка - защото тия в момента може и да не са оригиналните, ако е сменяно нещо окачването. Вида на окачването също го пише на тия табелки  :lupe:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано майстора ми е избрал прижините и амортисьорите,предполагам че е наясно какви да са понеже прави предимно Ауди-та,но повече ме притесни това което ми показа -започнала е ръжда от вътрешната страна на калниците...незнам как дз го обявя точно,може и да не е точно калника това.Аз имам на задните гуми нещо като кече,от някакъв мек материал който покрива отвътре ламарината на задните гуми и при махането му(явно е пречело за подмяната на амортисьорите и пружините) се вижда ръждата.Притесних се,защото това е процес на гниене,който вероятно е необратим и незнам дали тенекеджия може примерно да завари нещо там или въобще дали може да се направи нещо...:-(

Редактирано от Kissman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...