Kissman Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Колеги,преди два дни без никаква видима причина както си карам се чу отдолу як звук,като от пистолет и чак хората дето вървяха по тротоара се обърнаха да видят какво става.Помислих,че някакъв камък се е ударил отдолу,но забелязвам,че задницата е станала по-ниска от обичайното.В сервиз ми казаха,че има голяма вероятност да съм скъсал пружина,но ще я видят след два дни.Въпроса ми е дали е опасно така да я карам и скъпи ли са тия пружини (разбрах че се сменят двете,макар че може би не съм скъсал едновременно и двете) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 (Редактирано) Ами...... ако са пружини се сменят и двете. Няма някаква пречка да смениш само счупената, но каквато и пружина да сложиш, никога няма да е еднаква с вече ползващата се от другата страна. И с цел задницата ти да не стои на една страна като на Икарус от 1979...... се сменят и двете Това го знам от майстори...... та информацията просто я препредавам.......я е точна, я не Редактирано 20 Февруари 2016 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Tака е,най-добре смени и двете,не са скъпи.За да разбереш дали ти е счупена пружина,просто клекни на едно коляно и виж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 (Редактирано) Може да примериш разтоянието от горната час на гумата до калника (от двете страни на колата)ако има разлика ,където е по ниско вероятноста да е счупената пружина там е 99%.Но най добрия вариянт естествено е огледа на канал или подемник!И да сменят се двете пружини, колегите казаха защо! Редактирано 20 Февруари 2016 от Милчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 20 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 И от двете страни ми се вижда по-ниска задницата,не съм я мерил,но то се вижда на око. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 23 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Оказа се,че и двете пружини са счупени,вероятно първо едната и в последствие втората,а също така единия амортисьор е потекъл и с други думи всичко трябва да се сменя..в добавка към всичко това и биалетките са ми за смяна...Не ми се мисли какви парк ще ми искат:-( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 С какъв двигател, задвижване и вид на окачването сте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 внимавай при избора на пружини колега ,различни са при седан и авант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Ако трябва да избира пружини - "различни" е меко казано - има към 20-30 вида за Б6 Най-точно могат да се определят от стикера с PR-кодовете в багажника или под задната седалка - защото тия в момента може и да не са оригиналните, ако е сменяно нещо окачването. Вида на окачването също го пише на тия табелки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 23 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) Честно казано майстора ми е избрал прижините и амортисьорите,предполагам че е наясно какви да са понеже прави предимно Ауди-та,но повече ме притесни това което ми показа -започнала е ръжда от вътрешната страна на калниците...незнам как дз го обявя точно,може и да не е точно калника това.Аз имам на задните гуми нещо като кече,от някакъв мек материал който покрива отвътре ламарината на задните гуми и при махането му(явно е пречело за подмяната на амортисьорите и пружините) се вижда ръждата.Притесних се,защото това е процес на гниене,който вероятно е необратим и незнам дали тенекеджия може примерно да завари нещо там или въобще дали може да се направи нещо...:-( Редактирано 23 Февруари 2016 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване