Jump to content

Питане за конкретна обява


Recommended Posts

Привет фенове на марката Ауди! :)

Търся кола за жената и съм се спрял на Ауди А3. Изискванията на жената са - да е автоматик и с 4 врати! :)

Спрял съм се на ето тази обява:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448028976443694&slink=cpqz1d

Някой от Плевен, ако има поглед върху колата или търговците от автокъщата, моля нека да си каже мнението.

Притеснява ме, че е 150к.с. и предполагам, ще гори много, а ще се кара в града?! Въобще всяка една препоръка, относно Ауди А3, ще ми е от полза при избора ми - купе, двигател, автоматика, екстри, цени...какво да търся?

И не на последно място - подръжката!

Благодаря ви предварително!


А какво ще кажете за тази:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11455949416707935&slink=cpqz1d

С по-малкия двигател е 125к.с. и има монтирана газова уредба?!

Редактирано от gogo68
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега търси по добре от фейслифта на модела.Там пробелемите са поизчистени и колата има по добра визия с новите фарове с лупите,новия киматроник,новото табло и т.н.Без газова уредба разхода не е нисък,особено със автоматика.По принцип и автоматиците създават проблеми и ремонта не евтин.150 коня мотора е добър и разхода му не е много висок спрямо 125 к.с.но вървежа вече при 150 к.с.е доста по различен.В градски условия ще ти гори над 12л. че и повече Ако търсиш икономия,евтина поддръжка и нисък разход то търси 1.6 бензиновия мотор но пак по възможност от фейслифта на модела и със газова уредба направо ще е супер икономична,но не съм срещал на 1.6 мотора да има много автоматици за предлагане на пазара.Прецени все пак на кой мотор ще се спреш но съвета ми  да търсиш от фейса на модела-1.8т/150 к.с./,който е за редпочитане пред 1.8/125 к.с./ тъй като разхода е почти идентичен но с по добра мощност в полза на 1.8т там спрямо поддръжката по се оскъпява смо турбината но ги рециклират вече и цените са приемливи около-400 лв. 1.6 също е добър със елементарна и евтина  подръжка.Успех с търсенето и ако автоматика не е такъв приоритет търси ръчна кутия.Просто търси максимално запазена кола защото и в последствие ще имаш и по малко главоболия.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, хубаво си се ориентирал към А3, за градска кола. В комбинация с автомата, бензиновия мотор не е от най-икономичните. Напротив, даже е доста лаком. Щом мотора, ще е с турбина се ориентирай към дизел. Така и така, ще е скъпа подръжката, но да е за сметка на разхода. А с бензиновия мотор, ще се набуташ и с газова и там ще дадеш 1к лева, освен ако не я купиш с монтирана газова /не те съветвам/.

Та аз имам 1.8 мотора, но не е на автомат. Слаби места има доста, като се започне от тампоните на носачите, които се сменят евтино. После обтегача на веригата, който си е цифра пари /този обтегач го има и 1.8Т мотора/ и с комбинация от турбо и демпферен маховик, наистина набъбва цената доста, за подръжка. Да тези неща, може да не се сменят докато колата е в тебе, но е хубаво да си запознат предварително, за да няма после изненади. Също така, наблегни на гарнитурата на клапаните, и при двата мотора тече, като лейка. Най вече към обтегача.

На 1.8 турбо мотора, слаби места са бобините, и горят доста! Затова търси от фейслифта, там мисля, че този проблем е изчистен /ако греша да ме поправят колегите/ и имаш разни клапанчета по турбото, и турбо пътищата. Ако тези неща не те притесняват грабвай най запазената и готово. Но разхода ще ти е голям, ако нямаш газова. За мен дизела си остава най рентабилно от към разход и подръжка, но АКО шофираш доста в града. Ако правиш като мен, зорлем 8к км. няма смисъл от дизел. Късмет с избора на кола. На мен повече ми хареса Швейцарката. Тази 125 коньовата, ми се вижда доста изморена. Но това само по снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 степенна автоматична кутия типтроник има само при 1.8T 180 к.с./132 kw./.

При всички други бензинови мотори в А3/8L/ се монтира 4 степенна автоматична кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! Колата ще се кара малко и само градско, така, че разхода май не ми е приоритет...важното е да не се чупи и подръжката!

"Колега търси по добре от фейслифта на модела"...как да рабера коя, коя е?! Говорете ми в години и други неща по колата, за да ги различавам!:) Но предполагам, че след фейслифта и цените ще са други, а не ми се дават много пари...като я обслужа, гуми, каско...и хвръкнаха 1500+ лева ей така!:)

Значи до тука да разбирам: по-добре бензин, отколкото дизел...двигателя с 150к.с., макар, че динамиката и вървежа не е от значение - жената ще ходи на работа от т.А до т.Б!:)

Ще съм ви благодарен за още съвети, че не знам какво да правя!

Поздрави!


Забравих да попитам - какви са кутииите, било то 4-степенните или 5 степенната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта на модела при Ауди-А3 е от 2000-до 2003 г.Промените основно са фаровете с лупите,нови странични мигачи,новото табло на което циферблатите светят в бяло,новия климатроник с малкото дисплейче,светещите духалки на парното,новите ключове за запалването,които са вече сгъваеми,дръжките на вратите са също с друга форма по са заоблени,има разлика в броните,в задните стопове и т.н.Просто това са неща които набързо ти ги нахвърлям.Съответно има и подобрения и минимални разлики и в двигателите като цяло.Има и някой подобрения по окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Фейслифта разбрах!:) Ама помагайте за двигателя и скоростната кутия, колеги!!! Кой да взема?!

Много ви благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали по-горе казаха, че няма смисъл от дизел, щом няма да се кара много??? По-скъпи са - и като цена и като потдръжка! И аз се ориентирах към бензиновите...стана още по-голяма обърквация!:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки изказва мнение, какво общо има с това колко ще се кара една кола.

Като карам малко трябва да си купя бензин?

Това е абсурдна глупост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика след като е по-скъпа при закупуване и евентуалните ремонти са по-скъпи също.

Трябва да компенсираш тази разлика с разхода, което става много бавно когато караш малко и колата може и да не е твоя вече.

Ако добавим в сметката и че единственото предимство на дизела е разхода и всичко друго са недостатъци, става съвсем зле работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,съвета ми е търси си бензинов двигател от фейслифта с препоръка да е с ръчна скоростна кутия.Двигател 1.8т/150 к.с/ или 1.8/125 к.с/,може и 1.6.Търси максимално колата да е запазена и в добър вид,дори и парите да са в малко повече от това както вървят масово по добре вземи по запазения автомобил.За дизелите колегите споменаха,аз също ги подкрепям че са на много километри и подръжката е доста по скъпа от на бензинов автомобил.Ти държиш на автоматична кутия но там предлагането и избора на автомобили е доста по малък и правото ти на избор доста се свива,аз съм резервирано настроен към автоматика,колите са си стари и на години и ако не е подържан и обслужван навреме от предишния собственик,ремонтите ще са за твоя сметка,а те не са от евтените.За сравнение ща ти дам пример,че ако ти се сакапе ръчната скоростна кутия за този модел на А3-е пълно по автоморгите и за сумата окло 300 лв.си взимаш перфектна кутия вотра ръка за модела,но при автоматика не е така.Успех с покупката!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има логика след като е по-скъпа при закупуване и евентуалните ремонти са по-скъпи също.

Трябва да компенсираш тази разлика с разхода, което става много бавно когато караш малко и колата може и да не е твоя вече.

Ако добавим в сметката и че единственото предимство на дизела е разхода и всичко друго са недостатъци, става съвсем зле работата.

Кое е по скъпото на дизела 1.9 тди спрямо 1.8т или атмосфер.

Разхода е ясен, че при бензина е Х2 да не кажа и повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледай да вземеш възможно най-добрият екземпляр, не се ограничавай до фейслифт моделите. Автомата е на ZF и ако не е каран от някой рейсър, едва ли ще имаш проблем с него. Гледай като пробваш колата да няма никакви резки движения при превключването на скоростите, както и на лек наклон нагоре без газ да потегля. Сменянето на предавките не трябва да се усеща. Аз бих ти препоръчал да си вземеш TDI, предвид това, че колата ще се кара само градско и на къси разтояния. Това, че дизелът имал смисъл да се купува, само ако караш много км е валидно само като го купуваш нов! Предвид това, че колата е автоматик те лишава и от евентуална смяна на съединител с маховик, което ще ти спести доста средства. Скоро купихме много добър екземпляр на приятел 110к.с. автомат 2000г. за по малко от 4000лв с клима и кожа...извънграда си гори 5, а градско 8/8.5. Успех с покупката!

Редактирано от v1per
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.е. имат различни автоматици бензиновите и дизеловите агрегати?
Никъде не успях да намеря информация за това, кой доставя трансмисиите за 8L... някъде бях чел, че са ZF4hp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно А3 8L 1.9 Tdi p.d. се монтира, Jatco= Japan

Мисля, че и на бензиновите мотри са същия производител.

Редактирано от Iven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.9 TDI PD 101 к.с.,131 к.с. и 1.8T/132 kw./ се монтира 5 степенна автоматична кутия типтроник.

Държат по-високи цени от съответните такива с ръчна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тази автокъща купих есента една кола автомат,доста коректни са според мен.Колата беше имала проблем с кутията,бяха я сменили и обслужили новата,климатика беше изпуснал-напълниха го за тяхна сметка,пък и свалиха доволно от цената,колата се кара вече няколко месеца без никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вехта викаш изглежда една вече 17 год кола.Как трябва да изглежда след 17 год?Що се пънете да мислите някакви оригинални фрази,до преди няколко дни на мода беше "уморена".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма обърквация, пиатш за мнение всеки го изкава, всеки има свое виждане.

 

А3, Г4 и производните, дизел+автома> перфектен градски автомобил.

Бензин+автомат и не само > не рентабилен градски автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да повторя! Няма значение колко гори и дали е рантабилен или не - колата ще се кара много малко само градско! Въпроса ми беше - кой модел е най-добрия като съотношение цена, качество и поддръжка?! Дано сте ме разбрали сега. :)

Редактирано от gogo68
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми нали това написах.

Викаш не е проблем 15 бензиче.

Щом това не те бута, защо изобщо питаш кое как се потдържа. Явно каквото и да купиш не биха те бутнали разходи по потдръжката и можеш да ги посрещнеш безпроблемно.

Че с това дето написа, някак си е противоречащо.

Няма значение ама кое е най-тънко.

Редактирано от Iven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...